Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda 120 "Прераждането"


maxrpm

Recommended Posts

Спирачна система предвидена за дот 3, не може да понесе дот 4. Просто гумичките веднага заминават. А вчера разправяше, че е на 3 години, днес станаха 5. Или имаш вода в системата и при загряване се разширява или някой клапан блокира и остава задействана спирачката на някое колело. Вземи си нова спирачна течност, каквото ти е по предписание, смени я и ако още имаш проблем чак тогава тръгвай да скубеш и сменяш части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Пичове, не е от течността, ако има вода в нея трябва колата да не спира, защото водата не се компресира както спирачната течност, ако водата се разшири, тя трябва да се върне в разширителния съд. Другата възможност е помпата да задържа задния кръг, защото при нея съм сменил само буталцето с гумичките, но искам да я сменя с такава за серво апарат 1981-1984 и ако е от нея, ще разберем, чак когато ще намеря неоткриваемата конзола с педали. Иначе помпата за междинния модел, ще я взема нова 60-70тина лв беше...

 

Или ако се ядосам много и сложа от БМВ...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, дали ще е вода или спирачна течност е все тая ... до момента в който се загреят. И с вода ще спира (тя на практика не се свива), ама при 100 градуса температура на водата ще димиш като парен локомотив, а и горе-долу толкова ще спираш  :jester:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. Другата възможност е помпата да задържа задния кръг, защото при нея съм сменил само буталцето с гумичките, но искам да я сменя с такава за серво апарат 1981-1984 и ако е от нея, ще разберем, чак когато ще намеря неоткриваемата конзола с педали.

 

Саше, има разлика в дължината на буталото на помпа за серво и без серво. Не знам какво си слагал, а и сега разбирам. Окомплектовай си помпата за без серво. Тези без серво са с по-дълго бутало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Каквото и да е, засега няма да го пипам, ако е дал Господ да има достатъчно пари,и разни други фактори, края на този месец мисля да отида до Бургас с 120ката да си почина, не ми пука че ще пътувам 10 часа, важното е че ще усетя пясъка в Созопол, както през 1997 , когато ходихме на море с бащата с 120ката! Алоха ...! :)

 

И ще трябва да купя и някакво гърне от магазина ,че това е ужасТ...  Дано поне гърнето има живи роднини...  :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Имам проблем. Колата иска да скъса 2 ри ремък. И проблема се получава когато си реши. Започва да смърди на гума oт ремъка и след някакво време спира. Онзи ден за малко миришеше, после престана. Днес пак така. Ремъчната шайба е правена при стругар и изглежда ок. Ремъка е хлътнал навътре и износването е в долния край на конуса. Не мога да си обясня какво може да е! а до събора и обратно няма проблем....

Трябва ми шайба от фаво/фелиция 1.3 след 1992мисля че бяха!

 

След телефонни консултации достигнахме до идеята че като се натовари алтернатора и тогава се прецаква ремъка. Аз слизах бонсови на фарове, парно на макс и чистачки на 2. Въпрос към знаещите - възможно ли е ако една намотка от схемата триъгълник на алтернатора окъси, той да работи и да се товари повече?

IMG_20170715_164753.jpg
IMG_20170715_164803.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти.... Има колеги продават динама по 20-тина лева. Какви са тия гимнастики с  шайби при стругар ; намотки ; схеми и т.н. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алтернатор от Бмв Е36 80А , със 120 ковото само сменям акумулатори през година, пълен боклук е, всички ме питат по срещите няма ли да ти падне акумулатора от това радио - ми не , защото се зарежда както трябва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо, уж караш спортна кола, пък не знаеш, че алтернаторът намалява мощността на двигателя. На пистарките лади им махаха ремъка по време на състезание за едните 2-3 к.с. Новите Шкоди на празен ход и при ускорение едва зареждат за да гонят икономии. Ти слагаш по-мощен алтернатор, вместо да си оправиш проблемите по ел. инсталацията. От цялата галимация силно се съмнявам, че въобще някой си е играл да смята периферни скорости на оригиналните шайби. Оттук вероятно натоварването при по-голяма консумация, води до загуба на сцепление на ремъка, поради по-нистк въртящ момент от по-малката шайба, а вероятно и в комбинация с по-неточен профил на новата шайба, ремъка започва да приплъзва. И аха да се подпали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата шайба като я правих , конуса съм го направил 1:1 по размери от оригиналната + 2мм стена около остта за да не се разцепи. Мислил съм я. Колата е спортна, но това си е мощен автомобил 2-3 коня нема да го бутнат, пък и акумулатора си струва пари. Ще видиш сега , като сложа от фаворит шайба 62мм, вместо 52, че няма да зарежда адекватно, ще вади някви смешни 12,8. Пак по - добре 120ковия вади 12.3-4...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Днес ходих до магазина да взема нова шайба и ремък и паркирах до форумната гумаджииница, обаче си заключих ключовете в колата, ужас!! При маджо тел нямаше, но ми дадоха клещи. Пича от Лада магазина ми даде тел без пари, обаче отключих Шкодата like a BOSS!! за първи път - бъркаш , уцелвам веднага, дърпаш, и всичко е готово :) Направо мега се накефих, I did it like a BOSS :) Остава сега да видим , дали новата шайба ще къса ремък. През уикенда ми се ходи до Сърбия , да хапна скара, засега няма желаещи, но ако се намерят, ще я тестваме.

