Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Офффф,100стр.изписахте и всички само си гадаят и си измислят приказки от 1001 нощ.

@Моджо,интервала ти за смяна на МАСЛОТО Е 2Г.или 30к км.Тая инспекция,която ти свети е за проверка на автомобила(гуми,светлини,окачване,акумулатор и т.н.т)която са ти правили на първото обслужване.След като си сменил 1-вото масло,инспекцията се наглася за 1год.а маслото си остава на 2г./30кНещо не ясно ако има,пак ще обясня.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, shaft написа:

 

 

Между другото, на моята кола (на Прасето) има някаква системка за автоматично разпознаване на "лош въздух" и климатроникът си затваря клапичките и се оправя сам:

image.png.087cca0981c4147efabe56c4b43c8a48.png

 

Ей туй нЯщо - "А"-то. Щом е включено си се "Управя" самичко. Така нямам никакви миризми в купето (с изключение на климатика понякога) :) Честно казано, дори да не го натискам - пак не влизат. Не знам на какъв принцип работи, нямам идея - не съм и търсил, защото в следващия модел това нещо го няма изобщо (там тези два бутона не могат да работят едновременно - изключват се един-друг, докато при мен и двата мога да ти натиска и системата се оправя самичка - отваря, затваря клапата, когато сметне за добре):

image.png.4ffdac1e0f24c0a9a532d760941188b0.png

 

 

Бомбичката я ползвах преди, тази на Лики Моли - много е добра. Ползвал съм я само веднъж на Санта Фе-то, защото не се разсмърдява така, както Шкодата го правеше - при Шкодата трябваше всяка една година да пускам по една "бомбичка-бомбичка", смърдеж влизаше в купето, имаше минимален смисъл от филтър с активен въглен и т.н... Тук нещата са различни, обаче... 

 

 

 

Аудито ми имаше някаква такава "екстра". Така и аз не вдянах как и защо работи. Сигурно има датчик за CO2 и като надуши повечко и пуска само вътрешна циркулация. Примерно ако си в тапа в тунел или нещо от сорта.

То си пускаше само вътрешната когато включех задна, приятел ми обясни, че било, щото като караш в облака от изгорели газове (назад) и да не влизат да те тровят. Европейска раЛта ръйш ли...

 

П.с. - Аз съм ползвал бомбичките на Мафра и Мотип. И от двете съм си хепи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, igeorgiev82 написа:

Офффф,100стр.изписахте и всички само си гадаят и си измислят приказки от 1001 нощ.

@Моджо,интервала ти за смяна на МАСЛОТО Е 2Г.или 30к км.Тая инспекция,която ти свети е за проверка на автомобила(гуми,светлини,окачване,акумулатор и т.н.т)която са ти правили на първото обслужване.След като си сменил 1-вото масло,инспекцията се наглася за 1год.а маслото си остава на 2г./30кНещо не ясно ако има,пак ще обясня.

 

Ако искаш да снимам какво пише. Следваща смяна на масло след х км или 191 дни.

Следваш Преглед след повече х и пак 191 дни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, sauber написа:

 

Аудито ми имаше някаква такава "екстра". Така и аз не вдянах как и защо работи. Сигурно има датчик за CO2 и като надуши повечко и пуска само вътрешна циркулация. Примерно ако си в тапа в тунел или нещо от сорта.

То си пускаше само вътрешната когато включех задна, приятел ми обясни, че било, щото като караш в облака от изгорели газове (назад) и да не влизат да те тровят. Европейска раЛта ръйш ли...

 

П.с. - Аз съм ползвал бомбичките на Мафра и Мотип. И от двете съм си хепи.

 

Да, това за задната е логично. ГотЯна раЛта й. Определено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, shaft написа:

 

Да, това за задната е логично. ГотЯна раЛта й. Определено.

Твоето Шкоде нямаше ли го това бре? Хем беше фейс. Моята Октавия го има :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Mishelle написа:

Твоето Шкоде нямаше ли го това бре? Хем беше фейс. Моята Октавия го има :)

 

Не... Моята е само климатик, нямаше такивИ Х-три.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Октито явно няма да мога да пускам бомбички, че при последното включване на климатика на вътрешна циркулация преди няколко години едни парчета дунапрен изпаднаха върху перката на вентилатора и започнаха едни вибрации - добре, че се усетих и махнах филтъра на купето та ги изчистих и всичко се оправи. От тогава бутона не го пипам. :)

 

Но на мъника Mii мога да пусна една бомбичка за проба - тъкмо съм му купил нов филтър за купето. :)

