Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Лафът за ЗИЛ къса база беше добър....и много близко до истината ?

2022 Toyota Sequoia Specs & Features

Dimensions

Length205.1 in.

Overall Width without Mirrors79.9 in.

Height77.0 in.

Wheel base122.0 in.

 

ZIL-131

Length6,675 mm (262.8 in)

Width2,500 mm (98.4 in)

Height2,400 mm (94.5 in)

Аз съм карал само Додж Дуранго и Форд F-150 (2009) - ми Фордът си е прост работнически камион, докато при Додж-а вече може да се говори за комфорт и возия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Боре написа:

На мястото на “Хорн-а”, като топ изпълнение в последните години е “Ларами” - определено е най-най-луксозният пикап на Хамериканския, че и световен пазар !!!

Един приятел си купи миналата година такъв. Още не се е научил да го кара и като идва до моя офис с него в двора го вкарваме аз или Любо. Определено си е луксозен камион който няма приложение в Европа, щото нямаме такива скъпи говеда да им возим сеното с него, предпочитам Секвоята, нищо че е вече бая на години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, ID A написа:

GMC Sierra Denali и останалите дишат прахта.

Мхм, дишат защото никой не я купува, с изключение на малък процент градски “петролни” каубои с малки п*шки ;)

Нито е луксозна колкото Ларами-то, нито е престижна. Има обаче много готини и донякъде полезни хрумки, като отварянето на вратата на легена, скритите стъпенка и странични багажни кутии.

И въпреки че с този модел се постараха много, GMC традиционно и от много години е тотален провал на краш-тестовете, в повечето тестове през годините, 1-2 звезди с мъка. Същото е и при тестовете за издръжливост и пригодност в реални условия.

Не случайно, най-продаваният в Хамерика и един от най продаваните в света автомобили, е Ford F 150, плътно следван от Тундра и по-малката Такома, в последните години и Рам. 
GMC дори не се доближава.

Иначе, Sierra Denali е доста атрактивен и дори красив, за градско момче е супер избор. 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Боре, много инфо сипваш... Да чакаме ли да избухнеш с некой дзвер?

Додж Рам си беше най-дървения камион у щатите. Но и цените му бяха смехотворни. Имаше модели с ръчна кутия за 17К$... И бяха чудесни работни коне. Последните години, вече само като Рам, както @Боре сподели по-горе - заприличват на по-джазови и луксозни Зил-ове.

Toyota нямам спомен да се славели с лукс, особено при камионите, но също предлагат яки машини, които са малко недооценени от реднеците и т'ва може би е причината да не са номер 1. 

@ID A, Иво, Денали-то в топ нивата е наблъскано яко, но не стават за работа. Има ги, но никога не са били някакво мерило в света на пикапите.

Форд имат най-голямо разнообразие от модели (пикапи...а и не само) и също предлагат много добри "работни коне". При тях има опции да си персонализираш камиона доста яко. Луксозните изпълнения са определено много наблъскани, но на мен, фаворитите там са ми Lightning и Raptor. Освен, че са лидери на пазара с техните модели, с "електрокара", определено стъпват още по-добре маркетингово, особено като няма конкурент все още в лицето на другите, предлагащи пикапи. И то, с доста интересни опции, и ебаси цената - под 40К$ с възможност до 7К отстъпка! Друг е въпросът с чакането...

Като цяло, за тук е тегаво да въртиш такава база/размер из улиците, но изобщо не е невъзможно. Ама т'ва си зависи и от шофера, хахаха. Зад океана, няма никакви грижи с управлението/паркирането на такива прасета.

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква работа Велкооо? Тия са само за гъзария. Работните пикапи са в началото на ценовата листа. Ние си говорим за топ нивата. Денали е топ нивото на GMC. Големите луксозни пикапи там ги ползват да влачат каравани, лодки, ремаркета с играчки дали теглени отзад, дали закачени в леглото (5то колело, гууз нек).

Иначе тук един приятел кара РАМ 1500 с хеми двигател. Зависи къде искаш да отидеш с него. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Сънувах че е зима , карам жълта 100с ка но асфалта пред нас е пропаднал и тя цялата е паднала в дупка 3метра с вода ,видях я и в съня ми я извадих на ръка, след нея в дупката падна бяло МБ . Тъкмо да си запаля 100така и алармата на телефона звънна и се събудих . Като се събудих си викам , да бе яко щеше да бъде , ама той карбуратора пълен с вода, как ще я запалиш бе братле .. ?

