Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ОФИЦИАЛНО - Шкода Октавия 3


skodaman

Recommended Posts

Има вече цени на РС (45-46 000лв.). Интересното е, че вече надгражда оборудване елеганс, а не амбиенте! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 682
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shaft

    53

  • VALDO

    52

  • stivi797

    43

  • Milen Dimitrov

    39

Най-много писали в темата

Днес правих тест драйв на О3 2.0 дизел 150 к.с. Ами Не ме впечатли с нищо, което да ме накара да си я купя. Като вървене, не мисля, че е нещо много повече от 2.0 ТДИ 140 к.с. Огледалата са ми доста странни, както ми се стори,че предното стъкло е доста полегато. Таблото ми хареса, но централната конзола много постна. Колата беше Елеганс с кожен салон. Качвайки се питам човека от ЕТ - това Елеганс ли е? Ми не знам, я ръгни задна. Включвам задна и се активира парктроника и човека: Аааа, Елеганс е. Джантите са ужасни - супер постни 16-ки.

Вътре ми се стори доста просторна, возията твърдичка, но изработката... зле, зле, зле. На шофьорската седалка кожата около дупките на подглавнига отзява по 1 см и се вижда донапрена на седалката, дръжката на шофьорската врата стоеше като разкачена - коментирам го и човека казва: "Аааа, те първите бройки са така, даже и потропваха, поскърцваха" Е може ли такова нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...но изработката... зле, зле, зле. На шофьорската седалка кожата около дупките на подглавнига отзява по 1 см и се вижда донапрена на седалката, дръжката на шофьорската врата стоеше като разкачена - коментирам го и човека казва: "Аааа, те първите бройки са така, даже и потропваха, поскърцваха" Е може ли такова нещо?

 

Зле е , да . Като на О2-ката. Където да натиснеш ( кора, табло, дръжки... ) се чува СКРЪЦ. Голям скръц !

Пробвах го на нов екземпляр - в шоурума, още неподкарван.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко, което казвате, може и да е така, но хайде намерете на нашия пазар автомобил с 4х4, DSG и 180 к.с. (1,8 ТСИ) от този клас, с екстрите на елеганса за 50 000 лв. с ДДС... Може и да намерите, ама той ще е френска ч*кия. В момента оглеждам всичко с тези характеристики и няма по-евтино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко, което казвате, може и да е така, но хайде намерете на нашия пазар автомобил с 4х4, DSG и 180 к.с. (1,8 ТСИ) от този клас, с екстрите на елеганса за 50 000 лв. с ДДС... Може и да намерите, ама той ще е френска ч*кия. В момента оглеждам всичко с тези характеристики и няма по-евтино.

 

Мятай се на един от служебните Супърби - не изглеждат лоши :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познай кой се оправя с пътните книжки на единия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супърб 2 (фл / не фл) със сигурност пред О3 :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер си е колцата

 

Единствената грозна Октавия е фейслифтовата двойка.Всеки си има вкус и мнение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познай кой се оправя с пътните книжки на единия...

 

Не се и съмнявам :)

 

Тцтц, Ники идвал си в ЕТ и не си се обадил..

 

Много бързах, ама нали ти казах,че ще обядваме другата седмица. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах ги и двете - двулитров дизел, 150 коня, ДСГ - и ми направи впечатление, че комбито е с доста по-твърда возия.

Та дори и забележимо потропва по фугите и капаците..... Иначе потропването много не прониква във вътрешността - обаче си се чува. Докато хетча - той е подчертано мек като возия.

Ала като стабилност и спирачен път - и двете не са никак зле!

Но като фуги, дунапрени и скърцане - абе, май братята чехи тоя път мноооого са бързали! smile091

И дано да го оправят това - че все пак 45-50 хиляди не са никак малко пари! [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях вчера с Ники, определено не впечатлява с НИЩО! НО дизеловия РС изглежда, че ще е интересен 186кс :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъъъ,интересен.С тия 8.1s до 100km/h едва ли!

 

Щеше да е интересен , ако на тия коне беше PD . Тогава щеше да е 7,0 с. Само дето щеше повечко да бръмка... smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едни размисли. Когато взимах Шкодата 2008г още беше бума на продажбите и всички дилъри респективно производители държаха високи цени.

5 години по-късно на новата шкода цената е същата, като ниво - елеганс 2,0 дсг 2008г 40хил 2013г 40хил..

 

Гледам Тойота Авенсис, Шевролет круз, Голф, Джета, Пасат, Опели, Фордове и т.н. За тия пари може да се вземе прилична кола от цитираните и то по-висок клас, като Авенсис или Пасат. Да вярно, че с по-малък двигател и скоростна но при съпоставка и другите екстри то работата е на "кантар".. Особенно, че новата Октавиа не блести с качествени материали и изработка.

