Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ОФИЦИАЛНО - Шкода Октавия 3


skodaman

Recommended Posts

Колега, на пръв погледа това е така, но ако погледнеш оборудването при октавията елеганс е по-богато, на пръв и бегъл поглед ти лисват:

- алуминиеви джанти - между 650 и 1000 лв доплащане в VW в зависимост от модела

- фарове за мъгла - 410 лв. доплащане в VW

- Темпомат - 374 лв. доплащане в VW

- текстилни стелки - 184 лв. доплащане в VW

- кожен мултифункционален волан - 639 лв. доплащане в VW

- лумбална настройка на предните седалки - 531 лв. доплащане в VW

- Пакет Светлина и видимост - 680 лв. доплащане в VW

 

Сигурно има и още...., но да вземеш "по-висок клас автомобил" с най-ниското му ниво на оборудване според мен не си струва.

Първо лишаваш се от доста глезотайки, ако тръгнеш да добавяш някоя... цената вече доста набъбва. Освен това, не съм напълно сигурен, но определено в Пасат или Джета, пластмасата и таблото като материали не са еднакви в Trendline и Highline, както и ако си купиш Октавия Актив или Елеганс, също има разлика в материалите.

Другото което бих гледал са цените на части, аксесоари, масла и труд в представителствата на съответната марка.

Повярвай ми в VW хич не е евтино, но ако искаш и по точно сравнение текстилни стелки октавия 80, ПАСАТ 184 лв.

Освен това ако си човек, който си купува нова кола, колко мислиш че ще я караш 5, 7 или 10 години.... това също трябва да го имаш предвид. Защото ако аз си сменям колата на 5 години, спокойно бих си взел октавия Елеганс, бих се поглезил, бих се наслаждавал на дълъг път на по-мощният двиганел и след 5 години нова кола....

 

Тъй че това "ще си взема по-висок клас автомобил" ми звучи като иска ми се S класа, ама ще си купs С класа, нали е все мерцедес :)

 

Затова най-добре е човек да види, да пипне, да се повози и да реши.... защото на голи факти, цифри и каталози, думи на консултант продавачи, всичко изглежда много хубаво, че дори и по-хубаво... но поне за мен нещата не са точно така по отношение на "по-високият клас автомобил в ниският му клас".

 

А и за съжаление много хора в България мислят че е по-луксозно и престижно да караш VW, вместо Skoda и предпочитат да си купят кола в долният клас на по-високият клас автомобили но само и само да е VW.

 

И в заключение досега съм карал Октавия 2 Eлеганс и Октавия 2 фестлифт Елеганс.

Мога да кажа, че не съжалявам и най-малко че не карам VW, да и аз съм си го пожелавал, но може би съм повече практичен... и почитател на комфорта и глезотийките срещу приемливо и разумно заплащане. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 682
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shaft

    53

  • VALDO

    52

  • stivi797

    43

  • Milen Dimitrov

    39

Най-много писали в темата

Мен,в този тест основното впечатление е братята близнаци в задниците-форда и хюндая!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Какво е това???

 

2014-Skoda-Octavia-vRS-station-wagon.jpg

 

2014-Skoda-Octavia-vRS-wagon.jpg

 

2014-Skoda-Octavia-vRS.jpg

 

...явно за Индия толкова:

http://indianautosblog.com/2013/07/2014 ... a-rs-84791

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е това???

 

2014-Skoda-Octavia-vRS-station-wagon.jpg

 

2014-Skoda-Octavia-vRS-wagon.jpg

 

2014-Skoda-Octavia-vRS.jpg

 

...явно за Индия толкова:

http://indianautosblog.com/2013/07/2014 ... a-rs-84791

 

Поздрави

 

Аз бих казал, че изглежда доста добре!

И май ще започна да харесвам комбитата! :mrgreen:

Сложете една снимка и отзад как изглежда комбито! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е това???

 

2014-Skoda-Octavia-vRS-station-wagon.jpg

 

....

Само едни по-ниски прагове й трябват - така зеУена направо smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувал съм снимка на 34-та страница от темата!

 

Поздрави

 

Мерси! Видях я!

А със тия 2 сплескани ауспуси - лелееее, змей е направо!

И изглежда по-добре от последното Ауди А6!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зеленото комби е ЯКО!!!

 

Кефарско изглежда дааа.... ама като си представя, че боята му... не не искам да си представям :) Ела виж моята!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво за боята бре?!

 

При най малката прахова частичка и остава деротина, дълбока колкото тази между бузите на дупе...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш,че много си личат драскотините ли?

