Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

И аз съм го чувал, ама не съм го виждал да работи на живо това. Но съм виждал как кола пали сутринта на магия, кара се, спира се, след 3 часа се подгрява 3 пъти и стартера повече не може да превърти :) Естествено проблема тук не е в свещите, а в акумулатора, ама ако не беше подгрявал можеше да се приберем без да се молим за ток :)

 

Абе много може да си приказваме и все ще са глупости. 4 здрави свещи и кой как му е кеф да я подгрява, щом успява да я запали и върви, значи всичко е наред.

  • Отговори 104
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shaft

    20

  • Цецо75

    17

  • evin

    14

  • димон

    12

Най-много писали в темата

Публикувано

От доста време ще питам за подгряване няколко пъти имате в предвид, че давате на контакт няколко пъти преди да запалите или нещо пак съм изпуснал?

Публикувано

Истината е допълнителна нафтова печка Webasto и двг ще пали дори без свещи :D

 

Аз с двойното подгряване си докарах бъг в компа на DSG-то, така че не мисля, че е добра идея да се ресетват комповете (много на брой) докато си зареждат софтуерите и си правят чекове след подаване на контакт.

Публикувано
От доста време ще питам за подгряване няколко пъти имате в предвид, че давате на контакт няколко пъти преди да запалите или нещо пак съм изпуснал?

 

Да. Даваш на контакт, броиш до 10, гасиш, пак даваш на контакт, пак броиш до 10.... и така колко пъти искаш... И накрая палиш :) Колко време свети реотана го игнорираш като обективна информация.

 

Мойта кола без такива фокуси пали и работи равномерно до -10. Та незнам как да разбера дали с тях е по - добре или е по-зле. Разлика с баене и без баене - не се наблюдава. Та затова цялата тая черна магия ми се струва малко пресилена.

Публикувано

Джетата е с този мотор, за 4 години съм я подгрял .......... 3 пъти при -20, и не защото е било необходимо.

  • 8 месеци по-късно...
Публикувано
Нали ви е ясно колко харчат тия свещички... та не прекалявайте с подгряването, че при по-старичък акумулатор, може да няма ток да подкара буталата :)

...

 

Прав си на 50% smile049 При разреждане на акумулатора (т.е. докато подгряват свещите) протичащите химични реакции покачват температурата на акумулатора, а от там и капацитета/заряда му. Дори бях чел препоръки при много студено време да се даде на контакт, да се запалят фаровете за 20-30 сек, да се загасят и да се изчака още 5-10 и тогава да се пали. Така стартовия ток се качвал значително smile021

Това си е много стара практика...да пуснеш голям консуматор,малко преди да завъртиш ключа при - 15 и надолу...

...а някой може ли да ми препоръча свещи и какви са оригиналните за първоначално вграждане за 1.9TDI/PD - 105hp,че на моята три не работят вече,а идва зима...

Публикувано

Моите бяха бош, чувал съм от други беру... к'вот' те кефи май-май :) Аз си карам с Искра и си е добре за сега - ще видиме как ще е тази зима, че май се очаква много злобна зима... за жалост.

 

Поздрави

Публикувано

Има много марки - Бош, Беру, АЦДелко... май боша е оригинално.

 

Има и Искра, чешки, аз такива търкалям, за 2 зими нямам ядове.

Публикувано

Оригинално от завода слагат Beru. Или поне са слагали през 2006-а г. :)

А Bosch отдавна не са това, което са били преди 10-15 години, аз стоя много далече от тяхната долнопробна продукция.

Бих пробвал Iskra с най-голямо удоволствие.

Публикувано

А как се разбира, че има изгоряла свещ при този мотор?

Публикувано
А как се разбира, че има изгоряла свещ при този мотор?

viewtopic.php?f=46&t=30233 :D

Колега , вече си го задавал този въпрос в началото на темата smile049

Публикувано

Демек трябва да си правиш диагностика за да разбереш. Нищо не ти святка по таблото и т.н. Не се "усещат" някакви симптоми при палене.

Публикувано

Усеща се брадъре.Бая зор и беше на фабията да запали зимата.Оказа се,че първата подгревна я няма никаква и я смених само нея.Другите си бяха добре.

Публикувано

Мери се с омметър. Всяка стойност над 0.7-0.8 ома дава "изгоряла" свещ. На практика прекъсва напълно в много редки случаи, обикновено стига до 200-300 ома. Но над 1-2 ома вече не загрява достатъчно.

