Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Fabia vRS-Blackpearl: Günter Powered


BlackPearl

Recommended Posts

 

 

Айде, готов съм с тръбите.

Вече съм на 57мм от кулер към мотор. 57мм си е и "рейс тръбата" на мястото на ЕГРа. Все още се чудя, дали да сложа другия всмукателен колектор за събора.......



Колега а от кой сайт поръча тръбите smile012 ?, И друго питане и твоята ли гасне като все едно се разглабя мотора след премахването на AGR :D ?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 293
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • BlackPearl

    155

  • bega4kata

    69

  • kelesha

    17

  • masterOne

    10

Най-много писали в темата

Колега а от кой сайт поръча тръбите smile012 ?, И друго питане и твоята ли гасне като все едно се разглабя мотора след премахването на AGR :D ?

 

Тръбите са от тунинг партс. А за АГРа: Не, не гасне така!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възникнаха леки проблеми,при ревизията на турбината,но вече е рециклирана както трябва.Направена е и конверсията от ел.към вакумно регулиране ,като и това е прецизно настроено.

Не е значително по-голяма и мощна от предходната,но Маджо ще падне smile001

post-2454-138453473101_thumb.jpg

post-2454-138453473105_thumb.jpg

post-2454-138453473108_thumb.jpg

post-2454-13845347311_thumb.jpg

post-2454-138453473113_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото е монтирано,направен и ауспуха,планка,турбопътищата,остава да се пусне водата и няколко други дреболийки.

До сега съм се мъчил да направя един файл за новото турбо.Тъй като Тони нещо му е оказал се мъча аз.Проблемите са няколко,но основния е че аз не разполагам с оригиналния файл на колата.Това означава че има голям проблем,защото не знаеш кой какво и къде е пипал.Освен това,първо са променяли софтуера в Проспийд,после Тони е правил колата.А той така прави файловете че нищо да не му се разбира.Това си е негово право разбира се,все пак той е най-добрия.След всички тези намеси по софтуера ,НИКОЯ програма не може да намери променяните таблици коректно.Трябва да ги търся в 2д режим по изглед на графики,по памет,както и ,сравнявайки със сходен софтуер на друга кола от това поколение компютри.Естествено трябва да знаеш и как се правят таблици,как се преминава от бинарни числа,как точно да се маркират числата за да стане точна таблица,трябва да знаеш колко трябва да е голяма картата,тоест колко колони и редове да маркираш и т.н.

Не ми се отваряхя картите за лимитера по маф/дебитомер/ както и картатите за лимитера на турбото по атмосферно налягане.Другите за педала на газта,за егра,за лопатките на турбото,основната за турбото,основния лимитер,лимитера по мап,предварение на впръскв. и т.н се отварят.Но на мен точно тези две които трябва да променя сега,естествено трябваше да ги търся и правя.А именно на мафа и на лим. на турбото.

Аз, когато Искрен купи разпръсквачите и ги сложихме,картата на лимитера по маф/дебитомер-тя е сновна горивоподаваща в случая/ я променях.И сега относително лесно си я намерих и направих пак.

Когато сложихме разпръсквачи +25% НАМАЛЯХ ЦЯЛАТА вече доста вдигната от Тони карта,защото трябва да се намалят стоиностите и в ниските режими,където се предполага не е пипано.С 2 опита стана колата.Получи се стойности на горивото по-ниски от заводските дори и то в края на таблицата където са били завишавани./няма да посочвам цифри,щото се сърдят колегите мапери/Сега задачата ми беше,тази намалена цялостно от мен,и преди това вече завишавана от Проспийд и Тони таблица,да я увелича САМО във високите режими на работа на дебитомера и обороти на двигатела.Разбирате ли каква каша има забъркана.Ама като нямам оригиналния софтуер е трудно....

