Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

OCTAVIA 2 facelift 2,0 TDI-PD / 103 kW / 140 к.с., 6M


iaskata1914

Recommended Posts

Здравейте,

понеже мисля да купувам новата Октавия, бих искал да ви помоля за мнение за двигателя: 2,0 TDI-PD / 103 kW / 140 к.с., 6M ! Тъй като до сега не съм имал допир с Октавия и нямам много голяма представа за двигателите им и като цяло за самата кола, искам да разбера малко повече от компетентни хора, като вас, които са наясно с този модел. По принцип съм избрал ниво на оборудване Елеганс + допълнителното оборудване Селекшън. Тези дни ще ходя до Еура Тек в кв.Надежда и там ще разгледам колата. Иначе Октавийката много ми харесва и нивото на оборудване, което съм избрал включва доста екстри и удобства. Дайте предложения, какво допълнително е подходящо да се поръча, като оборудване.

Ще чакам мнения по темата и се надявам съвсем скоро да стана част от обществото на Шкода :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 70
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • iaskata1914

    16

  • evin

    11

  • dude_BG

    6

  • Cvetomir

    5

Най-много писали в темата

Здравей, колега!

 

Моята Октавия е със същия двигател, но с DSG скоростна кутия. Много добре си се насочил. Разликите с комън рейла са, че онази има филтър за твърди частици и е малко по-тиха (но наистина мааааалко). Като допълнително оборудване бих те посъветвал да си вземеш ксенон фарове, малък кожен пакет (волан, ск. лост и ръчна спирачка), частичен кожен салон (седалките имат плат само по средата и е доста комфортно), радио Болеро, повече въздушни възглавници, Bluetooth модул, за да си плямпаш по телефона без проблеми и на края, но не на последно място - замисли се за DSG, особено, ако караш в задръствания. Поздрави и дано съм бил поплезен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Собственик на такава съм 2006 година! Цвета също е важен, да знаеш моята е черна и си личи всяко мръсно петанце и надрано по лака от личен опит ти го казвам! За вървенето незнам каква кола си имал преди това, но ако е била някаква стара бензинка или дизел с мотор до 150 к.с. тази октавия ще ти се стори като самолет! А гумите сигурно щи я пробутат с матадор возят гадно да знаеш тези матадорки! 6 скорости ръчни 6 много дълга сваля оборотите икономична и аз бих ти препоръчал автомата DSG, ако си от София направо ще се родиш в задръстванията! За возията не е като на мерцедес твърдичка си е, но пък много стабилна колицата самолетче и волана ми прави впечатление много информативен, за разлика от много други автомобилни марки и техните нови коли!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....... и волана ми прави впечатление много информативен, за разлика от много други автомобилни марки и техните нови коли!

 

Колега , какво ще рече това ...че ми стана интересно ? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има директно управление във волана не е разжабено като френските бангии или японските тойоти дето съм карал! Волана е много директен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих казал, че е много информативен. Но има коли с тотално безчувствени волани като рено меган, например.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е синтетично изкуствено както някой коли е сега не може да се мери с БМВ но все пак е много добро бих казал!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговорите smile027 !

За DSG, определено ще се замисля. А иначе, малкия кожен пакет и частичния кожен пакет са си включени в допълнителното оборудване Селекшън. Това радио Болеро е доста скъпичко, но като ходя до Шкода тия дни, ще видя дали си заслужава. Иначе радиото CD MP3 Skoda Swing, не е ли добро?

След като ходя до Еура Тек, ще ви пиша какво съм решил :) .

До скоро!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че Суинга е лошо радио (мойто е такова), но Болерото е по-добро и има 6 CD чейнджър - няма постоянно да бърничкаш за дискове в жабката. И забравих нещо важно, ама колегата като писа за Матадорките ме подсети! Поръчай, ако можеш, гуми и джанти 16" - тогава идва с Континентал. Не е най-доброто, но е в пъти по-добре от Матадора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера на някои какво не им харесва "Матадор"-а . Гума като гума . Три лета карам с тях - няма проблеми. :-k Може би марката не е достатъчно престижна !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да ти кажа от опита си от матадор на Vredestain HI-Track 195 - 65 - 15 еми огромна разлика зимните са ми Фулда Монтеро и от тях вади разлика с Матадора, а откакто на Хаинбоаз на спускане задница отиде на мястото на предницата при един дъж бях с Матадора и имаха още ресурс доста при това(продадох ги за 120 лева четирите веднага ги взеха), на следващата седмица ги смених с Vredestain! Много съм доволен осезаема разлика имат! Представям си ако сложа някой по скъпи гуми, колко още ще даде разлика от заводските матадорки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера на някои какво не им харесва "Матадор"-а . Гума като гума . Три лета карам с тях - няма проблеми. :-k Може би марката не е достатъчно престижна !

