Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За екстри на Октавия 2


van4o_zaguban4o

Recommended Posts

Първо здравейте на всички.

Имам няколко питания към компетентните органи. :lol:

Насочил съм се към ново возило и като че ли за сега съм се спрял на Октавията. Въпреки, че момента с купуването още не е 100% сигурен и не е много близко като време, аз държа да си набавя инфото, което ми е нужно и да съм подготвен. 8) Това, което за сега най-много ми хваща окото е 1.8 ТФСИ Лаурен & Клемент. Та ето и следните питания:

 

1. Кои са нужните (според вас) необходими допълнителни екстри? Като тук имам и няколко конкретни питания. Виждам, че ТПМ не се котира много, въпреки че за 90лв. едва ли се очаква кой знае какво. Има ли смисъл от алармената система с обемните датчици (ок 400лв.) или е по-добре след това да се сложи друга?

Нещото, което доста ме интересува е стандартното CD MP3 Skoda Audience с колко тонколони е и достатъчно добре ли свири? И съответно какво повече предлага звуковата система с 12 колони, защото нещо 650лв. ми се струват прекалено.

Това, което задължително мисля да поръчам е навигацията и фаровете за мъгла със следене на завоя. Толкова за екстрите.

2. Има ли някой преки впечтления от двигателя. Като гледам данните му са перфектни :D Просто аз не съм фен на дизела, не оспорвам качествата му, но това си е моя личен избор.

3. Има ли възможност в Еуратек да пробваш модела преди да го поръчаш (не се сетих да питам като ходих до там)?

4. Наистина ли се чака 80 дни поръчката? :( Човека направо ми разби мечтите.

 

Като че ли за сега за това се сещам. Ако има нещо друго ще питам отново. Благодаря ви предварително за инфото. ;)

 

Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • van4o_zaguban4o

    22

  • Dereal

    5

  • pesho_b

    5

  • Karaibrahim

    4

Най-много писали в темата

За екстрите-немога да коментирам,но колкото до чакането може да дойде и по-бързо.А за тест-драйф едва ли от ЕТ ще изкарат някоя Лауринка,а мисля че няма 1.8 TFSi дори и друга.Поне така беше допреди 1 месец

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3. Има ли възможност в Еуратек да пробваш модела преди да го поръчаш (не се сетих да питам като ходих до там)?

4. Наистина ли се чака 80 дни поръчката? :( Човека направо ми разби мечтите.

 

На тези мога да ти отговоря, тъй като карам Фабиа. Та, можеш да пробваш каквото имат в момента за тест драйв, което най-често е дизел и е с доста екстри, но не е чак L&K. А 80 дни не е зле, въобще. Има впредвид, че може да чакаш и повече, особенно ако минаваш през лизингова компания или си замислил ДДС-шашма и трябва да минаваш на техно тест. Навсякъде се чака, впрочем. 2-3 месеца... Няма проблеми, нали си им дал кинтите вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За екстрите-немога да коментирам,но колкото до чакането може да дойде и по-бързо.А за тест-драйф едва ли от ЕТ ще изкарат някоя Лауринка,а мисля че няма 1.8 TFSi дори и друга.Поне така беше допреди 1 месец

 

Дано да е по-бързо, въпреки че всички са чакали толко и аз ще чакам :Р

За тест драйв не говоря специално за Л&К, а за този двигател. Екстрите горе долу ги знам какво представляват и т.н., искам да тествам двигателя ако ще и да е Класик :Р

 

На тези мога да ти отговоря, тъй като карам Фабиа. Та, можеш да пробваш каквото имат в момента за тест драйв, което най-често е дизел и е с доста екстри, но не е чак L&K. А 80 дни не е зле, въобще. Има впредвид, че може да чакаш и повече, особенно ако минаваш през лизингова компания или си замислил ДДС-шашма и трябва да минаваш на техно тест. Навсякъде се чака, впрочем. 2-3 месеца... Няма проблеми, нали си им дал кинтите вече.