Когато Проспийд или Тони са правили колата,когато са вдигали налягането на турбото ,за по голяма прецизност,са задали като основна стойност в таблицата,колата да надува 1.8бара, не при 50млгр.както е оригинално ,а при 65.И аз като намалих горивото заради големите разпръсквачи,максималните стоиности станаха доста под 65млгр./но реално са доста повече,ама компа на колата не знае за разпръсквачите/ и без да пипам турбо картата, колата не надува на 1.8,защото не се достигат такива стойности от картата за горивото.И софтуера не разрешава надува зададен в турбо картата защото там някой е написъл 1.8бара,ама след като се впръскат не 50 а 65млгр.гориво.Понеже като сложихме разпръсквачите,не беше нужно да се променя налягането на турбото и аз изобщо не съм гледал турбо картата,че някой е променил това число.И се е получило ,че след разпръсквачите колата е вървяла с по-ниско налягане на турбото от 1.8.Ама като не съм правил аз файла,не знам кой къде какво е променял я ](*,) Това вече е оправено тази вечер. :smt017 Искренчо го е забелязал този момент и май натяга актуатора.....ама той ще каже...

Има и друг момент.Като слагахме разпръсквачите направих горивото,обаче сега освен горивото трябва да правя и налягането на турбото-да го вдигна.Както написах турбо картата е оправена в основните си стойности по ординатите и е задаено налягане след50 млгр.впръскване/но то реално е доста повече нали схващате/да надува 2бара турбото.Обаче се оказа че лимитерната карта не се открива от софтуера за обработка на софтуера на колата.Доста трябва да си навътре в нещата и да се поровиш за да я намериш в 2д графичен режим по структора на бин файла.Не се правя на велик като го пиша това,но да е наясно Искрен колко ме мъчи,щото той си мисли ,ей така ще седа и за 5 мин. ще се направи нов файл.В 2.40 си лягам Ися.

Утре през деня ще кача няколко снимки от работата ни днес.

Пък дано изобщо си заслужава всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами само ме "дразни" като ме държи в неведение.......

 

 

 

П.С: Какви 5-10мин бе Сами, аз очаквах за 1-2минути да си готов!

 

:smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така,днес турбината я монтирахме.Нагласихме турбопътища,даунпайп,масло,вода и т.н. и като запалихме се оказа,че изпуска от топлата част газове.Ама много изпуска.А му били казали че всичко пасва и е ок.Като му звъннах,че няма да ходи на събор със Фабията,Искренчо му се приплака.

Турбината е от Волво,обаче и сложили топла част от Ауди,като мислили,че всичко съвпада.Да ама не съвпада,не става да се кара и пак сваляхме турбото.Намерих един друг топъл охлюв и друга геометрия за да мога да се опитам да направя нещо.Преправихме на струга топлата част,коригирахме на 6 повърхнини,за да съвпадне с турбото и геометрията.Разпробихме и направихме нови резби за закрепване -по-дълбоки,добре че позволяваше и стана работата.Искрен пак ще е щастлив тази вечер.

А за тези дето са му дали турбото и ме карат да го слагам и свалям ,мога да кажа само ,че са постъпили безодговорно.

post-2454-138453474116_thumb.jpg

post-2454-138453474121_thumb.jpg

post-2454-138453474123_thumb.jpg

post-2454-138453474125_thumb.jpg

post-2454-138453474128_thumb.jpg

post-2454-13845347413_thumb.jpg

post-2454-138453474133_thumb.jpg

post-2454-138453474135_thumb.jpg

post-2454-138453474137_thumb.jpg

post-2454-13845347414_thumb.jpg

post-2454-138453474148_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами,какво да се допитва,каза ми че си намерил от някой такова турбо,и иска да го сложим.....

забравих да напиша,че се оказа и че е спукан топлия охлюв.Но няма проблеми сменил съм му го.

Прави му чест на посредника на Ися,че беше готов да реагира и да се опита да помогне с каквото може.

 

Маджо, Сами го е сменил. Това е снимка на "старата" част!

 

А относно кое и как???

 

Турбината е от МАДНЕС МОТОРСПОРТ (ВЕНЦИ РС-МАД)... Предложи ми 3 турбини и цени към тях.

Аз му казах: Която е най-удачна според теб за "сетъпа" дето имам и конете (250) които гоня- нея ми дай!

Даде ми тази.

НИТО СЪМ СЕ ПАЗАРЯЛ ЗА ЦЕНИ,нито съм се правил на циганин, нито пък съм я вземал от някой "анонимник" или от някой "гараж"..... ТОЙ МИ ЗАЯВИ, че всичко е наместено и регулирано! Сложил е 22ка на мястото на 20ката за да може по-лесно да се хване фланеца.

