Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda 105L - новото зверче в семейството ми


__smirnoff__

Recommended Posts

  • Отговори 310
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • __smirnoff__

    99

  • maxrpm

    41

  • joro-120L

    39

  • skodko

    25

Иво, на първо място искам да благодаря на теб и Жоро за оказаната помощ в събота. smile126 Загубих ви целия следобяд :oops:

 

А ето тук сега още малко снимки от кухнята и процеса на преобразяване :D Ама тя верно стана много джуджана, брейй и аз не очаквах smile092

 

030110602.jpg?r=0

 

030110605.jpg?r=0

 

030110606.jpg?r=0

 

030110607.jpg?r=0

 

030110608.jpg?r=0

 

030110609.jpg?r=0

 

030110610.jpg?r=0

 

030110611.jpg?r=0

 

030110612.jpg?r=0

 

030110613.jpg?r=0

 

030110614.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спойлера как стана, такъв ли си беше или му баяхте с нещо? Нови спойлери няма в магазина и се чудя какво да го правя :-k

 

П.с Смирноф, моля те махни тези москвичови колани и си сложи черни 120 кови. Салона е изцяло черен и това е най - якото в него. Коли се продават сега на части бол!

 

Преди години когато още не беше задължително да се слага колан, чичо ми имаше москвич-фургон самоделка. Беше изхвърлил коланите в кашон на тавана и от тях си направих ограничители за ръкавите на полуоските, бяха същите сини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петьо мерси за снимките, супер са!

А за помощта - нямаш грижи, винаги сме на линия! :)

 

max, спойлера, както и всички останали пластмасови елементи, включително по интериора, кори, табло - Петьо ги мина много старателно с гъбички за обувки. Бая баене им удари, но направо светнаха. 2-3 дни беше ефекта уау, макар че сега като я гледам, специално спойлера, броните и целия интериор още седят като все едно минати.

 

едит: сега видях, за коланите. Колани имам вече, черни, разбира се, приготвени са, чакат си освежаването и монтажа. Инерционни са, чешко производство от онея години, много са готини

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз инерционните ги предпочитам, главно защото са по-прибрани, не висят така свободно и разхвърляно като тези. А и супер късмет извадих, че се сдобих с колани от онази епоха, тъй като наблягам на автентичността малко или много, ама да ми висят каишите както сега някак не ме радва особено :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен е все едно, чак такава автентичност не ме влече. Освен, че на закопчалките пише PAL мяма друго по - различно. Пък обикновените аз ги замятам на облегалката на седалката. На инерционните бях им сложил по един пирон да не се прибират и пак си ги замятах.

 

То попринцип е измислено като излизаш от колата да ги закачиш на закачалките на средната колона горе на кръглото, за да не висят, но е безумно и едва ли някой го прави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпрос на навик е, аз като се кача в кола и не опъна ли каиша, ми е терсене :D

 

да де, ама пак висят, дори и закачени, не ме кефи

 

 

колега МЗМА, с удоволствие бих и ги дал, но конкретно тези капачки, са ми спомен от детството, като съм бил 5-6 годишен,и дори да ги сваля, ще си ги пазя. Ако по някакъв повод намеря други, веднага съм готов да ги споделя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех тоя Пловдив , ех тия Шкоди ! :D Ивчо , правете едно ретро сервизче и хващайте батко ви Жоро за мениджър.

Забравих да те питам на Калояново откъде докопа тези Метеор 2 джанти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех тоя Пловдив , ех тия Шкоди ! :D Ивчо , правете едно ретро сервизче и хващайте батко ви Жоро за мениджър.

Забравих да те питам на Калояново откъде докопа тези Метеор 2 джанти?

Ще трябва да направят и спортен отдел - иначе къде ще се вихри Анастас :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едно малко сервизче, с десетина клетки, не повече :D :smt017 а без спортен отдел закъде сме, те нали шкодите са спортни автомобили все пак :)

 

Кире джантите ги купих от Орхан, доколкото разбрах са били на Рапид. Бяха в супер състояние още като ги взех, но въпреки всичко ги боядисах на ново в по-светло сив нюанс от преди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с 3 клетки става схемата и проектчето , а Сашko(maxrpm) отдавна е заявил , че Шкода значи моторспорт по дефоулт. :D Сега се сетих , чe съм ги виждал на Орхановия рапид ама само двете.