 

Да ве, брадъре... утре ще ти снимам да видиш зад дръжките на вратите кво е :) Ще ти снимам да видиш оня ден един тупан със субару аутбек мина със 120 през една локва, докато му правех път да мине, че пътя е еднолентов при нас... и целия каманак, кал и гов-на ми ги качи по задното стъкло, врата, калник, заден капак/багажник, спойлера... и после гледам - все едно е шкурка минала :) Ама дреме ми вече, тая ламарина със смотана боя...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зад дръжките,ти си си виновен,като качваш мацки с дълги нокти!Аз веднъж взимах една от един козметичен салон и докато изляза да и отворя вратата,оная щото е чевръста и си остави лака на чисто новата си ноктопластика зад дръжката.Ма с пастичка излезе де!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зад дръжките,ти си си виновен,като качваш мацки с дълги нокти!..

 

Е... избягаха ми думите! Тогава ще снимам само моята дръжка! По-зле е от всичките други! Като малко се зацапа и става все едно си си играл с молив/графит :P Абе, пак си върви колата :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш,че много си личат драскотините ли?

 

Да ве, брадъре... утре ще ти снимам да видиш зад дръжките на вратите кво е :) Ще ти снимам да видиш оня ден един тупан със субару аутбек мина със 120 през една локва, докато му правех път да мине, че пътя е еднолентов при нас... и целия каманак, кал и гов-на ми ги качи по задното стъкло, врата, калник, заден капак/багажник, спойлера... и после гледам - все едно е шкурка минала :) Ама дреме ми вече, тая ламарина със смотана боя...

 

Поздрави

 

И моята е същата - и то точно под дръжките.

Но не мога да ги следя хората непрекъснато, и все да им повтарям - Абе внимавайте, и пазете боята, не си оставяйте отпечатъци от ноктите върху нея!

А и на задните калници си личат следи от камъчета и от пясък....

Както и върху предните калници. А предния капак - целия беше в кратерчета, но го боядисаха, и придоби приличен вид.

Иначе РС ката - абе личи си, че са я барнали!

Отлично изглежда!

Пък комбито - то не изглежда като някакъв си там товарен вагон, а по-скоро прилича на луксозен самолет! Или на някаква космическа совалка! smile126

И отзад - учудващо, но изглежда дори по-добре от хетчбека!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новият RS, да, съгласен съм няма какво да си кривя душата (обикновената О3 е грозна, безлична и тъпа, но RS-a вече е s_flag ) - още откакто го видях съм се замислил кой бъбрек точно не ми трябва... ама за сега единственото, което не ме кефи е че няма 4х4, което да ми хареса...

 

Идеалният вариант е: РЪЧНИ СКОРОСТИ + 2.0 TDI + коНби + rs + някой по-хубав цвят + 'жанси 17 максимум, че по бг пътя не искам повече, дори и това му е много... и да има 4х4. Тогава единия бъбрек не ми трябва със сигурност.

 

Един съсед има А6-ца, quattro комби 2.8 мотора - от 90-те години кола... друг съсед има ауди А3 и закъсал в пряспата, че нашата улица много слабо се чисти от снегорин... А6-цата минава отстрани през канавка със сняг, закача А3-ката и я дърпа към 20-тина метра, като го оставя на безопасно място, където е изчистено... И съседа с А3 слязал и казал на оня с А6-цата, който го дърпал "Абе... ама... аз не бях запалил, ти тръгна преди да запаля?!" - оня с А6цата му казал "Е нищо де, нали свършихме работа!"... Та поуката е - куатро! Тоя същия съсед с А6-цата преди караше служебен супърб 2 v6 3.6 4х4, казваше, че това не е 4х4, много гадно нещо било спрямо куатрото... включвало се внезапно, малко гадно било чувството, пързалял се, не било като при А6-цата... разкара го и си взе служебен мотор :D

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новият RS, да, съгласен съм няма какво да си кривя душата (обикновената О3 е грозна, безлична и тъпа, но RS-a вече е s_flag ) - още откакто го видях съм се замислил кой бъбрек точно не ми трябва... ама за сега единственото, което не ме кефи е че няма 4х4, което да ми хареса...

 

Идеалният вариант е: РЪЧНИ СКОРОСТИ + 2.0 TDI + коНби + rs + някой по-хубав цвят + 'жанси 17 максимум, че по бг пътя не искам повече, дори и това му е много... и да има 4х4. Тогава единия бъбрек не ми трябва със сигурност.

 

Един съсед има А6-ца, quattro комби 2.8 мотора - от 90-те години кола... друг съсед има ауди А3 и закъсал в пряспата, че нашата улица много слабо се чисти от снегорин... А6-цата минава отстрани през канавка със сняг, закача А3-ката и я дърпа към 20-тина метра, като го оставя на безопасно място, където е изчистено... И съседа с А3 слязал и казал на оня с А6-цата, който го дърпал "Абе... ама... аз не бях запалил, ти тръгна преди да запаля?!" - оня с А6цата му казал "Е нищо де, нали свършихме работа!"... Та поуката е - куатро! Тоя същия съсед с А6-цата преди караше служебен супърб 2 v6 3.6 4х4, казваше, че това не е 4х4, много гадно нещо било спрямо куатрото... включвало се внезапно, малко гадно било чувството, пързалял се, не било като при А6-цата... разкара го и си взе служебен мотор :D

 

Поздрави

 

И нашия паркинг, а и улицата пред него - са същата история.

