Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Да поръчвам ли Superb ? Поръчах го !!!


Bojanov

Recommended Posts

Колега, дай да я видим с 16-ки, че ми е любопитно, как стои комбито с тях? smile159

И 16-ките и стоят добре,но с 17-ки си е още по-добре!

Абе, имам то със 16-ки, ама чак да стоят добре! Малки му стоят, дори за човек, който не е болен на тема голям размер! smile168 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 270
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Bojanov

    67

  • pvatanasov1

    19

  • MK_

    15

  • bega4kata

    14

Най-много писали в темата

С 19-ки стои най-добре, ама да не си вътре smile048

 

Еми ,няма пълно щастие,или ще ти е удобно на дупето, или радост за очето! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе като я карате колата как точно Ви радва окото?

сега немога да кача снимки, но в понеделник...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Bojanov,

 

Имам противоречие със системата препоръчваща най-подходяща предавка :)

Честно казано не следвам указанията, защото оборотите на двигателя ми се струват прекалено ниски.

Би ли споделил автоматичната скоростна кутия при спокойно шофиране в какви граници поддържа оборотите?

 

Благодаря и много безаварийни километри!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе като я карате колата как точно Ви радва окото?

 

Ха, и аз това питам! И затова си карам с 15-ки :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Bojanov,

 

Имам противоречие със системата препоръчваща най-подходяща предавка :)

Честно казано не следвам указанията, защото оборотите на двигателя ми се струват прекалено ниски.

Би ли споделил автоматичната скоростна кутия при спокойно шофиране в какви граници поддържа оборотите?

 

Благодаря и много безаварийни километри!

 

Здравей,

 

при нормално темпо държи обороти между 1500 и 2500. Още на 70-80км. включва 7-ма предавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при нормално темпо държи обороти между 1500 и 2500. Още на 70-80км. включва 7-ма предавка.

 

Много благодаря!

Явно наистина при тези двигатели оборотите трябва да се държат по-ниски. Да се поразработи машината и започвам да слушам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Bojanov,

 

Искам да те питам доволен ли си от скоростната кутия? По-специално ме интересува при изпреварване бързо ли набира скорост или има проблем в това отношение? Или някакви други коментари за нея да направиш.

 

В немските форуми има някои оплаквания от DSG 7 скорости. Например един се оплакваше от че при изпреварване чак след 2 секунди реагирала кутията след рязко натискане на газта и щели замалко да го блъснат отзад. Друг се оплакваше, че кутията превключва на по-висока предавка още при ниски обороти и не може да ускори нормално и трябва да кара в спортен режим, за да се придвижва нормално (това вдига разхода обаче) и т.н. Има и много доволни, разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Bojanov,

 

... един се оплакваше от че при изпреварване чак след 2 секунди реагирала кутията след рязко натискане на газта и щели замалко да го блъснат отзад.

smile091 smile091 smile091
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

ето и моята оценка за кутията:

На този етап съм напълно удовлетворен, но аз не я натискам над 4000 оборота. Избягвам кик дауна, при който наистина сваля 2-3 предавки и има забавяне. Но мисля, че такова забавяне има при почти всички автоматици. Просто е въпрос на свикване да не нетискаш докрай, за да не сваля много предавки а и да натиснеш малко по-рано за да превключи преди момена в който искаш да тръгнеш и така да компенсираш тази 1-2 сек. Просто който не е карал 7G троник на мерцедес, той незнае какво е забавяне. Аз лично преди да започна изпреварване сваля от волана 1-2 предавки и елеминирам момента на забавяне. А и аз свалям предавките преди да се размина с насрешния автомобил преди да подам гас, което не натоварва кутията, а някой като си я изръчка, тя форсира мотора и включва на ниската предавка под голям товар, което не мисля, че е добре за самата кутия.

 

Като цяло съм доволен. И мисля, че 6DSG сменя по-нервно и по-рано на по-ниска предавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Bojanov,

 

Искам да те питам доволен ли си от скоростната кутия? По-специално ме интересува при изпреварване бързо ли набира скорост или има проблем в това отношение? Или някакви други коментари за нея да направиш.

 

В немските форуми има някои оплаквания от DSG 7 скорости. Например един се оплакваше от че при изпреварване чак след 2 секунди реагирала кутията след рязко натискане на газта и щели замалко да го блъснат отзад. Друг се оплакваше, че кутията превключва на по-висока предавка още при ниски обороти и не може да ускори нормално и трябва да кара в спортен режим, за да се придвижва нормално (това вдига разхода обаче) и т.н. Има и много доволни, разбира се.

 

7 DSG е направо върха, какви 2 секунди, какво забавяне ...какво превключване на по - висока предавка и т.н. глупости. Има голяма разлика от 6-степенната /карал съм такава, а сега карам две със 7 ст./. Що се касае за изпреварването, надали има шофьор /изключвам състезателите, ама и за тях не съм много сигурен/, който да се справи по-добре с превключването от автомата. Ускорението и еластичността си ги дава производителя и може да се сравнят, та всеки да си направи съпоставка.

Аз мисля, че няма нужда от това, което прави колегата Bojanov при изпреварване, за мен е излишна хамалогия, производителя е задал макс. допустими обороти, при които се сменят скоростите, те се поддържат едва наколко секунди и не вярвам това да претовари чак до там двигателя. Мое мнение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)

 

Без значение кой какво твърди, най-добра представа може да се получи от собствен опит, така че съветвам същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

ето и моята оценка за кутията:

..............

