Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

преди 51 минути, legaltk написа:

И нас в БГ това какво ни засяга? 

Ние сме Никой в тази индустрия. 

Това е маркетинг отвсякъде! 

Мечката щом играе при комшиите , ще дойде и у нас ... най-тъпото е , че нямаме ресурс да го направим 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, The Best Forman написа:

Мечката щом играе при комшиите , ще дойде и у нас ... най-тъпото е , че нямаме ресурс да го направим 

Именно. И да искаме не можем да го направим без ресурси. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, joro-120L написа:

 Ще видим какво ще излезе.

 

Акумулатор. Exide-Premium 53Ач. Точно на 4г. без една седмица. Рязко и изведнъж сдаване на багажа. Съмнения за късо или прекъсване в акумулатора. Замерено напрежение 9V.

Значи съм карал на алтернатор, който е бил под голям товар, заради неизправния акумулатор. Всичкия ампераж го е отдавал към акумулатора.

Затова при вкл. на допълнителен консуматор - напр. 20W крушки за габарит колата е гаснела. Добре, че все пак е отивал някакъв ток за запалването.

Сега вече всичко е наред. Прибрах си колата. При замерване, алтернатора си зарежда нормално 14,3V.

Исках нещо читаво и Новият акумулатор е марка DURACELL по препоръка на сервиза. 50Ач. Колко е читав, ще видим :)

 

Поздрави.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих заложил на Гигават или Варта силвър с 3 годишна гаранция, но щом си го взел вече, карай и да не ти се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш, нямах време да търся. т.е. аз да си купувам. Оставих колата вчера вечерта, днес след работа си я взех. След, като Ексайд ме предаде по този долен начин ми е все едно вече какъв ще сложа. До сега такава издънка не съм преживявал. Ми направо си оставаш на пътя. Бил съм с Искра, такова чудо да откаже от раз нямаше.

Това са имали в сервиза, това ми предложиха по тлф. Отидох, вдигнах капака да видя как са го укрепили и си тръгнах.

Акумулатора е с 3 г. гаранция и ми струваше 170лв.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато акумулаторите са "необслужваеми" стават тези неща ... ти си караш , електролита се изпарява и акумулатора умира.

Едно време ни учеха преди зимата да си проверяваме антифриза , нивото в акумулатора , а сега капака го отварям като ми свърши течността за чистачки .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой все още си подготвят колите за зимата.

Акумулатор на 4 години, по-толкова карат сега и масово умират от веднъж и внезапно. Има доста мнения на колеги тук. На мен, два пъти ми умира акумулатор така. Но поне минават 6 години. Зависи и как караш колата, много и къси преходи, много стартове на студено, вместо от топъл гараж, мръзнене нощно време...Някой кост оптимайзер е вършал. Всичко се прави да избута гаранацията и дотам.

Има разни волтметърчета с щекер за запалка, вземи си един такъв и чат пат следи какво става със зареждането.

Поздрави

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, най-добре е след третата година да си нося един резервен в багажника.

Зареждането ми е бетон! и винаги е било такова. Колата пали лесно. От четвърт. Стартера върти кат луд. В Сф. гасих-палих няколко пъти.

Минал съм 200км. от Пв. до Сф. и обратно до Еко-то. Сещаш се, че акумулатора се зарежда през това време. А то даде признаци все едно в зареждането имам проблем и съм карал на акумулатор. Тъпа работа.

Между другото, това ми е първи досег до необслужваем акумулатор. Ще имам едно на ум вече.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредна година , поредно ГТП P-20190202-134926.jpg

Проблема с акумолаторите не е че нямат вода, а че ги палите веднага колите на много студено. Вода в тях си има, прегледаите малко руски видеа и ще видите че руснака първо пуска фаровете и парното на 4 , за да не стресира акумолатора изведнъж с oгромната консумация на стартера. То в форума има още и хора който дават ток със запален двигател, какво да кажа?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що не ми се обади по тлф. да ми обясниш как да си паля колата.

