Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Хахаха! Глупости... Шкоди крадат само наркоманите...

 

Просто е възможно да си спрял дори до “грешната“ кола... Или... Тапата може да е от Кауфланд, за да няма бомбени атентати в часовете с много народ (ако някой келеш им е звъннал със сигнал за бомба няма да губят оборота я). ;)

 

Случвало ми се е сигурно над 5-6 пъти подобно нещо. Отключвал съм с 300 зора, като доближа дистанционното до стъклото отпред и цъкам, цъкам, цъкам...

 

Стига, спете спокойно. Това с “помощника“ минава само на блондинки. Има много начини да ти вземат колата, без да ги усетиш изобщо.

 

Това по-горе с ключа и алармата работи при мене и тебе и някой наркоман, а през деня плаши децата само. Ако те нарочат и посред бял ден, докато си на работа и минават хора покрай тях, двайсет минути ще седят в колата съвсем спокойно и ще редят кан буксата, както трябва да е... Да не говорим, че отдавна има тестери-преходници и откриват всичко много бързо.

 

Ако някой иска - никой не може да го спре. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Can-a по принцип е rs485, а той се състои само от два проводника. Никаква букса не им трябва. Преди време имаше снимки на една а8ца, отворена като консерва (бяха разпрали вратите и багажника отвън) за да се доберат до проводниците на can-a.

Достатъчно е да изтръгнат буксата и да се вържат на правилните цветове. Много тъпо е използването на различни  цветове, за различните проводници.

Та алармата за която говори Миро, просто кряка по буса и никаква комуникация не е възможна, ако не си правилния човек. Тоест залага на малко по интелигентен начин, плюс че като изгуби връзка с нета,

сървърът на производителя праща съобщение до собственика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7.02.2019 г. at 7:04, Izolini написа:

Аз пък не разбирам защо трябва фирмите да имат само товарни автомобили? Техническия ръководител на обекта с Камаз ли трябва да ходи, вместо с Дачия? Или снябдителя на механиците ми да ходи да купи части за ремонт на някоя машина не с Рено Канго, а с някой Мерцедес 4141? А с какво да отида да изтегля пари от банката? С трамвая ли?

Втората половина на 90те, когато ми преподаваха Финанси и бяхме на главата за ДДС, дъртия доцент каза, дословно: "Леката кола е за кефа на шефа, за това не трябва да се признават никакви разходи." Когато го попитах дали шефа на обекта трябва да отиде пеша от София до гара Пловдив, където е строителния обект, или счетоводителката трябва да подкара КРАЗ, за да отиде до банката да изтегли пари за заплати, ме изгледа с празен поглед и заяви, че "вадя частни примери, пък и каква работа има шефа на фирмата на обекта"?!?!?!?!? Скапан комунистически пендел, дето е свикнал, че шефа е от Партията и по цял ден си играе на джобен тенис.

 

И само да ви кажа, че не е никакъв проблем да си ползваш ДДС за покупката и разходите на лек автомобил. И за това си има начини. Просто документацията по тях после трябва да ти е желязна и нека да докажат, че си ползвал автомобила 10% за лични нужди.

Много прав е бил "дъртия доцент". Шефа на монтажниците, шефа на обекта, шефа на глухата гара.... могат да се придвижат от точка А до точка Б, както желаят, включително и с влак, самолет и пр. Щом автомобилът е от типа "лек", какво "товарно" търсим? Това си е една правна фикция, която е дискриминативна. Лекият автомобил е ти и другите, по-малки шефчета, да си возите дупетата комфортно, не да спестявате от ДДС. Получава се същото като с ТЕЛК-овете.

Поздрави.

Редактирано от mordo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, mordo написа:

Много прав е бил "дъртия доцент". Шефа на монтажниците, шефа на обекта, шефа на глухата гара.... могат да се придвижат от точка А до точка Б, както желаят, включително и с влак, самолет и пр. Щом автомобилът е от типа "лек", какво "товарно" търсим? Това си е една правна фикция, която е дискриминативна. Лекият автомобил е ти и другите, по-малки шефчета, да си возите дупетата комфортно, не да спестявате от ДДС. Получава се същото като с ТЕЛК-овете.

Поздрави.

Никой не търси нещо товарно. Много пречи на всички N1, щото видиш ли има Порше Кайен N1. Аз за разлика от Сашо съм убеден, че фалшивите лекотоварни са много по-малко от истинските. Друг е въпроса от къде на къде трябва N1 да е с нисък данък. Данъка и на товарните е нисък, защото се определя на същата база.

