Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ОФИЦИАЛНО - Шкода Октавия 3


skodaman

Recommended Posts

Онзи ден гледам една такава:

http://images.caricos.com/a/audi/2014_a ... 24x768.jpg

 

Не пишеше w12, но същото боди - десният изкуствен - левият имаше два кренвирша на големина - явно е дизеляк...

 

Поздрави

 

Да де, та хората да си кажат - лелеее, много коне, много нещо!

А всъщност - са го сложили за парлама! :mrgreen:

За прах във очите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 682
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shaft

    53

  • VALDO

    52

  • stivi797

    43

  • Milen Dimitrov

    39

Най-много писали в темата

Що,не вярваш ли?!!!

 

Прочети темата: "Пакет за лоши пътища" в раздел Octavia да се образоваш малко! Наблягаш на означението B42!!!

Все трябва да те светвам в нещата да му се не види! smile001

Нямам против да ме светкаш smile004.Аз малко говоря наизуст от собствения си опит-първата ми е италианка от първите Октавии 98 и бая дефекти даде,втората е за България и да чукам на дърво още ми е кеф като се кача,както и когато я взех.Не искам да споря с никой просто собствени наблюдения.Като е писано и от Мюнхен да е колата пак може да се преебе.Поздрави! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що,не вярваш ли?!!!

 

Прочети темата: "Пакет за лоши пътища" в раздел Octavia да се образоваш малко! Наблягаш на означението B42!!!

Все трябва да те светвам в нещата да му се не види! smile001

Нямам против да ме светкаш smile004.Аз малко говоря наизуст от собствения си опит-първата ми е италианка от първите Октавии 98 и бая дефекти даде,втората е за България и да чукам на дърво още ми е кеф като се кача,както и когато я взех.Не искам да споря с никой просто собствени наблюдения.Като е писано и от Мюнхен да е колата пак може да се преебе.Поздрави! smile027

 

Щом е била от първите - е нормално да ти даде повече проблеми, отколкото произведена след няколко години.

И мой приятел имаше Мерцедес С от първите, тъй наречената Цетка - пък накрая я продаде, защото наистина си имаше някои проблеми.

Пък следващата, уж същия модел, но от по-късна година, която я взе и на старо - не дава такива проблеми.

Макар че накрая и той мина на Шкода - а малкия Мерджо остана за фирмата. :mrgreen:

Така че накрая Шкода победи! s_flag

Пък сега ще го видя дали няма да се метне на О3..... Нещо се навърта на паркинга, нещо я гледа единствената засега тройка - и не ще да е току-така.

Ама ще го видя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Щом е била от първите - е нормално да ти даде повече проблеми, отколкото произведена след няколко години.

И мой приятел имаше Мерцедес С от първите, тъй наречената Цетка - пък накрая я продаде, защото наистина си имаше някои проблеми.

Пък следващата, уж същия модел, но от по-късна година, която я взе и на старо - не дава такива проблеми.

Макар че накрая и той мина на Шкода - а малкия Мерджо остана за фирмата. :mrgreen:

Така че накрая Шкода победи! s_flag

Пък сега ще го видя дали няма да се метне на О3..... Нещо се навърта на паркинга, нещо я гледа единствената засега тройка - и не ще да е току-така.

Ама ще го видя!

 

За Мерцедес е ясно, след като от магазина излизат с дефектно въздушно окачване, смятай за какво става на въпрос smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Да споделя още впечатления - от тест-драйва в събота.

 

РС 3, 2.0Т, 220 коня, автоматик.

Много добре се набира, и отлично спира! И е много стабилна при спиране - което е много важно.

Спирачките са чувствителни, и много добре се дозират - със съвсем лек натиск, дето се вика! И като ги натиснеш, и после като завъртиш волана - колата послушно отива в посоката, която си й задал. Тоест - никакви неприятни изненади.

Електронния диференциал, ЕСП то - всичко си сработва както трябва.

Всъщност ЕСП то не можеш напълно да го изключиш - но не е и необходимо, защото е настроено доста приятелски, и предразполага към леки поднасяния.

Шасито - достатъчно е стегнато, но е по-меко, отколкото беше това на РС 2. Тоест, колата е ориентирана по-скоро към комфортно каране.

При потегляне от място - усеща се, че не е куатро, и трябва да не прекаляваш с педала на газта. Но когато не прекаляваш - резултатът е повече от добър!

 

Октавия 3, 1.8Т, 180 коня, 4х4, автоматик.

Набира се добре, но спирачките са по-нечувствителни - и трябва доста повече да потопиш педала, та да започне да спира по-интензивно.

Също е много стабилна при спиране - което е голям плюс, според мен.

Всякаквите електроники - също си вършат работата съвестно.

