Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb 3.6 4x4 DSG


smirn0ff

Recommended Posts

Привет колеги,

 

Някой има ли подобно животно за да сподели впечатления?

 

Също гледам според Еуратек може да се поръча Edition модела с N1 сертификат, нали така?

 

Някой има ли представа дали дадените отстъпки за Edition са само за налични и дали могат да се добавят екстри?

Редактирано от smirn0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • smirn0ff

    21

  • bega4kata

    6

  • PUF-PAF

    5

  • Стоян

    5

Най-много писали в темата

Защо не попиташ директно Дилъра? Той най-точно ще ти каже!

Мотора е морално остарял асматик като но повечето Кии и го спират от производство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше един колега тук http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=83&t=319171&hilit=%D1%81%D1%83%D0%BF%D1%8A%D1%80%D0%B1, но му го откраднаха и не пише вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Разгледах темата, сл. седмица мисля да покарам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм имал директен допир с такъв автомобил, си мисля че всичко в него ще ти допадне много, с изключение на едно - разхода :tongue_2:  Обезателно сподели мнение след като го пробваш :flag_skoda:

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода на моя 2.0(165к.с) в момента извън града, с начина ми на шофиране е м/у 8 и 12л/100км. Рекорда ми е 6.3л/100км с включен ECO режим и постоянна скорост 90км/ч. Другия ми "рекорд" е от Бургас до Ст.Загора около 25-30л изгорено гориво.

 

Така че разхода не ме притеснява много ;)

 

Ще се раздвижа до ЕТ следващата седмица и ще пиша отзиви :)

Мерси!

Редактирано от smirn0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не попиташ директно Дилъра? Той най-точно ще ти каже!

Мотора е морално остарял асматик като но повечето Кии и го спират от производство.

Незнам за какви асматици приказваш, може би за атмосферките, но Хюндай&КИА са едни от първите с Gasoline Direct Injection двигатели. Даже един от моторите, които се монтират най-много на Оптима и Соната, за съжаление не и в Европа, са 2.0Т с 272к.с.

Още повече, че концерна има гама от V6 и V8 мотори, които пак са само за извън ЕС.

Проста пазарна политика, защото европееца масово кара 4 цилиндров дизел...Дори и там, ако се поинтересуваш малко, Х&К са с отлични динамични показатели и качество.

Вземете и си отворете един ютуб и се ограмотете малко или просто познанията ви стигат до там да напишете само шкода и толкова :)

Разбирам ви, че се гордеете с чешкото автомобилостроене, ама сте банални вече. Започвате да се повтаряте. Барем се постарайте малко да го докарате с фантазия.

 

Лично ще се поинтересувам за 3.6 да разбера каква му е драмата

 

P.S. Разбира се, че ще питам дилъра, но днес по всичко си личи, че е Събота. Реших да попитам дали някой няма информация преди да дойде новата седмица, когато ще мога да попитам дилъра, пък и не съм в БГ сега.

Редактирано от smirn0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не говорим Киа и Хюндай какви моторизирани тоалетни чинии са. Имаме служебни И30 дизел и Соната бензин. Сонатата под 10,5 бензин извънградско не е падала, а магистрално 12. И30ката уж е 115 коня дизел 170 км/ч ги вдига 3 дни. Моята Октавия 90 коня по-лесно ги вдига. А за пластмасите вътре... бивши кофички за кисело мляко.

И да поясня, няма кола над 80 х.км.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,ама по спокойно.Човека сравнява различен клас коли(Оптима-Октавия).Возил съм се няколко пъти в Оптима и мога да кажа,че е един доста добре направен автомобил(все пак германец го е правил :P).Нека колегата я сравни със Супърба и тогава да напише впечатления.Действително корейците вдигнаха качеството на материалите последните 1-2 години.По-старите модели, вярно им бяха пласмасарници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам какво се заяждате :-p бил съм такъв и онакъв... Тоя форум за какво е?

Не мога да сондирам мнение? Ако има ссобственици на подобен модел, какъв е проблема да драснат 1 ред? Ето колегата Ники ми прати много полезен линк, за което му благодарих! Останалите само се заяждат.

