Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda 120 "Прераждането"


maxrpm

Recommended Posts

Хах .... за портокола имам ТРИ дипломи за висше и какво от това..... Както и да е , търсете реле с номер 99 на корпуса от некоя морга  , монтира се в Голф 3 последен едишън ,

Пасат 4 , Шаран 1 , Галакси1 , Алхамбра 1 . Това е релето с адаптивен интервал.

 

Вътре е микропроцесорно , а не просто с един 555 , Саше . Става да се монтира plug and play и на по низши Фолксове , Аудита , Рена , Пежа , и Шкоди. Само се намушва на цокъла , пиновете съвпадат , има си и бързи и бавни , и интервал. Принципа на на управление на

чистачките при доста европейски автомобилни марки от 80 те и 90 те години е ЕДИН И СЪЩ.

 

Аз си монтирах на моя Голф 2 , излезнаха доста екстри .

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Еми Кире ей ти бойна задачка за събора. Ще се съберем под някоя сянка на кафенце, двама жичкаджии, и ще мъдрим как да натикаме интервал от фелиция в 120ка. Ще извадим мултицета и дебелите чертежи на схемите, ще си опънем краката на 2 стола и ще умуваме.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какво е това реле но на мойта фела беше супер: ти сам си регулираш времето на чистене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Чудя се дали да не и тикна една газ за събора за 100 кинта от продавалника. За 2 часа работа е,така и така ще се тегли заем от банката, да се върже събора... Косьо много ме разубеди за 2 ра ръка и още съм на кантар, дали да си сипя бензин и да ми е мирна главата или да се хвърля в музиката. Вие как мислите? Има една прилично изглеждаща от Пловдив, но е пълна до половината и това трябва да го плащам с еконт и не ме кефи идеята много. https://www.olx.bg/ad/gazova-uredba-ID69Cmc.html#7a0f49406e

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай. За 100 лв газова не трябва да караш и един метър на бензин. Аз се чудя дали да слагам газова защото е по скъпа за двигател с директно впръскване. Докато се чудя обаче не слизам от дизела. А да караш карбуратор и с метален колектор на бензин не е нормално за мене.

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ги огледам и утре, ако намеря нещо от София или може би ако има кой да ми донесе тази от Пловдив е ок. Иначе един колега днес - гледаме една газова с 20 л бутилка и викам тая е перфектна , малка, супер е! И колегата вика ама как , а ако свърши газта и няма къде да заредиш , какво ще правиш? Викам ми Георги ще превключа на Бензин. И той като чу тая мръсна дума , без малко настръхна човека. :D :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Днес беше много свеж и приятен ден, нещо като след еб**е, ама малко по хубаво! Минах през маджо и преобух 120 ката със сравнително читави гуми. Накичих я и тръгнах да я карам на преглед! УжасТ чистачките мажат, крава да мине няма да я видя. Минах , през петрола, заредих, купих си една за 10лв, На връщане бибитнах на една патрулка, те тръгнаха след мен, спряха ме, полафихме си, единия полицай ми вика -това живи роднини няма :) Показах им прясна гражданска, пресен преглед, всичко :)

 

Големия проблем - колата няма никакви спирачки. Педала е твърд и системата не тече, ръчната кове, на скорост спира по -бързо отколкото на педал. Приемам идей всякакви!!!! В Понеделник хващам трамвая и отивам да взема предни накладки защото сегашните са някви от "Завод за вторични суровини - Габрово" и много ме съмняват. Буквално колата спира "като влак" както се изрази Жорето от пловдив

 

155/70/13 определено не е размера за S120 :) Просто като видях как седят и се смях от сърце.

post-396-0-36407300-1495910532_thumb.jpg

Имахме си и специални гости

post-396-0-10156100-1495910565_thumb.jpg

Живи умрели сме на ГТП - главната цел за деня

post-396-0-57573300-1495910603_thumb.jpg

После разходихме колата в града. Кофти е да караш Шкода 120, не можеш да я спреш по средата на улицата на аварийки, за да си купиш кафе и цигари. ;)

post-396-0-84958100-1495910678_thumb.jpg

 

Другия проблем. на 3000 оборота по магистралата се опитваше да прегрее към 85гр, на 2000 оборота всичко се успокояваше на 80гр вентилатора и термостата са ок, парното е слабичко. Надявам се с обезвъздушаване да се оправят нещата, малко ме плаши че гарнитурата е ръждива, но все пак е на 500км чисто нова.

