Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Ами то както върви скоро ще треа си теглим по една резервна кола. Или от близкото "левче" си купуваш една и перкаш :)) Се една седмица ще изкара .Тва консуматорското общество мамата си трака. Това дали се ползва някъде ? Гори всичко, 80% ефективност..бла бла

 

A

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...хахаха не знаех , че са приели закона за N1 автомобилите . Ето данък на един такъв, който миналата година беше 7лв :) Да имат готовност, фирмите с по 5-6-7 автомобила N1 ? . 
 

1763999353_DanykN1.jpg.aa5e503e55432a00aa0a5ca7498f9a11.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми да :) Вече не ги делят на M1 и N1 :)

 

ПП: Това "Затвори" от снимката, колко много ми се иска да го натисна :D:D:D

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - Край с Ниския "Данък МПС" за Товарни Автомобили до 3.5 Тона. Честото на Малкия Бизнес! Между другото - някой да знае от къде ще дойдат категоричните Загуби на Общините от "Данък МПС"? Преди избори, на които се чака да гласуват Овце, така се прави. Другата Година очаквайте промяна на начина на изчисление на "Данък МПС" и възстановяване на Загубите, с Лихви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някоя фирма има 5-6 коли и има прпблем да плати тази година 1000 лв повече данък, значи има нещо много объркано в бизнеса й.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не разбирам защо товарните автомобили трябва да плащат по-нисък данък. По-малко цапат ли? Или по-малко износват общинската инфраструктура? Или има друга причина? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е уж е с цел подпомагане на бизнеса. Остъпка от държавата един вид. Ама вместо това, държавата има много повече какво да направи за бизнеса. Фор екзампъл, НАП през "два дена" има някакво ново 20, което налага смяна на касови апарати. Освен, че е разход е и яко губене на време (демек КПД). И още 5000 примера има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, помогнаха каквото помогнаха на бизнеса, сега всичко е наред и данъка се вдига :) Нормално е в период на икономически разтеж да има увеличение на таксите и данъците. Но пък е добре и да има намаления при кризи. И данъка е най малката грижа и полза от колите с N1. Данъчните отстъпки ще продължават да се ползват , така че няма драма. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, Typi_taratajki написа:

..... И данъка е най малката грижа и полза от колите с N1. Данъчните отстъпки ще продължават да се ползват , така че няма драма. 

 

Преди 3 часа, sauber написа:

Ако някоя фирма има 5-6 коли и има прпблем да плати тази година 1000 лв повече данък, значи има нещо много объркано в бизнеса й.

 

Тоест излиза, че N1 сега става проблем само за хората, които до сега НЕ са ползвали така регистрираните коли/джипове по предназначение(товарни), а за лични нужди.

 

Моят данък от 310лв за 2018г, сега е 80лв, което е абсолютно нормално. Колко замърсява 999 кубика двигателче 110 коня и колко някой 5000сс 450-500 коня V8 или V10 с категория N1 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абее... нищо не знаете! Най-готино си беше примерчето с нашата количка - Фабия 2 1.2 70 коня за 19 бинки, която имаше супер много проблеми с ония (не искам да им споменавам трибуквената абревиатура - като за умрелите, само добро или нищо) и в същото време Супърб L&K за 90 бинки с топ екстри и ала-бала N1 сертификат... човекът е декларирал, че ще вози работниците по строежите с тая кола.

 

Случва се и това... да га йебиш.

 

ПП: Ръчкаха ни, защото колата имала задни седалки и няма монтирана решетка (да си возим кучетата, явно) ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като говорим за данъци, не знам дали е обсъждано някъде из форума, ама ако искам да си платя МДТ (недвижим имот, МПС,...) през онлайн банкирането (имам такава опция), получавам ли някакъв документ за потвърждение, който да ми послужи за доказателство? Че ме блазни мисълта да го направя, за да не се разкарвам до общината и да вися по опашки при сърдити лелки, ама не знам дали и какво получавам в замяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, iavkata написа:

Като говорим за данъци, не знам дали е обсъждано някъде из форума, ама ако искам да си платя МДТ (недвижим имот, МПС,...) през онлайн банкирането (имам такава опция), получавам ли някакъв документ за потвърждение, който да ми послужи за доказателство? Че ме блазни мисълта да го направя, за да не се разкарвам до общината и да вися по опашки при сърдити лелки, ама не знам дали и какво получавам в замяна.

