Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелицията на Макса


lent

Recommended Posts

Мразя когато съм прав :) Да му се не знае. За смяна е детайл с номер 6U0711023A http://www.autokseft.cz/razeni-kompletni-XS-6U0711023A-6U0711023-nd385494 китайчето е 120кинта, а оригинала като му видях цената започнах да дишам тежко и запалих цигара , но поне го има...

Още на първо лягане под колата като го видях това че го бие солта, първо разбрах че ще се строши скоро, а днес разбрах защо Чавдар го оплю пред мен първо него, като се заговори какво му се е чупило :)

 

Някой карал ли е с китайчето и по колко км кара ?

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 562
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    258

  • The Best Forman

    62

  • PIIIcoppermine

    34

  • Logrus

    29

Най-много писали в темата

Оригиналния е 269лв и е със същия продуктов код. Мисля да взема китайчето, тъй като все пак не е единствения дерт. Година да изкара пак е достатъчно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подозирам , че може , ама Мими преди години ми върна един фаворитов механизъм с думите "майсторите казаха , че не става"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаворитов механизъм в магазина няма. Всички сме го виждали това какво е, то си е недомислен гнилоч. Бие го солта и това е голямата грешка. Аз вече минах 100км със скобите градско, усещам че вече почват да влизат по - тегаво. На заплата ще се вземе едно китайче и това е, просто в момента съм на 0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това цялото нещо съм го пръскал обилно с масло, нафта, WD40 когато каквото имам под ръка и скоростите включваха с един пръст и луфт на лоста почти нямах. Като сложиш новите лостове си омазнявай движещите се части периодично за да издържи дълго време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Ремонта протече изключително безпроблемно в канал за 20мин. Знам че ще съм сигурно единствения който ще го каже, но си искам луфта ОБРАТНО!! :( Тая кола все едно е друга не се знае на коя скорост е , защото е прекалено short shift за мене... И по светофарите си оправям маншончето.. :)

 

By the way окончателно откъртих бронята. Утре ще я окабелявам :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Maлко да поосвежим темата. Имам си извинения за форумното отсъствие. Колата се измъчи. Първата неделя ходих при една приятелка да къртя,(за съжаление в буквалния смисъл) съответно аз и колата станахме само прах. Следващата Неделя, знам че е кощунство, но ми се наложи ... 281кг в багажника. Въобще не ги смятах колко тежат, добре че не взех повече теракол  :blush:

IMG_20150731_214042.jpg

 

IMG_20150731_214058.jpg

 

Следващата неделя возих детско креватче. Тогава осъзнах, че с тая кола сме еднакви. Аз се ужасявам от детски креватчета и ги искам по - далече от себе си и тя също.  Колата се обиди и 200 метра след като свалихме креватчето падна ауспуха :tongue_1: След бързо посещение при докторите в Павлово, вече си имаме болшой чисто нова снадка на мястото на стария изгнил катализатор. Време за работа на пичовете -15мин  :banger_2:

 

В момента съм наредил около 90% от плочките , но подарих на макса една мивчица отвън и отвътре

IMG_20150809_190510.jpg

 

IMG_20150809_190601.jpg

IMG_20150809_190635.jpg

 

IMG_20150809_190635.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ще я продаваш ли? Тя много лачена  :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, попринцип последните 3 снимки я бях нащракал да ги сложа в темата за продаване, но реших че нулевия интерес ме устройва напълно, като ги сложа , ще започнат да се обаждат , да се пазарят, само взаймно да си губим времето ...

 

Плочките ги наредих вчера и тържествено обещавам повече да не мъкна с този хубав спортен автомобил никакви инертни материали :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Добро утро на всички.

 

В тази ранна утрин седя аз и си мисля за колата. Май имаме проблем. От някакво известно време ,примерно месеци, се случва при тръгване, ако не подам газ да забием муцуна и да изгаснем в същия момент мигновено. Преди се случваше по рядко, напоследък доста зачести. На английски се казва Stall, на български не се сещам как да го опиша повече от това. Преди около 200километра, забелязах че сутрин на два пъти се опита да работи на три цилиндъра, но от тогава не е имало проблем. Малките обороти са си ок с изключение на това че понякога студена пали на 1100, друг път студена пали на 800 и си ги държи. Тея 1100оборота много ме дразнят, но pepino твърди, че е нормално.  Съмняват ме свещи или дроселова клапа или клапаните, който определено са за регулиране, но все още не знам как се регулират клапани без делко и без белег на коляновия вал (толкова е мръсно там, че е абсурд да се види или да се бръкне да се изчисти с нещо, просто няма място.)

