Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Колеги, привет,

Искам да си сложа LED на дългите (H3). Дайте акъл? Добра идея ли е и да очаквам ли много по-добра светлина? Препоръка за място от където да ги взема? За какво да гледам и за какво да внимавам? Не гоня цена, гоня качество.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sauber, ТУК съм споделил опита ми от LED и алтернативни варианти. Специално за дългите бих препоръчал някой от моделите с +ХХХ % вместо LED-овете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То на мокър път с нищо не се вижда .. ксенона единствено блести повече на маркировката (ако има такава).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С ледовете също маркоровката блести по-ярко.

Аз съм с ЛЕД на къси и дълги. От късите не съм много доволен, (подозирам че е заради фолиото за затъмняване на фаровете, което като се постопли ще махна за проба) но дългите са убийствени. Ползвам тези крушки. Изобщо всички ЛЕД крушки по колата, с изключение на w5w, са от този магазин. @kokarosta Костаки ме открехна. Не дават грешка. Имат и по-мощни варианти, варианти с намален размер на вентилатора и други. Струват колкото комплект 100+++

 

Едит: Нямам представа как изглежда h3, при мен за h7 се наложи да си купувам едни преходници за поставянето, при h8 и h1 няма драми при монтажа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията! Все пак, макар PRR да не го препоръчва, мисля да пробвам LED. Не за друго, просто всичко отпред свети бяло, а като опъна дългите и светлината им чезне. Или поне аз смятам, че това е причината.

 

Колкото до LED и мокър асфалт - зависи от цвета на настилката. Другата ми кола е с последното поколение LED фарове и наистина има моменти, в които светлината сякаш осветява всичко друго, но не и пътя (в дълбочина над асфалта си се вижда). Забелязал съм, че се случва на най-черните настилки (като цвят, не като неравности :D). Но като цяло не е голяма драма. Поне аз не съм изпадал в ситуация, в която да е. Със сигурност не е приятно, но като претегля плюсовете и минусите - преживява се и още как.

 

Така или иначе дълги ползвам на магистралата при свръх-звукови скорости и имам нужда да виждам в дълбочина.

 

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, sauber написа:

Колеги, привет,

Искам да си сложа LED на дългите (H3). Дайте акъл? Добра идея ли е и да очаквам ли много по-добра светлина? Препоръка за място от където да ги взема? За какво да гледам и за какво да внимавам? Не гоня цена, гоня качество.

 

Здрасти, @sauber. Споделям личен опит. Той е с H3 на Superb II PFL (на дългите светлини). Имай го предвид...

Самия цокъл на H3 е доста крив и за да пасне на мястото си трябва да е доста прецизно изработен. При мен крушките се закрепят на мястото им с едни скоби (не знам при Superb I как е). Това съчетано с тесния ревизионен отвор, малкото пространство във фара и ситния цокъл на самата крушка си е мъка да се сложи. Още повече, че въпросните скоби за закрепване на крушката не са направени да са симетрични за двата фара, а се разкопчават/закопчават в една посока.

За още един хендек се сещам специално за споменатите светлини... Секцията на дългите светлини при фаровете на Superb II са направени с 2 вертикални фасети, а самата секция е тясна. Това води до (д)ефекта, че се получават по две доста яркко откроени вертикални линии като петно на осветеност от всеки фар. Светят силно, но не осветяват добре, понеже е прекалено концентриран светлинния сноп (поради спецификата на рефлекторите). Освен това (поне аз) така и не успях да нивелирам двата фара да светят в една равнина - винаги единия свети една идея по-надолу/нагоре от другия (това за дългите светлини). Според мен се дължи на не дотам прецизната изработка на цокъла на самата крушка (естествено може да е и от несръчните ръчички, които поставят крушките във фара).

В заключение - мисля че имам останали едни такива LED-ове и мога да ти ги дам да се позабавляваш с тях.