И всяка зима няколко човека, на доброволни начала - чистим алеите на паркинга, а и отпред улицата - също.

Иначе става някакво абсолютно струпване на коли, и всеки се кара със всеки.....

Куатро - добър избор, но аз след като съм си я напазарувал вече колата - как да стане? :mrgreen:

Иначе правя следното - пръскам гумите с тъй наречените течни вериги, а и със сол! Та даже и в момента имам едно чувалче със сол в багажника - още от зимата ми е останало.

И си мечтая за диференциал с повишено триене - но не електронен, а най-стария, торсенския.

И се извинявам за отклонението!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като сме почнали да тролиме - и аз така... тази зима бях купил един стек със морска сол... защото пред нас не чистеше никой... а ние ще се пребиеме, не ми пука дали друг ще се пребие въобще, защото са мързели, та чистих и хвърлях сол сам, остана ми половината от стек и си го возех в багажника, защото очаквах зима да има - а то излезе кална зима... и другата ще е такава... щом Юли пляска дъжд и градушки само, слънцето го няма като предните лета...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като сме почнали да тролиме - и аз така... тази зима бях купил един стек със морска сол... защото пред нас не чистеше никой... а ние ще се пребиеме, не ми пука дали друг ще се пребие въобще, защото са мързели, та чистих и хвърлях сол сам, остана ми половината от стек и си го возех в багажника, защото очаквах зима да има - а то излезе кална зима... и другата ще е такава... щом Юли пляска дъжд и градушки само, слънцето го няма като предните лета...

 

Поздрави

 

Абе не се знае - следващата зима може и да не е кална.

Аз още отсега разглеждам разни оферти за зимни гуми....

Не че смятам да ги сменявам моите - ама все пак.

Като в оня виц - за индианците. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съсед има А6-ца, quattro комби 2.8 мотора - от 90-те години кола... друг съсед има ауди А3 и закъсал в пряспата, че нашата улица много слабо се чисти от снегорин... А6-цата минава отстрани през канавка със сняг, закача А3-ката и я дърпа към 20-тина метра, като го оставя на безопасно място, където е изчистено... И съседа с А3 слязал и казал на оня с А6-цата, който го дърпал "Абе... ама... аз не бях запалил, ти тръгна преди да запаля?!" - оня с А6цата му казал "Е нищо де, нали свършихме работа!"... Та поуката е - куатро! Тоя същия съсед с А6-цата преди караше служебен супърб 2 v6 3.6 4х4, казваше, че това не е 4х4, много гадно нещо било спрямо куатрото... включвало се внезапно, малко гадно било чувството, пързалял се, не било като при А6-цата... разкара го и си взе служебен мотор :D

 

Поздрави

Гадно е да направо отврат smile091.Лошото е че и на VW слагат същото smile175 .Аз още не съм се пързалял(да чукам на дърво),но щом съседа така казва.Quattro е ясно че трябва да е по-проходимо,гори обаче доволно повече,а и като легне по корем колата едва ли ще спаси положението.Не се заяждам просто наблюденията ми дотук са положителни smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съсед има А6-ца, quattro комби 2.8 мотора - от 90-те години кола... друг съсед има ауди А3 и закъсал в пряспата, че нашата улица много слабо се чисти от снегорин... А6-цата минава отстрани през канавка със сняг, закача А3-ката и я дърпа към 20-тина метра, като го оставя на безопасно място, където е изчистено... И съседа с А3 слязал и казал на оня с А6-цата, който го дърпал "Абе... ама... аз не бях запалил, ти тръгна преди да запаля?!" - оня с А6цата му казал "Е нищо де, нали свършихме работа!"... Та поуката е - куатро! Тоя същия съсед с А6-цата преди караше служебен супърб 2 v6 3.6 4х4, казваше, че това не е 4х4, много гадно нещо било спрямо куатрото... включвало се внезапно, малко гадно било чувството, пързалял се, не било като при А6-цата... разкара го и си взе служебен мотор :D

 

Поздрави

Гадно е да направо отврат smile091.Лошото е че и на VW слагат същото smile175 .Аз още не съм се пързалял(да чукам на дърво),но щом съседа така казва.Quattro е ясно че трябва да е по-проходимо,гори обаче доволно повече,а и като легне по корем колата едва ли ще спаси положението.Не се заяждам просто наблюденията ми дотук са положителни smile027

 

За мен разликата между haldex и quattro е в усещането.

Quattro-то придава усещане за кола със задно, а haldex-a за кола с предно.

А това колко е проходимо едно или другото, е чисто субективен момент, все пак най-проходимата кола е прежалената кола smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.