Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda 105L - новото зверче в семейството ми


__smirnoff__

Recommended Posts

Въпросче: кабелчетата, които си прекарал през гумените тампончета, със силиконова изолация ли са?

Ако не са - след време ще се втвърдят и има опасност да се нацепят.

Предложение: мушни ги в шлаух, и добави малко талк - ще им позволи да се плъзгат по леко, без да се нарушават изолациите.

 

P.S. С интерес следя темата ти

Поздрави smile027

 

не, нямат изолация. Именно за шлауха се сетих да им сложа, и то термошлаух, който да нагрея леко в единия край, който сепада вътре в гредата, та да може да се движи и търка шлаухата, вместо кабелите. Лошото е, че ми дойде идеята чак след като сглобих вече всичко, но работа по колата ще има и занапред, при следващото разглобяване на вратите ще ги коригирам нещата :)

 

Радвам се, че ти е интересна темата, правя всичко с много желание и ме радва, че хората оценяват труда и най-вече мерака ми! :)

 

 

Моята няма такъв +, имаше един който заключваше при натискане на спирачка, но го разкарах.

 

П.с Пластмасовите тапички от преден капак, докарват най - оригиналния вид на мястото на липсващите дръжки.

 

и аз го разкарах въпросния, не ми допада някакси колата сама да си има контрол над заключването :D

 

за тапичките - =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 310
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • __smirnoff__

    99

  • maxrpm

    41

  • joro-120L

    39

  • skodko

    25

За мерака - нормално е, ти си пловдивчанин, а тапичките са хрумнали на баща му на malkiq, евала за което. Заключването ... най - вече защото се амортизират машинките, а и иначе мисля че ако се обърна, по - лесно ще ме извадят ако са отключени вратите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Днес свърших една доста полезна и занимателна работа. Алуминиевите прагчета долу на вратите - бяха доста поочукани, мръсни, криви. Благодарение на колега от форума, се сдобих с доста по-читави от моите, направо перфектни. Трябваше им само да ги позамия и забърша. Такава ми беше и идеята, и започнах процедурата. Първо с влажна гъбичка махнах калта и големите мръсотии, после с парцалче забърсах и изсуших, след което последва доста старателно измиване с CIF. Дотук добре, станаха страхотни. В един момент обаче ми дойде на акъла, че имам една паста за полиране Turtle Wax, която бях купил преди 4-5 години и от тогава ми седи в гаража. Реших да пробвам - речено-сторено, намазах на едно място, разтърках, после забърсах. Резултата ми хареса, и с един приятел около час по-късно, след 2 кафета и 2 шоколада, бяхме готови. Ето го и резултата, не е перфектен, но за 30 годишни прагове, настъпвани и кривени кой знае колко пъти, мисля че се получи добре:

 

единия заден, после поизправих кривините на всичките, доколкото можах, но не съм снимал:

03-01.thumb.jpg.3556aeb630a25559faedd0cdbd7b9a75.jpg

 

и тук един обработен и един необработен (кривия е моя си, който не се ползва, само за сравнение съм го снимал):

03-02.thumb.jpg.1bfca6b904d50af72424bbbd3a043c42.jpg

03-03.thumb.jpg.4c20a58c98929c38182d395221281b27.jpg

 

Иначе по колата се работи активно последните дни, в скоро време ще споделя развитието,както и ще има снимков материал.

 

Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее, разликата се вижда. Ръчичка да пипне :) Следващия път като дойдем и шоколад да има, не само кафета ;) и ще направим чудеса! Купи ли паста?

Може би комисията ще мине в събота :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те от комисията разногледи ще станат от лъскарки :smt032 . Само на Пешо да не е пъпчасала пак. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

събота ще е ден за пастиране, комисията е добре дошла :)

освен шоколад и кафета, може да има и кола, да е пълна кофеиновата доза :D

за паста не съм ходил още, утре, най-късно вдругиден трябва да отида, зависи кога ще остане свободно време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те от комисията разногледи ще станат от лъскарки :smt032 ......

