Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda 120 "Прераждането"


maxrpm

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Другари и другарки, колата е на шприц изтъркана. Когато снимах тази снимка в Събота, дори и не подозирах какво ме чака

post-396-0-45486500-1494860181_thumb.jpg

Тавана го изтърках на 600 водно и той стана перфектен, търкането само на шприца отне 7 часа в Събота и 1час в Неделя. След като изтърках тавана с няколко тона вода, доста ми спадна ентусиазма и минах на 320 водно. Другите детайли не са чак толкова перфектни, но просто нямах сила след 5тия час. Огромните стечки на задна дясна колонка оправих с кореселин и телче за чинии, като претрих шприца до оранжева боя, после 600 водно, за да няма деруги. На предна дясна врата, тази с кофти боята и кита използвах 220 на сухо, за да ги махна и 320 водно , за да я изравня. Хубавото е че шприца е много твърд и никъде не се протърка повече от оранжева боя. В Неделя минах 2 те десни врати, сложих си задните колонки и си оправих фара. Това което ме очуди още при сухото търкане на боята беше, че по праговете няма никаква ръжда, дори и около дупките за винтовете на лайсните. В Неделя, след няколко тона вода, около дупките се забелязваше леко ръждив филм. Какво да се прави Skoda :) Гумичките на пръскалките станаха от заден капак на Фелиция и са хубави и мекички, но май загубих пръскалките, ако не са в плика с предната решетка, маи не знам къде ги оставих... :(

 

Mисля че хванах откъде влиза вода в багажника. След шприца, забелязах следи по преден десен калник, мисля да регулирам закопчалките да притискат капака повече.

 

Боя, ако е дал Господ да не вали, ще се пръска Петък- Събота!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, Саше! Стискам палци боята да се получи по най-добрия начин! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер яко ! Поне на снимките изглежда много добре .

Така и не дойдох да ударя една ръка ,но се надявам да се реванширам някак:) почва да ме гони носталгията по 120-ски. тя не ме е напускала де...

Браво ,а и оранжавото много ми харесва !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Това е боя Акрил. Днес ме хвана малко яд. Там където бяха стечките, и си изтърках с 600 на сухо, след това при корекциите на 14тия час от боята, слоя стана плътен и лъскав. Ако на 14 тия час имах поне още кило боя или кило лак, щеше да стане огледало, но за толкова пари, толкова. Има още снимки, тях довечера.

 

Ето за какво говоря, вижда се къде е корекцията и как е  по лъскавко от другото (и капачката я изчистих, че много ме дразнеше)

post-396-0-35220000-1495281228_thumb.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Aз съм доволен, при положение че минах и след дъжда в Събота, а не повреме и пръсках до 9 вечерта. За мен колата си е ок и ме радва, няма ги и дребните ръждички по лайсната на тавана. Събрах кеш за вюрт и за 2 кила шприц, което е напълно ок. Боята не е от русенската и това също ме кефи. Ще се опитам да полирам мушичките с полир паста, но ще изчакам боята да направи поне месец. Сега е много мекичка.

Ще я видя и като изсъхне как ще седи, просто на село, във време в което ту вали, ту слънце грее, няма как да стане по - различно и все пак изглежда по - добре отколкото беше, има някаква лъскавина и аз съм доволен! Тези 250лв си заслужаваха. (Боя, 1литър втвърдител, 1литър разредител,2 кутии шприц, 12 шкурки, 100гр вюрт, една контрола, 5 литра кореселин, пистолет ,4 мерителни кофички и онова златно хартиено тиксо за 5лв от Елин Пелин, плюс още едно от нашето бояджийче в София за 2.80) 700лв само за труд не бих и дал, ако ще колата да е на 2 месеца нова от магазина.