 

И не на последно място - физиономията на баба ми , безценна.

- Бабе, аз си отивам! Ще дойда пак през седмицата.

- Ама с коя кола, черната нали и свали акумолатора?

- Ами с oранжевата!

- С ОРАНЖЕВАТА, ама тя върви ли ?!?!?! :D

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не къде не мога да се смея, къде падам с теб дивако неден и твойте бисери.  :D

Добре си се справил с колата поне на снимки де, ще я оправиш споко, едно по едно.

Редактирано от diana_kraice
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти! Толкова можах, толкова направих за тея пари, ма утре мисля да отида до железарията, да взема една кутия боя за 5 лв и да боядисам джантите. Много ме дразнят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забавна работа. Колата да колкото помня не е карана дълго време. Може от това да няма спирачки докато се изстърже ръждата натрупанахот седенето. Случвало ми се е зимата като не карам някоя кола месец и нещо и после и аз си мисля че нещо е счупено. На всяка кола се отразява по различен начин седенето на спирачките обаче. Лечението е 10 резки спирания от 80-100 до нула и може малко каране с газ и спирачка и става като нова.

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-ми харесва как си боядисал джантите, калобраните и идеята за газчицата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря коце, старах се цели 20 мин. Видях на една какичка ноктите и и казах да ми даде същия цвят. Най - якото е че като ще пръскаш кола, трепериш, ще завали ли, като видиш облак трепериш, а днес бях пред една градинка в ОК1, откъм Горна Баня небето направо почерня. Аз си вапцам спокойно, щото не ми пука. Така и не заваля никакъв дъжд... Навапцах ги, пихме кафе с една приятелка, докато изсъхнат, станах и си заминах...

post-396-0-14833800-1495983861_thumb.jpeg

 

Калобрани съм поръчал нови и найстина ми трябва комплект серво с помпи и то спешно. Днес с Гената обезвъздушихме апаратите, резултат нулев. Не се учудвам че не ги карат много тея шкоди от преди 1982ра. Днес на Никола Мушанов без малко да се тоталирам в една КIA. Трябва да се намери малко серво от междинния модел  с конзола и помпа !!!

 

Обадих се на Ангел, каза че има някакви, стискайте палци да съберем някакъв таратор , който да пасне на колата. 5те метра маркуч от женския пазар с кеф ще ги купя! Ако ли не, ще се ядосам, ще хвана първия Голф 2ка и докато не тикна глупавото серво у шкодата, нема да си легна

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш ще ти дам моите калобрани, взех ги съвсем наскоро от магазина на Симеоновско за смешна сума, но заради широките и изнесени джанти не седят добре и не покриват целите гуми, та ще ги свалям и ще си правя някакви къстъм по-широчки... на мен пък ми трябват долните пластмаси на страничните колонки, ако имаш свалени от старата, ще правим бартер :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери си маркуча за вакума на сервото че се цепят точно кога не трябва а за мен 85С си е направо студена(съвсем нормална температура)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери си маркуча за вакума на сервото че се цепят точно кога не трябва а за мен 85С си е направо студена(съвсем нормална температура)

:) Не е съвсем така при задномоторките!

