Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Относно покупката на Шкода 120...


Butaloto

Recommended Posts

Сега на тъмното я запалихме и видях, че кабелите 'светят'. Единия при бобината, а другия при една от свещите? Възможно ли е да е от това?

- Именно - щом видимо светкат, значи не минава искрата през свещта на съответня цилиндър, а предварително отива към маса. И оттам е трудно да има празен ход като е на 3 цилиндъра.

 

На твоя модел делко ЧН е комплект и кабелаза него идва от кондензатора и се закрепва към чукчето посредством притискане само.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Butaloto

    18

  • PV

    6

  • m_g

    6

  • Viktor_

    4

Най-много писали в темата

Ще се побъркам с тая шкода, сега се прибирам отвън, сменихме и кабелите, но ефекта беше минимален... Държи за няколко секунди ниски обороти (но са много ниски, сигурно около 700-800), присветва лампата за акумулатора (червената) и пак гасне... Сега по-добре работи от преди, но пак гасне... Не е както трябва. Как да дигна оборотите малко? Къде да пипам по карб-а, и само по него ли?

П.С. Сега ще проверя ел. клапана...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Липсата на ниски обороти не би трябвало да е от кабелите. От тях примерно няма да върви, може да прекъсва и т.н., но все някакви обороти ще държи. Според мен проблема трябва да го търсиш в карбуратора - чистен ли е? Жигльорите как са?...

Никъде не съм написал, че със смяна на кабелите ще си решиш проблема ;) Било е добре да ги смениш, но според мен, както и вече написах - проблема ти е в карбуратора. Отваряй, чисти и регулирай. Предполагам ще имаш нужда от помощна литература - виж раздел Литература, намери къде са качени книгите, избери си зелената "Аз ремонтирам Шкода". В нея е добре обяснено всичко, от което имаш нужда.

 

Успех ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я закарахме до Хенрифорд (егати приключението, прегря по пътя и я чакахме да поизтине малко, 1 час не можем да стигнем...) и там и отвориха карб-а и го оправиха. Сега си държи обороти и е добре. Но не мога да разбера защо има склонност към прегряване...

П.С. На мен слабото място са ми карбураторите и там не пипам, не мога да се оправям с тях. По делкото разбирам, но карб-а... :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се, че проблема беше в делкото. Беше избягала центровката... Цяла седмица се занимавам с тая шкода, бърниках по чукчето, карбуратора, свещите... къде ли не пипах. На края дойде баща ми завъртя делкото на дясно (по часовниквата стрелка), затегна болтчето и колата заспа. Сега работи като чсовник...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пак почна да часне :x Възможно ли е сервото да прави проблеми, тъй като не работи и се чува едно съскане като се натисне спирачката... Педала е много твърд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж как стои въпроса с разваленото серво. Може от него да смуче въздух и оттук да нямаш празен ход? Или като натиснеш спирачката и гасне? Маркучът на сервото отзад е един с термоизолация - влиза във всмукателния колектор. Пробвай да го откачиш и да запушиш отвора.

 

На колко цилиндъра работи двигателят ти? Какъв е цветът на свещите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тъй като не работи и се чува едно съскане като се натисне спирачката... Педала е много твърд.

 

 

при мен това нещо се случи, като проблема се оказа гумичка между серво усилвателя и спирачната помпа. Признаците бяха същите като с времето съскането се усилваше и спирачното усилие трябваше да се увеличава за да се спира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тъй като не работи и се чува едно съскане като се натисне спирачката... Педала е много твърд.

 

 

при мен това нещо се случи, като проблема се оказа гумичка между серво усилвателя и спирачната помпа. Признаците бяха същите като с времето съскането се усилваше и спирачното усилие трябваше да се увеличава за да се спира.

Точно това е проблема и при мен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в такъв случай ти трябват спирачна течност ДОТ3 приста -4,5лв>> даже ще си смениш цялата да ти е новичка. медни дифтунги за спирачните мъркучи които от сп. помпа отъват към 2та кръга>> около 10 стотинки на дифтунг трябват ти 4 броя.

самата гумичка която е прецакана(може би) около 2лв. препоръчвам дя си земеш от някаде но не от СИМ.Шосе от там 2ра купувам и не бих си купил пакот там.

 

то като разглобиш и махнеш спирачната помпа от сервото може да си смениш и самите гумички на спирачното бутало или както се казва движещата се част в помпата.

 

цените са по спомен от лятото когато правих ремонта за въпроси питай на ЛС или ICQ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Марио, защо си се захванал с такава кола?

 

Това е доста нежен и чувствителен автомобил... няма нищо общо с ладата.

 

Първо-за гасненето сам няма да се оправиш.Карбуратора и делкото искат много прецизна ръка да ги прави.

Второ-прегрява защото тази кола има внушителна охладителна система, със внушително количество антифриз.

Трето-сигурен ли си че има серво, защото старите шкодички нямат и се карат като жигула.

Четвърто-никога, ама никога не я напъвайте във високи обороти, особенно пък ако и прегрява.Ще я съсипете за нула време и язък за хайванчето.

 

П.С.Като ви писне да се изтезавате взаимно, дай да я видя, ако ми хареса, може да се заема да и вдъхна втори живот.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Не е точно така - човек може с времето да се научи да си регулира и карбуратора, и аванса на запалването.

За антифриза че е много - не пречи, тъкмо по-трудно прегрява, освен ако няма котлен камък.

Серво няма, но волана е лек тъй като предницата е лека.

За никой двигател не се препоръчва да се кара с повече от 70-75% от максималните обороти, тъй като износването и разхода на гориво са доста по-високи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така - човек може с времето да се научи да си регулира и карбуратора, и аванса на запалването.

За антифриза че е много - не пречи, тъкмо по-трудно прегрява, освен ако няма котлен камък.

Серво няма, но волана е лек тъй като предницата е лека.

За никой двигател не се препоръчва да се кара с повече от 70-75% от максималните обороти, тъй като износването и разхода на гориво са доста по-високи.

 

PV под серво Frysco има в предвид на спирачките!!! Твоята има и за това си мислиш че всички имат не си разбрал правилно! Аз съм виждал 120-ка(говоря за модела с кръглите фарове) без серво и аз също бях страшно учуден!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да то и на мен вече :mrgreen: Обаче един ден ми се обажда един познат на баща ми(разглобява коли за скраб) и ми вика разглобявам една Шкода ела си земи какво ти хареса, а аз точно тогава го бях закъсал със сервото и нямах и на идея какво каде и как :oops: и реших да сменя цялото серво и точно тогава яко се накефих и отивам дигам капака и.... :o няма сервоооо :lol: е*ахти и ужаса :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 1 месец по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.