тук ми е неудобно да ти отговарям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 44 минути, maxrpm написа:

..

Проблема с акумолаторите не е че нямат вода, а че ги палите веднага колите на много студено. Вода в тях си има, прегледаите малко руски видеа и ще видите че руснака първо пуска фаровете и парното на 4 , за да не стресира акумолатора изведнъж с oгромната консумация на стартера. То в форума има още и хора който дават ток със запален двигател, какво да кажа?!?

Саше, пускането на фаровете и парното е точно за да се "стресира" акумулатора, т.е. да се предизвика химическа реакция, която го загрява, т.е. вдига капацитета му.

А подаването на ток при запален двигател няма отрицателно влияние върху акумулатора, но пък съсипва алтернатора и може да доведе то прецакване на изправителя. Ама то е друга тема.

И честито за минаването на преглед :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз като дърт дривер си спомням, че инструктора ни казваше, че на студ се пускат фаровете за 5-10 секунди и тогава се пали. Не че Газ-ките ги палехме така, ама там е друга историята :)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е, и аз така съм чувал, че е било. Но... нали се сещате, че почти нищо не е "като едно време". Първо - при дизелите - подгревни свещи, помпи, лампички по цялата кола, клапи и какво ли още не. Ми... всичко това при първия контакт се захранва от някъде и заработва... респективно харчи... за чий ми е да пускам и фаровете отгоре :) При бензиновите е почти идентично положението вече. Има толкова много консуматори, които сработват, когато се даде на контакт... например, бас държа, че са мноооооого малко хората, които си изключват вентилатора на парното :) Едно даване на контакт и всичко почва да работи - вентилатора, компютри, лампички, други... 

 

Прав е Жоро, че му е неудобно да напише как да си пали колата ;) Просто качеството на акумулатори и т.н. - всичко е станало... като циганин, без да боледува изобщо - мре от раз. Това е.

 

Съвсем наскоро и аз изпитах почти същото нещо - предния ден паля и си карам, всичко ток, ама буквално всичко си беше ток. На другия ден, след 12 часа престой заключена в гараж и т.н., опитвам да запаля и... му викнах Дедо Поп на акумулатора. Екзорсистът (зарядното) му помогна след 4-5 часа на 4 ампера и стигна точно за едно палене и край... :)

 

Това е акумулатор на около 4 години, а колата се кара на минимум 15-20км/посока. Това е, както някои пишат "полУ-жението". Трябва да избираме акумулаторите по тегло, а не по марка. Който е по-тежък, значи в него има повече матрЯл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, shaft написа:

Трябва да избираме акумулаторите по тегло, а не по марка. Който е по-тежък, значи в него има повече матрЯл.

И аз така си ги избирам. Най-тежкият, с най-дълга гаранция. :) Пък после каквото сабя покаже ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - Това за тежестта на един Автомобилен акумулатор е вярно. Има фрапиращи разлики в теглото между едни и същи като големина акумулатори. Трябва обаче и Дата на Производство да се гледа. Въпреки всякаквите опити на Велики Производители, да не може да се разбере..

Редактирано от tuningmania
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да гледаме... повече от 5-6 години не съм виждал да изкарват :) Дори и оригиналните за първоначално вграждане в колите - максимумът е около 6 години и то ако го поддържаш жив.

А да не казвам какво ми казаха в Омикар - гаранция на акумулатора за първоначално вграждане, на автомобил със старт стоп система е 1 година! Яко, а :) Цитирам "Гаранцията на акумулаторчето е 1 година, като през това време, ако има някакъв проблем с акумулатора ще го сменим без проблеми" - а след това с проблеми, явно. ;)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я затва си имам 3 полуумрели в гаража и дедото се грижи да ги зарежда. Та ако нещо стане, слагам от тях и отивам за нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, shaft написа:

Съвсем наскоро и аз изпитах почти същото нещо - предния ден паля и си карам, всичко ток, ама буквално всичко си беше ток. На другия ден, след 12 часа престой заключена в гараж и т.н., опитвам да запаля и... му викнах Дедо Поп на акумулатора. Екзорсистът (зарядното) му помогна след 4-5 часа на 4 ампера и стигна точно за едно палене и край... :)

 

 Трябва да избираме акумулаторите по тегло, а не по марка. Който е по-тежък, значи в него има повече матрЯл.

