Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Няколко въпроса за Супърб 2


Milen Dimitrov

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам един въпрос с индикацията за оставащия пробег километри/дни до следващото обслужване на колата.

Вчера смених маслото и всички филтри на кола и когато си я взе от ЕТ, реших да погледна дали са нулирали броячите и вместо да показва 30000 км и 700 дни имаше само чети. Реших, че трябва да я покарам малко и минах 10-на километра, но индикация не се появи. Върнах се в ЕТ обясних си болката и един младеж с нещо като таблет се закачи за колата и се ровичка 15 минути, но ефект нямаше. След това викнаха един от приемчиците и човека каза, че трябвало да покарам около 5000 км, за да се появи отново интервала, което ми се абсурдно, при положение, че когато я взех си отброяваше.

Имали някаква истина в това, което ми каза приемчика или нещо не са се справили.

Не ми е болка за умиране, но си падам леко педант и обичам всичко да работи. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 295
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Milen Dimitrov

    82

  • bubaru

    35

  • N.Zlatev

    25

  • Quottzot

    12

Най-много писали в темата

500 километра, бре smile091 не 5000.... минимум 100, максимум 500км... 5 000км някой нищо не е разбрал (като се опитвам да твърдя, че приемчика нещо не е разбрал). Карай ще видиш :) Това е защото си на променлив, на борда му трябват няколко километра, за да си направи сметките, затова толкова - 500км... карай, ще се появи не е нищо проблемно. Справили са се с нулирането, а нещото като таблет е официалния диагностичен софтуер /по-точно компютъра си видял/.

 

Поздрави

 

ПП: Ето го:

VW_Audi_Vas_5054A_vas_5054a_5054a_vas_pc.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Липсва флага на Шкода :smt034

 

Ееее... Мизерна работа, мда...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПП: Ето го:

VW_Audi_Vas_5054A_vas_5054a_5054a_vas_pc.jpg

Липсва флага на Шкода :smt034

 

Този, който е в ЕТ е Панасоник и се пише Шкода на него :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колеги,

имам едно питане за турбото, от както стана топло и започнах карам на отворен прозорец започнах да си чувам турбото, отначало не му обръщах много внимание, но от началото на тази седмица ми се струва, че започва да свисти все по силно. И започнах да се притеснявам.

Вчера се обадих до ЕТ и като им описах ситуацията приемчика, каза че било нормално в един момент турбото да замине, но като му казах, че колата е на една година и малко му преседна и веднага ме привикаха в сервиза. Днес като отидох нямаше и помен от това свистене, което слушах последните няколко дена и както може да се сетите ми казаха да си карам спокойно колата.

Едното ми питане е от диагностика можели да се хване, ако е отвор в меката връзка или някой откачен маркуч? Четох няколко теми, в които се изказваха подобни предположения.

Другото, което е приемчика ми каза, че с моя маниер на каране същото може да прецакам турбото, понеже карам в диапазона 1500-2500 обр/мин. Каза ми че трябва да карам в целия оборотен диапазон.

Това така ли е?

Защото кажи речи всички коли си ги карам така и турбо до сега не съм скапвал.

Знам, че малко пароноясвам, но като прочетеш няколко теми за гръмнали турби и едни дяволи се настаняват в съзнанието ми smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали си в гаранция. Ако се скапе, ще я оправят. Аз моята даже я взех с 5 г. гаранция и си я карам без замисляне. Предишната кола само я пазех, бях пароноясал и в крайна сметка установих, че само си скапвам нервната система, заради купчина ламарина без смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето свисти 22000 км вече.При теб обаче като е в гаранция колата и на малко километри защо не го сменят гаранционно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали си в гаранция. Ако се скапе, ще я оправят. Аз моята даже я взех с 5 г. гаранция и си я карам без замисляне. Предишната кола само я пазех, бях пароноясал и в крайна сметка установих, че само си скапвам нервната система, заради купчина ламарина без смисъл.

 

Имам още 3 години гаранция, но до колко ще признаят турбото?

А и защо да стигам до момента, в който нещата са тотално за боклука?

То и моята параноя е малко пресилена, щом не получих удар след като ми издраха колата с ключ ](*,)

 

Моето свисти 22000 км вече.При теб обаче като е в гаранция колата и на малко километри защо не го сменят гаранционно?