Здравейте в четвъртък или петък ще пробвам 1.8 TSI с ръчната кутия. Твърдо съм решил да е ръчна, до сега карах Волво S60 D5 автомат и нещата отидоха на зле за кутията. Съотвенто ремонт няма , нова е 10 000. Та искам да питам какво стана със ДДС-то, ти нали я взе товарния вариант. И какви разлики има при товарния и нормалния Супърб комби. Чудя се за 4х4 също, защото го има варианта със ръчна кутия та така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакъв проблем с ДДС-то. Колата си дойде N1 и го пише на металния стикер на вратата. Така, че се възползвах. Според мен няма разлики от тези които не са N1. Колата е 6. И аз съм имал проблеми с автоматик, но това не означава, че трябва да се наказваш с ръчка. Като съм имал и проблеми с двигателя сега кола без двигател ли да си купя? Има 4г. удължена гаранция и това е. Едва ли ще я караш дълго след този период.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм чувал за нещо дето да го купиш, да го ползваш и да не се разваля. Като дадеш 150 000 за мерцедес, да не би да не се разваля?! Разликата е в цените на ремонтите, а и 4 год гаранция са си 4 год гаранция. След това ще се сменя колата и пак с 4 год гаранция ... smile092

 

Боянов, на мене ми остана още малко и ще ти идвам на гости ... като ти не идваш при мене за smile159

smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакъв проблем с ДДС-то. Колата си дойде N1 и го пише на металния стикер на вратата. Така, че се възползвах. Според мен няма разлики от тези които не са N1. Колата е 6. И аз съм имал проблеми с автоматик, но това не означава, че трябва да се наказваш с ръчка. Като съм имал и проблеми с двигателя сега кола без двигател ли да си купя? Има 4г. удължена гаранция и това е. Едва ли ще я караш дълго след този период.

 

Поздрави

О това че няма разлика е супер, просто 20% надолу и всички разходи по нея пак 20%. Ама ме емнахте веднага за тоя автомат ей. По-трудно се усеща колата, също така на пътища с много завои определено не е добре с автомата. Вярно е че трудно ще направя 150к дори и за 5-6 години, но в момента ми е зле само като чуя автоматик. Аз ще видя какво има налично и ще взема нещо директно да видим до каква отстъпка ще стигнем. Нямам намерение да поръчвам, така че не се знае изобщо какво ще взема. Но ще комбинирам нещо може 4х4 може да грабна и 2 литра бензин която е обаче със 6 степената DSG. Като видя какво има ще пиша да мислим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооооооо, нямат налични N1. Само с поръчка.

Аз пък настръхвам от дизел. И това за завоите и автомата е нещо неважащо за DSG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък настръхвам от дизел.

 

smile091 А аз съм първият разубеден от дизела и вербуван в полза на бензина \:D/

Чак до Чехия звъняха, за да си сменя двигателя от поръчката на бензин, че първоначално бях избрал дизел. smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На завои точно се вижда, че DSG е супер. Особено на S - направо не спирам да се хиля, когато има завои... smile004 \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На завои точно се вижда, че DSG е супер. Особено на S - направо не спирам да се хиля, когато има завои... smile004 \:D/

 

Не смятам, че с дизела имам проблем точно в завоите. Еластиката е достатъчна и просто при влизането трябва да си подготвиш правилната предавка.

 

Иначе, както не веднъж се писа, спора ръчни/автоматични скорости е като дизел/бензин. Всяко си има предимства, недостатъци, почитатели и противници smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооооооо, нямат налични N1. Само с поръчка.

Аз пък настръхвам от дизел. И това за завоите и автомата е нещо неважащо за DSG.

Бе да ти кажа оферираха ми 1 в наличност и една до 20 дни доставка всичките N1. Ама накрая ще видим какво ще стане.Обаче чета че тая модификация N1 не я признават, поне финансовото министерство и постоянно пращат икономическа полиция да проверява. Също така и самите полицаи постоянно правели проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе има си закони в европейската общност с които трябва да се съобразяваме като държава и немогат да не признават N1 точно заради тези закони. Ако се опитат да правят проблеми, някой ще ги осъди, точно както сега връшат акциз неправомерно начислен. А и на колата си пише N1 така, че и полицаите ще имат да взимат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе има си закони в европейската общност с които трябва да се съобразяваме като държава и немогат да не признават N1 точно заради тези закони. Ако се опитат да правят проблеми, някой ще ги осъди, точно както сега връшат акциз неправомерно начислен. А и на колата си пише N1 така, че и полицаите ще имат да взимат.

Ще се рискува, ако трябва ще се съдим. А какво мислите за 4х4, по-висока ли е колата, има ли смисъл или само по-големи разходи. Аз в планината с тая кола няма да ходя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при всики случаи 4х4 е по-добро. Предните ми 3 коли са били 4х4 и много ме беше яд, че не се предлага 4х4 в комбинация с автоматика. Но избрах автоматика пред 4х4. Казах си всички хора които карат коли с предно ( а те са около 85% ), да не ги спират зимата. И аз няма да умра без 4х4 а и за 2-3 пъти в годината на ски ще си купя : http://www.autosock.bg и съм ОК.

Познат има Супърб седан 4х4 1.8 и разхода му е 1.5-2 л. отгоре.

За височината на клиренса незнам дали имат разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.