Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Турбината сдаде багажа?!?!?


Новак-Шкодак

Recommended Posts

Здравейте, отдавна не съм влизал във форума, но пък и съм нямал проблеми с моята ОК2 1.9 TDI. До онзи ден.

Тръгнахме от София по магистрала Тракия в събота на разходка с колата. Заредих на Шел - Пазарджик (дали е грешка не знам) цели 40 л. нафта. В неделя обратно към София, точно преди Пловдив, изведнъж колата изгуби мощност. Как да е, прибрахме се в София, но с голям зор, въобще не набираше. Четох из форума за този проблем и днес я занесох за диагностика в ЕТ - София. Казаха ми, че турбината е сдала багажа. Колата ми е на 41000 км и е на 2 год и 1 м. Възможно ли е това? Дайте ми съвет какво да правя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stefan l

    7

  • PRR

    6

  • димон

    6

  • bega4kata

    6

Най-много писали в темата

Напълно е възможно. Вуйчо ми имаше до скоро Октавия 1, на която турбината замина на около 30 000 км, едва излязла от гаранция. Но му я смениха безплатно. Е, не става въпрос за България, все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е, че я нямат на склад, а и в завода производител я нямат в момента. Струвала около 3300 лв. Какво излиза, човек си купува нова кола, изтича и гаранцията и .....започва пак отначало ли? Мъка ми е. Реве ми се е е меко казано.... :cry: :cry: :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали дилърите обещаваха уж още една година неписана гаранция , ако си сменял маслата навреме и това - онова.

Тогава излиза , че е най -изгодно да се купува KIA , която е със 7 г. гаранция.

Мисля , че в EBAY турбините са много по-евтини !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "Новак-Шкодак" - Малко и е раничко на турбината, нооо.. щом е станало, давай я на ремонт. Препоръчвам сервиз "Турбо Механика". Ето сайта му: Натисни точно тук По непотвърдена информация, ако си оставиш колата в "Еура Тек" да й правят Турбо-то, хората там го свалят и го носят в този специализиран сервиз за ремонт и после го качват пак на колата. При мен тази процедура излезе около 700 лева някъде..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало ще изчакам ЕТ да кажат какво точно ще се прави, тъй като ми се обадиха, че имало някакъв шанс да ми поемат турбината за тяхна сметка. Понеже колата е сервизирана при тях, току що и е изтекла гаранцията, пък и километрите не били много. Така че ще чакам първо тях и тогава ще решавам. Казаха ми, че преди време се били запасили с около 10 турбини, защото давали доста дефекти и много се подменяли, но всичките били изчерпани. Не знам какви са тия дефекти, ама толкова много подмени....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има дефекти - да и то доста в турбините на новите шкаи! В ЕураТек Варна имат доста сменени, пък и попринцип те си вият малко, особено на 2.0 TDI-то, незнам защо обаче,ама свирят! Ако имаш възможност си сложи маслен радиатор,няма да ти излезе скъпо, а е по добре, особено когато си на дълък път, маслото загрява бая и е добре да потолиш малко страстите с едно радиаторче! Просто личен съвет! Аз имам и си следя непрекъснато темп. на маслото - като и смачкам газта не отива пошече от 105 градуса мах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има дефекти - да и то доста в турбините на новите шкаи! В ЕураТек Варна имат доста сменени, пък и попринцип те си вият малко, особено на 2.0 TDI-то, незнам защо обаче,ама свирят! Ако имаш възможност си сложи маслен радиатор,няма да ти излезе скъпо, а е по добре, особено когато си на дълък път, маслото загрява бая и е добре да потолиш малко страстите с едно радиаторче! Просто личен съвет! Аз имам и си следя непрекъснато темп. на маслото - като и смачкам газта не отива пошече от 105 градуса мах.

на 2,0тди турбината е дооста по голяма и двигатела има маслен топлообменник,който е и с радиаторен тип корпус,но никой не е застрахован.Иначе турбото е само един отделен агрегат,турбини бол и нови и 2-ра употреба,има и много добри специализирани сервизи,така че не правете трагедии от 1 турбина.По добре си сменяйте маслото на 7500 км.и няма да се оплаквоте от повредени турбота

Неприятна работа наистина дано да ти я признаят в ет,успех

маслото е по добре да е 5 на 40 ,вместо 5 на 30

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какви са тия дефекти, ама толкова много подмени....

 

И друг път съм споменавал, говорил съм с момчета от сервиза и макар че не съм специалист просто ги цитирам тях-ако колата никога не минава 3-те хил. оборота просто турбините запичат, не могат да изхвърлят насъбраните боклуци и се получава точно този дефект. така че не е лошо колегите да понастъпват колите понякога, особено на дълъг път. а и друго.... това наистина си е дефект на колите, може би след като има толкова много в трябвало една мащабна акция за подмяната им, вярно скъпа част но много съществена и щом това е проблем....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип 2.0л ПД мотора си стрaда от некачествени турбини made in Romania.5 или 6 генерации за една турбина са много трески за отстраняване,а и проблемите със съединителите ме отказаха да си взема ФАГ с такъв мотор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да попитам дали може на скода окт. 1.9 тди може ли да се сложи втора турбина???? spa1ky_@abv.bg mersi ;)

 