@mordo, значи според теб една фирма не трябва да има леки автомобили, така ли? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, как бе, за какво са им леки автомобили с данъчни облекчения на фирмите? Много по разумно е да дават тези пари на държавната администрация, която да ги разпределя така добре, както всички виждаме, че го прави. А не да се използват за заплати, реинвестиции и други, безсмислени неща. Ама, България, това е мисленето. Сакън някой да не "облажи" повече от мен. Само да кажа, че и за да прецакаш системата се иска знание. А знанието се заплаща ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - "Cayenne"-ите Категория "N 1" не са Проблема на жалката Държава. Същинският Проблем е защо има повече "Cayenne"-и от колкото в Германия. Но по този въпрос гнусните журналистченца мълчат..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7.02.2019 г. at 15:48, sauber написа:

НИВА, АУТОБАН, АХТУНГ! Цепеше с към 120 кмч. !

 

mXrZiTB.jpg

 

НИВА, АУТОБАН, ВЕРБЛЮД! В нивите на Саратов!

 

 

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откакто направиха ремонта на бул. Овча Купел и добавиха велоалеи е кошмар минаването, защото ако някой прави десен към Цар Борис 3ти, затапва цялата лента, а "тарикатите" каращи по трамвайните линии не оставят място за заобикаляне. И вчера гледам и пред Киров нарисували една нова пешеходна пътека, баш на входа на техникума. Аман от малоумни проекти!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те там си пресичат като на полето... така, че... регулирали са им го... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бул. Бъкстон е същия цирк. Вместо да го направят по две ленти в посока, направиха го по една широка. Защо? За да може да има велоалея на тротроара. В редките моменти, в които има колоездачи, те карат по булеварда. Велоалеята не се използва и от майките с колички даже...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци, съгласен съм, но сега с тази пътека, свят ще ти се завие, като минаваш. Особено в междучасие. Преди поне част от тях ходиха до светофара да пресекат.

Сашо, аз съм долу до Фантастико, та знам какво е. Но за велоалеите, просто делнаха наполовина тротоарите, като оставиха пешеходците да се бутат по стълбовете за мрежата на тролеите. Тоест за мен си е лошо планирано това. И не знам как си представяш да ги обединят с пътното платно. Решението е да си оправят кръстовището с Каблешков, по конкретно цикъла на светофара, защото тапата е там.

Иначе булеварда е един от най-добре направените, с наклони оттичащи водата към бордюра и съответното и оттичане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мии... ще стане като на СУ - тая пътека там, колкото и пъти да съм минавал, все съм я псувал :) Или минаваш с много голямо нарушение - не пропускаш пешеходец, или няма как да я минеш... Гледал съм как светва зеленото, пресичат си хорица, коли няма, ама и ние не вървим, заради пешеходната пътека - светва си червено и някак си успяваш да стигнеш светофара и почваш да чакаш още и още... Същото и тук ще е :) 

 

Нормално, почваме всички пеша и това е.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - Колеги, чух, че има някакви Европейски Програми (а може и да е било друго), за Безвъзмездна Финансова Помощ при изграждане на Отоплителна Инсталация на Газ и/или Саниране на Къщи. Моля ако някой знае подробности да сподели..

Редактирано от tuningmania
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, ID A написа:

Откакто направиха ремонта на бул. Овча Купел и добавиха велоалеи е кошмар минаването, защото ако някой прави десен към Цар Борис 3ти, затапва цялата лента, а "тарикатите" каращи по трамвайните линии не оставят място за заобикаляне. И вчера гледам и пред Киров нарисували една нова пешеходна пътека, баш на входа на техникума. Аман от малоумни проекти!

 

За към надясно по Цар Борис и локалното аз минавам само зад цигарената фабрика. Друг начин няма.

.......... и представи си, ако там не се караше по трамвайните линии какво щеше да стане!?

Колоната щеше да стигне до дупката на метрото...........

Там е необходимо друго цялостно решение за кръстовището, а те си питаха ушите.

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, tuningmania написа:

....

Ако е като онази европейска програма "Енергийна ефективност" - не ти трябвя ... газифицирай си къщата и не си губи времето .

Аз я проучвах преди време за да облека една къща и се оказа , че имат изисквания като за северния полюс и като си сметнах самоучастието се оказа , че ще ми излезе малко по-скъпо ако си облека къщата без евро програма.