То бива фанатизирани фенове, ама и на мен ми идвате в повече вече.

 

Следващата седмица отивам да карам.

 

Който намира по 50-100хил ей така на улицата, спокойно може да си купи и един автовоз коли.

 

За тези, които не са разбрали още, търся си нов автомобил по две причини:

1. сегашната ми кола я очука градушката и ще трябва да се изправя цялата.

2. Покрай причина 1 гледам за автомобили с по-голям двигател от текущия ми 2.0 165к.с. , а такива за цяла Европа има само при Мерцедес, БМВ и ВАГ...

 

Просто се дръжте културно хора

Редактирано от smirn0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо избягваш турбо моторите,  или аз с такива впечатления оставам. 2.0 TFSI е доста добър мотор и много по-птиятен за каране от астматиците /атмосферките/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Дори и там, ако се поинтересуваш малко, Х&К са с отлични динамични показатели и качество.

Вземете и си отворете един ютуб и се ограмотете малко или просто познанията ви стигат до там да напишете само шкода и толкова :)

Разбирам ви, че се гордеете с чешкото автомобилостроене, ама сте банални вече. Започвате да се повтаряте. Барем се постарайте малко да го докарате с фантазия.

 

 

Ами аз съм ограничен автомонтьор на Шкода и ВАГ автомобили и не се интересувам от Кия.Така е.Гледам да се интересувам от това което ми трябва в работата. Но с моите ограничени знания,мисля че Кия правят главно атмосферни бензини,докато при Шкода преобладават турбо-бензинови двигатели.

Интересувал съм се само /тоест направила ми е някакво впечатление/- Кия Сийд ГТ.1.6 турбо 200к.с. Вземай си такава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо избягваш турбо моторите, или аз с такива впечатления оставам. 2.0 TFSI е доста добър мотор и много по-птиятен за каране от астматиците /атмосферките/

Като гледах техническите характеристики на 2.0tfsi и на 3.6 v6 , забелязах, че въртящия момент е еднакъв 350нм, а конските сили са 220 срещу 260

Може и да греша, но според мен е по-добре v6. В щатите 4 цил. турбо мотори ги представят като "v6 performance in 4 cylinder engine".

Ако някой може да даде инфо за това, което спомена бегачката, че v6-тицата е морално остарял. От коя година е модел, на каква технология разчита?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм ограничен автомонтьор на Шкода и ВАГ автомобили и не се интересувам от Кия.Така е.Гледам да се интересувам от това което ми трябва в работата. Но с моите ограничени знания,мисля че Кия правят главно атмосферни бензини,докато при Шкода преобладават турбо-бензинови двигатели.

Интересувал съм се само /тоест направила ми е някакво впечатление/- Кия Сийд ГТ.1.6 турбо 200к.с. Вземай си такава.

Дали си ограничен или не - незнам. На мен ми е направило добро впечатление работата ти в/у двете ти Октавии, за което адмирации!

Нека да поуспокоим тона, защото тук не мисля, че трябва да заформяме спор за Шкода срещу КИА. Просто искам да разбера колкото се може повече неща за Шкодите, защото наистина имам с какво пряко да сравнявам. Все пак с един тест драйв не можеш да усетиш всичко в един автомобил..

Та, сподели за тоя v6, каква му е "играта"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smirn0ff

Какво разбираш пък от двигатели,че ако ти обясня някои работи.....дали ще ги разбереш?

Ще гледам по най простия начин с 2 думи:

Този мотор е наследник на двигатела на Голф 3 и пасат 2 вр6 2.8л. Имаше го във версия 174 ,после 192коня. След това Двигатела стана 3.2-250к.с. ,монтираше се на Ауди С3 примерно,Голф Р и т.н. на по-големите купета от Ваг групата-да не ги изброявам ,че са много.Във ФСИ вариант и променливо газоразпределение 3.2 се появи дори и във Кю 7-ца. След това мотора стана 3.6. 300коня е при Пасат и а6 и 250 при Суперба.Но реално сравнени в пряк двубой 3-те посочени коли Вървят еднакво.Дори Суперба биеше Аудито и т.н. Това са подробности. Фси-технологията означава,че инжектора за впръскване на гориво е в цилиндровата камера,а не във всмукателния колектор.Което води до голямо натрупване на нагар по всмукателните портове на главите и особено по всмукателните клапани.Нагара се образува от агр-а и картерните газове-като се смесят двете в главата.Това е свързано с загуба на мощност и повишен разход,който и без това е висок,защото КПД-то на мотора е ниско сравнено с турбо мотор.Въртящия момент се постига на по-високи обороти и максималната мощност също.