То ако си е наред не искам да го пипат, юни месец имам работа в Бургас и мисля да отскоча до Варна за една бърза консултация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за карането в целия диапазон ми се струва безумно. Не знам дали съм прав, ама не мисля, че е критерии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за карането в целия диапазон ми се струва безумно. Не знам дали съм прав, ама не мисля, че е критерии.

 

Аз съм с DSG кутия и доста често съм в тези обороти 1500-2000, даже градско когато съм с малка газ или без газ си превключва на 6-та на 1200-1300.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за карането в целия диапазон ми се струва безумно. Не знам дали съм прав, ама не мисля, че е критерии.

 

Аз съм с DSG кутия и доста често съм в тези обороти 1500-2000, даже градско когато съм с малка газ или без газ си превключва на 6-та на 1200-1300.

 

При теб чуваш ли свистенето на турбото, от 1600-1700 обр/мин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теб чуваш ли свистенето на турбото, от 1600-1700 обр/мин?

 

Колата е на 20 000км и не мисля, че има свистене. Чесно казано и аз не съм карал много със свален прозорец, но днес и утре ще тествам да видя дали има нещо такова и при мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със 1.8ТСИ и си го чувам турбото на отворен прозорец,но по-скоро е приятно усещането,не екято да е от счупено или чупещо се турбо.Колата е на 26хил. и си мисля,че взичко е наред.

Колега,при теб има ли разлика от преди или по-скоро сега си му обърнал внимание,защото дори и здраво турбото е нормално да се чува или поне това са моите наблюдения.

Стискам палци всичко да е наред. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със 1.8ТСИ и си го чувам турбото на отворен прозорец,но по-скоро е приятно усещането,не екято да е от счупено или чупещо се турбо.Колата е на 26хил. и си мисля,че взичко е наред.

Колега,при теб има ли разлика от преди или по-скоро сега си му обърнал внимание,защото дори и здраво турбото е нормално да се чува или поне това са моите наблюдения.

Стискам палци всичко да е наред. smile027

Миналата година не го чувах, но и музика бичише стабилно smile092

Мен ме притесни, че се чува по-силно отколкото, на някоя от другите ми коли, като не усещам да има разлика спрямо преди, най-вероятно само си въобразявам, но съм малко вманиечен на тема безупречна техника и самата мисъл, че нещо не е наред ме побърква.

Вече ходих до ЕТ и казаха, че и няма нищо, но след празниците ще отида при майстора, който поддържа Аудито, за още едно мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си поиграх, няма свистене на 1500-2000 ободота. Сложих DSG-to на ръчен режим и с газ и бъзо отпускане пак няма. Има нещо като "свистене" след 3000 ако съм настъпил до дупка. Идвай към Варна да ти я прегледа Самито.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оф при мен се оказа само моята параноя smile048 и прекалено острия ми слух :smt033

Вече ще спя спокойно и ще се наслаждавам на почивните дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Май четох някъде, ама да попитам. Вече 2 пъти (или поне толкова съм разбрал) ми се случва след като изгася колата да работи перката на вентилатора известно време. Това заради филтъра за саждите ли е или...?Първия път колата беше на 3000 км. Сега е на 28000 км. Нищо не свети иначе, всичко е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май четох някъде, ама да попитам. Вече 2 пъти (или поне толкова съм разбрал) ми се случва след като изгася колата да работи перката на вентилатора известно време. Това заради филтъра за саждите ли е или...?Първия път колата беше на 3000 км. Сега е на 28000 км. Нищо не свети иначе, всичко е ок.

 

Да, от филтъра е.

На мен дори и зимата на -10 ми се включваше вентилатора, но аз карам предимно градско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не работи заради филтъра,а за да доохлади системата.Има електрическа водна помпичка между радиатора и картера стои.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не работи заради филтъра,а за да доохлади системата.Има електрическа водна помпичка между радиатора и картера стои.
А честото (почти при всяко прибиране в гаража) включване показва ли нещо нередно, или е нормално при повишаването на температурите?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам едно питане, от известно време си ми свири турбо, гледаха го и казаха, че всичко му е ОК, но днес на магистралата реших да я изрежа и 6 -та не успях да вдигна повече от 196 км/ч, а педала беше до дупка. С братовчед ми от известно време обсъждаме вероятността някое маркуче да се е спукало и да разваля вакума.

В тези на разсъждения доближават ли се до истината и може ли да се хване подобно нещо с ваг-ком?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.