Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

парното


bemel

Recommended Posts

БЛАГОДАРЯ ЗА СЪВЕТА ЩЕ ВЗЕМА ДА ГО НАПРАВЯ ТАКА ЧЕ ДНЕС СИ КАРАХ НА 90-95 С ФАРОВЕ А БЕЗ ФАРОВЕ НА 80-85 ...И ПОНЕЖЕ СЪМ СВИКНАЛ ДА ГЛЕДАМ УРЕДА И СЕ СДУХВАМ...А ПЕРКАТА НЕ РАБОТИ СЕГА ЩОТО СЪМ Я ПРЕЦАКАЛ ДЕМЕК ЕДИНЯ КАБЕЛ Е ОТКАЧЕН...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Viktor_

    7

  • yosif

    6

  • scorost

    5

  • PRR

    5

Най-много писали в темата

Хващаш един дебел кабел и го връзваш между (-) на акумулатора и блока - най-лесно става на горната шпилка, която държи стартера.

 

 

не разбрах къде да вържа единия край този на стартера го разбрах другия не разбрах къде да го вържа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на минуса (-) на акумулатора, къде другаде?! На по-стария модел 120ки, на които акумулатора влиза целия в дупката е много лесно прокарването на този допълнителен кабел, защото има още една фабрична дупка в кутията за акумулатора на подходящата страна - откъм скоростната кутия, така че с кабел по-къс от 1м. се получава желания резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така аз че ще го направя ще го направя..ама би ли ми обяснил каква е причината уреда да ен мери хубаво/да качва градуси като пусна фарове че дори и парното/защото масата на блока е по висока от акумулатора...и второ колко чини един такъв кабел???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да ти го обясня, но ти ако имаше представа от тези неща щеше да ти е ясно и има опсаност и да ти обясня да няма смисъл така че ще се въздържа от повече обяснения. Не се засягай, нямам това за цел. Кабел се продават на метър както всякакви видове кабелни обувки, желателно е медни да се използват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прощаваш, но нищо общо няма "масата" на купе/двигател с посочения проблем. 10 маси може да сложиш и да прекараш нов кабел с "+" до ключа - всичко идва от "кадърно" замисленото и изработено приборно табло. И аз ненавиждам този номер с 5-10 градуса повече при пуснати фарове, но.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако термометърът ти е точен, не се притеснявай. Вентилаторът трябва да тръгне при температура 91-93 градуса! Той се задейства от датчик, който измерва температурата в ДОЛНАТА част на радиатора, т.е след като вече течността трябва да се е охладила! В същото време температурата ти се отчита в главата на мотора, а от там докато иде до радиатора по металните тръби има топлоотдаване, после охлаждане и в радиатора и пак по тръбите по обратния път. Погледни си зеления сектор на термометъра и ще разбереш защо е в границите 80-105 ;)

Виж, при температура над 95 градуса/без включени фарове/ да не се включи вентилаторът....би трябвало навън да е поне минус 10 градуса !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прощаваш, но нищо общо няма "масата" на купе/двигател с посочения проблем. 10 маси може да сложиш и да прекараш нов кабел с "+" до ключа - всичко идва от "кадърно" замисленото и изработено приборно табло. И аз ненавиждам този номер с 5-10 градуса повече при пуснати фарове, но.....

- Найстина ще те прощавам, защото при мен изобщо не мърда показанието на уреда в зависимост от оборотите или от това дал си пуснал фарове, недай си боже и вентилатора на парното. Така че определено знам какъв е проблема и как се решава.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз от тоци съвсем малко разбирам..ама достатъчно колкото да ми го обясниш поне на лично много ми е интересно..а сега купих кабел меден идеален с обувки всичко точно акто го монтирах...ми се стори че всичко е наред ама когато загря колата всичко беше пак същото пускам фарове и парно и ми показва 90 като се движа,,,като изключа фаровете спада на 80...днес я юрках без фарове малко не вдига над 85 ама с фаровете вдига и до 100...интересно че при по ниска температура не ми дава такова отклонение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уредите на таблото са доста далече от датчиците си и наистина доброто замасяване играе своята роля да са стабилни показанията. Дори бензиномерът, който е свързан по мостова схема, напълно симетрична, понякога показва глупости - например: стрелката е над червената зона за резервата, а лампата( диодът) свети и обратното - стрелката е вече нагазила в червената зона, а лампата само примигва.

Според мен цялата проблема е от зарядното реле - моето например държи 13.75в въпреки че на него пише 14 волта и малки промени в товара влияят върху уредите, че понякога и върху фаровете, щото няма резерва от напрежение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорим само за включени фарове, а не вентилатор, чистачки, парно и т.н.!!! Хайде да пуснем тук едно допитване към тези, които карат 120L и да видим колко от тях ще се оплачат от този досаден д"ефект"!

Когато беше нова ходих в сервиза на Шкода да моля познати момчета, които са на "ТИ" с електриките на тези коли да помогнат - от тях знам, че този д"ефект" го има поне в 75% от автомобилите.

За твое сведение понеже съм с доста сериозен двигател, никога не съм имал акумулатор под 60А/h, двигателят има една маса от дебела оплетка от блока към гредата, от акумулатора до гайката за закрепване на стартера отива друг многожилен кабел 36 кв.мм, също толкова дебел отива от "плюса" до стартера, а от акумулатора отиват до таблото два многожични кабела по 12 кв.мм - единият директно за фаровете и светлината ми е блестящо бяла, а другия отива в допълнителния блок с предпазители, за да има необходимото напрежение към всички по-сериозни консуматори/например вентилатора на радиатора ми е от Лада и черпи в пъти повече ток от стандартния/. След всичко това - имам перфектни фарове, добре работещи чистачки и вентилатори, но......стрелката на датчика за температурата "по рождение" си ходи с 5-10 градуса нагоре при пуснати фарове и то при температури над 70 градуса...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия 75% от автомобилите...... да го имат тоя ефект ....... да бе.... аз за първи път чувам. до сега на мойта кола подобно неще не съм виждал и ми се струва че нещо се бъркаш.

 

до сега единственият проблем който съм имал е с термометъра, показанията му бяха каквито си искат като стрелката се местеше от 40 до 120 градуса без значение реалнаа температура на двигателя. проблема беше в кофти маса на двигателя и се оправи с почистване на (-) кабел който ми отива към ДВГ-то

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е човека говори за 75 % от колите значи има 25 % на които не е така да приемем че твоита е от тези...карал съм 4 шкоди 120 ки в два различни модела и на всяка го имаше този проблем...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vloo нещо или не правиш както ти обяснявам или трябва да се погледне и на други места по колата ти, но спирам с акълите защото от разстояние не мога да ти помогна и не желая само да си чешеме езиците със Scorost, когото уверявам, че това не е фабричен дефект и твърдо не съм съгласен с твърдението за 75%... Аз също имам много наблюдения върху този модел Шкода. Може да има един куп кусури, но не и този.

 

vloo и да седна да ти обяснявам кое, как и защо няма да стане с приказки тая работа. Като се стопли мога да хвърля едно око на колата, за да се реши проблема. Само ще добавя, че купето ти отдавна не е добър проводник след като в друга тема се оплакваш колко е видимо изгнило по пода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.