Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Взимам колата


Recommended Posts

Много глупости се изписали тук

сменяй си филтъра на колкото искаш,нито ще е спъната колата ако е нов,нито ще се задръсти ако е на 30 000

Първо ще се задръсти цетката в резервоара,преди да ти се задръсти филтъра.Незнам защо не е предвидено да се сменя именно в резервоара филтъра.Основно там прави проблем.Да ви постна и снимка...

post-2454-13845335821_thumb.jpg

post-2454-138453358214_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • zvi

    21

  • gogata

    5

  • ivand911

    5

  • Bobeca

    4

Най-много писали в темата

Благодаря ви много за отговорите

Първите мнения са логични но теоретични и аз понеже съм заразен с инжинерно мислене много ми се иска да вярвам ... наблизо съм до 7000 където колата ми ще се изпъне като котка след сън и ще стане 100коня от 90 . Ще видим така или иначе не бързам щото ще ми струва 80лв и се колебая по принцип но30000 смяна на горивен филтър просто е за лаици . Аз съм карал на вън , дори и в брадска Румъния вярно с Тойотата но вярвайте ми с румънската нафта колата се изпъва определено .. За австрийската просто не ми се обсъжда просто все едно си налял Керосин . На работата имаме доста машини камиони и съм виждал нафтата на ОМВ на какви парцали става . а определено на двигателите от по 400-500коня всичко им е голямо и уж трудно се задръства . Моя филтър не е елемент а цял и трудно ще видя лайната вътре , но на Тойотата лично аз съм го сменял и след 7х. км след зима т.е съм карал доста с ОМВ алпин беше яко черен и мръсен. точно с гадориите на колегата постнал снимки. За Всички нормални коли препоръчват 10000км а за нашите 30000 ... немец немец ама моля ви се 1800л. нафта на се изцеди ... НЕСЕРИОЗНО е .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тогава смени бензиностанцията smile049 При мен след 30к км филтъра продължава да се създава проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много глупости се изписали тук

сменяй си филтъра на колкото искаш,нито ще е спъната колата ако е нов,нито ще се задръсти ако е на 30 000

Първо ще се задръсти цетката в резервоара,преди да ти се задръсти филтъра.Незнам защо не е предвидено да се сменя именно в резервоара филтъра.Основно там прави проблем.Да ви постна и снимка...

Тая гной по цедката от какво се получава? Има ли начин да се избегне? Да се зарежда по-скъпо гориво? Дали, да кажем Castrol TDA го изчиства?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази гной сие чист парафин според мен . А чистенето е както е показал колегата

Интересно от коя бензиностанция е наливал...или от тубастанция...

На Октавията смених горивния на 65 000. На печката Тойота Карина Е сменях на 50 000...Шел!казичане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледайте си цедките в помпите и съдете за горивата...не филтрите дето ги сменяте през 15 000 :D
какви са признаците запушена цедка ?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.