Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Във форума на китайците се коментира и че мотора, който управлявал раздатката също е монтиран с кабели висящи в нищото под колата, както на АГУ-то. smile012 smile012 smile012 Не ми се мисли какво се случва с тези кабели заради всичките кал, сняг, лед, луга и тн зимата. smile048 А това с газовите бутилки отзад е...типично по нашенски. Свършили им уж бутилките на мястото на резервната гума и без да им кажат на хората, поръчали "заводска АГУ" им сложили таз "красота" отдолу, с това безумно окабеляване. smile096

  • Отговори 348
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    43

  • johnnie213

    27

  • C2H5OH

    23

  • gogata

    17

Най-много писали в темата

Публикувано

Е.ати меча:( Наистина изглежда несериозно :( Но пък как са прецизирали къде да се прибира пълначката. До този момент им симпатизирах - за Volex C10, но него ако си го поръчаш с АГУ най-вероятно ще е на покрива smile175

Публикувано

Такъв монтаж е абсолютно недоразумение. smile175

Любопитно ми е това продукт на китайската или българската техническа мисъл е?

Публикувано

И обърнете внимание на това:

Според редактора в специализирания сайт "Аутомотив нюз Чайна" Дейвид Седуик, цитиран от "Интернешънъл хералд трибюн", в Баховица имаме по-скоро цех за сглобяване на коли, отколкото автомобилен завод. ‘‘В такъв тип предприятия колите пристигат разглобени и се сглобяват основно на ръка, без използването на почти никаква автоматизация."

 

‘‘Изграждането на един заслужаващ внимание завод струва от 500 милиона до 1 млрд. долара. Когато видите китайски производител да направи така инвестиция, тогава ще сте наясно, че той има сериозни намерения", разяснява Седуик.

Публикувано
Такъв монтаж е абсолютно недоразумение. smile175

Любопитно ми е това продукт на китайската или българската техническа мисъл е?

На българската.

Волекса е с бутилка в багажника щот няма място под колата. Тук обаче, както пишат в темата, били свършили тороидалните бутилки и почнали да слагат бойлерите под колата.

Другото е, че не е по-високо от диференциала а е на нивото на диференциала.

Третото е, че това с жиците не са само клапаните, ами и самата газова помпа. Нали газовите уредби са с течна фаза, а при тях до колкото разбрах помпата била в бутилката. Цената на газовата уредба е 2300 лв. И монтажът съответно е кат за 2300 лв. ](*,)

Наистина една хубава идея - производство на автомобили в България, може да замре още в зародиш, заради някои малоумни решения. Админа е във връзка с Литекс и им бил написал доста пространствен мейл. Днес е официалното рязане на лента на завода. Лентата ще бъде прерязана от... естествено, че от Бойко Борисов. Кой друг в България има право на това. Е дано след рязането на лентата нещата не продължат по нашенски, въпреки, че наистина ама мнооооо ме съмнява.

Публикувано
...

Абре Ники , все едно пише дете от втори клас (що у първи не мое още да пише) ... не разбрахте ли , че е важно ДА , а не КАКВО произвеждаме ... подозирам , че ще последват успеха на Ровър и Тойота smile049

Публикувано
Такъв монтаж е абсолютно недоразумение. smile175

Любопитно ми е това продукт на китайската или българската техническа мисъл е?

На българската.

 

Надали само на българската. Нашите можа да са "измислили" този безумен монтаж, но нали се сещаш, че подобно решение трябва да се съгласува поне с местните шефове на завода, които далеч не са българи. smile049

Публикувано
...

Нали газовите уредби са с течна фаза, а при тях до колкото разбрах помпата била в бутилката. ....

 

Мише, няма газова с помпа! Само се замисли защо бутилката на газовата е с дебели стени и веднага ще си отговориш сам, защо няма помпа smile049

 

Относно монтажа отдолу и пръскането - има си бутилки предназначени за монтаж под автомобила. Не казвам, че тази е такава. От друга страна не съм сигурен, че тези снимки са направени при напълно завършен монтаж. Което пък означава, че може и да са изолирали кабели. BTW тяхното цапани и гниене е последния проблем!

 

Ама както и да е. Оплюхме марката без дори да сме я видели на живо, а камо ли някой да я е карал. Иначе всеки ден минавам покрай един от джиповете им - ами прилично изглежда ... без да съм спирал да го огледам специално. Факт е, че в снеговете човека си го караше ... за разлика от много други паркетници в раиона! А като пари е платил в пъти по-малко!

 

И моля, не ми отговаряйте! Просто порасъждавах пишейки smile049

Публикувано

Ще видят TUV през крив макарон smile091 smile091 smile091

Публикувано
Ще видят TUV през крив макарон smile091 smile091 smile091

Те вече би трябвало да го имат/сертификата/, иначе няма как да го продават в ЕС и в частност в България.

Публикувано

То с китайците е така:

 

1. TUV-а им се издава в Китай, от китайски одитор. Там си има представителство, като обявиш, че стоката е за експорт, се минава почти фигуративно, изделието го пращаш за тестове на снимка (образно казано), на всичко отгоре държавата ти плаща разходите (които в нормалните държави са огромни).

2. Веднъж като вземеш сертификата, чиновника го интересува само хартийката. Демек, след това си произвеждат каквото и както им падне.

