Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Great Wall ще произвежда автомобили в България.


gogata

Recommended Posts

Мишоо , ти отперем един въпрос ... с появата на демокрацията се появи и една нова дума в българския език - еднодневка ... помниш ли кога беше това ?
Че къ. Сирийски мокасини от картон.

Обаче виж на каква обява попаднах днес в jobs.bg:

http://www.jobs.bg/f1297549

и зачитам:

Компанията разширява екипа си и търси да назначи Специалист гаранции нови автомобили за офиса в гр. София.

Основни отговорности:

• Примемане на гаранционни отплаквания от оторизираните дилъри на Great Wall;

• Приемане на оплаквания на клиенти свързани с нерешени от дилърите гаранционни проблеми;

• Анализ на гаранционните проблеми и обработка на съответната документация;

• Въвеждане и обработване на ганационните проблеми в специализиран програмен продукт;

• Ежедневен мониторинг на представянето на дилърите в областта на гаранциите и задоволство на клиента;

• Изготвяне на справки за мениджмента и отчети за постигнатите резултати;

• Изготвяне на сравнителни анализи в областта на гаранциите;

• Идентифициране на нови възможности за увеличаване на подобряване на организацията и обслужването;

• Връзка с производителя;

Що ше го правят кат ше продават еднодневки.

Абе помните ли, че едно време тъй говорехме и за Дачия Логан, ама хората още си карат такситата. Нека видим какво ще стане бре. Хората 5 год. гаранция дават. Освен това сериозни дилъри са се фанали на хорото - Митвас, Тойота-Венци, Авто Лукс (Шкода - Благоевград), Анастасов 69 (официален сервиз на Сузуки в Пловдив), Спекта Ауто (дилър на ТОЙОТА за Бургас) и т.н. и т.н. Не вярвам да е чак пък еднодневка.

Ето малко инфо на английски от техния сайт:

...In 2006, Great Wall Motors developed, in joint efforts with Bosch, the electronically controlled high-pressure common-rail diesel engine and became the first manufacturer using such technology in China at that time. The engine was applied to Haval (Hover) series and later gained its prevalence on China's diesel-powered SUV market. In May 2010, Bosch's common-rail system was adopted in the diesel-powered Green Static 2.0T engine which matches Wingle (Steed) 5, thus having increased its fuel-saving performance substantially...
Three days later, Great Wall Motors conducted a strategic alignment with the world's leading supplier of transmission products – BorgWarner, where detailed provisions concerning cooperation over such products as timing chain transmission system and intelligent torque management device were established.
The cooperation between Great Wall Motors and the TRW Company began in 2008. Initially, the TRW Company provided the Great Wall Motors' Ling Ao model with the supporting air conditioning vent. Since 2009, TRW has equipped Haval SUV, Voleex C30 and other models with the airbag controller, the rear brake caliper and other safety products; among them, the airbag controller applied to Haval SUV is an innovative product developed by the TRW for customers on China's market. Compared to the traditional controller, it can shorten the time lag during collision reactions and improve occupants’ safety.

 

Currently the Great Wall Motors and TRW have jointly developed the electric power steering system with more fuel economy. Compared to hydraulic booster, electric booster is more energy saving and environment-protective, and is convenient in control. Moreover, in the research and development of the engine valve, rear brake caliper and other parts, the two sides have entered into the prototype development stage.

On July 15, 2010, Great Wall Motors signed strategic partnership agreement (SPA) with Valeo Group, a tycoon producing automobile parts in France. According to the SPA, both parties will work in closer cooperation on existing matching wiper blade, generator, starting engine and clutch, etc. What’s more, technology exchange and cooperation on powertrain parts, video system, heat system and subsidiary driving system etc. will be started.

 

On July 6, 2010, Great Wall Motors signed SPA with Autoliv from Sweden, the largest manufacturer of “automobile passenger protection system” in the world. As agreed upon, two parties will strengthen technology exchange on initiative and passive security and integrated control system on the basis of present cooperation of SRS, security belt, etc.

