Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda 120 "Прераждането"


maxrpm

Recommended Posts

Най - важното за момента е факт! Отидохме на събора, видяхме се и се прибрахме. Колата упорито държеше 85градуса.

 

Проблема е че вече малко се плаша. Волана се върти по - трудно дори и от този на макса, с 2 ръце, а в 2та края задържа зверски, дори и когато колата е на крик. Имам чисто нова рейка комплект, въпроса е какво мога да използвам от нея освен кормилните накрайници и какво им затяга попринцип на колите с кормилна кутия? Уточнявам, че от предно окачване нищо не разбирам и затова питам такива въпроси. Всякакви съвети са добре дошли. Кутията е пълна с масло и в шенкелите , грес има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз наскоро се сдобих с нова средна щанга,реално това,което е на мястото на рейката на моята.С два шарнирни болта на нея.Излишна ми е и ако имаш нужда мога да ти я дам на цената на куриера.Поздравления за участието на събора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти ще я взема, но и измисли някаква цена. Така не е удобно.

 

Е събора е веднъж годишно, пък и ми беше много приятно да покарам. Мони, малкия на Юли , каза че 120 ката е като детска играчка, защото краката му стигат до педалите :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще се радвам щангата да влезе в употреба,а не да ми седи в мазето.Всъщност очаквам колега шкодаджия,софианец да се видим с него сега събота и неделя и ще му дам номера ти да се разберете нещо,за да се избегне еконта.Ако той няма нищо против.Ще пиша какво е станало,а ти ми драсни номера си някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пратих ти го на лично. За щангата, че ще влезе в употреба е ясно, то от тая кола само това остана, после един хебел, 2 накрайника, който ги имам и сме чисто нови..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, кормилната кутия има регулиращ винт с контрагайка. Ще го видиш. От нея може да ти задържа в крайно положение и да е тежко управлението.

Вдигни предницата и виж с този регулиращ винт какво може да направиш. На развиване "отпуска" но ще следиш и да не се получи голям свободен ход на волана. Пробвай дали има ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Пробвахме с Косьо още преди години, не е от кормилната кутия. Ще сменя тази щанга и хебела и мисля да се оправи.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колата скъса ремък на входа на София, в Подуене. Веднъж да я вземе бащата да я кара и тя го остави, но като стар 120каджия, знае  да си гледа водата и човека е спрял навреме и е спасил мотора. Незнам дали да обвинявам себе си че в Понеделник го опънах за да не свири или колата, но поне е стигнала до София. Аз повече ремък в живота си няма да опъвам никога, дето има една приказка - като скърца , смажи го и ще спре :)

 

Огромни благодарности на Косьо, че хвърча и закъсня за своето пътуване, за да помогне!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да! Сашо, с леки напътствия обаче я открих в Подуене .:)

Поздрави -поне се видяхме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да, поне си полафихме. Кофти беше тоя дъжд, иначе на фавото да му бяхме сменили дискове накладки.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще дойде ред и на Фаворита -някой слънчев ден ще го направим .Само да ми позаздравее и ръката.;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Привет. Имам странен проблем с колата. При движение назад с ниска скорост, някоя накладка задържа и феродото свири. Всичко отзад без барабаните е ново. Ръчната е хлабава, дърпа се леко и работи ОК.

 

Карбуратора го регулира на един колега брат му и съм очарован, работи супер :) ! Ремъка смърдеше на гума, опънах го на ръка, без щанга, сега чакаме да скъса...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Пичове, проблема с задните накладки си остава и се влошава. Съмнява ме да е разлепена накладка, дайте идей иначе ще отварям барабан за без нищо. На някой случвало ли му се е ?