Тя комисията е в състав от Пловдив и е свикнала на такива гледки :)

 

Иво, може и да минем да ударим по едно рамо. Парцалите от мен! Бели памучни :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заповядайте, заповядайте, то не толкова за работа, ами по-скоро да ударим малко мохабет :)

иначе виж, парцалите са ми кът, имам малко, и то само мръсни :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oстави го за събора ,брат. Ще наредим скарата и ще я изтъркаме, докато пушим сръбски фасове, под звуците на Maiden s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, дето викаш... ама нищо де, то пак може, тя колата няма да откаже още един слой паста :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, дето викаш... ама нищо де, то пак може, тя колата няма да откаже още един слой паста :)

Aaaa, ако я полираш и ми хареса, нещо което работи, аз не пипам. Ще набиваме кебапчета, ще пушим и ще бройкаме мадамите, който ,евентуално, ще дойдат да разгледат манастира, докато сме го окопирали. smile035 smile035 Ако са над 18, може и да ги разведем, да го разгледат smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заповядайте, заповядайте, то не толкова за работа, ами по-скоро да ударим малко мохабет :) ........

Той моабета е лесен, ама и бая търкане те чака. Всеки като лъсне по три детайла и си готов.

Не си мисли, че ние ше пием Кола на беседката и шта гледаме как се чанчиш :smt030

 

Oстави го за събора ,брат. Ще наредим скарата и ще я изтъркаме............... s_flag

Щом Сашко е там, аз спокойно мога да се заема с обръщането на кИфтетата smile159

п.п. Саше, предстои едно мероприятие и до неделя, колата трябва да е лъскачка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом Сашко е там, аз спокойно мога да се заема с обръщането на кИфтетата smile159

благодаря, поласкан съм . :P

п.п. Саше, предстои едно мероприятие и до неделя, колата трябва да е лъскачка.

Не е проблем и така да отиде, направете един бърнаут на мероприятието и хората ще я гледат, като все едно е "лъскачка". :) Разпробийте жигльорите с голямата бургия и готово :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дълъг ден беше днес за шкодичката, то цялата седмица и беше дълга де...

 

има доста материал за показване, ще започна с дреболиите от изминалата седмица. Едното нещо, което свърших, са джантите. Най-накрая в петък вечерта ги качих на колата, адски доволен съм. Минаха през няколко стадии на развитие, откакто са при мен, ще илюстрирам със снимки. Ето така ги взех, в доста добро състояние, общо взето можех да ги слагам и да си карам, бяха почти без забележки:

 

03-04.thumb.jpg.c7a0f5ca08315bf6879bfb5794422878.jpg

 

да, обаче, шило в торба не стои, и реших, че ще ги правя както трябва. За целта трябваше да се свали старата боя, и естествено, начинът бе песъкоструй, но в един момент открих алтернатива - сода. Същото като песъкоструя, но много по-фино, което ме устройва, защото се запазват абсолютно всички дребни детайлчета по джантата, малките буквички, абе всичко. Ето как изглеждаха джантите след сода бластинга:

 

03-05.thumb.jpg.78df3cb2f636fccecc4ce1f454e9cd66.jpg

03-06.thumb.jpg.db5f2de5317fbbdbc8c0a0e27a0b932d.jpg

 

и съответно след това се боядисаха, нямах време да ги снимам преди да им сложа гуми, защото почти буквално ги взех от боя и отидох да ги монтирам. Ето една снимка как застанаха вече на колата, по-нататък ще направя и по-детайлни снимки:

 

03-07.thumb.jpg.e4d234ab34aaad74c6198033e048d399.jpg

 

Другото, което свърших през изминалата седмица, бе да си боядисам най-накрая металните капаци отпред на халогените. Доста бяха поръждясали, бая търкане падна, минах едра шкурка, после по-дребна, накрая водна и ги пръснах със спрей. Ето и снимки от процеса:

 

единия капак изтъркан с една шкурка до другия, недокоснат все още:

 

03-08.thumb.jpg.28b08ecc805a9cbd76ca452d5bb70e72.jpg

 

ето го и другия в процес на търкане:

 

03-09.thumb.jpg.80663593e379e0a1721affd59f93696e.jpg

 

съответно и крайния резултат:

 

03-10.thumb.jpg.08566f8ce349af99a14cf238e9897110.jpg

 