 

On June 30, 2010, Great Wall Motors signed SPA with Brose, the global largest vehicle door system manufacturer of Germany. Great Wall Motors and Brose (China) will cooperate on vehicle door lock system, cooling fan, and window lifter motor etc.

 

On June 20, Great Wall Motors and Mahle Technologies Holding (China) Co., Ltd. signed SPA, which mainly agreed that Mahle would provide key parts including air management system, vehicle heat system, high-end engine piston, sodium filled air valve, etc. for Great Wall Motors, and both parties would plan to conduct synchronal development of technology center.

 

Besides, Ricardo of Britain signed strategic memorandum of cooperation (MOC) with Great Wall Motors in March, 2010. The cooperation programs include: gasoline engine program and DCT 6 transmission program which are provided with worldwide top technologies. With regard to technology R&D of the advanced powertrain, Ricardo will provide comprehensive and in-depth technology service and management service for Great Wall Motors. As early as 2005, Great Wall Motors and Bosch of Germany had cooperated to develop electronic-control high pressure common rail INTEC diesel motor. Since Haval series equipped with the motor, it led and popularized the new sales trend of SUV having diesel motor. Haval became the champion with its greatly increased sales volume among sales of SUV in China.

 

Та ето кои са фирмите подписали договори с Great Wall:

BOSCH

BorgWarner

TRW

Valeo

Autoliv

Brose

MAHLE

Ricardo

 

Мисля, че не е необходимо повече да задълбавам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
  • Отговори 348
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    43

  • johnnie213

    27

  • C2H5OH

    23

  • gogata

    17

Най-много писали в темата

http://www.dnevnik.bg/skorost/2011/12/1 ... _zvezdi_v/

 

Китайците напредват.

 

Тук обаче се намесва още един проблем - основен проблем на китайското производство е ниската повтаряемост. Т.е. какво ти гарантира, че колата която ще купиш след 2-3 години, ще е същата като тая дето е тествана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, да .

И моето усещане е, че щастливците ще са от първите, после качеството ще отиде улево. Отделно, че все пак това са си евтинджоси. Макар да чух, че двигателите май идвали сглобени от Мазда, все пак колата не е само двигател, дори двигателят не е най-важното нещо, поне така мисля.

По отношение на китайците като култура и бит - извинявам се, но това обичаите ти да включват ядене на абортирал човешки плод и птичка сготвена с гнездото си някак си изобщо не ми се връзва с "визията за европейско бъдеще",

Някой беше казал, че ако се асоциират нациите с народите от "Властелинът на пръстените" - китайците - ще бъдат орки.

Имали обичай да не се намесват в съдбата на другите, затова били "егоисти". Каквото и да е - това е една 'съвсем различна култура'.

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък не мога да разбера политиката им на продажби, в последно време вървят упорито реклами по телевизията и на 3-те модела, хората които се "вържат" да си купят такава кола какво ще правят ще чакат до догодина ли, когато започне производството им в БГ?

Ясно е че искат да ни запознаят с начинанието си, на поне да имаше производство и който пожелае веднага да се "оборудва" с бг-китайче.

И с тези планове за производство за 2012 година мисля че плана им беше 2000 бройки, не е ли смешно. Кумшийте от Дачия сигурно ги правят за 1 седмица толкова бройки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... хората които се "вържат" да си купят такава кола какво ще правят ще чакат до догодина ли, когато започне производството им в БГ?...

... плана им беше 2000 бройки, не е ли смешно. Кумшийте от Дачия сигурно ги правят за 1 седмица толкова бройки.

Тези, които сега се продават са китайско производство, това всеки го знае, както и, че нашият завод още не е заработил в производствен режим.

А относно Dacia - колко време им трябваше, за да достигнат сегашните си продажби... Същото важи и за Skoda - в началото само с Favorit/Forman и после само Felicia, та от 2000 вече с цели три модела...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
...И моето усещане е, че щастливците ще са от първите, после качеството ще отиде улево...

