Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Имам сериозен проблем с шкода 105


bocko

Recommended Posts

Колега извинявай, защото съм се объркал и съм те подвел. Тази лампа за спирачките която описваш се включва на II-ра позиция на ключа, на която се задейства стартерния мотор. Тя изгасва първа, когато се запали двигателя. След нея гаснат за зареждането на акумулатора и налягането на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bocko

    20

  • maxrpm

    7

  • joro-120L

    6

  • lent

    4

Най-много писали в темата

УРААААААААААААААААААА най сетне след 3 месеца мъчение и много работа, и четене шкодичката запали и естествено почитна обиколка на селото.За сега ще я оставя в гараж защото почвам даскало , а 10 клас сложно ](*,)

 

ЕТО МАЛКО СНИМКИ: http://bockovi4.snimka.bg/automobiles/skoda.535084

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора много бензин харчи таз мома кажете ми от къде да го регулирам моля ви се защото чичо ще фалира да ми купува само бензин.

И не знам защо на задна оборотите ми падат ако не натискам съединителя през няколко секунди да се качат обороти гасне :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора много бензин харчи таз мома кажете ми от къде да го регулирам моля ви се защото чичо ще фалира да ми купува само бензин.

Много газ й даваш! ;) Смени въздушния филтър. Отдолу на резервоара и гърловината има гумени съединения - виж дали са здрави. Но като гледам по какви ниви я караш и на къси разстояния - нормално е да гори повече! Какво значи "много бензин харчи"...10, 12, 15л/100км? :-k

И не знам защо на задна оборотите ми падат ако не натискам съединителя през няколко секунди да се качат обороти гасне :-k

Да не е имало камък зад задната гума? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми за резервоара аз не го ползвам за сега съм с туба до двигателя :) , пък за задната се случи на асфалта на центъра на село така ,че едва ли е имало камък :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не знам защо на задна оборотите ми падат ако не натискам съединителя през няколко секунди да се качат обороти гасне :-k
А и 4та не включва :oops:

А, има ли масло в скоростите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не влиза , пък виж за маслото не проверих :?,

а ако има масло от какво може да не включва 4та?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако хърка и не влиза синхронизатор, ако не хърка прегледаи привода от лоста към кутията и механизъма на лоста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако хърка и не влиза синхронизатор, ако не хърка прегледаи привода от лоста към кутията и механизъма на лоста.

Пробвай на място с изгасен двигател дали включва 4та, ако да - проблема е в скоростната кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора много бензин харчи таз мома кажете ми от къде да го регулирам моля ви се защото чичо ще фалира да ми купува само бензин.

Много газ й даваш! ;) Смени въздушния филтър. Отдолу на резервоара и гърловината има гумени съединения - виж дали са здрави. Но като гледам по какви ниви я караш и на къси разстояния - нормално е да гори повече! Какво значи "много бензин харчи"...10, 12, 15л/100км? :-k

И не знам защо на задна оборотите ми падат ако не натискам съединителя през няколко секунди да се качат обороти гасне :-k

Да не е имало камък зад задната гума? :D

 

 

Ако беше 10 15 л на 100 километра чудно аз слагам едно шише 2 л до язовира на село е 3 км до там е празно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше 10 15 л на 100 километра чудно, аз слагам едно шише 2 л до язовира на село е 3 км до там е празно.

70/100 разход.....е нема такова животно! Освен, ако бензина не тече по земята.

 

п.п. Провери нивото на масло в двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не си прави експерименти с такива туби, да не се подпалиш.

Горката кола...какво е преживяла, та е такава пълна с изненади?

Само 4-та ли не влиза? Когато е изключена от скорост би трябвало лоста на скоростите да стои вертикално (намести и притегни 4-те болта на планката към тунела), ако не е така по-трудно ще влизат, или изобщо няма да влизат скоростите. Дано да не е в скоростната кутия проблема.

Как звучи мотора на празен ход сега, работи ли равномерно без да подаваш газ? Гасне ли дори да е загрят? Детонации има ли?

Провери нивото на маслото в скоростната кутия и ако е нужно долей или направо го смени с ново 2л. Двигателното също трябва да е на ниво и да го следиш за спад или примеси с антифриз.