 

В тоя ред на мисли или ВАГ държи високи цени за брандовете си за да може да изпъква vw или иска да направи тези марки по-специални...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едни размисли. Когато взимах Шкодата 2008г още беше бума на продажбите и всички дилъри респективно производители държаха високи цени.

5 години по-късно на новата шкода цената е същата, като ниво - елеганс 2,0 дсг 2008г 40хил 2013г 40хил..

 

Гледам Тойота Авенсис, Шевролет круз, Голф, Джета, Пасат, Опели, Фордове и т.н. За тия пари може да се вземе прилична кола от цитираните и то по-висок клас, като Авенсис или Пасат. Да вярно, че с по-малък двигател и скоростна но при съпоставка и другите екстри то работата е на "кантар".. Особенно, че новата Октавиа не блести с качествени материали и изработка.

 

В тоя ред на мисли или ВАГ държи високи цени за брандовете си за да може да изпъква vw или иска да направи тези марки по-специални...

 

 

Незнам силно съм изненадан от мнението на колегите за новата Октавия... лично аз не съм я виждал още..... но по отношение на цените:

 

Passat Trendline 1.4TSI / 122 - BGN 40.285,00

Passat Trendline 1.6TDI BMT / 106 - BGN 42.580,00

Passat Comfortline 1.4TSI BMT / 160 - BGN 43.950,00

Passat Comfortline 2.0TDI BMT / BGN - 48.405,00

Passat Highline 1.4TSI BMT / 160 - BGN 47.255,00

Passat Highline 2.0TDI BMT / 140 - BGN 51.710,00

 

Октавия TSI / 77 kW / 105 к.c., 6M - 27 970 27 970 32 560 - начална цена на различните нива на оборудване - Active Ambition Elegance

Октавия TSI / 103 kW / 140 к.c., 6M - 31 400 33 720 35 980 - начална цена на различните нива на оборудване - Active Ambition Elegance

Октавия TDI-CR / 110 kW / 150 к.c., DPF, 6M - 38 360 40 680 - начална цена на различните нива на оборудване Ambition Elegance

 

Тъй че материалите винаги ще определят крайната цена.....затова и най-вероятно Ви прави впечатление. Но при тази разлика която виждам, не бих казал че нещата са на "кантар".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октавията я сравнявай с голф бе колега!!!!!!!!!!!!!!!

какво общо има с пасата

 

Благодаря колега, сравнявам това което е написал колегата по нагоре smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и за голфа smile049

 

Golf Trendline 1.2TSI BMT бензин 105/77 1.2 6МТ BGN 34.070,00

Golf Trendline 1.6TDI BMT дизел 105/77 1.6 5МТ BGN 36.505,00

Golf Comfortline 1.2TSI BMT бензин 105/77 1.2 6МТ BGN 36.175,00

Golf Comfortline 2.0TDI BMT дизел 150/110 2.0 6МТ BGN 42.010,00

Golf Highline 1.4TSI BMT бензин 122/90 1.4 6МТ BGN 38.980,00

Golf Highline 2.0TDI BMT дизел 150/110 2.0 6МТ BGN 43.770,00

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно се надявам, че тези сглобки http://www.auto-press.net/a:Skoda-започна-производството-на-новата-Octavia-в-Русия няма да стигнат до България, че тогава качеството ще падне драстично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно се надявам, че тези сглобки http://www.auto-press.net/a:Skoda-започна-производството-на-новата-Octavia-в-Русия няма да стигнат до България, че тогава качеството ще падне драстично.

Няма начин, споко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега написах, че при високите версии на оборудване се достигат цени на по-високия клас автомобили. Т.е. Октавия тси 140кс за 35980лв е само 4000 по-евтина от Пасат 1,4тси съответно при дизела е същото и то говорим за по-висок клас автомобил. Авенсиса започва от 34хил лв а той е клас на пасата.

Ако сме честни ще сравняваме Октавия с Джета и там цената е още в по-малък клин.

И пак повтарям Октавия за 40хил лв с много екстри отива към ниския клас на Пасат и средно при Авенсис. И тук вече е на кантар за мен - натокана октавия или по-висок клас автомобил с по-малко екстри. А като цена Шкода губи драстично от Шевролет и Опел където цената може да се договаря до 7-12% надолу.

Когато взимах моята разликата беше огромна между Пасат, Авенсис и Октавия. А сега Октавия има същата цена както преди 4-5 години. Тогава взимахме Тойота корола дизел - 35хил лв сега Аурис дизел същото ниво оборудване е 33хил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.