Мда-а-а-а от Боинг! :mrgreen: Аз се пробвах ама нестава,прекалено е сложно, па и не ми се занимава!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 2,0тди турбината е дооста по голяма и двигатела има маслен топлообменник,който е и с радиаторен тип корпус,но никой не е застрахован.Иначе турбото е само един отделен агрегат,турбини бол и нови и 2-ра употреба,има и много добри специализирани сервизи,така че не правете трагедии от 1 турбина.По добре си сменяйте маслото на 7500 км.и няма да се оплаквоте от повредени турбота

Неприятна работа наистина дано да ти я признаят в ет,успех

маслото е по добре да е 5 на 40 ,вместо 5 на 30

 

Абе то ясно,ама остави ти тоя радиаторен тип корпус. То и 1.9 TDI си го има ама проблема, че не е на 100 ефективен! Ти какво предпочиташ - пържола свинска или сликонов тип пържола! То нека да си е добре охладено да не го мислиш, пък останалото го има в "ПИКАДИЛИ" :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 2,0тди турбината е дооста по голяма и двигатела има маслен топлообменник,който е и с радиаторен тип корпус,но никой не е застрахован.Иначе турбото е само един отделен агрегат,турбини бол и нови и 2-ра употреба,има и много добри специализирани сервизи,така че не правете трагедии от 1 турбина.По добре си сменяйте маслото на 7500 км.и няма да се оплаквоте от повредени турбота

Неприятна работа наистина дано да ти я признаят в ет,успех

маслото е по добре да е 5 на 40 ,вместо 5 на 30

 

Абе то ясно,ама остави ти тоя радиаторен тип корпус. То и 1.9 TDI си го има ама проблема, че не е на 100 ефективен! Ти какво предпочиташ - пържола свинска или сликонов тип пържола! То нека да си е добре охладено да не го мислиш, пък останалото го има в "ПИКАДИЛИ" :mrgreen:

най обичам свинска вратна пържола и свински ребърца :!:

комперсираме с хубаво масло-Мотул специфик 505-01 5w40 фулсинтетик

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... хубаво масло-Мотул специфик 505-01 5w40 фулсинтетик ...

 

И аз карам с такова маслко,много е добро! Само дето малко понамирисва гадно, защото на мен ордушника на картерните газове е отворен и е преправен и като е на място колата, понамирисва малко на -> прясно сложен асфалт и стрит чесън :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип 2.0л ПД мотора си стрaда от некачествени турбини made in Romania.5 или 6 генерации за една турбина са много трески за отстраняване,а и проблемите със съединителите ме отказаха да си взема ФАГ с такъв мотор

Би ли споделил подробности, защото така както си го написал ми звучи като антиреклама...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новак-Шкодак , какво стана с турбината ? Няма ли развитие по въпроса , защо мълчиш !?! Аз лично чакам със затаен дъх... :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "stefan l" -

Би ли споделил подробности, защото така както си го написал ми звучи като антиреклама...
Внимавай какво си пожелаваш :lol:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "stefan l" -
Би ли споделил подробности' date=' защото така както си го написал ми звучи като антиреклама...[/quote'] Внимавай какво си пожелаваш :lol:

За какво да внимавам :?: :?: :?:

Това, което искам, или както ти казваш съм "пожелал", е ДОСТОВЕРНА информация, нищо повече, защото се порових тук-там и нищо подобно не открих.

Продължавам да чакам отговор от колегата Werz...

 

Edit: Под "нищо подобно" имам пред вид твърденията на колегата Werz за некачествено (чупливо) турбо и некачествен съединител на Октавия II 2.0 TDI-PD.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора,

Аз пък това не мога да разбера :

Как може турбина дето не издържа и 2 г да струва 3300 лв . Ба си чудото. Да не би да струват по 330 лв , бе ....и някоя блондинка да е объркала запетаята. Явно в БГ хората не знаят цената на ПАРИТЕ. (това съм го казвал и друг път)

За 3300 лв можете да си купите DAEWOO NUBIRA ' 2001 г. , с климатроник, ел. стъкла , ел. огледала , бензин-115 к.с. 2000 куб.см. в много добро състояние БЕ ЕЙЙЙЙ !!!!!

...на което за 500 лв може да му се сложи газ и да си джиткаш с кеф!!!

Ба си турбините , ба си чудото , Гарет, Румъния и незнам си кво още там ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile163 айде намери ми Деу Нубира ,такова каквото казваш и за тези пари, ще купя 4-5 броя..... smile027

 

Мой познат се сдоби с такава преди 2,3 дни и се впечатлих от съотношение ЦЕНА / КАЧЕСТВО :mrgreen:

Намерил я е в mobile.bg .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Как може турбина дето не издържа и 2 г да струва 3300 лв....

 

Истината е че при едни издържат милион (питай таксиджийте в Атина, Барселона, etc) а при други не изкарват и две години и 50к км. А запитвал ли си се защо?

 

Накратко - турбината е чувствителен елемент и изисква малко повече внимание. Не може на магистралата да си я дупил и със засилка да влезнеш в бензиностанцията за зареждане и да я загасиш. Т.е. може, но след 20к км е за боклука. Просто се иска след каране да изстине преди да я спреш. Особено при по-дълги престои.

 

С други думи - техниката се отблагодарява на собственика си така както той се отнася към нея. Е, има изключения и фабрични дефекти, но те са нищо на фона на това което сам си правиш...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.