Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda 120 "Прераждането"


maxrpm

Recommended Posts

Не съм убеден, че при Шкода 100 може да се стигне до такава издънка. Там е на друг принцип. Ръчката за отваряне отвътре върши работа и за заключване, като се бутне надолу. Може би шофьорската врата можеше да се заключи отвътре, само ако вратата е затворена.

Тези мисли ми идват, щото имахме 2 такива Шкоди през 5г. в периода 70та-80та г. и до такова заключване не се е стигало.

Сефтето беше с Естелките. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

To и при естел предните врати не могат заводски да се заключат, просто всички собственици толкова сме свикнали да ги заключваме отворени, че то ти като я натиснеш 100 пъти, на 101вия железцето се изправя. После на всеки му е толкова удобно (докато не се заключи), че никой не сваля бравичката, за да я ремонтира. :)

 

Ето я ламаринката. Тя като се изправи и започва да се заключва и при отворено. Бравичката е от кола 1980

post-396-0-38408400-1501524169_thumb.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята това са го направили само на предна дясна врата. Вместо на шофьорската. При отворена врата не можеш да натиснеш бутона. Т.е. да я заключиш. Смисъл никакъв.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На нашата 100-тачка(с по-новите брави)беше така:трите врати се заключваха от ръчката за отваряне чрез щтракване надолу без значение дали е отворена/затворена.Шофьорската се заключваше по същият начин,но нямаше щтракването,а едно пружиниране надолу,като по спомен трябваше да се натисне2-3 пъти някък си...И само при затворена шоф. врата,да!Дядо явно е застраховал изгубване на ключа,а не заключване вътре...,предполагам.Позабравил съм вече най-дребните детайли... :(

На японката ми е така,както казва Сашо-предните врати не могат да се заключат от пъпките,ако са отворени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

To и при естел предните врати не могат заводски да се заключат, просто всички собственици толкова сме свикнали да ги заключваме отворени, че то ти като я натиснеш 100 пъти, на 101вия железцето се изправя. После на всеки му е толкова удобно (докато не се заключи), че никой не сваля бравичката, за да я ремонтира. :)

 

Ето я ламаринката. Тя като се изправи и започва да се заключва и при отворено. Бравичката е от кола 1980

attachicon.gif1111.jpg

А тази пластинка не се ли лъже с дърпане на външната дръжка? На тъст ми 105 бутоните на предните врати се натискаха при отворена врата, като дръпнеш външната дръжка като за отваряне и едновременно с това натиснеш бутона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойта дясна неможе да ае заключи при отворена врата, а лявата няма проблвми. Тъпо но факт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 130-ката и Рапида ми не са усещали отдавна да влиза ключ в ключалките им - имат си централно, чиста работа! Един модул заедно с машинките и дистанционното е около 30-40 лв, по-гадното е монтажа на машинките, ама аз съм късметлия друг да е свършил тая работа преди мен :)

Редактирано от Krankenstein
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че спамя тук, ама Митак да си изчистиш пощата или да вземеш да ми звъннеш, че цяла седмица не мога да се свържа с теб. 
Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уговорих мотор 135 моно. Първоначално ще го карам с ладовия карбуратор, после ще мина технотест,  но ако стане, мисля догодина да не сме най - бавната колона за събора, заради мен. ;) Малкия ще  се наложи да диша малко бензинови изпарения , докато ми е точка в огледалото, а Боре ,ако още не е продал супърба, не ми се мисли каква топла попарка го чака ! :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди събора ми се канеше... не се ли научи ... седи мирен и не се мятай, кат сгъваемо ножче на пясък !!!  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди събора не я бях карал 3 години , а и не знаех ти какъв звяр ще извадиш. На следащия, ще съм подготвен. В най - лошия случай един ДААЗ ще дави 4 всмукателни гърла, и този път няма да си играем на турско изпреварване на магистралата, ми направо ще си чета вестник трета възраст, докато те минавам :)

Клаксона не ми работи , та да знаеш че може да ти набия къси-дълги, ако се наложи :P

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, намери си някой двоен Вебер, не се занимавай с тия руски недомислици! :) А ако искаш класическо изпълнение, 2 SEDR-a с механична втора клапа, като на 1000MBG :D :v 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак с карба от скутер (както му викате) ще плачеш... интересно ми е, от къде знаеш до година какво ще ти приготвя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма с какво да ме изненадаш, ограничава те номера на блока. Ако намериш начин да я запишеш "без номер" е друго. Много ясно че ако тикнеш 1.8 от хонда, няма и да видя кога потегляш.

