Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Няколко въпроса за Супърб 2


Milen Dimitrov

Recommended Posts

  • Отговори 295
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Milen Dimitrov

    82

  • bubaru

    35

  • N.Zlatev

    25

  • bega4kata

    12

Най-много писали в темата

Може да се хване и такива болежки се лекуват най-добре ... във Варна ;)

 

Знам, но скоро нямам път към Варна.

 

От тия сажди,кюнците са се затлачили!

smile049

 

Да са се затлачили, да са се затлачили, колко да са се затлачили? smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Иначе ще е интересно да им споделиш в ЕТ че на 196 запецва smile021

 

smile091

 

Всяко турбо засвирва рано или късно. Не вярвам да е маркуч, а по-скоро ( както казва Сами) - температурен дисбаланс на оста. Не е проблем да се кара така, ако не те дразни. :D Можеш да си го смениш и гаранционно, ако искаш, но първо трябва да го развалиш повече. Ако не знаеш как мога да те светна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди колко вдигаше?Иначе ще е интересно да им споделиш в ЕТ че на 196 запецва smile021

 

Сам в колата и на празна магистрала вдигна 235 по километраж, а 4 човека и преливащ багажник + включен климатроник без проблем вдигна 210.

А вчера двама човека + климатроник на 6 не можа да мине 3500 оборота :-k

 

Всяко турбо засвирва рано или късно. Не вярвам да е маркуч, а по-скоро ( както казва Сами) - температурен дисбаланс на оста. Не е проблем да се кара така, ако не те дразни. Можеш да си го смениш и гаранционно, ако искаш, но първо трябва да го развалиш повече. Ако не знаеш как мога да те светна.

 

Четох за тези дисбаланси, за който говорим Самуил, но на база 5 дизела, само на тази турбото го чувам толкова силно и ми се проявят тези симптоми. Другото, което забелязах, преди две седмици, е че на круиз контрол оборотите леко играя /преди не правеше така/ и от там ни тръгнаха разсъжденията, че може да е от някой маркуч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато е в гаранция да направиш рекламация освен.На другите скорости минава ли 3500 оборота?

 

Да, днес я пробвах на 2 и 3 мина 4000 оборота.

Като я оставя да ми я бойдисват ще искам да ми направят една диагностика, но понеже изчетох сумати форуми и след вчерашното изпълнение съвсем се озадачих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Един въпрос относно окачването на Сюпърб Комби 4х4.

Прави ми впечатление , че при средно натоварване (прим 3 човека и багаж) колата видимо кляка/провисва малко назад, а при натоварване от 4 човека и багаж вече сериозно задницата пропада. Това бтв ми се струва, че е характерно за доста шкоди, които наблюдавам по нашите ширини. Очевидно пружините са малко мекички и не държат нивото на колата достатъчно. Дайте съвет, да сменям ли задните пружини...евентуално с какви...?

Не ми се иска да и слагам спортни пружини, които освен всичко свалят и без това малкия клиренс на комбито, чудех се просто няма ли малко по-добре изчислени пружини за задницата. Много ме дразни като вирне нос, все едно е Москич.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от пакет за лоши пътища пружини сложи и почти няма да мърда щото са мега корави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е като е 4x4 не трябва ли да му сложат и лоши пътища?Ако е в гаранция колата може и към сервиза да се обърнеш и да ги питаш нормално ли е толкова да кляка...Май за едни пазари ги правят с по-меко окачване,за други с по-твърдо.Моята е с твърдо и не кляка изобщо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така си мисля, че за различните пазари окачването не е еднакво. Виждал съм точно 4х4 комби на сюпърб, което като цяло стои по-височко. Не говоря за скаут версия , която пък е съвсем различна. Аз реално не искам да е по-висока, просто не ме кефи, че задните пружини очевидно са по-мекички за товар от 4 човека и багажа им, така че колата значително вирва нос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Случайно някой да е обърнал внимание, на празен ход какви са оборотите на двигателя?

Става въпрос за дизелите.

При мен вчера почна регенерация на филтъра, днес отидох да направя едно кръгче на магистралата, но си мисля, че сега държи с малко по-високи обороти. Сега се закова на малко под 800 обр/мин преди имах някакъв спомен, че бяха около 600-700 обр/мин, но може и само да си въибразявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен празния ход е около 800, 600 е много ниско. А при регенерацията се качва докъм 1000 при мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

За година и половина направих на Сюпърба 73000 км...понеже не го карам само него  :D

Колата е супер, никакви проблеми, само 2-3 сменени крушки и леко скърцане от вратите, което си е характерен проблем за модела май. Има ли някакъв лек за това скърцане ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За година и половина направих на Сюпърба 73000 км...понеже не го карам само него  :D

Колата е супер, никакви проблеми, само 2-3 сменени крушки и леко скърцане от вратите, което си е характерен проблем за модела май. Има ли някакъв лек за това скърцане ?

 

Като ходиш да я обслужваш кажи, че ти скърцат вратите и ще ти ги регулират.

При мен след реглажа, шофьорската врата се отваря с една идея по-силно дърпане и трябва малко по-силно да се засили, за да се затвори. Другите врати са си наред.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехе,за 1.5год 73000,да не си е объркал 1 нула? :)  Аз 7 000 ако направя....

Е нормално е, ако работота на колегата е свързана с много пътуване. Тъста примерно прави по 70к на година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз правя около 60-70000 км годишно, първо по работа, второ обичам да си пътувам и карам  за развлечение. Основно ползвам Сюпърба след като го взех, защото ми е най-комфортен, икономичен и удобен за дълги преходи  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз правя около 60-70000 км годишно, първо по работа, второ обичам да си пътувам и карам  за развлечение. Основно ползвам Сюпърба след като го взех, защото ми е най-комфортен, икономичен и удобен за дълги преходи  :)

:doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам bubaru:Гледам добре го подкарваш Супчо,а по нагоре споменаваш,че не си доволен от висящата задница при натоварване.Та:Прави ли нещо по въпроса и какво,че мислех да пускам тема?!Моята също кляка много при натоварване и мисля нещо да направя,че вече падна една кора....да не се разхвърчат и грънци някой ден...Иначе вози меко и комфортно,даже се чудех защо някой се оплакват от твърда возия!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.