Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

не е нормално ,това се нарича oil sludge - https://www.google.bg/search?q=oil+sludge&client=firefox-a&hs=eqi&rls=org.mozilla:bg:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=MCUEVOTuNYXd4QSKhICYDA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=605 най-често се дължи на некачествено масло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато колата беше гаранционна в ЕТ само CASTROL слагаха, а тази и предишната смяна от както аз си го сменям слагам пак CASTROL, като си го взимам от официалния дистрибутор за България. Не съм доливал. Много странно....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте, писах в темата за моята кола, но може би никои не е влизал, та да питам и тук. След смяна на маслото нормално ли е да има такива остатъци в старото?

 

http://media.snimka.bg/s1/3841/033925774-big.jpg

http://media.snimka.bg/s1/3841/033925773-big.jpg

http://media.snimka.bg/s1/3841/033925772-big.jpg

http://media.snimka.bg/s1/3841/033925771-big.jpg

 

Да не би да ползваш 10w40 или 15w40? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

принципно качественото масло не прави такива отлагания,даже трябва да ги измива моят съвет е да смениш маркта също и интервала,ако го сменяш на 15 хиляди започни да го сменяш на 10 хиляди

мой познат също имаше такива отлагания в маслото,но предишния събственик я беше карал с някакво наливно от варели сега с качествено след няколко смени се почисти

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цък, и в пробега. В нашите условия колата е подложена на максимални натоварвания и аз лично повече от 10000км не бих карал дори лонглайф масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я дa видим днес, кой сервизен aвтомобил беше нa "чуждa" територия :P

 

post-11404-0-55379800-1409599758_thumb.jpg

 

Спокойно, по служебно нaпрaвление ни беше дошъл нa гости Мaджо, нямa дa сменя Октaвиятa с ST (поне зa сегa :P ) ;)

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама, какво им е на условията в България? Нали не мислите че хората в Европа карат само в идеални условия. И студ има, и жега,и прах! Може би проблема е на друго място. Има едни вакум помпи с които теглят маслото през тръбата на щеката, и понякога не го издърпват до край, и така остава от старото масло в картера! Нямам идея как и къде сте го сменяли, но е възможно да са използвали вакум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм възмутен от мотористите! Днес един с ''чопърче'' с отличителни надписи на известен мотоклуб в Русе, които постоянно се борят за нещо и всички на пътя им пречат(в момента са тировете) си позволи да ме изпревари докато аз изпреварвам едно камионче на двупосочен двулентов път, а той се шмугна МЕЖДУ нас, почти излязох от пътя за да му направя място! Надух клаксона, а онзи като мина пред мен най - нахално си вдигна ръката и ми показа среден пръст! Все някакви лозунги да пазим мотористите, да гледаме два пъти в огледалото и други такива простотии. Но за мотористите няма лозунги, да не изпреварват, както ме изпревари тоя днес, да не карат с 250+ , да не карат на заднa гумa и т.н. Писна ми - пази този, пази онзи.... сами като не се пазят ще си продължават да се трепят по - пътищата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се замислих над нещо подобно, защото най-вероятно в ЕТ така го изтеглят, докато аз го източвам през пробката. В този ред на мисли може и това масло което слагам аз да си е читаво, просто да се изчистват боклуците от преди това?
 

...вакум помпи с които теглят маслото през тръбата на щеката, и понякога не го издърпват до край, и така остава от старото масло в картера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм възмутен от мотористите! Днес един с ''чопърче'' с отличителни надписи на известен мотоклуб в Русе, които постоянно се борят за нещо и всички на пътя им пречат(в момента са тировете) си позволи да ме изпревари докато аз изпреварвам едно камионче на двупосочен двулентов път, а той се шмугна МЕЖДУ нас, почти излязох от пътя за да му направя място! Надух клаксона, а онзи като мина пред мен най - нахално си вдигна ръката и ми показа среден пръст! Все някакви лозунги да пазим мотористите, да гледаме два пъти в огледалото и други такива простотии. Но за мотористите няма лозунги, да не изпреварват, както ме изпревари тоя днес, да не карат с 250+ , да не карат на заднa гумa и т.н. Писна ми - пази този, пази онзи.... сами като не се пазят ще си продължават да се трепят по - пътищата...

Абсолютно точно. Аз също съм на мнение, че са безнаказани! Как да го пазя, когато кара по осовата линия, когато изпреварва неправилно и карат, като и*д*и*о*т*и! Когато кара в платното пред мен или зад мен, ще го пазя, като всяко друго МПС, но заради някакъв т*ъ*п*а*н*а*р на мотор да вляза в дупка или да не мога да кривна малко, за да може да си кара посредата на всички платна - ай фък оф!

 

Онзи ден гледам на бул. Овча Купел, сега асфалтират там, някакъв с ”пистарката” минаваше на зиг-заг бавно-движещите се коли и конусите на платната. Промъкваше се на милиметри между конуса и левите фарове на движещите се коли, накланяше се почти до коляно за да мине, и малко закъснее ли, камъчета има много, и ще почне да реве ”защо не ме пазиш”.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е ,мотористите първо да погледнат себе си и после да се оплакват. Карат почти винаги с нарушаване на пътната маркировка. На непрекъсната линия си изпреварват и то на цяла глутница. Превишават скоростта, ами да карат с нормална скорост и няма да има проблеми. Те си мислят ,че пътя за тях е писта. А това е грешна представа като си най-лекия на пътя.

