Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Е да де, то на нас в България - та светлините да са ни проблема по пътищата. Иначе не се съмнявам, че всички автомобили произведени в близките 7 - 8 години назад имат опцията за постоянно светещи къси или т.н. "дневни светлини", но са активирани според зависи закона в съответната държава на продажба. Обаче каквото и да си говорим, закона си е закон. Та ще си светим навсякъде.  :)

Публикувано

Aз не рaзбирaм смисълa от подобнa дискусия. Кaрaм нa фaрове целогодишно много преди дa го нaпрaвят зaдължително и мнението ми е, че дори и едно ПТП годишно дa се предотврaти от товa че всички кaрaме с пуснaти фaрове, то пaк ще е имaло смисъл, зaщото може би сме спaсили живот! Оттaм нaтaтък, тънки сметки зa крушки, бушони, дневни, нощни, рaзход и т.н. смятaм, че не ни е нa нивото дa го коментирaме, не мислите ли?

 

Поздрaви!

Публикувано

То и Ганьо от Сусурлево е пуснал светлините на "кочината",ама това не му пречи на третокласен път да кара с 200 в насрещното ;)

99% от ПТП стават заради самонадеяни простаци,които шофират с несъобразена скорост и рисковано изпреварварват..

Невключените светлини са точно последното нещо,което би ви предпазило.

Ама...да беше х@й да им го набиеш на управляващата пумия- пък то било акъл. :D

Публикувано

Смисъл от светлините има.... само и единствено за държавата. По-скоро хванете да изчислявате колко пари влизат в хазната от залисаните забравили да включат светлините.

 

Някой знае ли в Пловдив къде мога да си купя консервираща смазка ГОЙ 54 на килограм. Убих се и не мога да намеря разфасовка по-голяма от 100гр и по-малка от 16кг.

Публикувано

Целодневното блещене е точно толкова "умно", колкото забраната за старите крушки или кривите краставици...

 

Има и по-безумни и глупави евро регулации де, но по ред причини масовите хора не знаят за тях. Безоловната електроника например...

 

Незнам що се отказаха да ограничават мощността на прахосмукачките. Че и това им пречеше...

Публикувано

Определено тази Фабия ми харесва повече от предната. За мен поне заоблените фарове на предния модел не стояха добре. 

Публикувано

Преди време имаше снимки на бъдещите модели на марката. Е, там не ми хареса Фабията, виж това вече друго нещо.

Публикувано

Аз си признавам , че концепцията от комунистическите гимзаии (всички да са еднакви) малко почна да ме дразни ... с тази визия признавам си не различавам Октавия , Рапид и Супърб , а сега и Фабията ще я додгодят в комсомолска униформа :unsure:

Публикувано

Е по - добре ли бяха старите муцуни, с които колите приличаха на детски играчки. Аз Фабия 2 и Йети преди фейслифта не мога да ги харесам някакси. Сегашните са много по-стилни.

Публикувано

Наистина няма разлика между новата Октавия и Рапида. Като видя някоя такава и се обръщам да видя какво пише отзад! 

Публикувано

Определено е така - и аз се чудя всеки път. А за Фабията - харесва ми, но много прилича на БМВ 1

Публикувано

Наистина няма разлика между новата Октавия и Рапида. Като видя някоя такава и се обръщам да видя какво пише отзад! 

Да така е. И аз се обръщам.

Публикувано

Отпред Рапид няма разстояние между фаровете и решетката, докато Октавия има.

 

Аз по това ги познавам.

Публикувано

Аз пък след Октавия и Супърб новите се обръщам! :eusa_think: 

Не съм съгласен с това уеднаквяване!

Публикувано

Мога ли на Октавия 1 да сложа табло от друг автомобил от VAG групата без да трябва да се доработва, например от Ауди.

Публикувано (Редактирано)

От порше мисля, че ще стане :) Аз съм си харесал едно на бентли... ама... 

