Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Летни гуми 2010г


Recommended Posts

Колеги, какво ви е мнението за DEBICA FURIO 195/65/15 ?

 

Имам две чисто нови и мисля да си купя още две, за да си направя комплект еднакви гуми.

 

debicafurio.jpg

 

Kaрал съм само зимни Дебица Фриго и съм много доволен... ти щом имаш 2 използвай личните впечатления от тях, за да прецениш струва ли си да ги направиш 4...

 

Точно това ми е проблема, че никога не съм карал с такива гуми и нямам впечатление.DEBICA-та седи в гаража и не съм ги ползвал.До сега карах с michelin pilot, но октомври месец ги изхвърлих, когато сложих зимните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 112
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • 35mm

    11

  • skodafen

    7

  • NightSpirit

    6

  • aris

    6

Най-много писали в темата

Добре, кажи тогава впечатления от Мишлен пилота, модела Екзалто ли беше? По-нагоре в темата съм питал за отзиви от тези гуми, ама никой не отговори...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, бяха Екзалто. Явно не съм изчел внимателно цялата тема.

Гумите бяха много стабилни и на сухо и на мокро.Миналата година, ако си спомняте около ГергЬовден имаше поройни валежи, ми се наложи да пътувам до Ахтопол и почти през цялото време карах на пороен дъжд .През цялата магистрала държах 140-160км/ч и не усетих и за миг, че изгубвам някакъв контрол върху колата а зад мен се вдигаше плътна водна пелена.Спомням си, че имаше доста коли излязли от страни в канавката и като пристигнах в Ахтопол по новините казаха,че

е имало много инциденти на магистрала Тракия заради несъобразената скорост и лошите гуми.Дадоха и един човек, който обясняваше как е загубил контрол върху колата заради аквапланинга при около 120км/ч.

В този ред на мисли горещо препоръчвам купуването на такива гуми.Ама пуста икономия тази година си мислех,че за 200 лв ще имам 4 чисто нови гуми и за това ще пробвам DEBICA-та и ако не ми хареса как се държи колата ще си купя пак Мишлен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блаодарско колега, много ме зарадва с този отзив :smt017 Пожелавам ти при следващата смяна на гуми да имаш възможност за чисто нови Мишленки, а не като мен сега за 3-годишни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по новините казаха,че

е имало много инциденти на магистрала Тракия заради несъобразената скорост и лошите гуми.Дадоха и един човек, който обясняваше как е загубил контрол върху колата заради аквапланинга при около 120км/ч.

 

Със 120 км/час никаква гума не може да ни спаси от аквапланинг. Никаква!!!

Говорил съм с технически лица на представителите в БГ на Мишлен, Бриджстоун и Гудиър на техни обучения за автомобилни гуми (свързано е с работата ми), и всички казват че над 90 км/час няма гума която да се справи с аквапланинг. Ако минеш с 150 км/час през локва и случайно не се завъртиш, просто си си минал отгоре в права линия по случайност.

По-тежката кола и по-тесните гуми намаляват риска от аквапланинг. По-дълбокия грайфер също помага за по-малка възможност за аквапланинг.

Затова въпреки стандартизирания размер от минимално поне 1,6мм да е останал грайфер по гумата за да се води че още не е износена (под 1,6 мм вече се води износена) повечето производители на гуми препоръчват когато грайфера остане 3мм, тогава да се смени гумата точно заради аквапланинга.

 

Зимата стандарта е 4мм. Под тия милиметри, гумата вече не върши много работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се тревожа да не си взема скапани гуми подведен от някви подкупни тестове та тря да избирам между

Goodyear EAGLE F1 GS-D3

gsd3.jpg

Yokohama s.drive

sdrive.jpg

Toyo PROXES T1-R

PROXEST1-R.jpg

Toyo го дават с най голям грип в единия тест а в другия 3 от 6 звезди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Goodyear EAGLE F1 GS-D3 е много шумна. Иначе е супер супер за вода и е много сигурна в завоите. Има Кевлар пластини до борт-а по страниците които я правят много твърда и не се смачква в завоите - оттам и по-голямо контактно петно на гумата вурху асфалта в завой. Заради V-образните шарки е много добра на вода. Това е стария модел. Вече няма да се предлага в бъдеще за леки коли а ще мине само в джипов вариант.

 

 

Това е новия модел:

Eagle F1 Asymmetrictireimage_F1_AS_tcm64-17733.jpg

 

Пак е с технологията за сигурност в завои с голяма скорост Active Cornergrip Technology и Racing Compound ( има малко някои смеси от състезателни гуми).