 

Както споменах горе интересува ме само двигателя, а не изпълнението. А и изобщо има ли възможност за тест драйв. Леле, дано да е само въпросните 80 дни. Не съм я купил още, сега събирам инфо и да се надявам, че ако всичко е ок (има предвид личен план) скоро ще стана истински член на клуба. :)

 

Благодаря ви за отговорите, ако някой има да сподели нещо още по въпроса нека го каже.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на въпроса за тест-драйва, най-точен отговор ще получиш като звъннеш в ЕТ. 1,8 TFSI ми се струва, че е нов мотор и малко ме съмнява да имат такава регистрирана, но нищо не се знае. Успех с покупката, изборът ти е много добър ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. TPM се базира на ABS, който обработва инфо от оборотите на отделните колела и ако някое колело започне да се движи с различна скорост, на таблото ти светва лампа. Има колеги с Румстъри с подобна опция и казват, че са доволни.

Сега, за опциите по-добре виж на http://www.skoda-auto.de, там има конфигуратор за всички модели. L&K е топ ниво на оборудване и има повече опции от елеганса.

Аз съм с фабрична аларма и съм много доволен.

Шкодите идват с 4 или 8 колони за елеганса. Под 4 разбирай 2 големи отпред и 2 пищялки. С 8 е същото, само че и отзад вече. Ако говориш за манияшко озвъчаване, не мисля че фабричните ще оправдаят очакванията ти.

CD MP3 Skoda Audience няма навигация, за Октавията не се предлага Via Michlen (което е преносима навигация с 3.5" екран и работи и извън колата), както при Fabia II и Roomster. Имай впредвид, че за Шкода Ауто, България все още е тъмна зона и картите са непълни и/или ги няма. Ако ще избираш навигация спри се новата COLOMBUS (ако не ме бърка паметта и за Германия вече се предлага), във VW е под името RNS510. С Touchscreen, DVD, SD, 30GB HDD и Bluetooth. Наскоро я описваха в Auto Bild и май става и за гледане на филми. Все още няма описания за нея, но я има в конфигуратора.

3. Да пробваш Октавия, да. Но не очаквай да караш L&K.

4. Аз за моята чаках повече от 100 дни, а си плащах и кеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За момента в ЕТ нямат 1.8TFSI, преди 2 седмици като питах познат, каза, че евентуално може да се покара една нерегистрирана, но само в рамките на паркинга им, което за нищо не стига.

 

Чакането също е голяма работа - платихме капарото (повече от 50%) още на 29-ти ЮНИ, колата я взехме на 4-ти ОКТОМВРИ. Вярно, 6+1 е и това отнема още седмица-две, но със сигурност не и 3 месеца тотал. Още повече колата беше в ЕТ на 31 Август - пише си го лепенка на двигателя, която е изцяло на български :evil:

 

Иначе сигурно имат коли, които можеш да пробваш, но надали ще са с твоя мотор и това, което ще можеш да видиш е как се чувстваш в колата, харесва ли ти интериора, возията и такива неща.

 

Лично, качих се на една 4х4 Елеганс, 4х4 ми харесва (дано не след дълго се обзаведа) и я сравних пряко с моята Октавия Тур. Резултата за мен беше учудващ - много просторна и удобна кола - отпред и особено съществено отзад - и много евтина пластмаса (да ме извиняват колегите с такива, ама си ми е лично мнение). Имам чувството, че Новата Октавия отива назад в качеството на материалите по таблото, вратите, средната колона. Дано L&K не е така. Но това можеш да го видиш лично - мисля, че имаха миналата седмица една L&K в салона, поне да седнеш в нея, ако не може да я караш.

 

Успех с покупката, за мен чакането си струваше (като гледам и Боби Доктора не съжалява, а той е точно с твоя 1.8TFSI), дано не е толкова дълго при теб и скоро да се обаждаш на Юли за стикери ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на въпроса за тест-драйва, най-точен отговор ще получиш като звъннеш в ЕТ. 1,8 TFSI ми се струва, че е нов мотор и малко ме съмнява да имат такава регистрирана, но нищо не се знае. Успех с покупката, изборът ти е много добър .