Ето още малко снимки от днес.

post-396-0-40253100-1495319842_thumb.jpg

post-396-0-87353800-1495319876_thumb.jpg

post-396-0-89409000-1495319894_thumb.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Калника , който остана в София. 600водно, няма мушички, няма стечки, пистолета направи перфектна мъгла. 150мл боя и ефекта е на лице. Сега трябва да навия някой приятел да го монтираме заедно!  Без да искам прецаках табелката, още миналата седмица. Капна капка боя, почистих я с кореселин и айде чао чао, разтвори се мастилото по пластмасата...

post-396-0-19075400-1495387219_thumb.jpg

post-396-0-89571200-1495387219_thumb.jpg

post-396-0-59449800-1495387220_thumb.jpg

post-396-0-23806300-1495387221_thumb.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Саше. Като дръпне боята, 2000 водно и хубава паста за полиране, ще стане стъкло! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

В Събота колата отива на ГТП. Дайте някакви идей как да залепим тези емблеми. Оригинално са с шпилки отзад. Трябва да е нещо здраво, ако паднат ще си изям ушите. Oще обмислям какво да правя със задните подглавници, ако ги сложа, ще изглежда яко, обаче трябва да прежаля задните колони. Засега клоня че за събора искам музика. Трябва ми моторче за чистачки от фаворит, платно за бензинова помпа и антена за тази дупка, предни подкалници и задни калобрани.

IMG_20170519_180013.jpg

 

5928_2009-06-28_14-55-12_44.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Саше!

Мерака ти е зареждащ и заразителен.

Не е важно дали има стечка или някоя друга забележка, резултата дори и само на снимки е повече от задоволителен, за което те поздравявам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Много ясно! Трябва да се ходи на Шкода събор! Марто от няколко години ме врънка да дойда с хубавата кола, най - накрая събрах пари, уговорил съм касата бира за събора, няма как! :) Чакам момента в който ще отида на работа 1ва смяна в Понеделник, ще е много яко и доста шумно, щото карбуратора държи 1300 оборота по някаква причина, но ще е мега яко. За събора съм си предвидил 12/100 разход, много е, ама не ми пука ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ясно! Трябва да се ходи на Шкода събор! Марто от няколко години ме врънка да дойда с хубавата кола....

Саше... Мога само да те поздравя и подкрепя за всичко което подготвяш !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторчето за чистачки ако става от Фела утре идвай да го сваляме. Антенка май също имах някъде, дано я намеря в скоро време...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Абе като се замисля трябва да го разгледам, ако може да се подвърже електрически може и да стане. Това е идея утре ще го разгледам. Oтбелязвам си тази тема, да не я търся, че е старичка http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/33739-%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B8-fav-%D0%BD%D0%B0-120/

 

Уговорих си и задни гуми. 155/13 ама за събора ще станат. Доста са тесни, ама за временно стават. ;) Мелеза на събора няма да става за дрифт с тях, но пък поне ще се видим. По - добре е от 14ката от 2006та (първите ми нови гуми в живота , регенерат, 200лв дадох тогава за 4 гуми ,а сега новите са по 60лв) и 13ката от преди 2000 който са отзад в момента.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ako моторчe от Фаворит или Фела пасне 1 : 1 , директно се нахвърлям да адаптирам и кормилна колона от такива

с доста универсалното интервално реле за управление с + на чистачките . Плюс превключвателя за светлините ,, къси - дълги".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

моторчето на чистачките от фаво пасва 1:1 ако размениш далечните четки една с друга, правил съм го на задномоторки , горната тема даже и казвам как да се свърже в 120ка резултата е очудващо добър! Знам че волан от фаво пасва на 120, но се съмнявам че цялата кормилна колона е или с няколко мм по - дълга или по - къса. По - скоро ако нещо ще пасне, то ще е от фела преди Август 1997. Иначе ако успееш да сложиш реле за чистачките от фелиция с адаптиращ се интервал, и да обясниш как се свързва електрически, аз отначало много го мразих, сега с 2 ръце бих го сложил в 120ка...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше , на Фелиция релето за чистачки мисля , че не е с адаптивен интервал ... там екстрата е като пръснеш да се включат чистачките ... на Фаворита интервала е адаптивен , но не се включват с пръскне ... инак връзването е сходно , защото Фаворита ми дойде с фелициево реле и просто го смених с фаворитово без преправяне , ама за връзването не смея да казвам нищо (даже незнам какви сигнали се ползват)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена и аз я гледах странно като я купих, после се оказа че като чукнеш веднъж на интервал и после на 0, имаш от 0 до 30 секунди да чукнеш пак на интервал. Схемата е елементарна най - вероятно с нещо от сорта на NE555. Но на мен ще ми е сложно да я свържа, поне така си мисля, има да седя, да чета и да си скубя косата 2 месеца. Кирчо поне има висше, него ще му отнеме само 2 седмици, лошото е че и аз и той нямаме коса за скубане, че ни опада... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.