Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

skoda 120L upgrade


frolicsome

Recommended Posts

Както казва проф. Вучков "гледам и не вярвам на ушите си" ... ееех да можеше и Фаворита да върви толкоз smile049

 

Сега, не съм седнал тука да се надлъгвам с никого. Жена ми и синът са свидетели, но не можахме да снимаме, за огромно съжаление! Нямам основания да се съмнявам в километража извън нормите,карал съм и с други коли и сме сверявали показания.Въпрос на диференциал, предполагам. Моят е стандартния 4,22, така,че тия скорости може да ги направи мотора даже и с неправилното запалване. Всъщност виновна за всичко е една червена толбухинска самара 1300, чийто шофьор, след като учтиво го пуснах да изпревари,реши да задейства пръскалото на чистачките си на 20 метра от мен при 120 км/ч и сбърка лошо,клетият, два пъти го обикалях отляво и отдясно в тунелите, на равното вече окончателно

му дадох възпитано ляв мигач и после вече не го виждах.Сигурно е поизостанал някъде :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • 120 L

    13

  • everlast

    7

  • Green_Witch

    7

  • maxrpm

    6

Най-много писали в темата

Както казва проф. Вучков "гледам и не вярвам на ушите си" ... ееех да можеше и Фаворита да върви толкоз smile049

 

Газта е само за готвене smile004 smile092 smile092 smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 5 степенна кутия и 2е3 карб. 150 ги поддържа,а по Витиня си катери със 110-120.

А едно запалване не е милиони. За 50-60 лева може да си намериш!

 

 

Ако ми намериш пълен комплект такова запалване за 60 лв, и то изправно, цена няма да имаш и ще те споменавам с добро докато съм жив! Аз тука нещо не успях да ги издиря читави тия работи.....

P.S. Витиня го качих вече из тунелите със 140 на 4-та и 3-ма души + бая багаж, само че сипах 20 литра бензин от Лукойла на Търново на изхода, с варненския бензин повече от 130 на магистралата не щя да качи :smt0344 тяхната мама гадна....

С желание,всичко се постига,аз си намерих комутатор и делко за 20 лева и една бобина остава за 15тина лева.

И понеже темата е за ъпгрейд на 120ка,там това запалване също работи много добре,особено при високи обороти - над 3500. Преди 120ковия,го карах с фаворитово запалване,преправено за 120ка и резултатите бяха на лице,а и освен всичко останало,отпадна досадното обслужване на ЧиН! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, вие имате нечовешки машини! Какви са тези скорости? И кой казва, че 120-ката не върви прилично? Аз съм много доволна от моята. С попътен вятър и сериозен наклон може и да стигне до 100-тина. :lol: А при ребрене вече... Това не се брои, защото тогава тези машинки показват много повече, отколкото създателите им са предполагали. За това съм влюбена! smile195

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какво се рзбира под "ребрене" ... :) ама аз моята си я карам с около 3-4к rpm ... освен ако несъм smile092 smile167 smile030 smile094 .:. тогава съм 1500 -4-та smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че съм спрял да търся,да речеш smile159 Ама дали има смисъл....Не ми е за ЧиН толкова, колкото за вървежа....Все си мисля,че без доработки кой знае колко повече няма да тръгне, честичко пресуква гуми и на втора, колко още да искам? Ама за вървеж като на нов автомобил...не мисля! Щото аз си карах 140-150 и край мен елегантно бързо подминаваха най-различни колички прозводство след 2002 година :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че съм спрял да търся,да речеш smile159 Ама дали има смисъл....Не ми е за ЧиН толкова, колкото за вървежа....Все си мисля,че без доработки кой знае колко повече няма да тръгне, честичко пресуква гуми и на втора, колко още да искам? Ама за вървеж като на нов автомобил...не мисля!

 

Карай си я и си свиркай и дано не се дъни когато не трябва.... друго от тази кола нема какво да искаш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че съм спрял да търся,да речеш smile159 Ама дали има смисъл....Не ми е за ЧиН толкова, колкото за вървежа....Все си мисля,че без доработки кой знае колко повече няма да тръгне, честичко пресуква гуми и на втора, колко още да искам? Ама за вървеж като на нов автомобил...не мисля!

