Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Оранжевата светкавица


skodka

Recommended Posts

  • Отговори 63
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • skodka

    27

  • corropt

    8

  • biser.or

    6

  • yosif

    3

Най-много писали в темата

За клемите - Сменяй смело с дебели лустер клеми- мойте преди година ги смених - оригиналните започнаха да подпушват в движение !!! :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодка това което си снимал е превключвателят за къси-дълги. Единият комплект контактни пластини е за превключване на къси-дълги(червени) а не само дълги, а другия комплект е за светлинния клаксон -зелени. Що не хванеш някой приятел който е виждал мултицет да ти оправи фаровете??? Ако проблема е в този превклчвател сменете го временно с някое по мощно ЦК ключе(или+реле) докато намерите нещо на старо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щкодка първо вземи малко шкурка и зачисти пъпките на пластинките и пробваи пак. Ако не стане отиди при Жоро от баня Мадара да ти го оправи. Моя превключвател му го занесох на части и го оправи, сега работи перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щкодка първо вземи малко шкурка и зачисти пъпките на пластинките и пробваи пак.
- Много груба грешка. Пъпките в никакъв случай не трябва да се почистват както ти описваш, а единствено със спирт или контактен спрей да се отстранят от тях прах и мазни петна. Почиствайки ги със шкурка вече няма да са пъпки. Тази форма е специално подбрана за комутиращи елементи, няма да ти обяснявам защо, има си учебници и книги за това. Друг път се замисли преди да изкажеш някой умен съвет, защото има опасност друг да те послуша.

 

Относно превключвателя къси/дълги, когато пластините му вече са неспособни да комутират големия ток и започват да се нагряват и пушат единственото решение е монтиране на реле за дълги, на тези които имат такова за къси фабрично или монтиране на 2 релета за къси и дълги на тези които нямат фабрично никакво. Това решение за мен е по-добро от покупката на нов превключвател както и по-евтино. Ако някой не знае как се монтират релетата - има ги нарисувани в схемата за 120 с пунктир като допълнително оборудване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абразивите освен туй свалят покритието( 50-100 микрона) от сребро, злато или паладий и лъсва отдолу мед, която лесно се патинира и зеленясва - никакво тРЪкане с шкурки :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

контактите могат да се изчистят с гумичка за триене - добре става с кръглите гумички за пиещи машини - мисля че още се продават ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе виж кво, ключа се разваля много рядко бих казал почти никога, ако е бушон няма да имаш нито дълги нито никви, има възможност да и кабел ама не ми се вярва штото ако беше кабел штяхя да ти пресветват докато караш така 4е остана най вероятното а именно релето което се намира в предния багажник.то е с черна капачка която се маха.провери го.възможно е някоя намотка да е изгорялал

успех :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе виж кво, ключа се разваля много рядко бих казал почти никога, ако е бушон няма да имаш нито дълги нито никви, има възможност да и кабел ама не ми се вярва штото ако беше кабел штяхя да ти пресветват докато караш така 4е остана най вероятното а именно релето което се намира в предния багажник.то е с черна капачка която се маха.провери го.възможно е някоя намотка да е изгорялал

успех :smt017

 

Чети!!!!! Преди да пишеш прочети внимателно цялата тема и най вече всички мнения. Изказваш се неподготвен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Може да ме мислите за малоумен вече, ама нищо не мога да направя - запоявах го, местих и т.н. ама тия къси не бачкат. Крушки прецаквах и абе мани! Та - може ли да сложа ей тва http://constructor.bg/shop/product_info ... 03867d72ed

та да си го щракам като искам фарове. Или някакво друго - ама моля ви, кажете ми точното име, защото на тая тема съм МНОГО ЗЛЕ!

И друг въпрос има веч - зех си оборотомер от лада 1500, май. Та кое какво е?(+ го знам 8) )

070424_224124.JPG

LELE от 1 и 3 излизат по 3 кабела - ужасТ, ково да правя, да ги махам и да оставям само 1 ли леле

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Ей тва" го забрави!!!!! Нов (оригинален ключ)+ едно реле и си намери майстор :mrgreen:

 

подкрепям с 2 ръце!! и понеже не ти е ясно защо това което си харесал нестава аз ти казвам: 50mA/24Vdc. а на теб ти трябва 10А/12В П.Т.

 

както сам виждаш едното което ти предлагаш може да прекъсва ток до 50мА, а на теб ти трябва да прекъсва доста по голям ток който се определя от мощността на курушките ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Ей тва" го забрави!!!!! Нов (оригинален ключ)+ едно реле и си намери майстор :mrgreen:

 

подкрепям с 2 ръце!! и понеже не ти е ясно защо това което си харесал нестава аз ти казвам: 50mA/24Vdc. а на теб ти трябва 10А/12В П.Т.

 

както сам виждаш едното което ти предлагаш може да прекъсва ток до 50мА, а на теб ти трябва да прекъсва доста по голям ток който се определя от мощността на курушките ти.