Шасито - то е откровено комфортно. И е приятно колата да я караш на дълъг път - само че комфортът леко успива! :mrgreen:

При потегляне от място обаче - усеща се, че и задните колела се задвижват, и можеш да дръпнеш много осезаемо от светофара! :smt017

Тъй че просто натискаш газта - и изчезваш!

 

Иначе за оборудването и за мястото - много е, и най-разнообразно, а мястото е доста повече, отколкото в О 2.

Системата старт-стоп - работи добре!

Но особено ми харесва екранът на бордкомпа - защото се вижда много по-ясно, отколкото при старата Октавия, когато навън е слънчево!

А климатикът - според мен е малко по-слабичък..... Но може и да бъркам.

 

Накратко - това е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 3 седмици по-късно...

Здравейте,

ако може някой който има представа от системата Избор на режим за шофиране или вече е тествал  да сподели повече за нея.

Има ли смисъл и примерно дали режим градски найстина намалява разхода.... С две думи заслужавали си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много приятна презентация и девойка

специално за Димон

Ей това го бях пропуснал... ама честно казано, аз Шкода не видях... Само къси панталонки :)

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това го бях пропуснал... ама честно казано, аз Шкода не видях... Само къси панталонки :)

къси панталонки и готина блузка...... :heat:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравнение на теглата на 3 нови фаговци 2.0 TDI, 150 :

Голфа и А3 са по 1355 кила, О3 - 1255 :eusa_think: Ем по-голяма, ем по-евтина, ем доста по-лека :eusa_think:

 

http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/konfigurator.html

http://www.skoda.co.uk/models/new-octavia-hatch/performance

http://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a3/a3.html#layer=/de/brand/de/neuwagen/a3/a3.engine_compare.8V1ARC0,8V1AIC0.techdata.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравнение на теглата на 3 нови фаговци 2.0 TDI, 150 :

Голфа и А3 са по 1355 кила, О3 - 1255 :eusa_think: Ем по-голяма, ем по-евтина, ем доста по-лека :eusa_think:

 

http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/konfigurator.html

http://www.skoda.co.uk/models/new-octavia-hatch/performance

http://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a3/a3.html#layer=/de/brand/de/neuwagen/a3/a3.engine_compare.8V1ARC0,8V1AIC0.techdata.html

 

Чукни по ламарината на всяка една... Октавията - дали пластмаса, дали ламарина, дали 1мм има, дали няма... Пък и на 20 годишни аудита, vw-та и другите братя, боята е като боя, твърда, здрава... на О2 на 4 години... не е боя.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чукни по ламарината на всяка една... Октавията - дали пластмаса, дали ламарина, дали 1мм има, дали няма... Пък и на 20 годишни аудита, vw-та и другите братя, боята е като боя, твърда, здрава... на О2 на 4 години... не е боя.

 

Поздрави

Така е на мойта още първия гларус проби лака и боята.... А волана се протри на 50хил. км на втората година.... Прословутите предни тампони на 60хил ги сменях и сега на 90хил пак тропат... А да не говорим за глави и автоматика, че те още не са ми се обадили :) .... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фолксваген и Шкода имат еднакви ламарини и бои!

Пак започнахте с глупавите си генерални заключения.

Стивита станахте.

Погледнете какво е сравнението пак и тогава си пишете глупостите.

Шкодата не е Октавия ,а Рапид,който не е на MQV платформа,а на платформа на Фабия,Поло ,Ибиза.За това е по-лека,а не защото не е боядисана дебело :lol:Много изпростяхте,честно :BangHead:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък нещо съм сляп, защото никъде не видях Рапид :) Ама нищо, може нещо да пропускам.

 

Мотор 1.2 TSI:

При голфа - 1205кг,

При супер-мега-дупер голямата октавия 3 - 1155кг.

При Аудито А3 - 1225кг.

 

То така, тия малките излезнаха малко по-тежки май :) Сигурно материалите са еднакви при всички марки. Ламарината не се огъва на покрива и не потропва все едно чукаш по стар хладилник. Почуквал съм по тавана на шкодата, почуквал съм и на таван на Ауди А6/S6 от 1995-та година, както и на Ауди А6 2008-ма година - никоя не тропа като шкодата на тънко. Също и на Рено клио - по-дебел му е покрива, не се огъва толкова като го тропна, ами седи твърд. Все тая :) Всеки си има мнение.

 

Поздрави

 

ПП: Сетих се и една смешка - на всички емблемите са им малко по-големи, може да добавят към 50-70 кила на емблема, че на шкодата е най-малка емблемката. :eusa_think: И това, че материалите са по-зле, не значи, че пак не бих си взел шкода, защото ауди-то с по-хубавите материали, просто не ми е по джоба :) Та така.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламарината не се огъва на покрива и не потропва все едно чукаш по стар хладилник. Почуквал съм по тавана на шкодата, почуквал съм и на таван на Ауди А6/S6 от 1995-та година, както и на Ауди А6 2008-ма година - никоя не тропа като шкодата на тънко. Също и на Рено клио - по-дебел му е покрива, не се огъва толкова като го тропна, ами седи твърд.