 

Сори, сега сериозно -> Едва ли имат общо - предполагам, че най-малкото няма да се сработи с имобилайзери и разни контролери, които ще са различни, разбира се :) Можеш да си смениш лепенката, ако нещо те дразни...

 

Поздрави

 

ПП: Един пример - един познат има субару аутбек, харесал си табло от някаква спортна версия на субару като неговото - някакво друго ниво ли, не ги знам субитата точно... та изкормил имобилайзер, модул за управление и още някакви карантии - сложил си ги - колата пали, работи малко и гасне, след няколко такива опита - спира да пали въобще - разглабя връща си неговите - нищо не работи :) Та ходи да му препрограмират нещата и не знам си какво още - каза, че пробата е излезнала доста соленка... Та от две еднакви субарута, различно ниво на оборудване не станала работата... при ВАГ-ините едва ли е друга бирата...

Редактирано от shaft
Публикувано

 -Ами гледам, че свети в същото оранжево като моя шкодилак и така :rolleyes:

Прав си като цяло, но съм виждал по снимки Октавия 1 с целия преден салон включително и корите на предните две врати от Пасат.
Затова и питам, дали може да си паснат цялото табло и странични кори на някой модел на Ауди съвременник на октавията.

Гледах на око одеве една А4-ка и овалната му страна до предното стъкло където са отворите на парното където духа към стъклото; коридора по който върви ауспуха и дори копчетата за парното от вътрешната страна са еднакви с на шкодата, просто самата врътка отвън е различна. Еднакви са и спойлерите на колоните на предното стъкло.

А що се отнася да електроника, кутията със стрелките на оборотомер и скоростомер и ключалка за палене могат да се вградят с малко доработка и в пластмасарията на Ауди, защото ми се виждат почти идентични по форма и така електрониката не я засягаме.

Затова ми хрумна да подпитам тук.

Публикувано

А кое не ти харесва в интериора на октавията? Супер подреден си е. И струва ли си цялата занимавка?

Публикувано

Ако е старото табло на октавията си е леко грозничко ,но заради едно табло да си отваряш такава работа ...  

Дано да си струва .

Публикувано

Винаги си струва!! Затова имаме акаунти тук и навсякъде :)

Да, старото табло е, от първите октавии, сивото с процепа между копчетата за парно и ръчката за скоростите.

Започна да ме дразни. По начало харесвам на Ауди, но не си купих ауди, защото с тия алуминиеви носачи, дросели, датчици - ще и стана роб.

А октавията си е по-яка и на вид, и на ходова част, и на мотор от ауди А4, но таблото и е гадно, а другото на фейслифта, пък е изцяло като на Голф 4.

Питам от интерес за сега, дали някой не е свалял табла и от двата автомобила, да сподели дали има съвпадение на възлите за които се захваща за купето.

Публикувано

Ако има някакво съвпадение то ще е по-скоро между А3 и Октавия.

Публикувано

Старото табло не се слага само на първите октавии! Виждал съм октавия 2005 г. с ''грозното табло''. ;) Май зависи от нивото на оборудване. И аз съм с това табло, отначало ме дразнеше, но му свикнах, а и дупката до пепелника е много практична и удобна!  :)

Публикувано

Да точно така зависи от нивото на оборудване.

Даже тази октавия беше фейслифтова 2005г. и бе с старото табло и доста се по учудих да си призная , като я видях .

Публикувано

Пак проблеми със седемстепенното DSG (серия DQ200):

http://www.autobild.de/artikel/vw-probleme-mit-dsg-getriebe-4559939.html

VW  извършвали смяна на маслото - от синтетично на минерално. При синтетичното масло серните добавки кристализирали което нарушавало работата на кутията. Разбира се VW си траят и го правят само когато се появи проблем. Поне така твърди Ауто билд. Може би е добре човек да се поинтересува, през ноември 2013 VW обявили ,че сменят маслото на всички седем степенни кутии.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.