Щом гори толкова, значи има проблем за решаване. За да се каже по-обективно какво и е - трябва да си сменил свещи и филтри. Да си регулирал клапани, центровка и регулировка ъгъла на запалване. Регулация на карбуратор или ако е с крив капак, смяна и т.н.

Иначе трудно ще се установят какви са сериозните проблеми.

По звука на двигателя и по това, което излиза от ауспуха може да се съди до голяма степен за състоянието му.

Карбуратора съм сигурен, че не ти е в ред, защото за да е в ред трябва да се проверява често ( да се почиства и настройва ), а тази шкодичка не ми изглежда като да е била домашен любимец. Ако го оправиш или го смениш с по-читав съм сигурен, че мотора ще работи далеч по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1? Преживяла е няколко години с дядо ми и затова смених двигателя.

2? Само 4та не влиза.

3? Мотора си работи равномерно без прекъсвания.

4? Не гасне като е загрят

от ауспуха не виждам да излиза нищо черно или бяло :)

клапаните съм ги направил всичките на 0,20

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разхода снимай карбуратора да ти кажем откъде се регулира, най - добре го измии с кореселин и четка като записваш кой жигльор откъде е и да не ги запишеш аз имам някакъв в стаята ще ти ги подредя, но на първо време карай без филтър. аз заради филтъра съм стигал с 2,5литра 6км. Отзаде чади яко а аз седя и се чудя :lol:

 

И не знам защо на задна оборотите ми падат ако не натискам съединителя през няколко секунди да се качат обороти гасне :-k

Ае брат, Шкода 120 се кара - даваш газ и плавно отпускаш педала, как ще ти гасне ? Данеби да даваш малко гас, като караш на задна чува ли се виене различно от нормалното което попринцип си се чува на задна?

 

Все пак има ли масло в тея скорости или не? Проверява се с щеката за маслото, като я тикнеш в гърловината за наливане мисля че трябва да е 5 или 7см над чертата за минимум, абе бая тряя да е над нея ;) Ако искаш да е мега точно като легнеш изпод колата от лявата ти страна има някаква пробка която през живота си не съм отвивал, като я отвиеш, наливаш масло докато потече от там и това е.

 

Друг въпрос - на главата имаш ебмлема между 3ти и 4ти цилиндър. Ако е жълта е 120 глава и няма да имаш много мощност+ че 105 мотора е слаб попринцип, ако е черна е 105 и е ок, еле па ако е зелена е 120 GLS и тогава вече е разбираемо що ти гасне на задна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е от шкода 70 и някоя година главата я смених заради термостата стария собственик е бил много умен да завари върху оригиналната шпилка по малка шпилка за гайка 10 и като натегнах малко и естествено заварката се скъса та взех главата от стария ми мотор 86 година и всичко други части са от него от мотора от 70 и някоя остана само основното тяло с чарковете вътре колянов вал ,бутала и т.н

за задната нормално си се чуваше от начало няколко пъти си карах на задна но един път като пуснах съединителя и дам газ и почна все едно спираш на скорост без да си натиснал съединителя но като го натисна отново оборотите се качват пускам пак засили са малко и пак същото :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Недей с нафта,че после става едно такова гадно и мазно като се изпари нафтата.Най-добре използвай АЦЕТОН - изпитано е и върши чудесна работа.Като свалиш карбуратора го разглоби напълно и го изчисти отвсякъде със спринцовка във всеки отвор.Ако имаш съмнения че някои отвори са с непълно сечение поради замърсяване и наслоявания,може да потопиш карбуратора да стой така известно време или да напълниш поплавъковата камера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз чистих с обезмаслител и гореща вода - стана като нов. Хубаво и да смениш жигльорчетата с нови, комплекта беше няколко лева. Освен това, ако ще го сваляш и разглобяваш - вземи и нови гарнитурки, и пръстенчетата на тръбичката за вакуума. Не е лошо, веднъж свален, да се погледне дали е прав огдолу откъм колектора, че доста се кривят, и почват да смучат нерегламентирано въздух, регулирането става на магия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Така,така оправихме карбуратора 8) сега да мятам скоростите,че с тези 3 скорости все едно карам Балканчето на дядо :D .

Обяснете ако може процедурата по смяна на скоростната кутия. \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обяснете ако може процедурата по смяна на скоростната кутия. \:D/

Накратко разглобява се половината кола, маха се двигател и много, много други неща-скоби, тръби, супер овъртяна работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.