Надявам се малко да съм ти помогнал,нищо че не разбирам много според теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smirn0ff

Какво разбираш пък от двигатели,че ако ти обясня някои работи.....дали ще ги разбереш?

Ще гледам по най простия начин с 2 думи:

Този мотор е наследник на двигатела на Голф 3 и пасат 2 вр6 2.8л. Имаше го във версия 174 ,после 192коня. След това Двигатела стана 3.2-250к.с. ,монтираше се на Ауди С3 примерно,Голф Р и т.н. на по-големите купета от Ваг групата-да не ги изброявам ,че са много.Във ФСИ вариант и променливо газоразпределение 3.2 се появи дори и във Кю 7-ца. След това мотора стана 3.6. 300коня е при Пасат и а6 и 250 при Суперба.Но реално сравнени в пряк двубой 3-те посочени коли Вървят еднакво.Дори Суперба биеше Аудито и т.н. Това са подробности. Фси-технологията означава,че инжектора за впръскване на гориво е в цилиндровата камера,а не във всмукателния колектор.Което води до голямо натрупване на нагар по всмукателните портове на главите и особено по всмукателните клапани.Нагара се образува от агр-а и картерните газове-като се смесят двете в главата.Това е свързано с загуба на мощност и повишен разход,който и без това е висок,защото КПД-то на мотора е ниско сравнено с турбо мотор.Въртящия момент се постига на по-високи обороти и максималната мощност също.

Надявам се малко да съм ти помогнал,нищо че не разбирам много според теб.

Мисля, че в предишния си пост написах каквото трябваше, че продължаваш да повтаряш сега постоянно колко не разбираш :)

По същата логика - ти пък какво разбираш пък от телекомуникации? :D

Това исках да разбера, каква му е историята на този двигател и какви са му минусите спрямо tfsi. Има ли някакви положителни черти този 3.6?

 

P.S. нали това му е идеята на форума? Взаимопомощ, защото не може всеки да разбира от всичко...

Редактирано от smirn0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разход 10-15л/100км извън града и  16-24л/100км в града. Супърб след фейслифта е мега грозен, аз не бих си взел.

:doubleup: 

 

 

.....

2. Покрай причина 1 гледам за автомобили с по-голям двигател от текущия ми 2.0 165к.с. , а такива за цяла Европа има само при Мерцедес, БМВ и ВАГ...

 

Просто се дръжте културно хора

Има и други марки автомобили с по-мощни турбо мотори освен посочените! Избора е доста голям - в Европа производителите залагат на принудителното пълнене поради няколко причини:

-много по-високо КПД на двигателя

-по-ниско тегло от V6, V8... - по-добро разпределение на теглото, по-добро управление на автомобила

-много по малко СО2 - в нормалните страни данъка са определя точно от това и например в Холандия данъка на М5 е около 16000Евро/год

Не че са спрели да правят и големи мотори - винаги ще ги има, но както ти самия написа по горе 4цил мотори постигат същият перформанс, дори и по-добър.

Винаги ще има клиенти за тях - който може да си позволи разхода и данъците на големите мотори няма да си вземе 1,6т!

 

Относно 3,6 фси не виждам особени притеснения освен Carbon build и неоправдано високия разход за това което предлага.

Тук във форума едва ли ще намериш много хора с такъв мотор - по скоро се разрови из нета - има достатъчно ревюта и инфо от собственици на такива коли, или виж в Ауди форума ако няма тема за тоя мотор пусни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще последвам съвета ти.