Мерси и на двамата. Зарекал съм се, че пари точно за това няма да дам! Дойе ми друга идея - с онея щипки-крокодилчета ще защипвам, ама нема да сменим нищо! А за оборотомерчето?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега skodka!!!!!! Аз поне мисля, че фаровете са ти по необходими от оборотомера. Като не ти се дават пари за нов ключ , си намери от москвич 408 ,тези които се монтирват на пода. /крачен/ Руско е, и е доста надеждно. Мисля,че и на УАЗ се монтират подобни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега skodka!!!!!! Аз поне мисля, че фаровете са ти по необходими от оборотомера. Като не ти се дават пари за нов ключ , си намери от москвич 408 ,тези които се монтирват на пода. /крачен/ Руско е, и е доста надеждно. Мисля,че и на УАЗ се монтират подобни.

Колега biser.or - Прав си, ама цялата игра е в допирането на 2 пластинки - обикновено ги кривя леко преди да тръгна и ги изправям като се прибера.И си имам фарове! Как да дам пари за това? Естествено, че фаровете са по-важни, ама съм се заклел, че няма да го пипам докато не се развали нещо по-така! Иначе днес ще ходя при един майстор за оборотомера и ако не дере яко ще го питам за тоя ключ от мохера!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих си днеска оборотомер и искам да дам снимки, щото за невежите като мен по другите теми не ставаше много ясно! Отидох при един майстор и той ми показа всичко. После - на нож :lol:

Ето в оборотомера кое какво е:

untitled2.JPG

Ето и самото свързване:

1:За бобината - там дет е хикса:

SEXY-0095.jpg

2: За бушон(сложих го на 2-ри, щото не можах да се сетя 1,3 и 4 за кво бяха :oops: :

SEXY-0093.jpg

3. Някаква маса:

SEXY-0094.jpg

4. Перфектно захванат за таблото: :lol::lol::lol:

SEXY-0092.jpg

Кабелите минават лесно към бобината- с малко тел и клякане и сичко е на 6! Работи перфектно и отчита всичко!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(+)не е редно да е на този предпазител,а след контакт . Пробвай на някой от другите предпазители. Целта е да подадеш(+) когато си на контакт.

 

 

 

 

 

ПП Монтажа е страхотен!!!! :mrgreen: Дано да е само временно. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(+)не е редно да е на този предпазител,а след контакт . Пробвай на някой от другите предпазители. Целта е да подадеш(+) когато си на контакт.

 

 

 

 

 

ПП Монтажа е страхотен!!!! :mrgreen: Дано да е само временно. :mrgreen:

ОК> ще го преместя и ще сложа друга снимка! Монтажа надявам се да е до довечера!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вземи си + някъде от таблото, примерно от уредите за бензин или температура те получават + при пиодаване на контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

използвай първи бушон - на него има плюс след контакт ... при мен на първи са вързани халогените... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в грешка си. Първи бушон е за интериорни лампи, клаксон, "светкавицата" с дългите и вентилатора на парното. Тези неща работят без да е необходим контакт. Колегата Бисер маи е забравил че точно 2ри бушон е ток след подаден контакт - парно, чистачки и разни други хави искащи контакт. Тъи че оборотомера на колегата си е вързан перфектно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в грешка си. Първи бушон е за интериорни лампи, клаксон, "светкавицата" с дългите и вентилатора на парното. Тези неща работят без да е необходим контакт. Колегата Бисер маи е забравил че точно 2ри бушон е ток след подаден контакт - парно, чистачки и разни други хави искащи контакт. Тъи че оборотомера на колегата си е вързан перфектно

 

 

 

На 120-ка 1987г. цд -то ми беше вързано там, и си го слушах без да е на контакт колата :-k . Да уточня 2-ри бушон,броено от ляво на дясно. Поне моята беше така. Нека ме извини колегата skodka,ако нещо съм го забъркал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в грешка си. Първи бушон е за интериорни лампи, клаксон, "светкавицата" с дългите и вентилатора на парното. Тези неща работят без да е необходим контакт. Колегата Бисер маи е забравил че точно 2ри бушон е ток след подаден контакт - парно, чистачки и разни други хави искащи контакт. Тъи че оборотомера на колегата си е вързан перфектно

 

 

 

На 120-ка 1987г. цд -то ми беше вързано там, и си го слушах без да е на контакт колата :-k . Да уточня 2-ри бушон,броено от ляво на дясно. Поне моята беше така. Нека ме извини колегата skodka,ако нещо съм го забъркал.

Нема ядове - няколко дена е на 1-ви, а и сам мога да видя ако е проблем! Иначе гадните фарове ги оправих - тея пластини не са разделени, за да ги свързва нещо - напротив, трябва да ги разделя - като се пусне на дълги, чрез тях се спират късите. Абе се едно шамар с крак получих, като видях колко е просто!!! Направо ме е яд на мене си, ама пустата пластмаса се не види, па и е малка! Благодарение на сладкото ми оборотомерче видях тва, щастлив късмет! Ем оборотомер си имам, ем фарове :D Мерси на всички отзовали се, надявам се в мойта тема всички да намерят нещо полезно!

Ей го на и него:

070427_183244.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.