 

Лошото е,че явно не той я е правил, а някой негов колега.

 

И предният път (след проблема с бутането на масло) ми каза, че каквито и проблеми да има е насреща и е готов каквото има да си го поеме!

 

Лошото е, че аз страдам от тази работа и след това съм длъжник на Сами!

Аз сам си давам сметка, че след такива жестове на Сами и згубено време и нерви....трудно ще му се реванширам!

 

Поздрави!

 

П.С: Лъснал съм Пежака и е готов за Събор 2013!

 

Поздрави на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ися, крайно време е да смениш името на проекта си, на: Skoda Fabia vRS-Blackpearl:GUNTER Powered

Като го видях колко ухилен и доволен си тръгна,след като я беше пробвал как съм я настроил...100% ще го промени заглавието.Каза ми че ме обича даже :oops: ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам другите какво мислят, но след всичко през което мина Сами за да направи колата и то за няколко дни, от преправяне на турбото, актуатора от вакум към ел., ремап на софтуера от нулата и всичко друго..........мисля, че няма друг сервиз, който би го направил в този срок и с това отношение към детайлите! Просто нямам думи освен адмирации =D>

 

Gunter Service smile126

 

 

Каза ми че ме обича даже :oops: ;)

 

И аз те обичам :lol: ако не беше ти, нямаше да можем да направим шоу на пистата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааааа........

Първо да кажа: ЕЛАТЕ НА МЕЖДЕНЕ, ЩЕ БЪДЕ ИНТЕРЕСНО. (а някой разочаровани)

Какво да кажа.... Сутринта Сами като отварял гаража, минало някакво стадо коне отстрани, че Сами ги взел и ги сложил под капака.
Гена, вече не са на ливадата, да си знаеш!

Важното е, че колата стана . До сега съм отмятал задачки по колата.
Утре имам още малко работа + да си я измия, полирам и айде!

Ето малко снимки от днес:
Подготовката........
Оправих си ляв халоген (отдушника) и ремъка за теглене (че Цецо ще вика репатрак)

post-1-0-06251700-1476093026_thumb.jpg post-1-0-31104800-1476093026_thumb.jpg

Готови сме на 50% !

post-1-0-52090400-1476093043_thumb.jpg post-1-0-27741200-1476093043_thumb.jpg

Няма думи да опиша благодарността си към Сами (той си знае, че го обичам).... така, че с ГОРДОСТ ВИ ПРЕДСТАВЯМ:

 

post-1-0-76690500-1476093055_thumb.jpg

 

П.С: И отзад има, ама нещо ми се прецака снимката.

Маджо!!! Тази лепенка ЗАДЪЛЖАВА да те откина на Междене. Дължа го на Сами!
Да си знаеш!

Имаш време да отскочиш до Варна да ти вдигнат бууста на 1.7 поне!

За утре съм подготвил добавките и малко жокери .... и ......Събота ще се види!

Поздрави на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде, няма да се задълбочавам към репатрака (да не ме застигне)...........

 

Между другото днес забелязах, че ми се е пукнала боята на предната броня (има една черта на нея) и много се изнервих.

 

Тя е боядисвана преди 3-4 години от ЕТ, ама след събор 2013 пак ще минава по каско!

 

Много се ядосах! smile168

Снимах го мястото, но не можа да го хване Xperia-та!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е със сейфти файл.Така ще си пътува.Ися файла който съм подготвил за пистата,ще го слагаме,само ако някое ферари дойде да се напъва.За Маджо не смятам да си хабя батерията на компа ,а? Е,ако ни мине първия път ще го сложим да защитим ТДИ тийм.Ама едва ли ще се наложи smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама, разбира се! Кво ще си хабиш лаптопа и батерията!

То да е за някоя бърза кола, а то.............. Маджо! smile004

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Малко ъпдейт:

 

Маджо: Последното ще е за догодина.....може и преди Събор 2014г. (да не останеш с впечатление, че пак в последния момент я бухам).

post-1-0-15803100-1476093127_thumb.jpg

 

Ще пробвам с различен цвят . Надписът по ме кефи така:

post-1-0-40944600-1476093127_thumb.jpg

 

Последното.......