Но, ако подготвяш 130РС пълен оригинал (защото знам че ти си способен) , кажи ми да дойда с един меган 2 ка 2007ма ,на приятел, 115коня сток та да съм подготвен да пия кафенце , докато карам :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Добро утро.

Момчета, нагоря ми лостчето за късите и ми трябва снимка как се сглобява от разглобено състояние. Помня че беше кофти, имаше разни съчми и ролчици вътре, който се разхвърчаха навсякъде, когато се разглоби. Обещавам някой ден да сложа релета, на фаровете :blush: :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие ги слагате , за да си пестите скъпия ксенон и да се използва евтината халогенка на дългите.

 

Свалих лостчето и установих че пластинката се е отвърнала от жегата и няма сила да контактува хубаво. Чистих я, изкара едно пускане и пак умря. Засега съм я огънал временно.  Аз съм си за бой. Прекрасно знам какво трябва да се преправи по ел. инсталацията, и седя и си почивам. 2001 година за същото лостче , дадох 60$, сега като ги дам, защото съм глупав, да видиш няма ли да извадя макарата ПВА-2 и плика с релета. И прекрасно знам че трябва да се сложат предпазители на акумолатора от Фабия 1, ама да видим пък до това кога ще стигна ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Имам си нова играчка за зимата. Дано се оправя с кабеляка около МПИ то, че като ги гледам и се плаша ... :)

IMG_20170916_210919.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш СПИ, може би ... :D Иначе, честито! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси! Трябва да си направя списък какво искам да се смени и го започвам. За великото SPI разчитам на вас. Попринцип е проект за 2018. Другото което ме дразни е , че знам че имам феродо 190 за 120 ка, сигурен съм на 100% и не мога да го намеря и това е !

 

Едит: Намерих тъпото феродо след 3 часа търсене. Кой да се сети че в тъпата спалня имаше още части. Всичко обърнах .. Представям си, ако не го бях намерил, зимата си лежим с някоя кака на спалнята и виждам кашона тогава, скачам и си казвам копеле , тъпото феродо ! :D

IMG_20170917_003313.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи са могат ли да се свалят скорости за 7 минути???

 

Успех с двигателчето, радвам се подпомогнах проекта ти! Не го мисли тъпия моно инжекцион !!! ША СТАНИ !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама се закучиха нещата , както си мислех че ще стане , нали ? Д***а и кутията! :P

 

За мотора , няма какво толко да се мисли, механиката я правя аз , електрониката ако успее да сработи някак си , малките дечица в BMW та ще казват - "Тати , тоя батко с оранжевата кола, защо толкова бърза? " :) А те ще им отговарят - "Не виждаш ли стикера на Шкода клуба, човека бърза за събора, чакат го кебапчета и кюфтета! " :P

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помни ли някой с какво се разминаваше редукторния стартер за Фелиция 1.3 при монтаж на 120 , освен със зъбчатката ? Ушите ли му се пилеха? Попринцип намерих венец за маховик за 120, но ми се иска да се ползват съвременни части.

 

Днес разгледах мотора , с водната помпа ще има яд, сочи надолу , но мисля че ще стане. Трябва да отрежа тампона и от там със снадки от москвич магазина ще стане. Но ми се иска да се ползват съвременни части.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разликите са в зъбчатката на бендикса диаметър брой зъби и модул . Само с пилене на уши не става .бендикса трябва да влезе по навътре към маховика защото хода на двата е различен трябва да се хванат между центрови разстояния  най лесно става с половин скоростна кутия към двигатела и много проба грешка.Филма е голям . Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.