Редактирано от PIIIcoppermine
  • Объркан съм 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си мислите че траве*** Мелиса , е вилик , че кара магистрала с 160 с тротинетка, аз днес на връщане от село Лозен (ходих до Елбатрон , да ми допълнят климатика) ,видях няккав пичага по къси гащи , без каска , аз карах с 110 по околовръса и бавно го задминах. :) Таа хората, които не разбират защо колите имат окачване, център на тежестта и т.н, не са един и двама. Тротинетките са за малки дечица до 10години, дано го разберат...

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска стана дума за тротинетките на срещата. Юли добре си спомня закона.

 

Съгласно ЗДвП от 7 юли 2020 г. се въвежда понятието „индивидуално електрическо превозно средство“:

„Индивидуално електрическо превозно средство“ е пътно превозно средство, оборудвано с електрически двигател/и и максимална конструктивна скорост, надвишаваща 6 km/h, без или със място за сядане с височина на точка R (референтна точка на седене), ненадвишаваща 540 mm, когато превозното средство е с не повече от две колела или с височина на точка R, ненадвишаваща 400 mm, когато превозното средство е с три или повече колела, със собствена маса до 50 kg. Не са индивидуални електрически превозни средства инвалидните колички, обслужващи лица с увреждания.

За да участва в движението по пътищата, отворени за обществено ползване, всяко индивидуално електрическо превозно средство трябва да има изправни:
1. спирачки;
2. механичен или електронен звънец и да няма друг звуков сигнал;
3. устройство за излъчване на бяла или жълта добре различима светлина отпред и устройство за излъчване на червена светлина отзад;

Водачът на индивидуално електрическо превозно средство при движение е ДЛЪЖЕН:
1. да ползва в тъмните часове на денонощието и/или при намалена видимост светлоотразителни елементи върху видимата част на облеклото, позволяващи да бъде лесно забелязан;
2. да се движи по изградената велосипедна инфраструктура, а при липса на такава – възможно най-близо до дясната граница на платното за движение;
3. в тъмните часове на денонощието и/или при намалена видимост да управлява индивидуалното електрическо превозно средство с включени светлини;
4. да се движи с изправна спирачна система на управляваното индивидуално електрическо превозно средство;
5. да ползва каска, ако е на възраст до 18 години.

На водача на индивидуалното електрическо превозно средство е ЗАБРАНЕНО:
1. да се движи по пътища и улици, на които максимално разрешената скорост за движение е над 50 km/h; ограничението не се прилага за улици с изградена велосипедна инфраструктура;
2. да се движи в зони, обозначени с пътен знак В9 – „Забранено е влизането на велосипеди“;
3. да се движи по улици, обозначени с пътен знак Г13 – „Пътна лента или платно за движение само на превозни средства от редовните линии“;
4. да развива скорост, по-висока от 25 km/h;
5. да превозва други лица;
6. да се движи успоредно до друго индивидуално електрическо превозно средство или двуколесно пътно превозно средство;
7. да управлява превозното средство, без да държи кормилото с ръка;
8. да се движи в непосредствена близост до друго пътно превозно средство или да се държи за него;
9. да превозва, тегли или тласка предмети, които пречат на управлението на превозното средство или създават опасност за другите участници в движението;
10. да управлява превозното средство по площите, предназначени само за пешеходци;
11. да използва мобилен телефон при управлението на индивидуално електрическо превозно средство.

МИНИМАЛНАТА ВЪЗРАСТ на водача за управление на индивидуално електрическо превозно средство е:
1. шестнадесет години – по велосипедна инфраструктура и по пътища и улици с максимално разрешена скорост до 50 km/h;
2. четиринадесет години – само по велосипедни алеи

 

 

КАТ още да се чуди по коя точка в ЗДвП да го глобят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Как може да спреш по такъв безумен начин, Хрисии Станева?! Аз ако съм, тия 140/170 коне ще ги подредя в права линия. 

Ще ме кара човек 95кг да влизам през дясната врата и да прескачам подлакътник и да се правя на йога... 

IMG_20220726_181424.jpg

IMG_20220726_182444.jpg

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма я виж колко сте си близки с колежката ?
А и с тея 95 кила....ма моля та не се излагай - мъж под 100 не е мъж ?
?

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Logrus написа:

А и с тея 95 кила....ма моля та не се излагай - мъж под 100 не е мъж ?
?

 Еми, той Алекси е мИникен :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През лятото - на гръцките, а през останалото време, на шотландските дестилерии. 

?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, Алекси Георгиев написа:

Как може да спреш по такъв безумен начин, Хрисии Станева?! Аз ако съм, тия 140/170 коне ще ги подредя в права линия. 

Ще ме кара човек 95кг да влизам през дясната врата и да прескачам подлакътник и да се правя на йога... 