Да ъпнем малко темата. Админа на Great Wall форума беше поканен на посещение на завода, заедно с журналисти и т.н. Ето неговото мнение по въпроса "Е ли тва завод за коли или е пералня за пари"...

Posted 20 December 2011 - 00:30

Преди малко повече от седмица, Литекс Моторс направиха една ексклузивна покана - завода да бъде разгледан, отвън и отвътре, от журналисти, докато още предприятието е в пред-производствен режим. Сред поканените бях и аз, така че в следващите редове следва да опиша моите лични впечатления от завода, от хората, които работят там.

 

Макар тук, във форума, като цяло да вярваме, че Литекс Моторс и Great Wall ще имат успех, заради качество, за което съдим по отраженията от руските и австралийските форуми, където марката се обсъжда, то след като посетих завода мога да кажа, че не просто вярвам, а знам, че това начинание ще успее. Че завода няма нищо общо с който и да е опит за автомобилостроене у нас и сравнения с опита за производство на Ровър Маестро или Москвич Алеко просто не са на място.

 

Завода вече е напълно завършен за началния стадии на производство. Това ще рече - две халета, едното от които е склад, докато в другото са поточните линии, в които става сглобяването на автомобилите от части внесени изцяло от Китай. Със стартирането на завода за крайни клиенти, което ще се случи до февруари 2012, произвежданите автомобили ще са Voleex C10, Hover H5 и Steed 5. От лятото ще бъдат добавени Voleex C30 и Voleex C20R (общо взето по-висок и проходим C10), които са вече одобрени за производство в ЕС.

 

Има малко останала работа по паркинга, където ще бъдат подреждани готовите коли, както и пистата с различните настилки и съоръжения, с които ще се проверява всяка кола, излязла от поточната линия преди да стигне до новия си собственик. Предстои да бъдат изградени още две халета - в едното ще се правят заварки, докато в другото ще се извършва пълно боядисване.

 

Идеята е с времето колкото се може по-голяма част от производството да бъде изнесена на български под-изпълнители, като вече има контакти с български фирми, работещи в бранша, които имат възможност да снабдяват завода с части. Тук тънкия момент е, че според законите на Европейския Съюз, всяка замяна на част по някой от моделите, дори да говорим за модела/марката на гумите, изисква подробно описание на направената замяна/промяна на модела и съответно нови тестове за безопасност, нова процедура по одобрение. За това като цяло промени по автомобилите в цяла Европа се правят веднъж годишно.

 

След пристигането до завода, бяхме посрещнати от директора на производството - Алекс Крамб, заедно с неговите помощници. Алекс е бил директор на един от заводите на Нисан в продължение на последните над 25 години, през което време въпросния завод започва да изкарва продукция с едно от най-високото качество от заводите на Нисан. Макар че нямахме право да снимаме почти нищо в завода, Алекс ни показа и разказа за всяка стъпка от производството, като ще се опитам възможно най-точно да преразкажа нещата, които ми направиха най-голямо впечатление.

 

Целия завод работи по лиценз на Toyota, използвайки системата за произвдство и управление на персонал Toyota Production System (TPS). Системата е така направена, че разделя работата на високопродуктивни малки екипи, в които работят хора, които сами са избрали работата, която искат да вършат, поемайки пълна отговорност за нея. Един екип се състои от няколко оператора със средна възраст 19 години и един лидер, със средна възраст 25 години. Лидерите са инжинери и са минали обучение в Китай тази година. И сред лидерите и сред операторите има и мъже и жени. Някой тук се бе възмущавал, че не се наемат хора без висше образование - е, наемат се. Има до тук над стотина оператора, при средна възраст 19 години, можем да приемем, че вероятно повечето от тях нямат висше образование.

