Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Аеродинамика на 120Л...


deel_1981

Recommended Posts

Слагаш два бордюра в багажника и дигаш 200 без да се страхуваш че ще направи задно салто. Проблемът идва от това че първо трябва да й присадиш поне още 60 охранени и добре тренирани кончета.

 

п.п. Има писано по темата за стойката на 120-ката, леката предница и т.н.

:smt037

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • yosif

    16

  • vloo

    12

  • PRR

    8

  • gogata

    5

Най-много писали в темата

като за начало може да си смениш задните стари омекнали прУжини.

като мине време пружината омеква и под тежеста на колата ''става по къса'' от колкото е като нова, а не става по дълга.

 

За твърди къси пружини има писано вече.Това с бордюр в багажника не е лошо ама нищо смислено няма да стане освен стойката на колата. като е по тежка колата ти ще харчи пак повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

yosif,

 

Като качиш теглото на колата с 5% не означава че разхода се качва с 5%. Нека кажем че 5% от теглото дават около 1% вдигане на разхода. А и теглото на дълъг път оказва практически нулево (или много близко до нулево) влияние!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мии ако е без вода, бензин, масло и тичаш покрай нея е под един тон :mrgreen:

 

За увеличаването на разхода исках да кажа: най-най-най-много с 5% :oops:

 

Спокойно може да се нагруха със стотина килограма бордюри, цимент или стари акумулатори( че по-малко място заемат) :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи нови задни пружини...

ам имали смисъл да взимам оригинални от шкода или ладови?

идеята ми е да вози по меко?

 

В първия пост искаш да вози твърдо, сега меко... :? С твойте омекналите пружини ще вози най-меко да ти кажа :mrgreen: . Пък донякъде и амортисьорите имат значение...май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най- хубаво е нови шкодови пружини >> по добро от оригиналното няма

аз ако съм на твое място бих се спрял на опцията 2ра употреба ладови като трябва да се внимава като се взимат дали за ползвани на 1 мост. Това нещо бих го направил от финансова гледна точка.

 

а още по добре е да разбереш какво искаш да направиш, меко возене или твърдо къси пружини ли искаш или нормални и забрави да си слагаш боклуци(акумулатори бордюри и тн) по багажника. еее може да метнеш малко пясък да си имаш ако караш някъде по планините примерно на Витоша където никой не ебава да изчисти като вали сняг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мии ако е без вода, бензин, масло и тичаш покрай нея е под един тон :mrgreen:

 

е виж говорим за тегло на автомобил а не на автомобила с теб ами аз като съм 100 кг тя колата пак няма тон макар никога да не е виждала пълен резервоар ама има бутилка за газ доста голяма бих казал...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

та много мислих но нз

проблема е че като се даде гас се дига така \ което увеличава съпротивлението и от там забавяне и по-голям разход

особено при по голяма скорост

не се обиждай, ама ми стана смешно, че много си мисли, пък си казал такова нещо...

искам да те питам колко е коефициента на въздушно съпротивление на твоята кола, каква е максималната й скорост и ускорение, че като даваш "гас" тя се повдига... с колко точно се повдига и забавя - говори с цифри...

да приемем, че колата ти се повдига. как разбра, че толкова много ти се увеличава въздушното съпротивление, че чак разхода ти се вдига, а ускоренито ти пада...??? мислиш ли, че новите "прожини" ще ти подобрят ускорението? и въобще как не се срамуваш да пишеш подобни глупсти и да се излагаш!!!

 

ако сe сложи някакъв вид тежест в багажника?

тъп въпрос, тъп отговор:

по-къси пружини може ама тежеста отпред което е по лесно също ти увеличава разхода и тто доста ако е достатачна за да ти смъкне носа...

 

Мии ако е без вода, бензин, масло и тичаш покрай нея е под един тон

слушам и не вярвам на очите си, не е ли това мястото, където ако имаш проблем, отваряш, четеш смислени неща и си оки! или съм в грешка нещо? това е форум на малоумни карачи на skoda ли, що ли? това е поредната тема, която ме кара все по - рядко да влизам тук...