Компютъра не съм го чел, защото няма смисъл, той не знае къде е проблема. Последно пищеше за ламбда сонда, която си работи, та този вариант отпада.

Както знаете, аз съм възрастен човек, с 50 години трудов стаж в леярната :P и варианта за ремонт в М-Компекта или друг сервиз ми допада, макар че се съмнявам да има човек в България, който да може да накара този двигател да запали със всичките му 68коня, тоест аз и да отида те няма да разберат къде е проблема, още повече сещате се че никой няма да ме погледне сериозно в сервиз ако отида и му кажа, "колата ми има проблем, защото на втора не си къса гумите от зор!" това само ние си го знаем, че трябва да е така. Затова, като отида, трябва аз да си имам някаква идея какво искам да се смени ;)

Та чувствайте се свободни да споделите предложения, пък гената знам че има кристална топка, да не се свени, ами да я вади :D

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макси, ако не си сменял свещи - смени ги! Няма да навреди в никакъв случай. Бош от магазин Бош на Хладилника или евентуално NGK/Denso от Фори...даваш едни 20лв и ти е мирна главата. Ако пак забива муцуна - не са свещите :fiu:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симо до зоопарка зачеркнали ли сте го от белия списък? От свещи не може да има такова поведение.

Редактирано от old men
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да питам?Симо се е преместил от зоопарка или вече не работи.Отдавна не съм ходил натам..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преместил се е ама само малко по-надолу по улицата :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симо за мен си е традиционалист човек, както и аз. Според мен той няма да разплете проблема с разните електроники. Както и да е де, те пари за свещи така и не останаха. Взех 2те водни съединения за отдолу, тръбата и 3 литра антифриз поне да знам че ще седи пред нас но ще е в движение. Някакво казанче взех, Vika e изглежда зле, ама е по - добро от моето, ще видим колко ще изкара. И тоя гаден проблем с халогените го разнищих. Десния имаше прекъснат кабел от корозия, смених го. Малко трудно се вадят пиновете от куплунга, но става. На левия му беше изгоряла крушката макар че изглеждаше ок. Крушката е Н3 и в шкода магазина е 4 кинта.

Утре ще се чуем с галиарда, евентуално да направим един бърз "мокър" ремонт :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених маркучите и тръбата отдолу, всичко е точно, само че в Неделя пак запали на 3 цилиндъра и работи така към 2-3 минути. Свещите ги проверих, здрави са и са работили добре. Това е лошо.. В един момент така се ядосах че замалко щях да изскуба и климатик и серво и компютри и све датчици и простотии иии бензинови рейки.

 

Оправих си най- накрая халогените и тъкмо да се почувствам горд и се оказа че бронята е толкова помляна, че светят в небето :(

 

IMG_20150927_141855.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Страхотно ще застанат след едно оправяне на боята, ама липсващата капачка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотно ще застанат след едно оправяне на боята, ама липсващата капачка?

Ще се съобразява, като паркира пред дискотеката, джантата без капачка да е от другата страна ;)

 

Супер са Саше, атака!

 

Между другото имам едни 15кки, халоминки 4х100, ей това са http://olx.bg/ad/aluminievi-dzhanti-antera-15-s-gumi-195-50-15-4h100-ID51Z1E.html

Ако ти харесат, ще се разберем ;)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За липсващата капачка ще действам както предположи Ники. :tongue_1:

 

Джантите ти в продавалника са на хубава цена и сигурно някой ще ги отнесе, но гледам сложени са на Астра с централен отвор 56,5мм пък при VW е 57мм, ще помогне на продажбата да уточниш размера. Meн като цяло още не ми се минава на 15ки, нямам гуми за тях, пък и аз реално си търсех джанти със спици или петолъчката от голф 2. На горните попаднах случайно, бяха записани като джанти за Голф III и като видях капачките и цената, просто нямаше как да не ги поръчам. Те не ми харесват много, но просто са вулгарно евтини http://www.megaparts.bg/product/1741751650...

 

Тези дни съм се разбрал с един приятел да се преобуя пробно с 205/55/16 от Рено Меган II. Tова ако не опира в калниците, ще съм си атракция :D :D

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.