  • 3 седмици по-късно...
Публикувано

Вече съм с 4 бр.чисто-нови свещи.Старите бяха BERU,предполагам,че са оригиналните.Колата е на 153000км.

Монтираха ми пак BERU.За сега не намирам разлика...ще видим дали ще има разлика при по-ниски температури.

Публикувано

И аз се наточих да ги сменям най-късно в началото на другия месец. Мисля да им я карам в ЕТ, засега няма никакъв проблем с паленето, но си спомням, че миналата зима на под -10 бая въртеше на стартер докато захапе. Та ще сменям в най-скоро време.

 

Колега hafrika на теб къде ти ги сменяха и колко пари те друснаха ? :)

Публикувано

Eдин съвет към всички!

Слагайте СУПЕР ВИСОКОКАЧЕСТВЕНИ свещи,защото не са малко случаите,когато свещи са виновни за повреда в турбината!!!

Публикувано
Мери се с омметър. Всяка стойност над 0.7-0.8 ома дава "изгоряла" свещ. На практика прекъсва напълно в много редки случаи, обикновено стига до 200-300 ома. Но над 1-2 ома вече не загрява достатъчно.

 

Само че първо, преди да почнеш да мериш, гледаш какво е и съпротивлението на сондите - и чак тогава мериш и свещите!

Или ако имаш бутонче за нулиране - първо го натискаш него, за да нулираш показанията. И чак тогава мериш свещите.

Защото и самите сонди имат съпротивление, което е от порядъка на 0.5-1 ома - поради което малките съпротивления се мерят с голяма погрешност!

Публикувано
Eдин съвет към всички!

Слагайте СУПЕР ВИСОКОКАЧЕСТВЕНИ свещи,защото не са малко случаите,когато свещи са виновни за повреда в турбината!!!

 

Ама си и ти. Минеш, хвърлиш бомбата и ни гледаш сеира.

 

Пусни малко трошици информация де! Може да съм леко тъп, ама никак си не мога да вържа подгревна свещ с турбина...

 

Освен ако не се разпарчетосат и да заминат към изхода.

Публикувано

именно,отчупва се най долната част и минава през топлата перка и я накривява,както и лопатките на геобетрията

Публикувано

Тенкс smile159

Публикувано
И аз се наточих да ги сменям най-късно в началото на другия месец. Мисля да им я карам в ЕТ, засега няма никакъв проблем с паленето, но си спомням, че миналата зима на под -10 бая въртеше на стартер докато захапе. Та ще сменям в най-скоро време.

 

Колега hafrika на теб къде ти ги сменяха и колко пари те друснаха ? :)

Смяната на свещите ми я направиха в едно сервизче в Красна поляна.Струваше ми около 140 лв. с труда.Ако имаш интерес,пиши ми.Ще ти пратя координати.

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано
Мери се с омметър. Всяка стойност над 0.7-0.8 ома дава "изгоряла" свещ. На практика прекъсва напълно в много редки случаи, обикновено стига до 200-300 ома. Но над 1-2 ома вече не загрява достатъчно.

 

Само че първо, преди да почнеш да мериш, гледаш какво е и съпротивлението на сондите - и чак тогава мериш и свещите!

Или ако имаш бутонче за нулиране - първо го натискаш него, за да нулираш показанията. И чак тогава мериш свещите.

Защото и самите сонди имат съпротивление, което е от порядъка на 0.5-1 ома - поради което малките съпротивления се мерят с голяма погрешност!

 

Сигурно си прав - за някой евтин мултицет

Моят Agilent е фабрично нулиран, дава 0.00 ома при късо между сондите

Публикувано

Моят FLUKE 117 , също неевтин дава 0,2 Ом. ;)

Публикувано
Моят FLUKE 117 , също неевтин дава 0,2 Ом. ;)

 

Добреее! Сериозните уреди са половината успех!

Моят уред за ниски съпротивления е UT71E на UNI-T.

Много читав уред! С памет за режимите и за измерените стойности - та при необходимост човек може да мисли на спокойствие над измерените стойности.

Струва прилични кинти - но си струва! :smt017

И само напомням де - то е ясно иначе, че който мери редовно ниски стойности на съпротивлението, се е сблъсквал с тоя момент.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.