 

тона ми не е особено колегиален, но лично на мен наистина много ми е писнало от такива празни теми. ако няма какво конкретно да кажем, не е ли по - добре да си траем, вместа да изписваме 3 - 4 страници с

"да, така е"

"страхотен си"

"добре"

"имаш лично"

"сложиш си бордюр в багажника"

...?...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чакай малко това не е форум на инжинери и специалисти ,не отричам че голяма част от хората тук разбират изключително много,но повечето карат шкода и в процеса на каране в главите им ,и в моята възникват въпроси които може човек и сам да реши може и да попита патилите...ако всички бяха умни акто теб не се обиждай нямаше да се пише нищо и нямаше да има нужда от този форум...все пак стария се казваше (собственик на шкода)ако не се лъжа а не шкода инжинер...не вярвам смисъла да се е променил...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Роска, подкрепям те донякъде. Ама само недей да се отказваш от форума. Не го казвам от куртоазия или, защото караш МВ и ти се кефя за това, наистина го мисля. :)

 

П.П. Така и така темата е яко офтопик вече (въпреки, че е спорно доколко е имала и преди това смисъл :mrgreen: ), та как върви реставрацията на Спартака? Страшно любопитно ми е просто :oops: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vloo, аз самият не разбирам особено много от ремонт на коли и това може, да ти го каже всеки, който ме познава поне малко, но въпроса не е в това кой колко разбира, а в смисъла на изписаното тук! .

защото можеш да си направиш труда да се поровиш в нета и да видиш колко тежи една skoda 120 l, вместо да пишем, че с мокри дрехи, три щайги с домати на тавана (на тавана, щот в багажника има бордюри) колата е еди - колко си тона!

а това, че колата се повдига, аеродинамиката се нарушава, ускорението ти намаля и разхода се покачва, защото са ти омеккнали задните "прожини" е нелепо дори за дете, камо ли за "инжинери и специалисти".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж тук си прав..за безумието на много теми...ама (говоря за себеси)случва се някой път като ми се върти нещо съвсем нелепо в главата и маловажно...ама все пак ми дразни мисловната деиност да го пусна като тема тук и за това съм отнасял сума майни сигурно...но се случва...в случая мога да кажа че разбирам колегата напълно (защото при мне е така)..в сесия е и той и аз и като ми писне да уча ми идва на ум кво да направя по колата...едва ли си е мерил разхода с вдигната задница и по нисък нос ама търси причина за висок разход...примерно...или просто иска неква занимавка докато не учи...аз не съм баш така щото не уча а се мотая ама вече съвсем се отнесохме...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо, лошо няма. да си любознателен е хубаво, но това значи и сам да си търсиш отговори. например взимаш зелената книга на Хорст Илинг и четеш. има един раздел, нещо от сорта на "най - често срещани повреди, причини за тях и отстраняване". дори и не всичко да е ясно, ти (визирам който и да е) се запознаваш с матрияла и задаваш конкретен въпрос, получаваш конкретен отговор и всички са доволни. това е и съвсем нормално. аз също не знам много неща и постоянно питам миро, яската, свилката... няма лошо.

но безсмисленото чесане на езици, вкарване на "свежи" лафове и т.н. направо мо вбесява.

айде със здраве, че наистина стана голяма боза...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

У наше село зимата кога падне сняг ладите твърдо ги карат с по два бордюра в багажника, честна пионерска :mrgreen:

 

"У ВАШЕ СЕЛО" може и говежда тор да си слагат по багажниците и в купето за аромат ама за мен това с бордюрите е пълна простотия !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инак ник'во сцепление а е саде баири :mrgreen:

Само шкодаци, зазки и тия с предно предаване издрапват.

 

Тез с предното първи овяхват на баир! Вервай ми!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.