 

Поздрави

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, The Best Forman написа:

То на мокър път с нищо не се вижда .. ксенона единствено блести повече на маркировката (ако има такава).

Гена, явно си забравил какво е да караш със стандартна халогенна крушка, монтирана в рефлекторен фар. Разликата с ксенон, монтиран в лупа, на мокър път, колкот и черен да е асфалта, е голяма и в полза на ксенона. Наясно съм, че и с ксенон в лупа при тези условия видимостта на пътната настилка е силно намалена. Но пък с халогена изобщо я няма :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.02.2019 г. at 15:17, sauber написа:

Колеги, привет,

Искам да си сложа LED на дългите (H3). Дайте акъл? Добра идея ли е и да очаквам ли много по-добра светлина? Препоръка за място от където да ги взема? За какво да гледам и за какво да внимавам? Не гоня цена, гоня качество.

 

Здравей Sauber,

 

Виж тези: 
https://s.click.aliexpress.com/e/cLjFJKxq

доста хора от форума ми ги препоръчаха.Венко (Simichoil) ме открехна за тях първоначално и след това разбрах, че доста хора са се обзавели от този китаец-има доста модели. Аз лично си взех за фаровете за мъгла на H8 на 4300 и 5000 K да пробвам. Останах с 5000 К и съм доволен да ти кажа. Посочено е, че самите Ледове са на Philips.

Не знам за Супърб 1 дали са Ок на мястото, на което искаш да ги сложиш. Просто го давам като идея.

 

поздрави!

Редактирано от Voyslav Filipov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, kokarosta написа:

Здрасти, @sauber. Споделям личен опит. Той е с H3 на Superb II PFL (на дългите светлини). Имай го предвид...

Самия цокъл на H3 е доста крив и за да пасне на мястото си трябва да е доста прецизно изработен. При мен крушките се закрепят на мястото им с едни скоби (не знам при Superb I как е). Това съчетано с тесния ревизионен отвор, малкото пространство във фара и ситния цокъл на самата крушка си е мъка да се сложи. Още повече, че въпросните скоби за закрепване на крушката не са направени да са симетрични за двата фара, а се разкопчават/закопчават в една посока.

За още един хендек се сещам специално за споменатите светлини... Секцията на дългите светлини при фаровете на Superb II са направени с 2 вертикални фасети, а самата секция е тясна. Това води до (д)ефекта, че се получават по две доста яркко откроени вертикални линии като петно на осветеност от всеки фар. Светят силно, но не осветяват добре, понеже е прекалено концентриран светлинния сноп (поради спецификата на рефлекторите). Освен това (поне аз) така и не успях да нивелирам двата фара да светят в една равнина - винаги единия свети една идея по-надолу/нагоре от другия (това за дългите светлини). Според мен се дължи на не дотам прецизната изработка на цокъла на самата крушка (естествено може да е и от несръчните ръчички, които поставят крушките във фара).

В заключение - мисля че имам останали едни такива LED-ове и мога да ти ги дам да се позабавляваш с тях.

 

Поздрави

 

 

Здравей @kokarosta,

Аз също съм със Супърб 2. Можеш ли да качиш малко снимки на останалите ти Ледове, които реално са за 2-рата секция дълги фарове. Мисля си за тях от известно време какво да ги правя (все още съм с жълтурите) и ми стана интересно.

 

поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Voyslav Filipov, съжалявам за забавянето.

Ето това е единия комплект. Трябва да имам и още един със сигурност, но не успях да го открия. При малко време ще го потърся пак и ще го снимам и него. При него охлаждането е също толкова компактно. Струва ми се важно заради малкото пространство в секцията на дългите светлини.

 

П.П. Секцията на дългите светлини е една. Аз съм с халогенни крушки.

 

Поздрави

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, kokarosta написа:

@Voyslav Filipov, съжалявам за забавянето.