 

Според TPS да има уважение към работниците, но всеки един от тях да е отдаден и мотивиран, за това, което прави. Изборът на работника се определя обаче все пак е ограничен от областите, в които е показал, че е най-добър. Има хора, които са много сръчни и им е приятно да сглобяват дребни елементи. Има хора, които не са сръчни, но имат невероятен поглед върху детайла - умение, което е изключително полезно за контрола на качество.

 

Всички работещи могат да видят всеки един от тях какво прави и как се справя. Всичко е така изградено, че хората, които извършват работата да се съревновават, опитвайки да бъдат по-добри от останалите екипи.

 

При производството автомобилите минават през 88 станции, 7 от които са за контрол на качеството. При откриване на дефект в някой елемент, автомобила се връща до съответното място, а работника допуснал дефекта се слага под наблюдение от прякия му началник. Следващите 20 дни работника бива следен дали няма да направи грешка отново - ако това се случи, той се връща да мине обучението си на ново. Всеки работник минава обучение за извършването на работата, която ще има върху колите, отиващи за клиенти. За всяка дейност по автомобилите има детайлно ръководство как да се извърши. Включително детайли от рода на това кой болт под какъв ред се завива, колко се натяга (отверките са електронни и затягат с точно толкова сила, колкото е дадено по заводски спецификации - натегнат болт може да се скъса, отпуснат да падне - два напълно недопустими сценария). Това не е нещо необикновено у нас, това са все стандартни процедури във всеки сериозен завод за автомобили и точно така да кажем се работи във немските и френските заводи.

http://forums.gwm-bg.com/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=437

От слизането на шасито върху поточната линия до излизането на колата от завода се води пълно досие на автомобила. Ако в последствие автомобилът прояви дефект, се знае кой работник е бил отговорен за дадения детайл, в колко часа на коя дата го е сложил, кой е бил отговорен за контрола на качество на дадения елемент, когато дефекта не е бил открит.

 

След като автомобилът слезе от конвейра сглобен следват серия от тестове. Автомобилът е детайлно прегледан за дефекти, които нарушават неговата сигурност или са козметични забележки, които могат да бъдат забелязани от клиент - при наличието на такива автомобилът не може да напусне завода и бива върнат за отстраняване на всички проблеми. Позволено е да има малки забележки, които е трудно да бъдат забелязани от непрофесионалист, които се записват, така че да се вземат мерки те да не се случват повече. Огледа става в специална камера с много силна светлина, така че да изпъкнат дори най-малки детайли.

http://forums.gwm-bg.com/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=438

http://forums.gwm-bg.com/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=439

http://forums.gwm-bg.com/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=440

 

Следват тестове в камера за изгорели газове (за да получи автомобила своя ЕВРО сертификат, че емисиите му са допустими по текущото законодателство), както и камера с вода под налягане, където се проверява, дали всички уплътнения вършат своята работа. Прави се центровка на фаровете и се оправят други последни детайли, след което автомобила излиза на трасето за тестване на окачване, вътрешни шумове и тн, точно както е в модерните европейски заводи.

 

Интересно е това, което Алекс Крамб каза за завода и отношението на българите към това начинание. По негови думи, това предприятие по нищо не отстъпва на западните заводи на известните марки. Много е учуден от манталитета на хората у нас, на отношението към завода. На това, че хората не вярват, че ще стане. Защото хората, които вече работят там са едни от най-мотивираните, горди, бързи и критични към труда си хора, с които е работил. А това е най-важното при такова начинание. Хората, работещи в завода са показали невероятни резултати и според Алекс е напълно реално това предприятие да е се превърне сред топ заводите в Европа по качество на продукцията.

 

Опитал съм се да преразкажа възможно най-близко това, което ни бе казано. Разбира се служителите бяха крайно позитивни към начинението, казаха куп хубави неща (много от които съм избегнал да покрия). Аз лично бях впечатлен. Ще се радвам да отговоря на всички въпроси свързани с написаното от мен по-горе...

 

@nikid и тук машините са Toyota - всичко е взето от тях по лиценз, производствения процес, системата за управление на персонал, поточните линии, всичко е Toyota. За C30 не знам дали, и какви промени има за европейския пазар. Ще попитам.