От запалване малко,от захранване малко (карбуратор,филтри),леко спортна генерацийка и накрая,без да искаш си качил 5 коня! smile050

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти защо очакваш 120-ка, на минимум 19-20 години да върви като нов автомобил? Тя и като нова преди тези 19-20 години пак си е вървяла горе-долу толкова. А и при ограниченията, в които сме длъжни да караме не разбирам за какво ти трябва да се движи с повече от 130?

 

Това, че двигателя й е отзад не я прави Порше. smile001

 

п.с. Бонев е прав. Така или иначе тази кола се поддържа с доста по-малко средства от която и да било друга. Освен това няма грам електроника, което май е най-големият й плюс. Като добавим и безкрайните възможности при маневри в много тесни пространства... smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та ,без смяна на двигателя не се минава. Другото вече съм го написал. Пожелавам на автора на темата успех и високи скорости без аварии!!! \:D/

P.S Колежке, чак толкоз маневрена не е ,да речеш....Предното предаване си има и плюсове, а при обратен завой хората въртят по един оборот на волана,ние по 2 и половина smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Де да знам :-k Може пък и да имам smile011 Моторът стана 136, делкото е от 120,

Що я мъчиш тая кола? Сложи и нормално фаворитово запалване !

Всичко е въпрос на парички,уважаеми колега, пък те много не ме обичат. И да сложа,не вярвам чак много повече да тръгне. С пиербурга 150 км/ч и е тавана....Поне вече не грее и баирите ги взимам на 4-та,слава богу,че то каква мъка си беше с оригиналния мотор,не ми се спомня.....

 

Koлега 120L обявата която съм посочил на колегата е от много отдавна човека дава делкото за 10 (десет лева ) с доставката ти излиза 13-15лв комутатор НОВ CFL ти е 45лв станаха 60 и бобина от опел 10лв станаха 70. Не са не земни пари. А и ДА 120 ковото делко кривата му на предварение НЕ е правилна за фаворит, за това на фав делкото сменяме пружинки и огъваме пластинки ;) Не е за да си поиграем

 

Едит: не сравняваи колата с 2002 кола, сравни я с 97-98-99 фиести, корси, клиота всичко до 1,3 го наказва :smt033

 

Green Witch ти като си направиш основен ремонт ще се удивиш много ми се струва :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

maxrpm, аз и сега съм си достатъчно доволна. То си е до стил на каране. В градски условия е направо ненадмината. А на дълго - избягвам магистралите, защото не ми е комфортно и ми се доспива от правите участъци. Това преди време го споделих и на SKODA 105 RS.

 

Иначе, след основния ремонт на спирачната система по твой съвет, все си мисля, че наистина не мога да искам повече. С хубав бензин, подходящи гуми и съвсем малко инвестиции в някакви задължителни неща - колата си върви. И много бързо се изстрелва на светофарите, защото е доста лека. Аз лоша дума за 120-ка трудно ще кажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май заспамих темата ,но по съм склонен някой да ми направи 120-ковото делко с кривата на фаворитовото....Зер счупени фаворитови видях три броя, а 120-ковото поне тая простотия не я прави как бъде.....И видях на фаворит как слагат стария модел делко заради такава работа ....Не сме на моно или пълна инжекция, комутатори,датчици на Хол и ЕКУ-та не ни трябват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eдна запазена шкода без проблем си ги прави 130-140 км/ч-факт, но също така е вярно, че не ги обича такива скорости и двигателят доста бързо се скапва от тях, не питайте откъде знам :oops:

А слагането на по- вървежни двигатели-нешкодови често води до проблеми със скоростите (които иначе са много здрави).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колежке, чак толкоз маневрена не е ,да речеш....Предното предаване си има и плюсове, а при обратен завой хората въртят по един оборот на волана,ние по 2 и половина smile091

 

Именно де! Това имам и аз предвид. Въртиш 2 пъти повече от останалите (с два пъти по-малко усилие) и колата ти се върти като картинг. Поне моята е доста чувствителна при пипане на волана. За вашите не зная. :smt004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колежке, чак толкоз маневрена не е ,да речеш....Предното предаване си има и плюсове, а при обратен завой хората въртят по един оборот на волана,ние по 2 и половина smile091

 

Именно де! Това имам и аз предвид. Въртиш 2 пъти повече от останалите (с два пъти по-малко усилие) и колата ти се върти като картинг. Поне моята е доста чувствителна при пипане на волана. За вашите не зная. :smt004

Това може би се отнася за стария модел кормилни кутии. Моята е със зъбна рейка, върти се също леко и до сега не съм си "вързвал" ръцете. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oт къде почнахте докъде стигнахте. Кормилното колело има ход 2 оборота и половина. В никакъв случай не бих го променил защото както казва green witch по - малък ход означава по - голяма тежест при въртене.