Аз доколкото разбирам в момента е без серво колата,но се радвам,че се раздвижи тая Шкода,пък било то и без спирачки! :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Днес купих серво, и за съжаление няма да стане. Няма да ви кажа колко много ме е яд! Чак ми се и псува видиш ли... Намерих снимки на жълтата на Косьо

Конзолата за късо окачване и серво е ето тази.

post-396-0-80170500-1496058453_thumb.jpg

 

Конзолата от новия модел не става без да се реже от купето и съответно да се отвори дупка

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/24586-%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%B6-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%BE%D1%83%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB-%D0%B8-%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BD-%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE/&do=findComment&comment=16816

 

HELP!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Проблема се оказаха дисковете, не знам защо съм запомнил че са перфектни, по скоро са ужасна гледка - надрани с огромен ръб. Имам нови и някви накладки starline. Спирачните апарати се прибират маааазно , за първи път прибирам буталце с малката отверка от гедорето... :)

 

Малко иноксче за душата :)

IMG_20170530_165545.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си фиксирал проблема и го отстраниш има ли смисъл да и набутваш серво?Спомените ми от стотачката са за много добри спирачки,мога да кажа дори–не по-лоши от тези със серво.

Сервото е само за да ти спести малко усилие на крака.Така или иначе няма да спира като фелата ти.Заслужава ли си разправията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Днес след като от сервиз ми обявиха цена от 50лв за труд за 2 диска, имах късмета да си намеря сянка и бордюр на който да си седна пред блока и работата е свършена. Много е пипкава и досадна, ма си намерих някаква зелена грес, за 1ви път виждам такава.

 

От сервото има смисъл, да. Преди колата беше опасна за каране, сега я смятам за приемлива, ок. все пак още дори не са се напаснали накладки и дискове и спира доста по - добре. Сервото за късо окачване явно се оказва доста неоткриваемо, макар че преди години изхвърлих едно точно такова след като приключихме жълтата на Косьо, на принципа "If it doesn't fit а car i own, get rid of it!" , хубаво е да го има. Новите коли ,сред който се движа, спират повече и трябва да съм подготвен, за адекватно спиране. Най - малкото , важно е да пазиш всички пешеходци, който пресичат по безумни начини...  Единствения минус, който е, че ще изхвърля хубава, здрава спирачна помпа, и трябва да купя нова за серво апарат.

 

Колко може реално да спира една 120ка с нови дискове, не знам. Аз на нито една досега , никога не съм ги сменял, те гният със скороста на светлината ,ако ги караш зимата.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е със серво и системата е в отлично състояние,обаче почти нямам шанс,ако някоя съвременна кола закове пред мен.Много пъти съм се убеждавал в това и просто с Шкодата като съм–внимавам с дистанцията повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

При теб е лесно. Дупката на конзолата където влиза сервото е по- голяма и можеш да сложиш от доста коли. Разгледах ги на снимки и мисля че от Fiat и някой BMW та може и да пасне. Сещаш се ,че като сложиш сервото, от нормална кола, ще смениш и помпата с тази от колата донор и шкодичката ще започне да спира. Ако ти се играе, мога да ти дам една конзола с педали за фейслифта да експериментираш!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,докато работи не бих я ръчкал.А дори и да спре,бих потърсил начин да я възтановя оригинално.Дали ще успея е друг въпрос.Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

След като вчера 10 годишно хлапе, на светофар ме попита дали двигателя е отзад, много се накефих, един човек от който ще стане човек , баща му явно е имал такава кола ,отзад ми засвиркаха, защото светна зелено,и трябваше да тръгна ,как и да е, но за пореден път от случайни минувачи чувам "Я - Шкодичка!" Явно Шкодата е Шкода, а 120ката е "Шкодичка" . Дори и днес, докато довършвах някакви работи на паркинга пред работата, минаха двама и пак  единия вика - я, Шкодичка , мотора им е отзад! Явно като вляза на територията на събора, трябва да кажа - Ние идваме, с една Шкодичка и мотора и е отзад. За по -малко от седмица, се научих да правя baby drift a сме минали само 130км градско ;)

 

Което ме подсеща че трябва да долея 100гр масло ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Сашо от Брегалница не ми се обади и вчера и днес, явно няма от златното серво, утре отивам за масло на кормилма кутия и гресиране на шенкели, за да ми е густо, на събора. След това започваме филма - "за тази кола части няма" ииии мисля да походя седмица две , с трамвая и да тикна серво от  нормална кола , пройзведена в баварските моторни заводи .... (зодия риби съм и не обичам да се моля на никого.)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.