 

Ето и още няколко снимки пред завода на Voleex C30 и Cowry, който е нещо като миниван, с шибедах, отново с въпросния 1.5 VVTi двигател и интериор напомнящ на C30. Загледайте се в далечината зад първата снимка - има едни огромни насипи като планини. Е не са нито насипи, нито планини, това е било нивото на земята когато са започнали да копаят и изравняват. Било е зверско строителство, имало е и проблеми с това, че е имало много вода, като цяло са се съсипали от копаене и обработване на терена преди да положат основите на сградите.

http://forums.gwm-bg.com/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=442

http://forums.gwm-bg.com/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=443

http://forums.gwm-bg.com/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=444

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм регистриран потребител тук и чета тема тук. Защо да ми е необходима регистрация за друг форум?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм регистриран потребител тук и чета тема тук. Защо да ми е необходима регистрация за друг форум?

 

За да видиш снимките, бе Ивчо, те не са качени в нашия форум. Тинк абаут ит, дет` се вика. smile049

 

Иначе и аз чух, че завода изглеждал читаво, както и че чуждестранните специалисти били добри. За организацията на въпросното посещение от журналисти няма да пиша, че там били малко по-различни нещата, а и нямат отношение с темата. smile049 Но дано само това да им е кусура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Анд иф ай донт уона тинк абоут ит? Ко праим? Защо трябва да се регистрираме навсякъде за всяка глупост? Стана ми интересно, но не до степен, че да си правя поредната безмислена регистрация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за качеството, надявам се да е добро - гледах ги отблизо на автосалона през лятото, особено малките модели изглеждаха доста тесни и постни откъм оборудване и материали. Освен това цените в малкия клас според мен не са достатъчно конкурентни на подобните оферти от Дачия и Шевролет примерно, а нали всъщност идеята беше собствено производство на изключително достъпен автомобил?

 

p.s. сега чак забелязах, че въпросът с цените е доста широко коментиран по-назад в темата и колегите сигурно са прави относно екстрите... но за средния българин той стои малко по-иначе - не заслужава ли си да извади 16 х. лв за нова кола с тия екстри, а може ли изобщо да ги извади... е затова повечето караме 10+ годишни коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей колеги не знаех, че не се отварят. Ще гледам да ги кача някъде, където се отварят. Но в общи линии снимките са от завода и по-интересното е миниванчето.

 

@Krankenstein - абе не е баш тъй. Сравнено със същите екстри Фабията ще струва бая повече пари. И сравняваме:

 

Great Wall Voleex C10

1.5i VVT 97к.с

 

Цена: 15 990 лв.

 

СИГУРНОСТ

ABS, EBD, вентилирани предни и задни дискови спирачки; Електронен имобилайзер; BA – спирачен асистент; Предупредителни светлини за несложени колани, отворени врати; Деформационно устойчиво купе с усилване във вратите; Предупредителен сигнал за забравени светлини и забравен ключВъздушни възглавници за шофьора и пасажера; Автоматично заключване на вратите след 20 км/ч; Енерго-абсорбиращи брони до 8 км/чБлокировка на задните врати за деца; Регулируеми по височина 3-точкови колани за всички места; Блокировка на отварянето на прозорците от мястото на шофьора; Пиротехнически колани за шофьора и пасажера; Прекъсване притока на гориво в случай на ПТП; ISOFIX точки за закрепване на детски седалки

ФУНКЦИОНАЛНОСТ

Климатична система;Волан с регулиране по височина; Електрическо серво-усилване на волана; Електрически регулируеми странични огледала; Предни светлини с функция „изпрати ме до вкъщи”; Странични огледала с електрическо сгъване; Централно заключване с дистанционно управление; Отваряне на капака на резервоара от мястото на шофьора; Предни и задни електрически стъкла, „авто” функция на шофьорското; 4-сензорен асистент за паркиране назад