И аз съм забелязал че тавана не е толкова твърд както при други марки, но си мислех че е заради размера му особено при комбито. Ясно е, че материалите при ауди и шкода не са едни и същи, но въппроса е дали разликата в цената оправдава по-голямото качество-моето мнение е не! (Сигурно в ауди форума мислят точно обратно). Точно по тази причина победител цена/качество между ВАГ автомобили е винаги шкодата. Както казва Сами, понякога нещата които не се слагат в шкода, правят марката по надеждна - например балансиращите валове при тди (малко по-добре да работи мотора за сметка на последващи проблеми с маслени помпи, счупени мотори и т.н.). Та относно килограмите от много неща по 5-10кг да се спестят - по-малко шумоизолация, малко по-тънка ламарина, малко повече пласмаса, някои свръх модерни технологични и модерни решения в по-малко и разликата в кг е постигната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой е сляп,но 122коня Октавия няма. 122 коня е Рапид и Тежи точно 1225 килограма.

Къде ги видя тия 122 коня - да не би да гледаш максимална скорост в мили??

1,2тси - 105к.с тежи 1155кг според линка на колегата шафт

Това означава ли че колата е лоша, че се впрягате толкова?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цонко,те линковете се промениха,или някой ги промени.Първо излизаше рапид-снощи-122 коня 1.4 бензин.Преди пак да забие форума за малко.

Аудито примерно 20 тди го дават по-леко от Октавия със същата моторизация.Голфовете също са по-леки.

Сажелявам,че в момента пак не може да се качват снимки от компютъра,щях да ви кача т.т. данни за вс. модели.Не ми се занимава сега да ги качвам в снимка бг и да давам линкове.

Примерно Октавия РС 2.0 тди  седан е 1490 килограма!Кое и е лекото ,че не мога да разбера.Много и е тънка ламарината като я хлопнеш :D

Комбито е 1507.

всички килограми,както и на другите коли от ваг-Аудито и Голфа са с водач 75кг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера като се прибирах от Търново засякох Шкода Октавия с лед + биксенон.... Отпред е много добра, отзад обаче ледчетата нещо не ми допаднаха. Нова кола, а стоповете се различаваха, имаха различна яркост на светене. Едните светеха по "приглушено" от другите???

Може би (като се замисля) да е включила фар за мъгла..... ама да не съм забелязал :) .

Отзад от дясно (кора ли има под носачите???) беше паднало нещо и се влачеше, все едно е паднал "носача"......... светех, свирих, мигачи пусках.....не спря, после като я изпреварих- някакви женички си се возеха и ми направиха знак : Ей, ненормалник!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой е сляп,но 122коня Октавия няма. 122 коня е Рапид и Тежи точно 1225 килограма.

 

Не знам какво гледаш, човек, но аз гледам това, което е посочил колегата Стефан: http://www.skoda.co.uk/models/new-octavia-hatch/performance

 

Та, в официални данни, които широката публика гледа, а не в аутодата или други подобни програмки, пише, че Октавията е най-леката от всички по-малки братя.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,виж сега колко тежи Голф 7 GTD-184 к.с. И напиши да го сравним с октавията със същия мотор 184 дизел.

Чакам да напишеш калка тежи голфа.

Ися,ти си откачалник,правилно са те правили жестове :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм гледал, не търся спортните модели да ги видя колко тежат, но и това не е темата (колко тежи едната спортна и колко другата). Говорим за масовото, което хората карат, а не за "специалните модели".

 

Ето ще го напиша, няма какво да си кривя душата:

при 2.0TDI 184 коня:

Октавията: 1395кг, (това сигурно е заради пълноразмерна джанСа).

Голфарата: 1377кг.

 

И тука има 100 кила разлика - хем по-голяма, хем по-лека и по-пъргава - пластмасово перпето мобиле..:

При 2.0ТДИ 150 коня:

Октавията: 1255кг,

ГолВа: 1354кг.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да ядосам Сами, съгласен съм с Шафта. Точни кила незнам, но О2 е с по-тънка ламарина и по - лоша шумоизолация от Г5.

 

За О3 и Г7 ще видим, още са прекалено млади за да има ясни впечатления.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, изолацията ясно, че ще е по-зле (въпреки, че не съм 100% убеден) ама ламарините как разбрахте, че са по-тънки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За О3 и Г7 ще видим, още са прекалено млади за да има ясни впечатления.

Мен ме интересуват впечатления изразени в килограми ;)  и докато някой от колегите с О3 не вземе да си премери колата и да докладва, ще продължавам да си мисля, че това с олекотяването си е рекламен трик.

БТВ - О2 е по-тежка от Г5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.