Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

skoda 120L upgrade


frolicsome

Recommended Posts

  • Отговори 64
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • 120 L

    13

  • everlast

    7

  • Green_Witch

    7

  • maxrpm

    6

Най-много писали в темата

Задницата тръгва много мощно на мокро - веднъж опитах да направя 90 градусов завой, но чак като дръпнах ръчната усетих, че нещата отиват на към 180 градуса smile049

 

Иначе е забавно - препоръчвам на всички на голям, широк, леко заснежен паркинг smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, наскоро се сдобих със Шкода 120л и се убедих колко прекрасни коли са smile126 smile126 . Но за нещастие има 1 нещо, което не ми харесва и това е ,че колата е много слаба откъм мощност :? smile065 . Та въпросът ми е има ли някакъв начин да увелича мощноста на колата като например смяна на глава и тн. Благодаря предварително :) !

 

Колега,това с мощността е много относително понятие. ГоворИ с цифри- работен обем, к.сили, и изобщо имаш ли възможности за такъв тунинг, за да получиш конкретни мнения. Не знам колко по-мощна 120ка ти трябва,но сравнително лесен вариант е FAVмотор. Ако това не те устройва, начина да увеличиш мощността е да си купиш по- мощна кола, а 120ката да си я караш за кеф! /ама къв кеф,кат няма мощност/ smile065

 

п.п.....и къде изчезна? Колегите от скука започнаха да се състезават- "коя повече върви и дърпане на ръчна" :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Мисля,че открих топлата вода :oops: Все пак-по мои наблюдения от седмица в резервоара ми има вече чист 100 октана бензин Carera 100 на OMV и негативите в работата на 120 делко, монтирано на 136 мотор, практически изчезнаха. Набира бързичко,двигателят работи без притрисане, звукът му стана гладък и плътен....абе почти както трябва, доволен съм. Малко по-скъп идва, но си струва. Статичен аванс 3-4 градуса-то веригата си е за смяна, ама държи още, и си идва горе-долу на място работата. А, и ауспухът се поизчисти от нагара,няма толкова сажди и моторът подпушва доста рядко,доволен съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че открих топлата вода :oops: Все пак-по мои наблюдения от седмица в резервоара ми има вече чист 100 октана бензин Carera 100 на OMV и негативите в работата на 120 делко, монтирано на 136 мотор, практически изчезнаха. Набира бързичко,двигателят работи без притрисане, звукът му стана гладък и плътен....абе почти както трябва, доволен съм. Малко по-скъп идва, но си струва. Статичен аванс 3-4 градуса-то веригата си е за смяна, ама държи още, и си идва горе-долу на място работата. А, и ауспухът се поизчисти от нагара,няма толкова сажди и моторът подпушва доста рядко,доволен съм.

За този бензин аванса не трябва ли да е около 10 градуса ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че открих топлата вода :oops: Все пак-по мои наблюдения от седмица в резервоара ми има вече чист 100 октана бензин Carera 100 на OMV и негативите в работата на 120 делко, монтирано на 136 мотор, практически изчезнаха. Набира бързичко,двигателят работи без притрисане, звукът му стана гладък и плътен....абе почти както трябва, доволен съм. Малко по-скъп идва, но си струва. Статичен аванс 3-4 градуса-то веригата си е за смяна, ама държи още, и си идва горе-долу на място работата. А, и ауспухът се поизчисти от нагара,няма толкова сажди и моторът подпушва доста рядко,доволен съм.

За този бензин аванса не трябва ли да е около 10 градуса ?!

 

Абе за аванса не знам, ама на клапаните няма да им хареса, според мен :-k. Прегарял съм клапани на 1000МВ-то с 100 октанов smile049.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безоловния бензин е по- опасен за клапаните, отколкото 100 октановия.

За аванса 8 градуса е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ясно ли ви е какво е октаново число ...как ще изгориш клапаните със 100октана ...баси и форума бре спряла да пуши със 100 октана вие знаете ли кви глупости пишете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм казал да е спряла да пуши, писах, че просто го прави по-малко и по-нарядко откакто налях 100-октановото гориво, преди това при подаване рязко газ на място си имаше черен дим от недогорели сажди, сега почти го няма тоя черен дим ,следователно има по-добро изгаряне на въпросното гориво. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят би намалил пушенето от закъснение на запалването. Продава ли се етилизиран бензин някъде у нас?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октановото число би трябвало да е показател за детонационната устойчивост на бензинеца :-k За един модерен автомобил с висока компресия би трябвало окаже влияние, ама Шкода 120... :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Високооктановият бензин гори по-бавно и особено на по-високи обороти горенето още не е завършило при изпускането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В България бензина не отговаря много на действителността. Но за малкия двигател на шкодата не виждам смисъл от бенз. над 98 октана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.