 

Венци, ако ми беше направил номера преди да тръгна за Сф., при първото палене /колата не беше палена една седмица и въобще не се замисли при въртенето/, а не по средата на пътя, щях да съм 100% сигурен, че е акумулатора.

п.п. в смисъл, че така, както е станало при теб е по-нормално или по-закономерно да се предаде акумулатора.

 

 

По тегло, да. Но, да не забравите, че сравняваните акумулатори трябва да са с еднакви Ач.

 

Преди 11 часа, Моджо написа:

И аз като дърт дривер си спомням, че инструктора ни казваше, че на студ се пускат фаровете за 5-10 секунди и тогава се пали. Не че Газ-ките ги палехме така, ама там е друга историята :)))

 

Един от най-дъртите тук е Сашето/естествено след Гената/. Останалите сме млади дихатели.:)

Аз, като по-млад карах курса на ЗиЛ 130. По-модерен от ГАЗ-ката.

За вкл. на фарове ми се е набило в главата, че това се употребява, когато акумулатора е слаб и не може да завърти,. Прави се с цел да се възбуди. Естествено след, като си направил неуспешен опит за нормално палене. Евентуално да се спасиш от аварийната ситуация. Не съм го пробвал и много ме съмнява дали действа. Но щом го казват......

 

Преди 8 часа, Моджо написа:

Я затва си имам 3 полуумрели в гаража и дедото се грижи да ги зарежда. Та ако нещо стане, слагам от тях и отивам за нов.

 

Моли се аварията да стане в гаража или някъде на близо.:)

 

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 32 минути, joro-120L написа:

 

 

 

Моли се аварията да стане в гаража или някъде на близо.:)

 

Е, ставала е и на път. Ма най-вече става сутрин пред дома. Особено с едната кола, която я се кара веднъж на 4-5 месеца, я не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка, случвало ми се е същото, но при далеч по-благоприятни условия, съпоставено с твоите. Колата пали нормално, върви, кара се цял ден. Спирам вечерта да заредя бензин. Сипвам, плащам, опитвам се да запаля - йок. Та мисълта ми е, че необслужваемите акумулатори са склонни да правят такива номера - някоя клетка "изненадващо" се предава. Но продължвам да съм на мнение, че добрия марков акумулатор си има своите предимства и често си заслужава парите. Пробвал съм уж проверена и с близо 40% по-евтина алтернатива. С нагласата, че тя "батерията си е батерия". Ами повече няма да го играя това. Не робувам на марки, но и боклуци повече не искам да купувам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юли, моля за конкретизиране. Иначе ще те питам в близост до с. Първенец.

Говориш за маркови акумулатори. Къде съм сбъркал аз. Ексайд ли не е марков или Дюрасел.

Занимавам ви с моята случка вече втора страница, за да изкажа възмущението си от новото производство. ....или по-скоро да е полезно на някого, защото тези случки, както разбирам ще станат честа практика, а не изолиран случай.

Старите обслужваеми акумулатори "предупреждаваха", когато си заминават. Имаш време за реакция.

Този съвременен акумулатор със своята неизправност и следствие на това - огромна консумация можеше да ми повреди алтернатора. Със сигурност този режим на каране е скъсил живота на алтернатора. Ми, ако беше тъмно? Аз не можех да карам с вкл. фарове. Спирачки не можех да употребя, заради консумацията от стоповете. Има решение на това-свалям крушките. Но защо да си я отварям тази кушия.

Ми, ако гоня самолет? Както се случва и до сега явно съм имал късмет. Трябва да спра и да чакам пътна помощ. Заради един тъп акумулатор.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.