АУДИО И МУЛТИМЕДИЯ

Аудио система: MP3 CD-playerВисококачествен аудио пакет с 6 високоговорителя и 4 х 40W усилвател USB и AUX вход

ИНТЕРИОР

Седалки и тапицерия на вратите в текстилОсветление в купето и багажното отделение; спотове за четенеРегулиране на седалката на шофьора по височина; Огледала в сенниците на пасажера и шофьора; Асиметрично сгъваеми задни седалки с възможност за плъзгане; Двоен под на багажното отделение; Помещения за вещи в предното табло, вратите и багажното отделениеПокривало на багажното отделение; Аналогови и дигитални уреди на контролното табло с LED инфо дисплей; Пакет пушачи – пепелници отпред и отзад и запалка; Регулируеми по височина подглавници за всички места12V изводи в купето и багажното отделение

ВЪНШЕН ВИД

15-инчови лети джанти с 6 лъча и гуми размер 185/65 R15; Заден спойлер с трета стоп LED светлина Двойно оптични фарове; Тонирани стъкла; Електрическо регулиране на фаровете по височинаБрони и странични огледала с LED мигачи в цвета на автомобила; Предни и задни фарове за мъглаВременна резервна гума

 

И направената с конфигуратора идентична Фабия

 

Фабия Комфорт Comfort 1 1.4 MPI 16V / 63 kW / 86 к.с., 5M

 

цена: 29 053 лв

Модел

Фабия Комфорт

Оборудване

Comfort 1

Двигател

1.4 MPI 16V / 63 kW / 86 к.с., 5M

Интериор

Silvergrey

Цвят

Бял

Допълнително оборудване

"SUNSET"- допълнително затъмняване на задното стъкло и страничните задни стъкла

ABS PLUS включващо MSR, Dual Rate и система за контрол на налягането в гумите

Warranty prolongation for 4 years, until 120 000 km

Алуминиеви джанти "LINE" 6J x 15" - 4 бр.

Ел. регулируеми огледала с подгряване, ел. предни стъкла и централно заключване с дистанционно управление

Падаща делима задна седалка

Предни фарове за мъгла

Радиоапарат "BLUES" - 1 DIN с аудиобукса

Регулиране на височината на предните седалки

Сензори за паркиране отзад

Трети подглавник

 

И кво излиза??? За цената на Фабията ше си купа 2 Волекса и ше ги карам по 5 год. докат им изтече гаранцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми като нямам 16 бона няма да си купя ни Волекс, ни Фабия - това имах предвид... но ако пуснат орязана откъм екстри версия за около 10 може и да се замисля - то поне на мен друго освен серво на волана, клима, евентуално АБС и 2 ербега /които мисля са си вече задължителен стандарт/ друго не ми трябва или мога да си го добавя допълнително с много по-малко средатва smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола за 16 к лв., при това нова, тоест може на лизинг.... А и ако се сетят от Фин Мин да се задействат и уредят отпускането на заеми с много ниска лихва, това допълнително ще стимулира икономиката и ще намали изтичащия финансов ресурс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мите! Орязаната версия за 12к лв. + климата за още 2к и 6-700 кинта за втория еърбег и къде отиваш? пак на 15к.

 

Виж Иво е прав за нисколихвените лизинги. Ето така се стимулира родно производство. Или пък с някаква отстъпка в данъците. Защо например в Турция масово си карат турските коли - Фиат Албеа, Сиена и Палио, Рено Клио Симбол, Форд Фиеста и Тофаш Доан и Кансай. Да не говорим в Чехия кой е най-популярния автомобил.

Ама тук си е Булгаристан и много от законите на физиката не важат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ниско лихвен лизинг??? Как??? В БГ финансовия риск е 10ки пъти по висок от Европата, демек, няма как да имаш ниски лихви. Просто щото в голяма част от българите, все още си дреме идеята - да взема кредит и да не го върна....