 

 

Ти сериозно ли? Или се бъзикаш нещо :-k. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера на някои какво не им харесва "Матадор"-а . Гума като гума . Три лета карам с тях - няма проблеми. :-k Може би марката не е достатъчно престижна !

 

Кажи, че не говориш сериозно. Аз по-гадна гума не съм карал. С моите 102 к.с. на дъжд няма тръгване, да не говорим за спиране. Просто не мога да си представя какво се случва ако си с дизел и то 140 к.с. Търкалях ги 2 лета (не забелязах износване по тях) и ги подарих с най-голямо удоволствие. Не е нормално Матадор-а с алуминиева джанта да е по-тежък от зимен Vredestein с желязна джанта. Бегай далече от тая пущина. smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите са Goodyear Eagle NCT 5, откакто смених зимните Barum Polaris 2 - малии... тия гуудките бяха някакви ултра твърди и утра добре друсаше... Но за сега не съм се пързалял, защото са чисто новички още - само на 10к км :D... Зимните са на 5... Веднъж само ми пробоксува на гладък асфалт, но като й дадох зор, иначе са супер като гуми - свикнах им.

 

На астрата бяха Клебер, но бяха от 2002-3-та година, а колата държеше супер права линия, каквато със шкоданка не мога да докарам :) Винаги след ххх метра върви леко вдясно или вляво, зависи от наклона на пътя.

 

Но определено, колега, по темата - браво за избора - това си е кола мечта :) Аз така като я погледна отстрани по-отдалече, леле каква пропорция, каква стойка има... Иде ми да си посегна сам :D

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не са идеално лоши . Има и къде по-твърди и ШУМНИ ... :) За нормални условия ги бива .

Потвърждавам!

След всичките усилия, които положих за обезшумяване, резултата с моите Bridgestone Turanza е равностоен на Димоновите Матадорки.

Нищо, поне знам, какво ще стане когато ги сменя с по-безшумни smile001 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих в Еура Тек и се спрях на същия модел, за който ви писах, само че Common Rail ( CR ) smile152 ! Доколкото разбрах, тези двигателчета са доста по тихи от PD - тата, но за сметка на това, май не са толкова динамични ,ама то не може да е чак толкова осезаемо де. Очарован съм от колата, иначе и определено ще я взема, само трябва да доуточня какви екстри ще добавя, че още не съм решил. Много благодаря на всички ви за мненията и препоръките - ще ги имам предвид при окончателния избор и ще се похваля, като стана собственик на Новата Шкода Октавия smile159 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не са идеално лоши . Има и къде по-твърди и ШУМНИ ... :) За нормални условия ги бива .

Потвърждавам!

След всичките усилия, които положих за обезшумяване, резултата с моите Bridgestone Turanza е равностоен на Димоновите Матадорки.

Нищо, поне знам, какво ще стане когато ги сменя с по-безшумни smile001 .

 

Шумни - ОК. Ма поне имат сцепление, за разлика от Матадорите, за които това е нещо непознато. smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Matador:

1) Твърда и шумна

2) Не понася висока температура (ефекта грейнинг)

3) Ниско сцепление на вода

4) Склонност към аквапланинг

5) Центробежно биене

6) Изключително голям дебаланс

 

Мисля, че толкова стига по въпроса. Пък и темата не беше ли относно колата, а не относно гумите :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колеги, най-накрая поръчах Шкодата и се очаква да пристигне края на ноември - началото на декември smile152 !

 

Ето и всичко за черната перла, която чакам с нетърпение :

 

Октавия 2.0 TDI-CR / 103 kW / 140 к.с., 6M, DPF

Модел Октавия

Оборудване Елеганс

Двигател 2.0 TDI-CR / 103 kW / 140 к.с., 6M, DPF

Интериор Onyx

Цвят Черна перла 731 лв

Допълнително оборудване 8 / 5 370 лв

 

Допълнително оборудване

Комфорт Електрически огледала с подгряване и сгъване 93 лв

Джанти / гуми Лети джанти "PROXIMA" 6,5J x 16" - 4 бр. 361 лв

Функционалност Мрежа под кората на багажика 25 лв

Подгряване на дюзите на стъкломиячната уредба 53 лв

Усилен пластмасов щит под двигателя 68 лв

Функционален пакет за преден подлакътник "JUMBO BOX" 53 лв

Специални пакети СЕЛЕКШЪН 4 717 лв

Безопасност Функция "Дневни светлини" 0 лв

 

 

Стандартно оборудване

Външност Лети джанти "DEIMOS" 6Jx15" - 4 бр.