 

От опит го казвам. Спомням си, че преди време трябваше да вадим ISO и CE марка на фирмата и изделие, за продажба в ЕС. Взеха ни здравето тия одитори, платихме два куфара пари. И всяка година ни проверяват, на книжни плъхове се обърнахме. Тогава един "посредник" ни предлагаше срещу 1/10 от сумата да извадим всички необходими документи в Китай, без даже да им пращаме самото изделие за тестове. Единственото условие беше след това производството да е при тях...

 

Така, че аз отдавна съм спрял да обръщам внимание на сертификатите върху китайските стоки. Ако се загледате и откровенно най-пожаропасните боклуци на Илиенци имат пълен набор от маркировки и хартийки....

 

Незнам за колите дали е така, ама за електрониката важи с пълна сила.

 

 

Иначе по темата. Не знаех, че шефката на концерна е жена. Бях останал с впечатлението, че там жените не се допускат до ръководни постове, ама явно бъркам... Или тази е дъщеря на някой генерал от ККП...

 

http://www.dnevnik.bg/intervju/2012/02/ ... riabva_da/

Публикувано

По темата - в GWM форума дискусията стигна 8 страници. Кой доволен, кой недоволен, в крайна сметка и от Литекс отговориха, че това щяла да бъде бутилката. По-точно това ще е начинът на монтаж. Тороидна бутилка не можела да се монтира, защото изискването е тя да стои хоризонтално, а резервната гума и на джипа и на пикапа били под наклон, т.е. ни стаа. Предлагат на собствениците да си сменят вече монтираните им 75 л с 55 л, като 55 л бутилки щели да са по-малки, да влизат м/у гредите на шасито и съответно ще бъдат с около 6 см по-високо от сегашните, но когато бъдат сертифицирани, т.е. след няколко месеца. Друга бира е за чия сметка ще е това, но ще видим. Сега, чисто технически, естетически и съобразено с безопасността за мен това е един понтаж:

post-1730-13845336777_thumb.jpg

а това съвсем друг:

post-1730-138453367651_thumb.jpg

post-1730-138453367767_thumb.jpg

т.е. дори и при стърчащите надолу 75 л бутилки редно беше да се монтира "защитен костюм".

Що се отнася Пепи за помпата - ето схемата на газовата уредба, монтирана във Voleex C 10, съответно и в останалите модели:

post-1730-138453367774_thumb.jpg

Публикувано

Бедна е фирмата , не може да си поръча бутилка по размер и форма ... добре поне , че слагат български с дебела стена , инак турските вестници ша има да им замразяват пода през ден .

Публикувано

Голямо безумие е. Според мен 100 пъти по-добре би било да е в багажника - дори и да не е на мястото на резервната гума. Могат да измислят доста варианти да я облицоват и да стане културно, а не като някакъв безумен метален шкаф на пода :(

Публикувано

Отвратителен монтаж. Никога не бих направил тази простотия - да си купя нова кола и да и причиня това. А в рекламите навсякъде пише "фабрична газова уредба" - кое и е точно фабричното - нито има предвидено място за бутилката, нито е монтирана при самото сглобяване на автомобила - пълна измама и орезиляване на иначе добре изглеждащите коли. Под фабрична газова уредба разбирам нещо като VW Caddy EcoFuel - където всяко нещо е монтирано в предвидено за него място.

Иначе имам големи симпатии към производството на автомобили в България, но тези изпълнения хич не ми допадат. Дано да е само така в началото, а да не се превръща в практика.

Публикувано

Правим нещата по-китайски и от самите китайци. Добри сме, ей!

Публикувано

Далеч по-маркови коли излизат с недомислици. Предполагам, че ще го оправят.

 

П.П.: Аз си чакам C20R.

Публикувано

Преди малко разглеждахме с интерес един Voleex C10.

Колата е празна, няма ключ на таблото, фаровете на къси светят с пълна сила, габаритите отзад също smile175

Публикувано
Преди малко разглеждахме с интерес един Voleex C10.

Колата е празна, няма ключ на таблото, фаровете на къси светят с пълна сила, габаритите отзад също smile175

Туй най малкия проблем smile021

А загледахте ли се в стикера на задното(долу в ниско от дясно :lol: ) стъкло на което пише....КОРОЗИЯТА СЛЕД ДВЕ ГОДИНИ ЩЕ ВИ ОТМЪСТИ ЗА ИЗБОРА smile091

Публикувано

Я ми кажете съизмерим по параметри автомобил с цена по-малко от два пъти по-висока! Поне един!

Публикувано

Веднага! Шкода Фабия 1.4 MPI обурудване Амбишън с малко по-малко екстри, но пък на цена........ауу извинявам се. Тя била с 5000 лв. по-скъпа smile004

Публикувано
Преди малко разглеждахме с интерес един Voleex C10.

Колата е празна, няма ключ на таблото, фаровете на къси светят с пълна сила, габаритите отзад също smile175

Това нещо не го разбрах :(

Публикувано

Сигурно колегата chavdarlk е имал предвид, че няма зумер за забравени светлини или автоматично изключване при вадене на ключа. Макар, че в стандартното оборудване изрично си пише, че има "Предупредителен сигнал за забравени светлини и забравен ключ." smile049

Публикувано

Не знам за леки автомобили, но ако това нещо http://vbox7.com/play:90127ee86e бяхме почнали да правим тук - щяхме да сме фърст !

smile168

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.