Тайната е в "кофата"!

post-1-0-90718300-1476093126_thumb.jpg

 

След като прегледах темата на братчеда- zambata и се замислих за моята лента, която си спомних като сменях консумативи преди около месец , че вече беше поостаряла и позакъсана.

За това се обзаведох с титаниева лента + съответните скоби (10броя) за нея от e-bay!

 

Другата седмица ще направя смяната:

post-1-0-67341600-1476093127_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Да ъпна малко темата...

 

Доста отдавна се чудех дали да си сменя музиката, само прейъра, понеже не съм фен на силната музика /дандания и прочие, но ми пречеше, че нямам ЮСБ, а и исках всичко по конзолата да се вързва. Дразнеше ме, че на JVC-то бутоните бяха сини, дисплейчето само 3.5 инча за филмчета и прочие не ми беше толкова голям проблем.....

 

Исках някакъв дабъл дин, но пък не ми се набиваха сума ти пари...

Исках да е с хубава графика и функции....

Бях гледал китайчета на EONON,но веднага се отказах.

 

И така, докато не се запознах с Милен Дечев по известен като zambata.

След Вонеща Вода поддържаме контакти и той ми сподели, че си продава Фабията РС2, генерацията и музиката.

Онзи ден го питах и измислихме схема.

Тук искам с дебели букви да подчертая, че братчеда zambata е много готин, точен и коректен човек.

Заради отзивчиви и позитивно настроени хора като него и въобще като повечето колеги с които се познавам и поддържам контакти......това е една от причините Шкода Форум да е толкова готин. Те ме зареждат с позитивизъм и прочие...., че се отплеснах.

Та , искам да кажа:

ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ НА zambata, за услугата която ми направи. Имам много бутилки в неправилна форма да купувам.

 

И така, неговата мултимедия Pioneer AVH 4400bt днес се озова при мен. Милен ми даде и микровон за bluetooth, дистанциоонно и още куп екстри които е купувал и заплащал допълнително! :banana_dancing_2:

Остана ми само рамка за дабъл дин, която преди малко поръчах от АВИТЕЛ (имали само 1 налична), дано я намерят ....и утре го монтирам.

 

Ето за какво става въпрос:

post-117-0-27470200-1390483005_thumb.jpg post-117-0-38824000-1390483048_thumb.jpg post-117-0-04888000-1390483069_thumb.jpg 

 

И така, вече всички бутони ще са в зеленооо, зеленоооооо!

 

П.С: Панелчето дабъл дин е за Фабия 2 и Октавия 2, ако на някой му трябва, да свирка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на вас двамата за хубавата работа. Братчеда е пич! 

 

 

п.п.

мишка, объркал си стратегията обаче, наблягай на олекотяване....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложена, но не напълно. Не съм я щтракнал, понеже чакам пластмасова рамка (разбира се....ще я пръсна черна перла).

 

Зелени бутони,моторизация, клипчета......кеф...

USB и миркофон за bluetooth вързах също!

 

С телефон съм снимал:

 

post-117-0-41687800-1390757788_thumb.jpg post-117-0-41026800-1390757817_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За момента не мисля да слагам камери отпред и отзад!

Както казах не съм голям маниак на тези неща. Самият pioneer е naviready и ако ми се занимава мога да си кача модул и навигация garmin на него.

Стига да си маниак има много опции.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

След като чакам от TOYAGA......1 месец да ми доставят рамка за Pioneera, най-накрая си поръчах в петък (миналата седмица) от и-бей и още в сряда беше при мен. Най-накрая си сложих като хората медията.

Вързах си usb-то и микрофона за bluetootha, скрих го в пепелника.....стана: да си ...... Франко магарето!

 

Разбира се, ще бъде боядисана рамката в черна перла.

post-117-0-12855400-1393014660_thumb.jpg

 

П.С: Специално за феновете от Мърсисайд!

post-117-0-44911200-1393014711_thumb.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гоуем теуевизор бе...

Супер е заспало.Даже не е задължително да боядисваш рамката.И така добре си стои.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.