Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано
Не знам за леки автомобили, но ако това нещо http://vbox7.com/play:90127ee86e бяхме почнали да правим тук - щяхме да сме фърст !

smile168

Аи ше му се невиди и гимнастика smile091

  • Отговори 348
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    43

  • johnnie213

    27

  • C2H5OH

    23

  • gogata

    17

Най-много писали в темата

Публикувано

Лично аз пожелавам успех на Литех.....

Моето мнение е че за толкова пари, не трябва да се очаква интериор и обурдване като в кола за 30 - 40 000 лв.

Всичко е според цената, нормално е на някой да не му харесва пластмасата, на други тапицерията, на трети копчетата... но за толкова пари толкова..... въпроса е дали за тези пари колата е здрава, ако е здрава и си решил, че може да отделиш 16 000 лв. (Volex c10) или първоначална вноска около 4 000 лв и след това около 250 лв. на месец за автомобил ..... няма нищо по хубаво от това да караш нова кола и да не мислиш за сериозна подръжка в рамките на 3-4 години при нормална експлоатация и пазене на автомобила.

Но като си решил че за същите пари имаш нужда от по голям автомобил, искаш да караш махагон, кожа, тапицерия, да сваляш мацки има Горубляне и автокъщи за нов внос.... след това да не ти се случва почват да отделяш пари за подръжка....

Тъй че според мен всичко е въпрос на личен избор....

Пак казвам ако колите са здрави, возят прилично това може би ще е добра алтернатива за много българи, който искат да карат нова кола, да не отделят разходи големи разходи за подръжка и нерви...

Относно газавата бутилка, наистина са се изложили.... но като гледам напоследък колко джипа срещнах по уличите незнам дали са тестови или продадени.... но явно това решение е продиктувано от търсенето и .... типично по български давай да направим нещо по-бързата процедура, че има клиенти пък после квото стане....

 

Още веднъж успех на родното автомобило производство.... smile159

Публикувано

нека не забравяме (по горе беше споменато)

Тук колите не се произвеждат а само се сглобяват при това на ръка.

 

Колкото до монтажа за газовата на мен ми прилича не на фабрично монтирана а на гаражно монтирана. Само дето във втория случай може да се постараят повече.

Публикувано

Сглобили са един мейл на всички потребители на Hover H5, който гласи следното:

Уважаеми клиенти на Great Wall и потребители във форума,

Бихме искали да дадем пояснение относно коментарите за резервоарите на фабричните газови уредби.

На първо място, това е най-новата и съвременна технология за подобни система в света. Тя е многократно тествана и адаптирана от едни от най-добрите европейски доставчици, които също така работят и доставят за най-реномираните производители в Европа и Япония.

Във връзка с притесненията ви за мястото и формата на газовите уредби, поясняваме следното:

- Според европейските изисквания, при поставяне на газова уредба тип "донат" е задължително тя да бъде хоризонтална. Резервната гума на Ховър Н5, е поставена под наклон и бутилката не може да бъде поставена точно по същия начин. В случай, че бутилката бъде поставена хоризонтално, краят на резервоара, близък до задната гума, пречи на захода на автомобила и се вижда значително повече в сравнение с цилиндричния резервоар. При Стийд положението е подобно, но резервоара тип "донат" не се вижда толкова много, поради издадената задна броня. Въпреки това, резервоарът тип „донат” пречи на захода. Допълнително даваме пример, че италианският дистрибутор на Great Wall монтира по същия начин същите цилиндрични 75 л. резервоари от 3 г. насам и няма оплаквания от италианските клиенти, които спестяват до 40% от разходите си гориво.

- По повод вашите опасения, че бутилката е на "23 см." от земята, бихме искали да напомним, че според техническите данни, просветът на Ховър и Стийд е 20 см.

- Това, което Литекс Моторс може да предложи на клиентите, които се опасяват, че бутилката им е прекалено ниско и стои неестетично, е смяна с 55 л. цилиндричен резервоар, чийто долен край ще бъде на 6 см. над сегашния. Обръщаме ви внимание, че по-малката бутилка ще намали пробега с едно зареждане. Смяната ще бъде възможна след два месеца, тъй като в момента системата с по-малката бутилка е в процес на сертификация по стандартите на Европейската общност. Моля желаещите да се обадят на дилърите, от където са си закупили автомобилите и е била монтирана газовата уредба.

Клиентското задоволство е много важно за Литекс Моторс. Затова бихме препоръчали на клиентите да се обръщат директно към нас през формата за контакти в сайта ни greatwall.bg или към своя дилър, чрез което бихме могли своевременно да реагираме и им да съдействаме.