 

Явка, получаваш :) Платежното, което излиза при такова плащане от банката (авизото за наредените пари, както и номер на превода). Аз си плащам по този начин от години, но ходех в общината, за да ми отпечатат бележката и да ми дадат стикерчето, което беше така важно за ГТП-тата. Сега вече не го искат. Плащаш си през банкирането, отиваш на ГТП и си свиркаш, защото не стъпваш в общината /вече не ти трябва нищо за удостоверяване на платения данък пред ГТП-тата/. Пълен кеф. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, iavkata написа:

Като говорим за данъци, не знам дали е обсъждано някъде из форума, ама ако искам да си платя МДТ (недвижим имот, МПС,...) през онлайн банкирането (имам такава опция), получавам ли някакъв документ за потвърждение, който да ми послужи за доказателство? Че ме блазни мисълта да го направя, за да не се разкарвам до общината и да вися по опашки при сърдити лелки, ама не знам дали и какво получавам в замяна.


...Моя пример от по-горе е точно същия - само, че през И-Пей. Трябва ти само известие от тази или платена предна бележка за да видиш номера на партидата. Дори , както се оказа, веднъж като го платиш през Е-Рey и на следващата година дирИектно ти идва новата честитка (btw работи и с данъка на апартамент и земя).  Някой ми беше споменал , че излиза по ЕГН , но не съм го тествал - ако имаш регистрация в e-pey пробвай :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През банкирането е най-добре, според мен, защото не е нужно да знаеш нито партида, нито нищо - обвързват го по ЕГН-то ти, което е въведено в банкирането от банката :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

N1 мисля е достатъчно ДДС-то.  За данъка не виждам никакъв проблем да си е като на всички останали.  Наредба 18 е много по-голем...онуй за бизнеса. Не е само смяната на касови апарати, много неща са. Ама в общи линии е тишина по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,
Някой знае ли в София,  въведоха ли отстъпки за данъка спрямо евростандартите?

Редактирано от komitoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, komitoff написа:

Колеги,
Някой знае ли в София,  въведоха ли отстъпки спрямо евростандартите?

 

Заповядай:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако 2016 -та , когато вземах Фабията данъка и беше 82 лв. , никога нямаше да я регистрирам N1 ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, shaft написа:

През банкирането е най-добре, според мен, защото не е нужно да знаеш нито партида, нито нищо - обвързват го по ЕГН-то ти, което е въведено в банкирането от банката :)

 

? Точно.

 

@NightWalkeR, мерси за информацията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, digitalundgrd написа:

 

 

Тоест излиза, че N1 сега става проблем само за хората, които до сега НЕ са ползвали така регистрираните коли/джипове по предназначение(товарни), а за лични нужди.

 

Моят данък от 310лв за 2018г, сега е 80лв, което е абсолютно нормално. Колко замърсява 999 кубика двигателче 110 коня и колко някой 5000сс 450-500 коня V8 или V10 с категория N1 ?

 Най голямата опция на N1 е приспадането на ДДС за всички разходи, свързани с автомобила. От покупката до консумативите, през горивото. И е добре, когато си регистрирана фирма по ДДС. Те, педалите, за това и вкараха "данък уикенд" :) Щото данък МПС е капка в морето. И сега има негласна наредба, поне 10% на месец да се пишат "уикенд" за леки коли със статут N1, за да няма check engine в офиса :)

Дали е проблем за частни лица закупили N1, не знам. Аз си я взех без N1 фабията, щото си я ползвам често, като 4+1,колкото и да е нереално за някой :) А и ако 100 лв данък "ме прекършват", къде съм тръгнал да карам лично МПС :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.