Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Взимам колата


Recommended Posts

Е, предполагам, че може да се монтира допълнително това копченце и инсталацията към него. Ако имате интерес мога да се разровя из схемите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • zvi

    21

  • gogata

    5

  • ivand911

    5

  • Bobeca

    4

Най-много писали в темата

трябва да се смени и халогена тоест в тези където става тоя номер трябва да има място в халогена за втора крушка , така мисля

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, предполагам, че може да се монтира допълнително това копченце и инсталацията към него. Ако имате интерес мога да се разровя из схемите.

Преди около 2г. се интересувах от тази операция в ЕТ (колата беше в гаранция).

По спомени сумата беше около 70лв., но не съм много сигурен дали в тази цифра влизаше и труда...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Имам едно питане

Стикера на задното съкло на еуратек мога ли да го махна(все пак е лизингова и може да не дават ) и ако да то как мога да го махна така че да не прецакам реотаните на задното стъкло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Имам едно питане

Стикера на задното съкло на еуратек мога ли да го махна(все пак е лизингова и може да не дават ) и ако да то как мога да го махна така че да не прецакам реотаните на задното стъкло

 

Можеш, разбира се. На много колеги това им е първата работа като си вземат колите :mrgreen:. Следите от лепилото, ако останат такива, се махат с препарат за стъкла или спирт. А на реотаните нищо им няма, стига да не се опитваш да остържеш стикера то стъклото заедно с тях или да не търкаш прекалено агресивно с парцала отгоре им smile049. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Вчера ми дойдоха ветробраните и предните калобрани , с ветробраните нямаше голям проблем но КОЛЕГИ ...ЗА СКАУТА НЯМА ОРИГИНАЛНИ ПРЕДНИ КАЛОБРАНИ . като поръчвате го имайте в предвид . Поради пласмасите по вратите и калниците отворите на калобрана не съвпадат и естествено не прилепват супер готино , но с малко намеса ги сложих . от снимката не се вижда добре но стана.

025446806.jpg?r=0

025446807.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я сподели от ЕТ ли ги взе калобраните, и какви пари са?Аз трябва и аз преди зимата да взема едни, ама все нямам време да отскоча до ЕТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ветробраните откъде са? Знам че ЕТ не предлагат такива. Доволен ли си от тях? Не пречат ли на стъклото? Мислех си за такива за Фабията, но чух някои отзиви и все още се чудя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не от ЕТ са предлагат ги малко се чака и са значително скъпи но това което намерих в нета е на същата цена и доставка отгоре . предните са KCD 779 001-66,18лв задните са KCD 779 002-45,09 лв БЕЗ ДДС на кашончетата пишеше че са и за фабия , но хубаво по вин заради фейслифта.Интересното е че за автопилота ми поискаха 680лв, трябвало нещо да се сложи към компютъра нещо си ..бла бла и се отказах . Има и интересни мрежички и кори за багажник но цените са отчайващи .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ми се струва, че те пързалят:

Cruise control system (CCS)

The engine control unit controls the function of the CCS on vehicles which have a cruise control.

Apart from the CCS control switch in the left steering-column switch there are no additional components of the CCS.

CCS connection can be found in → Current flow diagrams and Fitting locations

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Интересното е че за автопилота ми поискаха 680лв, трябвало нещо да се сложи към компютъра нещо си ..бла бла и се отказах .

...

 

За Октавия цената е в пъти по-ниска (ЦЪК). Нещо май те пързалят smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така мисля. Питал съм в ЕТ и ми казаха доста по-ниска цена от спомената от теб. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, писах официално писмо за круз контрол и другите нещица отговора бе :

Круз контрол :5j1035623А-480,48+145,80 за поставяне общо 625,80 :-k :-k :-k ,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Ето го ЛЕДения Руми

Сложих ЛЕД халогенчета ---просто яко

025690166.jpg?r=0

ЛЕД са му и габаритките

025537796.jpg?r=0

Е... ЛЕД са и плафоните

025537799.jpg?r=0

025537802.jpg?r=0

И задния номер се осветява с ЛЕД....и ракията си пия с лед абе всичко е с ЛЕД

smile152 smile152 smile152 smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте

Днес с един колега ходихме до ЕТ и аз си викам да взема да питам за едно нещо в сервиза.

Понеже първата смяна на комсумативи е на 15000 та си помислих че е твърде много за горивния филтър имайки в предвид нафтата в България и познайте какво ми отговори приемчика ...ами че той се сменя на 30000 smile048 не можах да повярвам .. това е мисля просто малоумно мисля че май нашите "приятели" си ни работят яко определено имат желание след изтичане на гаранцията да изкупим всички умни дюзи на склад. Карах сеат 1,9TDI и си сменях горивния на по 5-6 хиляди и тя бе на 200000 а за нова кола ако имам възможност определено го бих правил пак .

Той ми казва ...няма проблем идваш и веднага ти го сменяме само си носи гаранционната книжка и талона ...и тогава ми светна .. Викам им ...ОК ама сега ако го сменя когато стане на 30000 вие ще си направите ли смяната ...познайте какъв беше отговора .. ами защо да го сменяме той се сменя през 30000. Ще ме извинява модератора ама са ЕБАЛНИЦИ. ](*,)

Другата седмица ще се карам с тях .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЦВИ,

на 30 000 км се сменя филтъра , правилно са ти казали. Даже и в упътването на колата си го пише . Масленият се сменя на всяка смяна на маслото . За въздушния не ми се коментира!

Прочети поне малко насам-натам и ще разбереш кое е правилно !!!

Това че ти го сменяш на 5000 км не те прави прав !!! Дори според мен е грешно. Всеки филтър си има разработка . Значи първите 5-7 хил км дупчиците му са леко запушени за да може после да се поотпушат поповече. От тук следва че първите 5-7 хил км колата ти е леко спъната . Ама не чак толкова много дори. Към 7 хилядния км , даже към 7 500 -я колата "тръгва" .

А ти все на 5 000 го сменяваш. Ми тя все спъната бре човек ! Отпусни се малко, повярвай на хората от ЕТ поне затова !!!

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивен филтър се сменя на 30к км и няма никакъв проблем с това. Ако не вярваш ги помоли да ти дадат стария филтър за да си го провериш. Ще се учудя ако е толкова зацапан, че да има реална нужда от смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, напълно подкрепям мнението на Димо! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивен филтър се сменя на 30к км и няма никакъв проблем с това. Ако не вярваш ги помоли да ти дадат стария филтър за да си го провериш. Ще се учудя ако е толкова зацапан, че да има реална нужда от смяна.

 

:smt017

 

Виж за въздушния и поленовия вече друга бира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.