 

Мда, мотора е нова разработка у сега започва и вграждането му в А4. Преди около месец имаха две такива, но може би клиентите вече са си ги взели :) Май ще трябва пак да ходя до там.

 

1. TPM се базира на ABS, който обработва инфо от оборотите на отделните колела и ако някое колело започне да се движи с различна скорост, на таблото ти светва лампа. Има колеги с Румстъри с подобна опция и казват, че са доволни.

Сега, за опциите по-добре виж на www.skoda-auto.de, там има конфигуратор за всички модели. L&K е топ ниво на оборудване и има повече опции от елеганса.

Аз съм с фабрична аларма и съм много доволен.

Шкодите идват с 4 или 8 колони за елеганса. Под 4 разбирай 2 големи отпред и 2 пищялки. С 8 е същото, само че и отзад вече. Ако говориш за манияшко озвъчаване, не мисля че фабричните ще оправдаят очакванията ти.

CD MP3 Skoda Audience няма навигация, за Октавията не се предлага Via Michlen (което е преносима навигация с 3.5" екран и работи и извън колата), както при Fabia II и Roomster. Имай впредвид, че за Шкода Ауто, България все още е тъмна зона и картите са непълни и/или ги няма. Ако ще избираш навигация спри се новата COLOMBUS (ако не ме бърка паметта и за Германия вече се предлага), във VW е под името RNS510. С Touchscreen, DVD, SD, 30GB HDD и Bluetooth. Наскоро я описваха в Auto Bild и май става и за гледане на филми. Все още няма описания за нея, но я има в конфигуратора.

3. Да пробваш Октавия, да. Но не очаквай да караш L&K.

4. Аз за моята чаках повече от 100 дни, а си плащах и кеш.

 

За ТПМ четох няколко статии тук във форума, че не са мн доволни хората, но така или иначе като се стигне до покупка ще го поръчам. :)

 

Мда, знам че Л&К е върховото ниво и имам листа с допълнителните екстри....има още какво да се сложи :Р

 

За алармата ми беше полезно инфо - мерси ;)

 

За озвучаването - гледах че Л&К стандартно идва с Audience и ме интересуваше с колко колони, защото като допълнителна екстра се предлага озвучаване с 12 тонколони за ок 650лв. та мисълта ми беше има ли смисъл или и Audience-a си е добър. Живот и здраве да се стигне до купуването със сигурност ще има навигация. Вече за Октавиа-та се предлага само COLOMBUS като доп.оборудване, така че ще бъде такава ;) Следя редовно Авто Билда и четох статията, определено останах доста очарован :) Относно описанието - аз имам ако ти трябва ;) А като се поръча навигация музиката не остава ли Audience или навигацията си е с няква друга музика???

 

За тест драйва исках да пробвам конкретно тоя двигтал без значение от нивото на оборудване, но в краен случай ще се задоволя с каквото има (най-вероятно е 2.0 тди).

 

Ауу тва за чакането направо ше ме разплаче. Ужас. :cry:

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За момента в ЕТ нямат 1.8TFSI, преди 2 седмици като питах познат, каза, че евентуално може да се покара една нерегистрирана, но само в рамките на паркинга им, което за нищо не стига.

 

Чакането също е голяма работа - платихме капарото (повече от 50%) още на 29-ти ЮНИ, колата я взехме на 4-ти ОКТОМВРИ. Вярно, 6+1 е и това отнема още седмица-две, но със сигурност не и 3 месеца тотал. Още повече колата беше в ЕТ на 31 Август - пише си го лепенка на двигателя, която е изцяло на български

 

Иначе сигурно имат коли, които можеш да пробваш, но надали ще са с твоя мотор и това, което ще можеш да видиш е как се чувстваш в колата, харесва ли ти интериора, возията и такива неща.