 

Ако някой му трябва 52мм шайбата за експерименти да казва , подарявам я.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. Пича от Лада магазина ми даде тел без пари, обаче отключих Шкодата like a BOSS!! за първи път - бъркаш , уцелвам веднага, дърпаш, и всичко е готово :) Направо мега се накефих, I did it like a BOSS :)

 

 Саше, Саше, с този тел се сетих за една история.

Един тиквун, шкодаджия да му се невиди... с една 120ка Естел 1, като твоята, червена, помня го, като днес преди мн. години... когато тези автомобили бяха по-често срещани бе спрял пред гаража ми! Място за паркиране колкото искаш, той пред гаража! Не мога да изкарам колата, а ми се налагаше. Чаках го десетина мин., няма го. Тела, отключих колата, избутах я, със заключен волан, на където хване, зае половината платно. Заключих си я и там я зарязах.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Саше, Саше, с този тел се сетих за една история.

Един тиквун, шкодаджия да му се невиди... с една 120ка Естел 1, като твоята, червена, помня го, като днес преди мн. години... когато тези автомобили бяха по-често срещани бе спрял пред гаража ми! Място за паркиране колкото искаш, той пред гаража! Не мога да изкарам колата, а ми се налагаше. Чаках го десетина мин., няма го. Тела, отключих колата, избутах я, със заключен волан, на където хване, зае половината платно. Заключих си я и там я зарязах.

 

Ей тва вече му се вика Like a boss! :banger_2: А тоя кавал, дето е спрял пред гаража, само е срамил марката!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То по-интересното е каква му е била реакцията. Заварва си колата на сред пътя и по диагонал на платното. Беше на първа и с дръпната ръчна!

Вярно, че улицата ни не е оживена и не можеше да се предизвика задръстване. Като се прибрах, колата я нямаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха,Жоре,изкефих се!Представям си ситуацията... :banger_2:

Аз така и не се научих как се отваря.Ванко веднъж ми показа на моята,ама аз не обърнах внимание че бях подкарал... :moto:  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kраси (krasipask) , ми каза, че може да отключи за под 20секунди. Предлагам на следващата Шкода среща като се съберем, да си засичаме време , и да видим кой ще го направи по - бързо, ама нямам телена закачалка. Някой трябва да донесе!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Деско-поетеско, този изобщо не е предполагал пред какъв гараж спира! :aikido:  Дадох му 10мин. докато си подготвях тела.

Свали кората на някоя врата, ако не те мързи и огледай къде трябва да се бръкне, за да се повдигне пъпката за заключването.

Аз съм го научил по неволя, щото си заключих ключовете.....

едит: а преди мен се заключи и баща ми с неговата бяла 105 Естел1

Даже помня и датата, щото беше на сватбата ни. :birthday_cake:

Kраси (krasipask) , ми каза, че може да отключи за под 20секунди

 

 Ама със свалянето на уплътнението :P

Възможно е. Всичко е въпрос на тренировка. Т.е. да си го правил.

Ти па сега и закачалка да ти носят. Един по-твърд тел върши работа.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Точно това сега си мисля , как ще е по - честно дали да е с уплътнение или без , защото обикновено като си заключиш ключовете, уплътнението е там или ще е по - чесно да е без уплътнение , защото все пак се пита кой е по - ловък, кой по - бързо ще хване правилната пръчка във вратата ... Още се чудя.

 

Закачалка ми трябва, щото верно няма никаква тел у нас грам, ей ся да се заключа, ще се обадя на съседа. Една педя тел няма. :)

 

Пък ,Жоре това със заключването съм го правил с всички 120ки , даже и с Фелицията - сам си отворих задната врата , че не работеше ключалката и си заключих предната и си я треснах. Един пешеходец ми вика - аааа извинявайте , тази кола ,ваша ли е ?!? Викам ми не , тая е на съседа, моята е 2 коли натам, и бъркам с телта ...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, всичко е въпрос на тренировка .И Фаворита съм отварял ,но 120-ската докато я имах наистина бях много бърз.Сашо ,защо не каза днеска за тел щях да ти дам- а за бързо отваряне с оголен електрод извит на кука ми е най лесно:)

Сашо благодарско за времето,усилията и труда..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам кой се е трудил, аз се кефих че направихме фавото като хората с нова тръбичка и маркуч, както трябва и се кефих да те ебавам че Надин е близо и ако не стане тоя кошник, нема да е проблем, то пък те не взимали желязо ... какъв късмет ?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз преди години , още не работех , видях една зеленикаква, ръждива 120ка в центъра, с табло от 136 и му пуснах бележка през уплатнението на предната врата, че купувам таблото ако се продава. Мина се около година и половина някъде, точно си купих такова табло 1 ден преди това, и човека ми звъни че мисли да я продава на части ... Какво нещо е съдбата, не ми се повярва! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, помня на един старозагорски парад, че и твоята я отключвахме така. :P

 

Възможно е. Забравил съм. Помня, че съм си заключвал ключовете, но къде и кога и колко пъти - не знам. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е. Забравил съм. Помня, че съм си заключвал ключовете, но къде и кога и колко пъти - не знам. :)

Съжалявам за спама,но се сетих къде държеше дядо ми резервните ключове на неговата Шкода100.

На тръбата,на която се държи мотора,от горната страна беше монтирал кръгла метална кутийка с капаче.В нея стояха резервните ключове,натъпкана с парцалчета за да не дрънкат...Скрито място,с достъп от вън!Явно и той,милият,си е заключвал ключовете за да стигне до това "изобретение" :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.