Ивчо , означението на контролната лампа за зареждането в схемата на Шкодата е с цифра 54( на включването и на реле - регулатора на напрежение), умирам за жълти френскочалъмни нискоразположени една идея пред късите светлини фарове за мъгла!

И да свирнеш за ретро / янгтаймър радиокасетофон с по-тежък звук , подходящ за епохата на колата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

супер, записвам си номер 54

халогените и мен много ме радват, също и светят прекрасно, грам не заслепяват. Доста хора обаче не ги харесват, ама то си е и въпрос на вкус де :)

за радиото ще го говорим, но малко по-натам във времето :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Сега се сетих , чe съм ги виждал на Орхановия рапид ама само двете.

Бъркаш се ;)

post-4842-138453457477_thumb.jpgpost-4842-138453457499_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че се увеличават хората в форума, който осъзнават, че работния режим на двигателя започва в оранжевата зона на оборотомера.

 

Сега остава да разберете, че тая кола е DOT3 ONLY и че четворката кутия е в пъти по - здрава от 5 цата кутия и да спрете да слагате тези петици. Аз вече дадох една за скрап. "Бъди пич, карай с четворка." smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, не бъркай в раната......

И семейството ,още не са ми простили !

Исках да покажа къде са били джантите преди и колко броя са.

Нямам по подходящи снимки smile049

 

Поздрави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, заинтригуван съм от "сода-бластинга". Би ли дал подробности - за сода бикарбонат ли иде реч; в домашни условия ли е правен, и ако е така с какъв пистолет и компресор? Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не мога да ти кажа каква точно сода се използва, информацията, която знам е, че е доста по-фина от кварцовият пясък, който се използва при пясъкоструя. Което съответно позволява много по детайлно изчистване, при мен на джантите буквално всяка една буквичка от надписите е перфектна, няма наранено, подронено, а самите повърхности стават много гладки след обработката със сода. Също видях и други елементи, които бяха чистени със сода, много детайлно бяха изчистени. Иначе не е правено в домашни условия, момчето си има машина, камера, в която слага елементите. Ако проявяваш интерес, мога да дам на ЛС контакт с човека, за съжаление това е цялата информация, която мога да дам относно процеса, понеже тематиката ми е доста далечна и не съм навлизал в повече подробности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, помислих, че сам си "содоструил" джантите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

след щателно претърсване на гаража, където е живяла шкодата, и едно леееко падане в канала от моя страна ( :lol: ) изнамерих следните артефакти:

 

04-01.thumb.JPG.7ed7ab6ebbecdda421c3aa5fcc76298f.JPG

 

огледало - оригиналното шофьорско огледало, което по някаква причина е сменено с друго, което е доста издраскано и е в лошо състояние. Не знам каква е причината за смяната, но ще пробвам да си го сложа, да са ми еднакви огледалата, понеже сегашното е от другия модел.

гумички за спирачките - доста са стари, съдейки по опаковката, но поне найлона е запазил цялостта си, бяха прибрани в торбичка, и в една кутийка, гумичките са меки, не са напукани или втвърдени.

накрайници - също чисто нови, 2 броя, в найлончета, и още 2 намерих - пак нови, но без опаковка. Тях си ги оставих в гаража.

и най-ценното - чисто нова верига, чешко производство. Тя със сигурност ще се сложи на колата, понеже сега е пак с някаква нова, но на 3000 км вече трака, явно не е качествена. А тази си е както си трябва - в кутийка, опакована в хартия.

намерих и един носач, но него не съм го снимал, защото го забравих в гаража. Засега по окачването не съм правил нищо, понеже (да чукна на дърво) всичко е наред, не тропа, не трака.

бях намерил и съединител комплект, но се оказа, че е трабантов. Съединител също ще ми е нужен скоро, но ще си купя нов, независимо от факта, че съм убеден в по-голямата здравина и качеството на едновременските резервни и оригинални части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя, ако не е китайска реплика няма проблеми. Иначе и тази верига няма да изтрае дълго. Моята почна да чука още преди мотора да е направил и година след сглобяването. На студен мотор се чува гадно, но като загрее затихва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоше, не е от веригата. Тропат буталата. Не го стряскай човека. Голям им е допуска.

Раздрънкана верига не затихва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt017 така е , на баба мотора притропва на студено докато качи на всякъде масло и после спира , щот съм умен като правих ремонт смених бутални болтове без втулки на биелите и се сдобих с тропане на студено , ама така си е вече над 80 хиляди и няма ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.