Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Имам сериозен проблем с шкода 105


bocko

Recommended Posts

Така,така оправихме карбуратора 8) сега да мятам скоростите,че с тези 3 скорости все едно карам Балканчето на дядо :D .

Обяснете ако може процедурата по смяна на скоростната кутия. \:D/

 

Първо е необходимо 1 голямо кафе и 1 кутия сръбски цигари. След това

- Разкачва се жилото за километража което е в другия краи на скоростната кутия както и се откачва привода за скоростния лост и жилата за ръчната спирачка. (Ако пропуснеш да направиш тази стъпка като N1, след свалянето на мотора ако ск. кутия падне на земята се гъне привода и става неизползваем. )

- Откача се работния цилиндър на съединителя от скоростната кутия

- Откача се маркучите на задни спирачни цилиндърчета, като при възможност после се сменят болта който държи маркуча за цилиндърчето и 2 те медни шайби

- Откачаш акумулатора да не стане фал с + са на алтернатора.

- Махаш от мотора маркучи, кабели, ауспух, предпазната ламарина на маховика отдолу

- Разкачаш 8те болта (4 те на гредата и 4те на фланеца) и отделяш мотора от скоростите

- Откачваш амортесьорите от купето зад седалките, откачаш ги отдолу от носача, вдигаш на крик носача свиваш ги и ги вадиш. После при монтажа аз ги разпъвам докрай с клещи провряни през навивките на пружината.

- Сваляш маншоните от полуоските, тоест откачваш ги от страната им към кутията, иначе ще се скъсат в процеса на работа след като увисне надолу полуоса.

- Сваляш носача от купето (там където се държи на 1 болт 10 или 12 мм) Много трудно се развива, моли се да се скъса, ако не срежи го с флекса но внимавай да не бъзнеш резервоара с диска и да се запалиш. След като развиеш болта сваляш шайбите му като си помогнеш с шило. После клатиш колелото нагоре - надолу докато не изпадне носача на земята. Ако не изпадне помага му се с щанга, дръжка от чук и т.н.

- Подпираш колелото да не виси и сваляш 6те гайки М8 с който се държи ръкава за кутията. след това дърпаш барабана и окачването излиза.

- В тоя момент ще изпаднат 2 камъка и дистанционни пръстени който пръстени се намират под този капакpost-1079-13845325574_thumb.jpg Пази ги много лесно се гънат, много са важни и помни кой от тях от коя страна са били. При монтажа се поставят в улея им и се задържат в грес. Тоя капак както се вижда има една дупка , тя е винаги отгоре.

- Същото повтаряш и от другата страна.

- Сега е време да разхлабиш 2 та тампона на скоростната кутия, много внимателно на принципа 1 оборот отвиваме ,половин затягаме. Ако превъртят, не знам импровизирай, господ да ти е на помощ :mrgreen: Но в никакъв случай НЕ отвивай 4те болта с който се държи гредата за купето. Направиш ли го болтовете се късат или гайките им се късат и тогава и господ няма да ти помогне.

- След като си разхлабил тампоните дърпаш кутията наляво надясно и тя изпада. При монтажа на новата кутия я монтирай максимално назад да си опрат хубаво планките в тампоните и гледай на око да е права в средата, да не сочи наляво или на дясно, защото от там и мотора ще ти е на криво

 

Като монтираш скорости и мотор ще ти пиша как се слагат полуоските ако не се оправиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bocko

    20

  • maxrpm

    7

  • joro-120L

    6

  • lent

    4

Най-много писали в темата

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.