 

Лично, качих се на една 4х4 Елеганс, 4х4 ми харесва (дано не след дълго се обзаведа) и я сравних пряко с моята Октавия Тур. Резултата за мен беше учудващ - много просторна и удобна кола - отпред и особено съществено отзад - и много евтина пластмаса (да ме извиняват колегите с такива, ама си ми е лично мнение). Имам чувството, че Новата Октавия отива назад в качеството на материалите по таблото, вратите, средната колона. Дано L&K не е така. Но това можеш да го видиш лично - мисля, че имаха миналата седмица една L&K в салона, поне да седнеш в нея, ако не може да я караш.

 

Успех с покупката, за мен чакането си струваше (като гледам и Боби Доктора не съжалява, а той е точно с твоя 1.8TFSI), дано не е толкова дълго при теб и скоро да се обаждаш на Юли за стикери

 

Е тва с паркинга е меко казано глупаво, но те си знаят.

 

6+1 или 1+1? Всъщност няма зн. Имаш ли представа на тези 1+1 с какво се оборудват, за да се регистрират така?

 

качвах се в Л&К, тази която е в салона и останах мн впечатлен. В първи момент даже не повярвах...ел.седалките, белия кожен салон, удобството....въобще мн ми хареса :)

 

При мен покупката евентуално ще е някъде февруари (надявам се) :)

 

Сори, нов съм в форума и не ги знам хората по имена. Дано въпросния доктор види темата и си сподели впечатленията за двигателя, че това най-мн ме интересува. :)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега прочети това:

 

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... 69&start=0

 

това е описание на колата от Боби за точно тоя двигател. ИМа и снимки и тн прочети всичко каквото е писал.

Има среща на 19.01 в ст град.(виж раздел срещи) Може да дойдеш и да питаш как е колата и да я видиш на живо ;) Остава и Боби да дойде с тази шкода, а не с някоя от другите :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега прочети това:

 

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... 69&start=0

 

това е описание на колата от Боби за точно тоя двигател. ИМа и снимки и тн прочети всичко каквото е писал.

Има среща на 19.01 в ст град.(виж раздел срещи) Може да дойдеш и да питаш как е колата и да я видиш на живо Остава и Боби да дойде с тази шкода, а не с някоя от другите

 

Благодаря за темата ;)

 

Колкото до срещата преди средата на февруари няма да имам възможност за никакви срещи, но след това може да се възползвам от поканата :)

 

поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Кофти аватар = кофти избор на отбор ;)

2. Поздравления за избора на бензин.

3. Поздравления за избора на марка (повечето хора за парите, които струва TSI L&K ще си вземат най-малко Ауди)

4. Поздравления за избора на модел, двигател и оборудване!

5. Ако и ти регистрираш едо TSI като камион вече ще станем страната с най-бързите тирове в света :)

6. За екстрите: L&K има практически всичко, което ти трябва, че и повече. Какво допълнително да поръчаш си е твой избор. Подкрепям те за навигацията. Карти и да няма ще се появят предполагам, а вградената навигация и е... вгградена навигация. И колата изглежда още по-готина отвътре. За фаровете следящи завоя проучи въпроса, защото останах с впечателние че Bobi Doctora нещо не можеше да се разбере с тях, но той ще каже, може и да се бъркам. Поръчвай възможно най-много от разните му там мрежи за багажника. Много са удобни и аз съжалявам, че не поръчах повече. Абе колкото повече екстри, толкова по-добре. Пак си е въпрос на вкус, но според мен черна с белия кожен салон е най-добрият избор! И със секси табелката Laurin & Klement просто.... А и да не збравиш да си поръчаш задна чистачка. Фабрично мисля, че дори и L&K няма таква. Аз като купувах моята така се бях ошашкал, че забравих за това, просто не съм предполагал, че чисто нова кола за 40хил може да няма чистачки. Добре, че се усетих навреме. Алармата по-добре да си е фабрична според мен. Няма нужда на новата ти кола да бърникат разни жичкаджии. По-добре да си е от завода. Между другото заводската няма шоков датчик т.е. може някой да скача отгоре но тя си трае. Незнам дали е добре или зле това, но да го имаш в предвид. Audience според мен свири прилично, е не е BOSE, но става.