 

Та лихва по-ниска от стандартна банкова лихва по потребителски кредит.... трудна работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само аз ли продължавам да мисля че "спортната решетка" на градския им автомобил (не съм се старал да им помня имената) е супер ужасна ?

това също е фактор който ще ме отблъсква от тези произведения на изкуството, дизайна им е чук smile117

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само аз ли продължавам да мисля че "спортната решетка" на градския им автомобил (не съм се старал да им помня имената) е супер ужасна ?

Абсолютно! Колата я бях видял на живо и ми хареса, след това в едно предаване я засякох със спортна решетка и направо бях потресен как изобщо може да му хрумне на някой да я направи smile012 Но явно има хора, на който им харесва smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ФАБИЯ 1,2 HTP / 44 kW / 60 к.с., 5М Комфорт 16 303лв

Включва серийното оборудване на Бейсик или Актив и добавя:Безопасност, функционалност, комфортКлиматик с ръчно регулиране на температуратаПредни електрически стъклаЦентрално заключване с блокировкаABS вкл. MSR + Dual RateЗатворено долното отделение за вещи на арматурното табло

 

Да не говорим, че преди година имаше по 14хил в шоурума.

И като сметнем след 5 години кое колко може да се продаде.....

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно много-много не се харчат засега плодовете на българо-китайската дружба, та Гришата е почнал вече да ги подарява на спортисти http://www.blitz.bg/sport/article/113913

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо толкова ги плюете тия колици?!??! За всеки влак си има пътници. Дачия като пуснаха Логан-а приказките пак бяха как няма да се купува, колко е лош и ... той си се продава. След това дойде Дъстер-а и ... и той се продава. Помня преди доста години се продаваше едно чудо на техниката - Ровър. Ако цената му не беше близка до тази на нормална кола, то сигурно и досега щеше да се произвежда smile049

 

Накратко - нека произвеждат, нека има нещо което поне е сглобено в България. Пък дано един ден вземем, че и производство си отгледаме в родината ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно много-много не се харчат засега плодовете на българо-китайската дружба, та Гришата е почнал вече да ги подарява на спортисти http://www.blitz.bg/sport/article/113913

нека подарява - произвел е, тези спортисти са заслужили. Виж какво казва албанеца " Като се прибера сега за празниците в родината си, мнозина ще последват примера ми и ще си купят кола като моята" - така че умна постъпка от страна на Гриша Ганчев. Тези коли не ми се вярва да са лоши, все пак най-хубавата кола е новата, не ми се вярва и да са кой знае какво- като всички коли във средния и нисък клас ще вършат работа. Стига човек да не си е промил мозъка и да не е фанатизиран на тема коли и вещи, разбира се :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Дачия като пуснаха Логан-а приказките пак бяха как няма да се купува, колко е лош и ... той си се продава. След това дойде Дъстер-а и ... и той се продава...

Аааа нееее. Много по-малко се плюеха тези чудеса на техниката. Тук оплювките са бая повече. Едно че е нещо непознато, друго, че е правено в България.

Моето мнение е, че и Бентли да направят завод тука и бентлитата ше почнем да ги плюем ако са събирани в България.

Темата е безкрайна и от форума не вярвам на някой да му бъде променено убеждението. Моето е, че съм ЗА производство на коли (или на каквото и да е) в България, щот ние произвеждаме само МОЛове и магазини, в които да продаваме "качествената" вносна стока.

Онзи ден видях ей това на паркинга на МОЛа

023876716.jpg?r=0

023876752.jpg?r=0

 

И ако, както се говори този седан бъде на цена под 20к лева честно много сериозно бих се замислил. Накарах Антонио да легне в багажника за да се добие представа колко е голям. Ето какво се получи при външни габарити на колата почти колкото тези на Фабия Седан:

 

023876672.jpg?r=0

 

Като комфорт и обурудване вътре нещата стоят така:

 

023876735.jpg?r=0

023876743.jpg?r=0

023876749.jpg?r=0

023876830.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.