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да на Омега В и на Вектра А ... и в двата случая събра накладките накуп ... хубавото на Омегата е , че ръчната е с челюсти , а крачната с дискове :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Тоест да си знам че е възможно и през уйкенда да ги отварям. Мерси! Дано изкарат, че ме чака обикаляне през седмицата. Ще гледам да не карам много на задна ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си отлепил феродото, не само няма да имаш спирачки, а и ще течеш като лейка - буталцето почти изпада от цилиндъра и руква спирачна течност. Брах ги тея, сравнително скоро, с едното Рено - на късмет феродото не заклини в другата накладка, ама 20км. до вкъщи ги минах доста забавно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Другия вариант е някоя пружина да е счупена от ръчните, дето ги дърпах, ама пък чисто нова пружина да счупи, аз такива гнилочи съм ползвал ... Явно във всички случаи ще се сваля барабан... :( Мисля че е отляво. Чувам да свири отляво, а като затегне пропада дясната страна... :( Но пък жилото на ръчната отляво е много по - хлабаво .

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За два дни тестове, отчасти локализирах проблема. Ако е студено примерно сутрин, като ходя на работа, никакъв проблем, все едно вчера е произведена. Когато стане топло, задържа на заден ход. Ако е мноооооооого топло, както днес, си задържа във всички положения. Пепино предположи, че проблема може да е в задни спирачни маркучи, те са нови, но са от старото производство. Утре ще взема 2 нови от новото производство и ще тестваме!

 

Отделно днес, с Пепи, гледахме една Фабия с мотор на 476 000км, която палеше и вървеше, поклоних се душевно пред този двигател!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига се набутва. Сега и маркучи ще купуваш.

Саше, спирачен маркуч от стоене на склад не може да се запуши. Гумата се раздува и запушва от спирачната течност, но не и на чешките маркучи.

Особено пък старото производство.

Вземи я дигни на крик и врътни това задно колело. Кво се праиш на мотика! Вече цяла седмица.

Ако задържа, развий щуцера за обезвъздушаване да протече и освободи.. Ако след това отпусне колелото, значи е запушен маркуч, ако не - цилиндърче за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Жоре, няма как да са блокирали цилиндърчета, чисто нови чешки са, откакто са сложени тогава смених и течността с чешка Dot 3, за 5 години не е сменявана течност и съм долял 20мл, от същата бутилка.

 

Пък и ми е много странно че се влияе от жегата. Цилиндърчето е на сянка, под джантата и под барабана....

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сам се прецаках, на слизане от Симеоново, на 3 та , викам чакай да изгася да спестя бензин (***, това не е МПИ, на скорост също влиза бензин) ииии пробих гърнето, защото съм *** :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, първо, 5 години не си сменял спирачна течност - ОК, не казвам, че там е проблема, но се замисли малко. От обща култура поне на 2 години трябва да я сменяш. Освен това казваш, че си долял от същата бутилка - бъди сигурен, че си долял нищо, меко казано. Един от основните недостатъци на Дот3 е, че много бързо абсорбира вода - като отвориш бутилката, до 1-2 седмици останалото в нея си е загубило свойствата. Второ, по въпроса с цилиндърчетата - аз едното ново чешко го смених на следващия ден след монтажа, блокира и дотам му беше живота. Следващото, което сложих, пак беше чешко, и засега работи коректно. Но гаранция няма.

Драмата не е голяма, вярвам, че ще се справиш за нула време, аз дето веднъж съм я правил тая операция ми отне около час, а ти имаш много повече опит от мен. 

Редактирано от __smirnoff__
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Склонен съм да повярвам, че проблема е в застояли в магазина задни цилиндърчета, може гумичките на цилиндърчетата, от топлото да се разширяват, защото аз ги взех с червената GL-ка,като нови части в чувал, комплект с накладките и тавите 2012, колко са седяли по мазета и тавани преди това незнам.

 

За течността - на всяка Шкода на която съм я сменял, всички са протичали или са заяли, аз затова ходих на бала с 120ката с блокирали спирачки и слагах грес на предните лагери, на всяко спиране. даже затова я оставих за части, смених помпата, чисто нова помпа протече обаче с Дот 4 на Shell

 

След това с Felicia -та , нови тръбички и маркучи , течност на TEXACO дот 4, както си е по книжка,викам си скъпа е, значи е става. Протече като лейка заради смяната не течността, едва стигнах до гаража, след това нови гумички отпред и цилиндърчета...  Не бих сменил течност , защото знам че или ще блокира, или ще текне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.