 

В тази връзка - трябва ли първо да махна стария филтър и да пусна бомбичката без да има филтър и след процедурата да си сложа новия филтър, или е някаква друга последователността?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, бомбичките освежават само тръбопроводите. Филтъра не играе, нито перката/вентилатора под него :)

Виж спрей ако ще пръскаш трябва. Хвърляш старият филтър, пускаш климатика и вентилацията на макс, ицъркваш спрея отпред върху вентилатора, оставяш 10 минути да го изплюе навсякъде. Забождаш новия филтър и си готов :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз практикувам изключване на климатика последните 3-4 минути преди спиране. Така питите се изсушават и вероятността за гъбички е почти нулева. Съответно никога не съм ползва "бомбички" и производните им :) Всъщност много мразя да ми смърди в колата на всякакви препарати, морски бризове, банани и други екзотики :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за протокола - кутията с радиаторите и въздуховодите може да си ги заразите и с мухлясал товар , а спорите на тъпите гъби фърчат и се залепят на всякъде , но с въпросните "бомбички"  успях да излекувам моят кош .

Пепи , от тях не остава миризма повече от ден-два.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, най-вероятно си прав. Но не виждам причина да го правя при положение, че досега не съм имал драми ползвайки моя си метод :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, PRR написа:

Аз практикувам изключване на климатика последните 3-4 минути преди спиране. Така питите се изсушават и вероятността за гъбички е почти нулева. Съответно никога не съм ползва "бомбички" и производните им :) Всъщност много мразя да ми смърди в колата на всякакви препарати, морски бризове, банани и други екзотики :unsure:

И аз съм така. От ноември 2012 нямам проблеми с климатика.

Преди 3 часа, The Best Forman написа:

Само за протокола - кутията с радиаторите и въздуховодите може да си ги заразите и с мухлясал товар , а спорите на тъпите гъби фърчат и се залепят на всякъде , но с въпросните "бомбички"  успях да излекувам моят кош .

Пепи , от тях не остава миризма повече от ден-два.

Ти поне си наясно с мухлясалия товар/шофьор. Само дето вече не би трябвало да разхвърляш спори. Ползвай бомбичките и си свиркай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво пък общо има Боре? Освен че не може да се навре в тая сапунерка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми харесва на външен вид - отпред, отзад, в профил (тия джанти са малки, но не е беда)...абе, бонбон! Щракнах обаче и отдолу...и се чудя каква е тая ръждица по тръбопровода (зуумнете, за да се види по-добре). Това е доста нова кола да му се не види! Реално първите бройки от този вид (по мой познат в Пежо) са от зимата. Т.е. това е кола на една зима...

1825231622_IMG_20190707_1347092.thumb.jpg.974386589bbe32ebe643ff241d4a983a.jpg

213265329_IMG_20190707_1347222.thumb.jpg.b0be73ce8f4b4be973714eaf00cb1c97.jpg

315429604_IMG_20190707_1346472.thumb.jpg.5f049734ee6c47a15b94d5dee93dcd6a.jpg

1248394502_IMG_20190707_1346412.thumb.jpg.098bd9b760d2d4ca3c3a21b8500cf0af.jpg

2019118044_IMG_20190707_1348112.thumb.jpg.4054dc0ecc339490a1180076a03022fe.jpg

Screenshot_20190707-160621.thumb.png.c86529f112eba33bea5e5cee80dec661.png

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори на цвят са го докарали :D

Само си мисля какво ще им е на тия от втория ред ... И ми е странно, че пода не е напълно изравнен. Имам чувството, че Мицио има повече пластамаса отдолу ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой знае ли има ли фабия 1 която е с двигател от фабия 2 ето по-конкретно https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11553274237620536

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отидох на място и както очаквах грешката е тяхна. Нулирах си сам сервиза. Интервала си е 30000 или 2 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко ако е истина. Аз все пак ще зачакам официално становище. Единственият минус, който имаме според мен е липсата на експерти в този бранш. Иначе казано - достатъчно работно ръка. По всеки друг показател не виждам кой може да ни бие. Дано да не е истина...

 

НЕ виждам никаква новина по темата в сайта на Automobilwoche, на които са се позовали Дир.

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Видимо без причина ми се счупи жабката-Шкода Октавия 2fl. Отворих я да взема нещо, и след това не мога да я затворя. Бутона не въздейства по никакъв начин на заключващуя механизъм. Някакви идеи за решаване на проблема?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.