Това е направено едни хора (фирми) да вземат едни пари , защото са бедни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, ID A написа:

Сашо, аз съм долу до Фантастико, та знам какво е. Но за велоалеите, просто делнаха наполовина тротоарите, като оставиха пешеходците да се бутат по стълбовете за мрежата на тролеите. Тоест за мен си е лошо планирано това. И не знам как си представяш да ги обединят с пътното платно. Решението е да си оправят кръстовището с Каблешков, по конкретно цикъла на светофара, защото тапата е там.

Иначе булеварда е един от най-добре направените, с наклони оттичащи водата към бордюра и съответното и оттичане.

 

Аз също от почти 20 години живея в района, а от около 10 и работя в него. Офиса ми е срещу Лукойл. Знаеш какъв беше Бъкстон преди ремонта, знаеш колко време продължи той. То си беше ебаси грандиозното събитие като го пуснаха. Или поне за хората от района. И като го пуснаха още пцувах, макар че в първите месеци движението по него въобще не беше това, което е сега. Но знаех, че ще затварят Борис за генерален ремонт и бях сигурен, че Бъкстон ще си ебе мамата. Е, Борис не го почнаха, а то си еба мамата така или иначе. И още тогава бях говорил с пътни проектанти познати. Тяхното мнение беше, че технически и законово не е било никакъв проблем булеварда да се изпълни в четири ленти. Разбира се нямаше да има велоалея. Но това се питам аз...Навсякъде се правят вело трасета, което ок, тенденция е, модерно е, да се стимулират колоездачите и бла бла. Само че ние не сме вело държава. Не знам какво определя популярността на колелата, но в България не ги виждам. Да, определено имат сериозен ръст последните години, но то от 100 на 1000 човека пак си е ръст. Някой ще каже, че за да има колоездачи, за да оставим колите и прочие, трябва да има условия. Е аз условия виждам все повече, но не виждам някой да ги ползва. Дори и в приятните за каране месеци (пролет и есен). Има хора, карат, но основно където на тях им е удобно, а не където трябва. И броя им е много далечен от такъв, че да трябва масата да се съобразява.

Колкото до тапата на Каблешков, говори ми. Ако караш посока 6то и си в правилната лента (за направо и дясно), светва зелено заедно с на пешеходците. В общия случай, повече от 2-3 коли не минават на един цикъл на светофара. Ако има и тролей - хептен честито.

 

п.с. - Иначе си прав, че е направен кадърно. И то времето го показва. Има дребни изключения, като подхода за Майстор Миленко Радомирец, който е с денивилация от почти метър в рамките на 50см. Доста брони дадоха фира там...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, tuningmania написа:

До "ВСИЧКИ" - Колеги, чух, че има някакви Европейски Програми (а може и да е било друго), за Безвъзмездна Финансова Помощ при изграждане на Отоплителна Инсталация на Газ и/или Саниране на Къщи. Моля ако някой знае подробности да сподели..

 

Принципно има,  но са такива, че се отказваш само като прочетеш изискванията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, tuningmania написа:

До "ВСИЧКИ" - Колеги, чух, че има някакви Европейски Програми (а може и да е било друго), за Безвъзмездна Финансова Помощ при изграждане на Отоплителна Инсталация на Газ и/или Саниране на Къщи. Моля ако някой знае подробности да сподели..

Помощта при изграждане на отоплителна инсталация на газ е 30%. Казва се DESIREE GAS , за подробности виж тук  https://desireegas.bg/bg-bg/  . Аз кандидатствах по тази програма за два апартамента и ме одобриха ... не е толкова сложно, а и действат бързо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска имах най-странното спиране от КАТ, откакто съм шофьор.

Тракия, преди тунела в посока София. Карам си лежерно в.дясната лента, съответно отдалеч му виждам жилетката и че бъзика нещо по тринога и като наближавам изведнъж се хвърли през бързата лента с протегната палка пред мене. Спирам, идва на прозореца, представи се неразбираещо и ме пита „Всичко натед ли е?” с един притеснен глас. Отговарям Ммда и без да иска документи изстреля едно довиждане и се отдалечи с бърза крачка. Е не разбрах какво стана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 53 минути, ID A написа:

...

Ако си бил с джипа , разбираемо е ... ти си единствения , който кара БМВ според правила ... останалите фърчат все едно им се е запалила задната седлака ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си призная и аз си помислих, дали не е защото карах вдясно и вероятно първото което вижда вдясно. Иначе навсякъде си държах 140 по темпомат или колкото е ограничението + до 10тина отгоре.

Жоре, аз пари не давам. Да пишат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.