7. И аз не вярвам да имат такъв мотор в ЕТ за тест драйв.

8. 80 дни е официалният срок. Обикновено идват на втория месец. Естествено винаги има и изключения, но обичайното е е ок. 60дни + още ок седмица за регистрация, особено ако е на духинг (или лизинг). В тоя срок 80 дни има известна доза презастраховане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мястото за музика и за навигация е едно и също. COLOMBUS си има радио и чете дискове. Така че, ако искаш навигация, музиката ще бъде сменена. L&K е с 8 колони, както Елеганса.

Междудругото COLOMBUS е към 5к лв. и си стува да се помисли, дали не е по-добре да се сложи купешка навигация от рода на Гармин или каквото се сетиш, която може да се маха, а да останеш само с фабрична аудио система. Понеже COLOMBUS става и на всички от VAG (поне на новите VW), може да се окаже доста ценна и търсена smile050.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към NightSpirit:

1. Нещо против Локо-то? :) Ще го обсъдим в друга тема ;)

2. Мерси.

3. И какво Ауди да си взема? А3, което като екстри има отварящи се прозорци с врътки и бонус светещо арматурно табло!? Предпочитам Октавия със всички екстри ;)

4. Отново мерси.

5. Предплагам. че така ще стане :) Един въпрос тук: с какво се оборудва колата, за да стане така?

6. Навигацията се предлага стандартно с диск за западна или източна европа ;) А и сега новата навигация мн ме впечатлява :) Л&К има всичките мрежи стандартно ;) Това за фаровете определено ще го погледна - благодаря за инфото ;) Е тук направо ме изуми....не знам дали четеш мисли, но ако не си го осъзнал провери се някъде :) Точно черна перла с бял кожен салон си мислех :) А аз съм се насочил към хечбека, не комбито. И за него ли има нужда от чистачка??? :roll: За алармата вече се убедих да си е заводската, въпреки че това което казваш за шоковия датчик е малко притеснително. За звученето видях, че колегата е написал, че с навигацията има и друго аудио, което свирело добре, така че всичко е на 6 :)

7. Дано поне има някаква Октавиа за тест драйв :)

8. Това поне е добре :)

 

Мерси за отговора ;)

 

Мястото за музика и за навигация е едно и също. COLOMBUS си има радио и чете дискове. Така че, ако искаш навигация, музиката ще бъде сменена. L&K е с 8 колони, както Елеганса.

Междудругото COLOMBUS е към 5к лв. и си стува да се помисли, дали не е по-добре да се сложи купешка навигация от рода на Гармин или каквото се сетиш, която може да се маха, а да останеш само с фабрична аудио система. Понеже COLOMBUS става и на всички от VAG (поне на новите VW), може да се окаже доста ценна и търсена .

 

Ясно, значи COLOMBUS-a си върви с отделна музичка. Ами ще видя за навигацията, за сега е в списъка със задължителните допълнителни екстри. Надявам се да не си променя мнението докато се стигне до пазаруване. :) А м/удругото за Л&К навигацията струва 2300лв ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо здравейте на всички.

Имам няколко питания към компетентните органи. :lol:

...Та ето и следните питания:

 

1. Кои са нужните (според вас) необходими допълнителни екстри? ...Виждам, че ТПМ не се котира много... Има ли смисъл от алармената система с обемните датчици... Нещото, което доста ме интересува е стандартното CD MP3 Skoda Audience с колко тонколони е и достатъчно добре ли свири? И съответно какво повече предлага звуковата система с 12 колони... Това, което задължително мисля да поръчам е навигацията и фаровете за мъгла със следене на завоя... Толкова за екстрите...

 

Привет.

Поздравления за прекрасния избор - ще останеш доволен. За допълнителните екстри - както написа по-горе колегата NightSpirit: "Абе колкото повече екстри, толкова по-добре". И аз имам доста добавени неща и съм доволен.

Относно онази джаджа за следене на налягането в гумите не ми се струва особено необходима - още повече, че скоро един друг колега се оплакваше, че гумите му били спаднали доста, пък датчика нищо не бил показал.