В интерес на истината съм се загледал и в Инсигниа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм Инсигния, с атмосферен 1,8л, 140 к.с. двигател, ръчни скорости. Върви прилично, но е поне с 2 сек. по-бавна до 100 км/ч от моята Октавия и не е толкова еластична. Но като ускори, се движи стабилно и безшумно - типичен немски автомобил. Иначе е по-висок клас от Октавия, по-скоро е в класа на Супърб. Въпреки че вътре общо взето е също толкова обемна, колкото Октавията, а багажникът дори ѝ е по-малък.

Искам още веднъж да уточня - това са мои впечатления, не съм сравнявал заводските им данни.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз малко да разнообразя дебатите, няма да се намесвам в детайли за двигателите, понеже има по-компетентни колеги.

 

Със сигурност двигателят е old-school, което е лошо от гледна точка на тегло, емисии, разход и ефективност. Като плюс звукът винаги ще ти бъде по-приятен, защото е шестак. Моята кола примерно върви много, но звукът е леко синтетичен. Не е случайно, че на vRS сега слагат sound модули, за да отива на външния вид :)

 

Според мен сравнението на Киа Оптима със Супърб е адекватно - и особено ако искаш автоматик + 4x4 изборът е много ограничен, писал съм го многократно (Волво, Субари, VAG, БМВ и Мерцедес, наскоро Опел и Пежо с едни нишови модели на Инсигниа и 508). Корейците не го предлагат за стандарните автомобили, може да им погледнеш джипчетата - Санта Фе-то новото е много сполучливо според мен.

 

Иначе за конкретния Супърб също и халдекса е малко по-стар - ако не се лъжа е 4-то поколение, докато на новите модели вече се монтират 5-то (примерно моя е халдекс 5). Сега тука навлизам и в една територия кой халдекс на коя скоростна кутия се монтира и не искам да се изказвам неподготвен. 4х4 + DSG си е супер, чувството за комфорт е супер готино наистина и го препоръчвам на всеки - само държа да кажа (bega4kata го беше писал някъде), че има малко загуби на въртящ момент и изисква свикване - например като се престрояваш или тръгваш бавно в началото нищо не се случва като натиснеш газта, а после 4х4-то захапва и се изстрелваш рязко (трябва да имаш здрав врат :))

 

Сега му видях и ускорението на книга 0-100 ги взима за 6.4, което си е солидно. Като цяло Супърб 4х4 DSG 3.6 е готин от колекционерска гледна точка, т.е. чувството да знаеш че имаш мощта под крака си е готино, също така знаеш, че караш фабрично най-мощната Шкода. Аз бих се радвал да има повече такива, но за себе си не бих взел - моята харчи 9-10 в града, а този Супърб ще е минимум 3-4 отгоре (щом в официалните данни на двете има 3-4л разлика).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега,

 

Да започна от там, че още не ми се кара джип :(

Пътувам доста и в града и извън. Извън града разстоянията понякога са през граница, две, три. Желая да имам мощност под ръка когато ми трябва. Това е единственото нещо, което ме дразни в текущия ми автомобил. 165 коня и почти винаги при изпреварване съм с газ до долу или кикдаун за да се изнеса и прибера бързо.

4х4 по скоро го търся по-скоро за "гъзария", защото не съм успял да закъсам никъде само с предното в последните 10-тина години. За мен 4х4 е една идея по-сигурен автомобил.

Значи това 3.6 е стар модел, поне би трябвало да е изпитан и цялата вложена технология също.

Тъпо е че Супърба следващия мотор е 2.0tfsi с 200кс ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хвърли едно око на Мазда 6 :)

Имам приятел, който има такава 2.2 дизел с абс всички екстри ... Много тясна кола и дизайна отвътре на централната конзола не ми харесва :) с тази централна конзола с кръглите копчета ми е грозна.

Пътували сме насам-натам заедно с двете коли и единственото преимущество на маздата е AFL.

 

P.S. Е, и skyactiv технологията не е за изхвърляне, но докато няма данъчни облекчения за хибриди, а точно обратното - не бих карал такъв или полу-хибрид.

Редактирано от smirn0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.