Гледах снимки на такава бутилка, еми 6 см са си 6 см. Почти не се забелязва, а освен това има и монтиран кожух, предпазващ бутилката. Е ся 20 л по-малко е, ама кво от тва. При разход 12-13/100 това са 150 км по-малко, но пак има най-малко 400 км пробег. Напълно достатъчно, а и много по красиво.

Публикувано

Всеки сам решава! Аз съм с бутилка 40 литра (т.е. 32 реално) и ми писна да зареждам! Ама на Нивата варианти много няма.

Публикувано

Не е виновна бутилката , а ламята под капака smile049

Публикувано

Ламя ламя, колко да е ламя? 2.4 MPI - 12/13 на градско.

Публикувано

Според един руски сайт:

 

Градско:13,7

На село smile001 : 8,5

Смесено : 10

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Много взеха да се забелязват в Бургас! smile049

Публикувано

И не само. И предимно джипки. И предимно на газ.

Публикувано

Днес сутринта на Раковска в София в рамките на 15 минути минаха 3 броя чисто нови, две от който бяха на газ...... Цветове черен, графитено сив и светло сив металик

Публикувано

Определено се забелязват все повече и повече. Но аз на джипа не му симпатизирам още от началото, а след като го покарах тотално се разочаровах. Почти трагедия. Мъникът все още ми е симпатичен.

Публикувано

Дано H6 да е много по-добър от H5!

Публикувано
Дано H6 да е много по-добър от H5!

А дано, а дано, ама надали !!!

  • 3 седмици по-късно...
Публикувано

Днес се зачетох из фен форума на GW и открих една много интересна тема Данък МПС - Hover. Позволявам си и два цитата:

 

Автомобилът се регистрира като товарен.

 

В свидетелството:

поле (D) - Товарен / TRUCK

поле (J) - N1

 

Последното е хомологация N1.

 

Повече за хомологация N1 - тук

 

А тук съм коментирал.

 

Отнася се както за физически, така и за юридически лица.

 

Синтезирано - според действащия закон, годишният ти данък е не повече от 30 лева за Hover H5. Мислят промени в законодателството все пак, за това се възползвай докато е време.

 

Моят беше регистриран от дилъра и ми спестиха купища нерви и загуба на време. И познайте на талона пишеше "товарен автомобил" или "truck". Декларирането в общината мина без проблеми. На въпроса "полезен товар" бях написал 600 кг. Регистрирах го на 12.04 т.г. и платих данък 5.14 лв с отстъпката.

 

smile049 smile175

 

А ние си плащаме данъци .....

Публикувано

Колега, колко, мислиш, е данъкът на Октавия, регистрирана като товарна 1+1?

Публикувано

Колега, за юридически лица ми е ясно, че го правят за да си ползват данъчния кредит и намален данък МПС. Но защо пък и частни лица ще си регистрират луксозните "джипове" като товарни автомобили и ще се възползват от намален (нищожен) данък МПС? На какво основание? smile049

 

Въпрос: Има ли значение дейността на фирмата за ползване на данъчен кредит при този тип автомобили?

Отговор:

С хомологация N1 са означени товарните автомобили, предназначени за превоз на товари, нали?

Съгл. §1 т. 18 от допълнителните разпоредби на ЗДДС подобен тип автомобили не са леки, и ограниченията на чл. 70 не Ви касаят. В такъв случай единственото условие за правото на данъчен кредит е автомобилът да бъде използван за целите на извършваните от Вас облагаеми доставки или услуги.

 

Та не разбирам какви точно облагаеми доставки извършва физическо лице, което не е регистрирано по ДДС?

 

Иначе сертификат N1 има Octavia combi, лифтбека няма такъв.

Публикувано

Едва ли този го е регистрирал товарен само заради годишния данък. ДДС-то е по-важната цел, което ме навежда на мисълта, че не е на физическо лице.

Публикувано

Ето тази част от поста на колегата от GW форума ме озадачи:

Отнася се както за физически, така и за юридически лица.

 

А цялата тема всъщност започва с този пост:

 

Здравейте колеги,

 

За първи път сме се засилили да вземем нов автомобил, да свалим найлоните и да сме първите, които да пръцнат на новите седалки :D Макар, че нито ни трябва SUV, нито пък моделът ми е супер любим, мисълта, че може да се сдобием с подобна кола за 30-тина хил. + безплатно газово някакси изпъкна на преден план.