Относно алармата - според мен задължително заводска. Много красиво сгъваемо ключе, с интегриран имобилайзер и възможност за отключване само на багажника (доста полезно според мен). Няма шоков датчик, но не е болка за умиране.

Относно CD MP3 Skoda Audience - 8-те тонколони свирят доста добре (тук Боби Доктора няма да се съгласи с мен), имаш възможност да наблъскаш 6 диска, а има и допълнителен вход. Евентуално една туба би била добре дошла, за да се допълни звука откъм ниски. Нямам идея как ще звучи с 12 колони.

Относно навигацията - много полезна екстра, ако ще пътуваш на близко и далеч.

Относно завиващите фарове за мъгла - хитро измислено и полезно според мен, пък ти с ксенона едва ли ще можеш да се оплачеш от липса на светлина ;)

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5. Предплагам. че така ще стане Един въпрос тук: с какво се оборудва колата, за да стане така?

нещо от рода на:

махат задните седалки, правят ти да е плосък пода, разкарват коланите от там и всякаквите мокетчета, слагат ти една решетка да не ти падат кашоните на главата като караш. В този си вид колата минава през КАТ и там я пишат 1+1 места. След още някой друг ден ти връщат седалките и всичко необходимо да се возят хора на задните седалки, но колата ти пак по талон си остава 1+1 места, но си с 20% повече в джоба:) Неприятното е че полицайте като те видят с 5 души вътре може да се заядат и да се разправяш с тях на всяко спиране.:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет.

Поздравления за прекрасния избор - ще останеш доволен. За допълнителните екстри - както написа по-горе колегата NightSpirit: "Абе колкото повече екстри, толкова по-добре". И аз имам доста добавени неща и съм доволен.

Относно онази джаджа за следене на налягането в гумите не ми се струва особено необходима - още повече, че скоро един друг колега се оплакваше, че гумите му били спаднали доста, пък датчика нищо не бил показал.

Относно алармата - според мен задължително заводска. Много красиво сгъваемо ключе, с интегриран имобилайзер и възможност за отключване само на багажника (доста полезно според мен). Няма шоков датчик, но не е болка за умиране.

Относно CD MP3 Skoda Audience - 8-те тонколони свирят доста добре (тук Боби Доктора няма да се съгласи с мен), имаш възможност да наблъскаш 6 диска, а има и допълнителен вход. Евентуално една туба би била добре дошла, за да се допълни звука откъм ниски. Нямам идея как ще звучи с 12 колони.

Относно навигацията - много полезна екстра, ако ще пътуваш на близко и далеч.

Относно завиващите фарове за мъгла - хитро измислено и полезно според мен, пък ти с ксенона едва ли че можеш да се оплачеш от липса на светлина

 

За ТПМ-а нека го има, човек не знае кога ще му помогне пък и е 90лв. все пак не е 900 да речеме :) Ясно, алармата е добра и си я слагаме нея :) За сега ще е с навигация и ще видиме как е аудиото...ако не е добре ще се мислят някакви доработки :)

 

нещо от рода на:

махат задните седалки, правят ти да е плосък пода, разкарват коланите от там и всякаквите мокетчета, слагат ти една решетка да не ти падат кашоните на главата като караш. В този си вид колата минава през КАТ и там я пишат 1+1 места. След още някой друг ден ти връщат седалките и всичко необходимо да се возят хора на задните седалки, но колата ти пак по талон си остава 1+1 места, но си с 20% повече в джоба Неприятното е че полицайте като те видят с 5 души вътре може да се заядат и да се разправяш с тях на всяко спиране.