 

За обратния добре правиме волана 1 оборот но тои става тежък като на жигули а Ако случайно ми се появи нужда да завия с 70-80км тогава волана става още по - тежък (много много мноооого по - тежък) нямам хидравлика помпата я няма да поеме тежеста на волана и ако предварително сме го обременили с по - малък ход завиването е невъзможно.

 

Ако някои му в трудно да се оправЯ - волана се върти с длан от място. не с 2 ръце като тъпа блондинка. Същото се отнася и за стария модел с кормилна кутия!! Здраво се хваща при завои в движение и обикновено 1/4 до 1/2 оборот е достатъчен, за по - остър завои се дърпа и ръчната допълнително, не се разчита само на волана,

 

:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...за по - остър завои се дърпа и ръчната допълнително, не се разчита само на волана...

smile091

 

Това упражнение трябва да носи "ограничение на отговорността" тип "не правете това по обществените пътища" smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха ха ха ха! Това с ръчната наистина е за места, на които няма никой. Веднъж, един събрат с BMW от старите реши да направи това упражнение на едно от доста натоварените кръстовища в София. И за малко да плаща 2 врати и др. дреболии от едно чиастак-бърсак Пежо. Костюмарчето в Пежото стоеше безпомощно и се молеше... Явно има Господ. Ама ако бях на негово място - щях да настигна ралиджията и да му набия шамарите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с ръчната наистина е за места, на които няма никой. Веднъж, един събрат с BMW от старите реши да направи това упражнение на едно от доста натоварените кръстовища в София

Toва си е наистина тъпо, предвид възможността а малко повече газ да вземеш завоя с вратите напред (говоря за БМВ) пък и е много по- яко, ръчните в завой са за возилата с предно (мое мнение) smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чедо, не плюй ръчната тя си е доста полезна за където се наложи. Тя и моята не държи но това ще се поправи

Ръчните са за случая в които вече влизаме в завоя а нямаме време или възможност да навием волана или пък завоя е остър или пък задницата е поднесла

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко изменихме центъра на основната тема, но в ситуациите, които си посочил (винаги има такива - спор няма) ръчната може само да ти навреди. Ако си влязъл в завой, който да не можеш да вземеш... значи си влязъл с твърде висока скорост. Обикновено става, когато няма видимост или не познаваш пътя.

 

И в двата случая е по-добре да намалиш повече преди завоя (никой няма да ти се смее), отколкото да биеш спирачки в средата на завоя. Второто определено е много по-смешно от първото.

 

Ралиджиите имат един принцип: Влизай в завой с такава скорост, с която ще можеш и да излезеш от него. Но все пак те доста добре са се подготвили преди да минат по трасето.

 

Ако тръгнеш да минаваш между Раковица и Старопатица например - разчиташ само на картата и на въображението, защото видимостта там е доста намалена. А, ако в този прекрасен момент ти изскочи сърничка на пътя - ръчната няма да ти помогне. Мое мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък и това е кола с тежка задница, все си мисля, че при по- висока скорост и ръчна ще тръгне да изпреварва предницата :-k Тези дали използват ръчна за да вземат завоя http://www.vbox7.com/play:23521b07 :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако държиш волана изправен си върви в една линия, случвало ми се е 2 пъти да я карам към вилата с изпуснала помпа на спирачките. Ако тръгнеш да завиваш и тогава дръпнеш поднася на съответната страна. Ако задницата ти тръгне на ляво завиваш волана на ляво и дърпаш, като изправиш колата я освобождаваш. Ако тръгнеш да натискаш спирачка предните колела блокират и е без значение на къде въртиш волана, колата продължава на право да се плъзга. Има някаква вероятност да се обърне, аз съм го правил с 60 и мисля че 60 е ок за шкодата, с повече ме е страх

 

и все пак аз съм някакъв новак, malkiq ако изяви желание може да разясни повече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.