Доста по-комфортна е, по-тиха, и аз бих избрал нея пред стария модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера си сложих летните гуми, DEBICA FURIO 195/65/15, може би защото са чисто нови или защото по тях има силикон,

колата се държи много стабилно въпреки ниските температури.Даже нарочно влизам с по голяма скорост в завои и давам газ в тях за да ги тествам. Моето мнение за сега е, че тези гуми се държат по-добре от колкото зимните ми гуми, въпреки

че те са Мишлен Алпин на 6 месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДО ВСИЧИ КОИТО ЩЕ СИ КУПУВАТ НОВИ ЛЕТНИ ГУМИ - ГЛЕДАЙТЕ ДОТ-А В ТЪРСЕНЕНЕТО МИ ПОПАДНАМ НА ГУМИ С ДОТ 2007-2008година

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Есента,като си купувах зимните гуми се разбрах с продавач-консултанта ,че ще си купя гуми от него,само ако дот-а е от същата година.Той се съгласи и ми изкара гуми на 3 седмици!!!Но ако не уточниш тази подробност,ще ти изкарат най-старата си гума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След колко време вече не е разумно да се кара гумата? Моите зимни Мишлени ги карам 3-та зима, а и май не бяха съвсем скоро произведени когато ги купих. Обаче си имат идеален грайфер и не са износени. Чудя се дали да карам и другата зима с тях. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След колко време вече не е разумно да се кара гумата? Моите зимни Мишлени ги карам 3-та зима, а и май не бяха съвсем скоро произведени когато ги купих. Обаче си имат идеален грайфер и не са износени. Чудя се дали да карам и другата зима с тях. :-k
5-6 години от датата на производство но зависи от състоянието дали са напукани имат ли балони итн
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДО ВСИЧИ КОИТО ЩЕ СИ КУПУВАТ НОВИ ЛЕТНИ ГУМИ - ГЛЕДАЙТЕ ДОТ-А В ТЪРСЕНЕНЕТО МИ ПОПАДНАМ НА ГУМИ С ДОТ 2007-2008година

Търси дърт дот да се лъзга както си е ред. Глей Наско с къв дот кара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето пак от руски фото сайт. Видях една снимка на украинска гума Росава:

Снимката се казва "ROSAVA_взаимное понимание свободы"

1779162.jpg

 

Хубави гуми.

 

 

Относно DOT-a. Заводите дават поне 5 години гаранция на гумата да седи по складовете им. Гума спокойно може да се кара 5-6 зими или лета ако си изкара толкова ако няма напуквания, балони и други повреди. Но все пак, за това време, ще стане "по-хлъзгава" към 5-тата година отколкото когато е била нова. Все пак слънцето и мръсотията по пътя я съсипват дори и грайфера да си остане неизносен.

 

И още нещо, заслужава си да си пазим гумите след като си купим та по-дълго да изкарат. Най-често хвърлени направо гуми от клиенти виждам , гуми които си имат грайфер и са на по година, когато са ги карали меки. Вътрешния слой, innerliner-а, който играе ролята на изолираш въздуха като вътреша гума, направо станал на прах и на парченца. И целия този боклук вътре в саморазрушилата се гума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите два фаворита са

Goodyear F1 ASYMMETRIC /колегата 35mm е дал добро описание/

и Dunlop Sport Maxx TT.

124716829740075IMG.JPG

-Kevlar във връхната част на страницата и каучукова смес с наночастици от моторния спорт, с най-новите параметри на Touch Technology, асиметрична шарка и променлив коефициент асфалт/вода, специфична система за уплътняване на борда, което дава възможност за по-прецизно управление. Правото централно ребро увеличава стабилността. Асиметричното подреждане на каналите подобрява сцеплението на мокра и суха настилка. Масивните външни раменни блокчета осигуряват изключителен контрол в завой, ниско ниво на шум, по-малко съпротивление при търкаляне и пр.

Това обаче е във високия клас.

 

 

П.П.-Юли, време е да помислиш върху нашия разговор. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дане пускам нова тема искам да попитам за впечетление от Корморан и Кумхо става въпрос за 165-70-13.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kormoran Impulser :smt018 от личен опит - никога не си купувай такива! На сух асфалт хич не държат, на мокро са малко по-добре сигурно заради шарката. Kumho никога не съм карал, но съм чувал по-добри отзиви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kormoran Impulser :smt018 от личен опит - никога не си купувай такива! На сух асфалт хич не държат, на мокро са малко по-добре сигурно заради шарката. Kumho никога не съм карал, но съм чувал по-добри отзиви.

:smt017 За предната си кола бях купил нови Корморанки.Не се износваха,като другите гуми,а се късаха на малки парченца.Никога повече няма дори да погледна тази марка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорие май Кормораните ще отпаднат като вариант.В други форуми също има доста негативни мнения за тях.И сега остава дилемата какви гуми да взема с размер 165-70-13.Хем данеса много скъпи,хем да са долу-горе хубави,то е ясно че ще има компромиси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.