IMG_20220726_181424.jpg

IMG_20220726_182444.jpg

Сигурно е искала да я изчакаш да те види ?

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, Алекси Георгиев написа:

Как може да спреш по такъв безумен начин, Хрисии Станева?! Аз ако съм, тия 140/170 коне ще ги подредя в права линия. 

Ще ме кара човек 95кг да влизам през дясната врата и да прескачам подлакътник и да се правя на йога... 

IMG_20220726_181424.jpg

IMG_20220726_182444.jpg

Мисли позитивно - има и по над 100 .. на тях им е още по-трудно ;)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Izolini написа:

Сигурно е искала да я изчакаш да те види ?

 

Абе, аз изчаках една цигара време, преди да предприема интриорните маневри, ама жената се изнрви и реших да пробвам пластичността си, преди да документирам женски бой на паркинга пред Лидл

?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да тръгна да вадя предницата на шкодата, реших да пиша - един контролен въпрос... 

Днес протече рейката - съвсем изненадващо. Без никакви признаци, без дори и леки течове или звуци, предвещаващи подобен проблем. 

Преди по-малко от месец сменях масло, и ако е имало теч - щях да го видя. 

Буквално за 2 мин след потегляне  чух как помпата почна да вие, в движение. Спрях, ударих на колене и видях от дясната страна на колата как си капе харабииската. Маншона, който излиза от рейката и целия десен носач, всичко в масло. 

Та, понеже до сега съм слушал и чел за това, а не ми се е случвало с никоя кола до този момент, знам каква е процедурата. И преди да се хвърля в това приключение, реших да питам - 100% ли е заминала рейка или може да е друго? Така изненадващо да умре? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади, благодарско за мнението. 

А аз тайно се надявах да е избушило някое маркучле и някой "чичо Иван" да ми го смени, докато пия едно кафе от машината до вратата на гаража му ?

А то си ме чака "оня с макарите" ?‍♂️

Редактирано от Алекси Георгиев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @Алекси Георгиев - И според мен е рейката. Играх го същия номер преди няколко Години. Не знам сега какви са Цените на втора употреба и на пълно рециклиране но когато моята протече, бяха еднакви и реших, че е по-добре да имам изцяло ремонтирана а не незнайно колко имаща още живот друга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента гледам някакви в AutoDoc за по 400-500лв. Какви са, що са - не знам. Иначе от морга са към 200лв. А аз всъщност имах някакви спомени, че са към 1000лв

Screenshot_20220802_131433_de.autodoc.gmbh.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабрично обновени. Очаква се да получат старата рейка също така, трябва да им я изпратиш Старо за ново един вид.

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, Алекси Георгиев написа:

В момента гледам някакви в AutoDoc за по 400-500лв. Какви са, що са - не знам. Иначе от морга са към 200лв. А аз всъщност имах някакви спомени, че са към 1000лв

 

 

Добре де, гледам, че си от Враца. А Враца отдавна измести Горубляне като столица на "new import car djambas capital". Няма ли майсторя на корем в тоя град? Щото тия схеми с поръчка на рециклиране, връщане на стара и т.н. Малко куца схема ми се види.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То има, ама аз се чудя какво да взема. Нова ли, тази ли да рециклирам... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо и няма на схемата, да не говорим, че можеш и да не се занимаваш лично. Аз поне откъдето купувам неща /не за шкодата. Пък не съм се сетил да ги питам дали имат за ВАГ части/ искат само да им занеса старата после те си се оправят с куриери , пращаници и т.н. Като цяло нещата са ок. Аз обаче предпочетох да си зема втора ръка, оригинална. Стига да се уцели читава е в пъти по-добре от рециклаж. Ся, моята не течеше де. Имаше луфт, което не знам изобщо дали подлежи на рециклиране.

ПП Втората опция /която беше първа/ беше да си взема такава, заводски  рециклирана. Въпроса да я носа при Жан, в Техническия или не знам къде си за рециклаж отпадна поради факта, че от 10 направени 3 са ок, 7-пари на вятъра. Поне по четене по форуми де. След това си намерих морга, която дава части с гаранция и със замяна ако не е ок (случайно я намерих) и стана опция номер 1. Една година оттогава мина и всичко е наред.

ППП Чисто новата хидравлична помпа сдаде багажа след 2 години, така че и нея ще си я взема от въпросната могра :))

Редактирано от Моджо
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз реших да взема рейка от кола за части. Одеве ходих до Монтана, запалихме колата, въртяхме - няма проблеми, маншоните нямат следи от теч. Свалиха я за по-малко от час и я взех със все накрайниците за 150лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.