 

До колкото разбирам си плащаш 800лв рушвет, за да ти я регистрират в КАТ като 1+1 :) А полицайте като ме видят с 5 души от къде ше знаят, че колата ми е 1+1 :) Пък и ще избягвам да возя повече от 4 човека :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до 1+1 или 6+1 разликата е голяма. За новата Октавия 6+1 не се предлага,поради причината че отзад тавана е скосен и не се събират манекените на Технотест-а ( по думи на дилар в ЕТ,просто на шефа не му се бутали пари в Технотест,за да се получат нещата. Поради тази причина се задоволих със Съни Тур 6+1. Минаха я на технотест и после собстввеноръчно и с мн голям КЕФФФ си демонтирах допълнителните седалки,кото дори не бяха стегнати за пода и отвъртях болтовете на ръка. В малкия талон никъде не пише,че е 6+1 и с КАТ проблеми нямам,но за 1+1 в малкия талон пише,че е товарен автомобил и тогава е неприятно,но Боби-Доктора може да сподели мнение как стоят нещата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно 1+1 - Нашата октавия е регистрирана така (на почти 2 години е). До сега не са правили проблеми катаджиите. В чужбина е излизала 3 пъти с 4 човека, и там проблеми никакви. Само на техническия преглед не искаха да ме пуснат със задните седалки та се наложи да слагам пак решетките, но не отнема много време ако имаш подходящи инструменти, че за коланите са едни такива страни болтове :mrgreen: , ама в практикер има всичко необходимо. (може и в ЕТ да ги монтират и демонтират ама искат пари :mrgreen: ). И още нещо - в талона никъде не пише колко местна е колата, пише само ТОВАРЕН, ама тя може да е 5+1 и пак да си е товарна :D .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи все пак не е толко страшна ситуацията :)

 

Не забравяй също, че примерно винетката е на цената за товарен автомобил, както и че застраховката ти ГО не важи за повече от двама човека. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винетката - ок, а за ГО в случай че има 2+ човека какви са последствиата? Или по-правилно е да попитам какъв е начина да се измъкне човек от ситуацията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти пич!

Така и не разбрах дали си карал въобще Октавия 2. Ако не си , първо направи тест драйв , обаче посети малко по-разбитите улици , а не само Цариградско шосе :D . Не знам дали имаш впечатление от окачването на О2. Екстрите са лесна работа :D . И още нещо карай максимално дълго време , а не 20 мин.

Пресен случай : познат си поръча през октомври О2 с двигател като твоя , с почти всички екстри , дори и окачване за лоши пътища . Мисля , че правеше клиренса с 20мм по-висок. Обаче сега голям проблем със завоите. Мисля , че този темпераментен мотор не се съчетава с този вид окачване.

Та съвета- покарай повече , усети возията на колата - екстрите лесна работа ! :D

______

О2-TDI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти пич!

Така и не разбрах дали си карал въобще Октавия 2. Ако не си , първо направи тест драйв , обаче посети малко по-разбитите улици , а не само Цариградско шосе . Не знам дали имаш впечатление от окачването на О2. Екстрите са лесна работа . И още нещо карай максимално дълго време , а не 20 мин.

Пресен случай : познат си поръча през октомври О2 с двигател като твоя , с почти всички екстри , дори и окачване за лоши пътища . Мисля , че правеше клиренса с 20мм по-висок. Обаче сега голям проблем със завоите. Мисля , че този темпераментен мотор не се съчетава с този вид окачване.

Та съвета- покарай повече , усети возията на колата - екстрите лесна работа !

 

За сега само съм се возил на О2 1.9 ТДИ ;) До средата на февруари няма да имам време да се занимвам с това :( След това ще ходя вече до ЕТ да видя какъв тест драйв може да се направи и т.н. и после (надявам се не се разочаровам) ще се поръчва ;) Сега общо взето събирам необохдимото инфо от вас - хората с опит :)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винетката - ок, а за ГО в случай че има 2+ човека какви са последствиата? Или по-правилно е да попитам какъв е начина да се измъкне човек от ситуацията?

 

Ако, недай си боже (чукам на масата в момента), катастрофираш и някой от спътниците ти си счупи, да кажем ръката, предявява иск по ГО и от застраховката ти му плащат разноските в болницата.

Колата ти се води с 2 места. Ти возиш трима човека, и тримата пострадате (отново чукам по масата), един от пътниците ти остава на сухо. Съди те. Плащаш му разноските плюс обезщетение. Пръчка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.