 

Разбрах също, че този автомобил може да се регистрира като товарен, при което годишният му данък да е почти никъв, Въпросът ми е, някой от вас имал ли е проблеми при регистрацията в КАТ? Изобщо има ли някаква хамалогия, възниквали ли са някакви проблеми в това отношение??? Става въпрос за ФИЗИЧЕСКО ЛИЦЕ.

 

Благодаря ви предварително!

Публикувано

Еееееее, тва вече обяснява всичко... Ама му се чудя на ганьовския акъл - ще си купува кола само, защото била на ниска цена за SUV и после ще пести от годишния данък, а в същото време не му идва на задръстения акъл какви разходи ще прави за гориво и за рушвети на катаджиите.

Публикувано

Е, разправят, че борбата за девствени жени и коли била много голяма. Имало нещо такова, че децата приличали на първия. Даже някакъв англичанин(та кой друг освен тия хомоси) , правил експеримент - кръстосвал коне и зебри... и естествено то няма как да се прихване.. - но след примерно една година пуска кобилите на нормални коне.. и се били получили кончета със леки ивици. Което е странно.

 

Интерено би ми било мнението на жена по въпроса - Е ли навита на нова Грет Уол или предпочита стар мерцедес? почти се досещам за отговора. Така чче - карайте си Шкодите :)

 

И се извинявам за спама.

А по темата - вчера видях едно някакаво ала Фабия.. гретуолче, точно до нас. Ами - не ми хареса - дизайна прилично, обаче си личи, че е делано с теслата.. или - аз си внушавам?

Публикувано

По-скоро си внушаваш. Щото това означава, че и Тойота Ярис не трябва да те радва. Естествено Тойотата си е Тойота, но погледнати от по-далечко може да ги объркаш двете. Както и да е. Аз моето мнение съм го казал, а то е, че приветствам Българското производство, каквото и да е то - сглобяване, асемблиране и т.н. До колкото знам заради тази асемблираща линия повече от 1000 човека имат работа в едно село, което до преди 2 год. никой не го беше чувал. Вече гледам и полицейски има доста и Ховъри и Волекси. Наред са такситата. Т.е. фабриката работи и назначава хора. За разлика от Елдом Инвест, която вече стана пословична с ужасното си качество.

Публикувано

Китайските,че са с теслата дялани е така.Една емблема не могат да центрират,пък какво да говорим за друго.Дано БГ-сглобката да е по-добра!

Публикувано
Китайските,че са с теслата дялани е така.Една емблема не могат да центрират,пък какво да говорим за друго.Дано БГ-сглобката да е по-добра!

 

Проблема е, че ще се окаже, че китайчето е прилично като концепция, ама побългаряването ..... :)

Публикувано

Мишо, съгласен съм, че новата тойота ярис си е дялана, същото важи за която и да е нова кола. А тойота отдавна не идва от япония и не е японска, сглобена от японци. Изключенията са наистина много малко. Кост сейвинг. smile049 . При пложение, че и Шкодите, дори и да са сглобени в Чехия, няма никаква гаранция, че в конкретния екземпляр не е участвал Хасан или Брахмапутра, незнам какво да кажа - освен прав си. Идиотското и озадачаващото е, че има случаи при които Хасан и Брахмапутра са проектантите и дизайнерите на модела. След като си мислиш, че правиш рикша - какво друго да направиш освен рикша. Кола ли? о такъв е живота. Волво вече е китайска фирма. А познайте дали е престижно да караш Волво сега. А - примерно 1990г. още си ги спомням 740, 760 - караха се от определен тип хора, доста сходни с Шкодаджиите по онова време. ;)

Фав-а беше с дизайн на Бертоне, но сглобяван от виетнамци в Млада Болеслав. Е - това се отразява на колата. Тия които работят по нея какво си мислят докато я правят.

Много ми е странно - ако наистина в някое село правят гретуол, надявам се да се прави от земеделци, а не от пияници в хоремага. Тогава - би станала добра кола за "ранчото".

В България има наистина свестни хора, както и пълни "мърди". Свестните се опитват да работят. "Мърдите", чакат на свестните да им изработят папото и им се подиграват, че са тъпаци, а понякога - дори се опитват да "карат" свестните да работят. Затова и съм съгласен с тебе - да подкрепим българското, но с едно наум все пак. Пожелавам им да си направят добър екип и да си бачкат хората и всички да са доволни. Хем - тук в София, ще се разреди малко и няма да са всички в София, а като отида по страната - само цигански каручки.

Пожелавам на всеки един да притежава и кара това което му допада. Както в една друга тема - Юли си е взел каквото е искал и се радвам за него.

:smt017 :smt033

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.