Ето това е единия комплект. Трябва да имам и още един със сигурност, но не успях да го открия. При малко време ще го потърся пак и ще го снимам и него. При него охлаждането е също толкова компактно. Струва ми се важно заради малкото пространство в секцията на дългите светлини.

 

П.П. Секцията на дългите светлини е една. Аз съм с халогенни крушки.

 

Поздрави

 

Благодаря ти. Щом си само с една секция мисля, че ще има разлика.

Така или иначе дългите не се ползват постоянно, така че моето притеснение от прегряване/стопяване е сведено до минимум.

 

Поздрави!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си с Xenon, нали? Там мисля, че се маха блендата на късите светлини когато пуснеш дълги (Bi Xenon) и заедно светва и секцията на дългите светлини. Или бъркам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, kokarosta написа:

Ти си с Xenon, нали? Там мисля, че се маха блендата на късите светлини когато пуснеш дълги (Bi Xenon) и заедно светва и секцията на дългите светлини. Или бъркам?

Така е, прав си. Биксенона не го пипаме, той там с “клапичката” си действа. Но 2-рата секция за дългите е обикновена жълта светлина и за тях мисля вариант как да ги заменя.

Проблемите са два:

- Много малко място, а задължително ЛЕД-а трябва да е с вентилатор;

- Буксата, която захранва целия фар (с всичките му секции) няма опция за преправяне според мен, за да се сложи товарно съпротивление.

Другата опция е двете кабелчета, които “ходят” директно към крушката там да се преправят и да се свърже товарното съпр.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ицето право пише - LED-овете идват със стандартните конектори за цокъла, който си поръчал. А мястото наистина е доста кът в тази секция. Имай и още нещо предвид ако тръгнеш да правиш трансформацията... H3 е с едно кабелче. Второто е закрепено за фасунгата на фара. Демек трябва да го изкараш от нея и да го наденеш на някое от кабелчетата на LED-овете, заедно с кабелчето, което си е за халогенната на H3. Май нямаше значение при китайските LED-ове кой кабел с кой се свързва.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За който мисли че ще му е полезно - тествах тази bluetooth флашка в колата и работи ок , даже не бави. За 2$ си заслужава, повечето ,който прегледах, бяха с изход за AUX + нужда от USB за захранване. Лошото е че записва и трие получения звук в mp3 ки на флаш памет . Не се знае колко ще изкара, но който иска може да я пробва.

 

https://www.aliexpress.com/item/Wireless-USB-Bluetooth-Stereo-Audio-Music-Receiver-Adapter-For-Car-Home-Speaker-K400Y-DropShip/32827248269.html?spm=a2g0s.12269583.0.0.7b4f3eb72rp2E3

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Един може би тъп въпрос.... Какво означава 7AF? (Нов Супърб Амбишън 2,0 TDI / 110 kW / 150 к.с., 6M 7AF)

Благодаря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да извадим лоша миризма от гумени стелки ?

Миризмата е нещо средно между кокс от спирачките на метрото и спарени чорапи , от която в топли дни можеш да се просълзиш . Ако е студено е сравнително поносимо , но оставиш ли колата на слънце или да набримчиш парното , става страшно.

До момента пробвах да ги кисна в оцет и в Мегльо ... ефект няма :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, The Best Forman написа:

Как да извадим лоша миризма от гумени стелки ?

Миризмата е нещо средно между кокс от спирачките на метрото и спарени чорапи , от която в топли дни можеш да се просълзиш . Ако е студено е сравнително поносимо , но оставиш ли колата на слънце или да набримчиш парното , става страшно.

До момента пробвах да ги кисна в оцет и в Мегльо ... ефект няма :(

 

Чичо Манчо, като гледам написаното, сега единствено ти остава да ги "накиснеш" на слаб огън с катофи, морков и лук ...и да ги консумираш с удоволстие и мярка :D

 

Вариант номер 2 - стелките.ком

Имат никак не лоши предложения, на никак не лоши цени ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.