 

А за маслото, такива отлагания не съм виждал при мен. Сам си го сменям, ползвам немски PENTOSYNTH HC 5W-40.   И колата и маслата са правени да изкарват по 15000км до смяна. Аз го сменям някъде между 10 и 15. Където ме хване желанието за смяна. Колегата каза това което не го разбрах: "просто да се изчистват боклуците от преди това?"  Кои боклуци и отпреди кое??  За мен маслото трябва да се смени с друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм възмутен от мотористите! Днес един с ''чопърче'' с отличителни надписи на известен мотоклуб в Русе, които постоянно се борят за нещо и всички на пътя им пречат(в момента са тировете) си позволи да ме изпревари докато аз изпреварвам едно камионче на двупосочен двулентов път, а той се шмугна МЕЖДУ нас, почти излязох от пътя за да му направя място! Надух клаксона, а онзи като мина пред мен най - нахално си вдигна ръката и ми показа среден пръст! Все някакви лозунги да пазим мотористите, да гледаме два пъти в огледалото и други такива простотии. Но за мотористите няма лозунги, да не изпреварват, както ме изпревари тоя днес, да не карат с 250+ , да не карат на заднa гумa и т.н. Писна ми - пази този, пази онзи.... сами като не се пазят ще си продължават да се трепят по - пътищата...

Кретени разни. Но и медала си има две страни. Аз съм един от тия с "обратната" визия. Всеки ден съм с двуколесното и гледам поведението на хората. В голямата си част или правят път или просто си карат без да ти пречат. Но има една група комплексари които не могат да преживеят, че мотористите минават по-бързо в трафика. И още за една група се сетих - жените каращи като коне с капаци. Първо те засича без мигач и без да се огледа, а когато и свирнеш прави и невъзможното да гледа навсякъде другаде, но не в теб. А едно махване за "извинявай" е повече от достатъчно ...

 

Както и да е. Хубавата новина е, че напоследък в София отношението към мотористите е значително подобрено. Дано скоро стане факт за цяла България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои боклуци и отпреди кое??

Имах предвид това което е наливано докато колата е обслужвана в ЕТ. На следващата смяна ще следя и ще го сменя най-вероятно. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В неделя по Подбалканския път ме изпревариха двама с мотори - и двамата си бяха залепили върху цифрите на регистрационните табели сиви лепенки, т.е. виждаше се само първата буква от регистрационния номер - "С". Защо ли го правят това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В неделя по Подбалканския път ме изпревариха двама с мотори - и двамата си бяха залепили върху цифрите на регистрационните табели сиви лепенки, т.е. виждаше се само първата буква от регистрационния номер - "С". Защо ли го правят това?

Другото нещо, което правят е да си прегъват регистрационните табели надлъжно посредата - така остават само буквите в горния край, без цифрите - идеята е една и съща: по никакъв начин не може да се определе превозното средство на кой е, няма камери, няма полицаи - абсолютна безнаказаност

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не говорим пък колко от мотопедите изобщо не са регистрирани и нямат документи. Или, ако са над 50 кубика са регистрирани като 50 кубокови за да могат да ги карат с М категория.

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има всякакви. Но това, че има кретени, не означава, че болшинството са такива! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има всякакви. Но това, че има кретени, не означава, че болшинството са такива! 

 

:doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе да ви кажа, то не е само БГ синдром това. Аз имам впечатления от Италия, особенно южната част, мотористите са дваж по ненормални от тука. В Гърция също. Просто сме си южняшка страна, толкова ни е капацитета под шапката. За сравнение в Германия, Швейцария и Австрия си карат по правилата като цяло.

 

То не виждам и какво толкова може да се направи в случая. Те тия не подлежат на контрол на самия път - камерите трудно ги хващат, а и да ги хванат - номера не се вижда. Полицай да го стигне и да хване - абсурд. А и ако го погнат - ще се претрепе и ще утрепе още някой и после полицаите виновни (все пак сме в БГ). Затова и не ги гонят като цяло - оставили са ги да лудеят.

 

Решение естествено има. Първо трябва да ги принудят номерата им да са ясни и четливи. Това е лесно, на кръстовище като го хванат с огънат номер - аре слизай от мотора и спиране от движение, за умишлена повреда на държавен контролен номер. Като са им четливи номерата вече е лесно - на извънградско - не го гониш. Просто отиваш в тях и го извеждаш с белезници. Така правят в по-северните държави.

 

А дано, ама надали.

 

П.С. Нямате си идея какво е във Варна в момента. Главния път към Златните е като кръг от GP. Летят с по 200+ цяла нощ, шума е ужасяващ. Често са по бермуди и джапанки и задник по прашки на задната седалка... Изродия.

 

Иначе съм съгласен с Пепи... всяко стадо си има мършите. Но то като цяло пистов мотор да го караш по ограничение... Не виждам как ще стане. Това си е машина конструирана да се газят правилата с нея. Трудно ми е да си представя пистова машина движеща се с 90км/ч на извънградско :) То моя мотор за щастие с повече от 100 не може да се кара...

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Т.нар. "донори" в голямата си част са особено опасни за движението по пътищата. Миналата неделя на АМ "Струма" един такъв, плътно прилепен към резервоара, ме изпревари със сигурно над 200 км./ч. :o Боже, едно камъче му трябва...... Лошото е, че има и разни дупенца мамини, които си позволяват да правят разни чекмаци в града, независимо дали са мотористи или шофьори на леки автомобили. Майка му мечка, има писти за тази цел...Ама реалността в България е такава - милицията е с двойно по-голям числен състав от армията, но контрол и санкции липсват.

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно аз нямам подобни наблюдения за мотористите? По принцип не съм фен на моторите и нямам никакъв интерес към тях, но гледам да им правя място на пътя винаги, за да не се утрепват :)

 

Може би е дразнещо наистина, ако човек си кара бавно и спокойно, да ти хвърчат моторите отляво и отдясно. Понякога ми се е случвало аз да изпреварвам мотори на магистралата или съм виждал да си карат в лявата лента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.