Странични огледала със цвета на купето

Брони с цвета на купето ( с черни декоративно-защитни лайстни)

Ляво външно огледало - асферично

Обозначение на модела

Защитни странични лайстни в цвета на купето

Дясно странично огледало

Гуми 195/65 R15 V

Интериор 4-spoke steering wheel

Хром пакет

Лост за скоростите от изкуствена кожа

Пластмасова дръжка на ръчната спирачка

Безопасност, функционалност, комфорт Триточков предпазен колан - среден, за задна седалка

3-точкови предпазни колани, външен заден колан с етикет ECE

Допълнителни 4 високоговорителя отзад

'Обезопасителни светлоотражатели/ светлини на предните врати

ABS антиблокираща система

Board Computer

Закрепващо устройство '"ISOFIX" за 2 детски седалки отзад

Темпомат

Закъснено загасяне на интериорното осветление с ключове на вратите и 2 лампи отзад

Ахроматично огледало за обратно виждане

Задни дискови спирачки (Geomet D)

Въздушна възглавница за пътника до водача с опция за изключване

Сигнална лампа за незакопчан колан на водача

Климатроник

Електрически регулируеми и отопляеми странични огледала

Предни и задни ел. стъкла

Имобилайзер

Интериор "SHADOW"

Сгъваемо покривало за багажника

Преден подлакътник с охладител за напитки " JUMBO BOX"

Фарове за мъгла отпред

Заключваща се капачка на резервоара с отключване от разстояние

Държач за очила

Жабка с охлаждане

Жабка с осветление

Прожекторни халогенни фарове с DE модул

Регулиране височината на фаровете

Осветление на багажното отделение (2 лампи)

Ключ с дистанционно управление на централното заключване

Регулируеми седалки на водача и пътника но водача

Лумбални опори в предните седалки

Мрежа в багажното отделение

Датчик за външна температура

Сензори за паркиране отзад

Светлинен индикатор за паркиране

Подготовка за монтаж на багажник

Калобрани отзад

Делими и сгъваеми задни седалки с подлакътник и кутия за съхранение

Централно заключване с дистанционно

Roof aerial

Удължен сервизен интервал

Страничена въздушна възглавница отпред

Изолиращи топлина странични и задно стъкло

Пътепоказатели интегрирани в страничните огледала и осветление

Пакет пушачи, пепелник отпред

Хидравлика на волана с променливо усилие ( Servotronic )

Кутия за вещи под седалката на пътника до водача

Трети подглавник отзад

Затворена кутия за вещи на централното арматурно табло

Две лампи за четене отпред

Двутонов клаксон

Огледало на левия сенник

Огледало на десния сенник

Затъмнено челно стъкло

Предни чистачки със смяна на интервала

Без аудиобукса

Без MDI

Технически данни

Външни размери Дължина 4.569 mm

Ширина 1.769 mm

Височина 1.462 mm

Колесна база 2.578 mm

Следа отпред/отзад 1.541 / 1.514 mm

Диаметърна завой 10,85 m

Двигател, трансмисия, електрооборудване Работен обем 1.968 cm?

Максимална мощност 103,00 kW

Макс. въртящ момент 320 Nm / 1750 - 2500 1/min

Степен на компресия 16,0 +/- 0,5

Норма на емисиите Euro 5

Fuel дизелов

Cylinder numbers 4; in line

Bore 81,0 mm

Stroke 95,5 mm

CO2 Emissions - combined 126 g/km

Тегла Пълно тегло 1.995 kg

Тегло на ремарке без спирачки 650 kg

Пълно тегло вкл. тегло на товара 3.395 kg

Натоварване на теглича със спирачки 12% 1.400 kg

Kerb weight with driver 1.395 kg

Payload with driver 675 kg

Roof load 75 kg

Представяне Максимална скорост 211 km/h

Обем на резервоара 55 l

Разход - градско 6,1 l/100km

Разход - извънградско 4,0 l/100km

Разход - комбиниран 4,8 l/100km

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко хубаво, ама така се отваря само началната страница на конфигуратора... Нищо де, важното е, че и ти си вече от сектата. Поздрави и дано нямаш проблеми с доставката и регистрацията, после безаварийни стотици хиляди километри по домашните и чужди друмища!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и аз видях, че не става така и за това, направо копирах инфото за колата и го пейстнах на мястото на линка smile159 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.