Дотук с дреболиите. Идва ред на сериозната част - изминалия ден. Преди да започна да описвам, искам да благодаря страшно много на колегите от клуба, които минаха през мен да направим малко мохабет, и адски много да помогнат за работата. Най-сърдечно благодаря на joro-120L, на Наско с октавията, без които щях да съм на третия калник още, на Peter_B, който така старателно се погрижи за интериора и пластмасовите елементи. Благодаря момчета, ако не бяхте вие, още щях да търкам! smile126

 

А сега малко за работата - днес бе денят, в който шкодичката бе подложена на невероятни спа процедури :D А именно - пастиране, лъскане, търкане... Като за начало ето една снимка преди началото на процеса - как изглеждаше баба Шкода тази сутрин:

 

030045335.jpg.4056d64fa9d50fc62979c5e9d53efc83.jpg

 

Последва много търкане. Реших по едни или други причини процеса да се извърши на ръка. Знам, че полиране с машина щеше да е в пъти по-лесно, но хей, къде му е забавното на това? ;)

 

Ето и една снимка в процес на работа, ясно си личи къде е търкано, и какъв е ефекта:

 

03-11.thumb.jpg.d90f242f9f7de0c8f6a1f5112315ba6c.jpg

 

Почти цял ден след началото на процеса, вече можех да снимам завършената кола. Ето я как изглежда в момента, и може би в следващите 2-3 месеца преди да се матира пак боята :lol: :

 

030045340.jpg.eb83d9e9cf126341b6bf7d4222e25a1c.jpg

 

 

 

03-12.thumb.jpg.0f41b60254bc1fb7de691d35e1f9abe1.jpg03-13.thumb.jpg.4a7224d1698b1e3ed77bb706c4338581.jpg

 

Общо взето разликата е на лице. След пастирането, монтажа на джантите, изчистването и забърсването на всички пластмасови и хромирани елементи и чистенето на салона направо не мога да си позная колата.

 

А ето и една снимка по повод предишните постове за колата и шоколадите, бях подготвен подобаващо за проверяващата комисия :D :

 

03-14.thumb.jpg.cefa219f323c89c76797406dcadc0981.jpg

 

Още веднъж искам да изкажа благодарности на всички, които ми помогнаха днес! Без вас сега съвсем нямаше да мога да си движа ръката!

 

Та такива неща се случиха тези дни на шкодичката. Скоро развитието продължава, с други дребни детайли и елементи. Още снимки ще има в скоро време.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е, доста труд хвърлихме s_flag Айде до след малко :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко снимки от Classic Car Day 2013, от неделя все не ми остава време да ги кача. Между другото оказа се, че апаратa ми прави по-кофти снимки от телефона, така че май няма да го ползвам вече :D

 

030056423.jpg

 

030056427.jpg

 

030056428.jpg

 

030056473.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодата е слънце! Само, моля те, махни капачките от оцет от рамената на чистачките, за да си дойде всичко на мястото. smile049 smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодата е слънце! Само, моля те, махни капачките от оцет от рамената на чистачките, за да си дойде всичко на мястото.

Само това не го моли... НЕсломим е! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D да, така е, решил съм да оставя капачките, харесват ми как стоят, пък са и неизбежен спомен от по-старите времена :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D да, така е, решил съм да оставя капачките, харесват ми как стоят, пък са и неизбежен спомен от по-старите времена :)

Сега, аз като по дърт да ти кажа. /Може и да са ти разказвали/ В тоталитарното време много крадяха чистачки. Хората си ги сваляха и ги слагаха само при дъждовно време. Тези тапи от оцет някои /но не и аз/ ги поставяха с цел да не се надере стъклото от рамената при случайно включване на чистачките, когато са без пера.

Така че, ако искаш да си още по-оригинален, свали перата и дръпни тапите напред. ;)

п.п. Ама тая кола много лъскава станала на снимките. Чак да не повярваш. :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре човека направо си е паднал на мястото при Вас :smt017 . Я си представи, че беше софиянец, на НИМ щяхме да се чудим що отпред не са му турили матор, и за какво му е резервния в багажника. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.