Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb 3.6 4x4 DSG


smirn0ff

Recommended Posts

Аз като бивш собственик на Супърб мога да ти кажа, че това не е от най-комфортните и тихи автомобили за дълъг път. Поне по моите критерии.

Виж BMW 3 GT. Широко, удобно, комфортно, багажник, икономичен 4x4 и .... N1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • smirn0ff

    21

  • bega4kata

    6

  • PUF-PAF

    5

  • Стоян

    5

Най-много писали в темата

Тъпо е че Супърба следващия мотор е 2.0tfsi с 200кс ...

 

Тези 200кс TFSI, нямат нищо общо с тези 165 на астматика дето караш /да не се обидиш само :) / Просто направи един тест драйв на този мотор. А и не на последно място не забравяй, че с лека софтуерна модификация ще имаш автомобил с близо 300кс 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smirn0ff,

 

Ти явно си поредният колега във форума, на който 200 к.с. в Шкода са му малко...Аз честно казано това не го разбирам, моля обяснете ми го :)

 

Разликата във вървенето на твоята 2.0 165 к.с. със Супърб 2 TSI ще бъде от земята до небето при изпреварване/престрояване (както си написал) именно заради турбото.

 

Ако не искаш турбо, не искаш 4 цилиндъра и държиш на 250+ к.с. просто си объркал марката. Мерцедес май все още произвеждат култови чисти шестаци доколкото знам - виж С300 или С350

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нарочно не написах алтернативи на супърба с турбо мотори, но виждам че и сам си се сетил за Инсигнията. Понеже колегите са предложили някой марки ще си позволя и аз да предложа например Мондео - новите еко бууст мотори ги дават доста добри - 2,0т - 200 и 240кс мисля че го има.

Друг вариант е Волво S60  - 2,0т - 240 или 300к.с., но вече зависи от бюджета и от лични предпочитания за дизайн. Колкото бюджета се отдалечава от Киа и Шкода, толкова повече алтернативи излизат :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сетихза една случка с Мазда. Този случай го бях забравил. Много черни точки за търговския им екип и специално за мениджъра.

Беше една отработваща се събота, всички работят, а аз реших да се разкарам из града да видя каква административна работа имам да си свърша. Свърших си задачите, стана обяд. Почудих се какво да правя и така бях решил да си купувам нова кола след Сийда, че беше навършил 5г, и реших да отида до Булвария(Опел) край летището, пък и те там са и Фиат, Мазда и Мазерати :)

Минах през Опел, самотен си гледах Инсинята и в момента който тръгнах да и затварям багажника, всичко детско в мен умря. Трябваше силен трясък... Недопустимо за такава кола.

Реших да отида и до Мазда, бях дочул, че започват да вкарват новия модел 6-ца, а един приятел имаше старата. Беше ми разправял, че с фейслифта на предната 6-ца са премахнали доста болежки.

В сайта на Мазда имаше още ценовата листа на 6-ца фейслифт и бяха добавили току що новата 6-ца.

Отивам в шоурума, няма кой да ти обърне внимание. Гледах, разглеждах новата 6-ца, но нещо все не ме жегваше. Бях дошъл за стария фейслифт.

В края на краищата след 45мин разглеждане ми обърна внимание мениджъра на търговския отдел Кирил. Каза ми, че имат 1 останал фейслифтов модел с 2.2 дизел, но механична кутия, пълни екстри.

Добре, прежалих че ми се караше автоматик, офертата беше добра.

Почти веднага приех, стиснахме ръцете, и се разбрахме в понеделник да се чуем за да оправим договора, плащания и т.н. (това става събота)

Понеделник никой не се обажда, започна да ме човърка отвътре и реших в края на деня аз да се обадя. Въпросния човек си вдигна телефона след 2-рия опит от моя страна и ми каза, че днес бил отпуск и трябвало да изчакам до утре. Подяволите как ще се разбереш в събота с някого и понеделник ще си си вкъщи с майстори?!

Както и да е, дойде вторник. Пак чакам - никой. Пак си казвам, дай да се обадя.

Обаждам се и въпросния г-н ми казва, че трябва да изчакам малко. Чакам аз пак обаждане, този път ми звънна и като се започнаха едни извинения ... Едно чудо ... Негов подчинен бил продал колата :) Питам го, как това може да се случи, при положение, че е негов подчинен - смрънка нещо и ми предложи новата 6-ца. Е, не бях готов за нея, не ми харесваше.

Записах в дебелия тефтер много черни точки за Мазда, че не си държат на думата и продължих напред.

 

Моя приятел също имаше с тях премеждия, колата му беше стигнала Сърбия с автовоза и я върнаха заради дефекти в ел. инсталацията, които можели да предизвикат запалване. След това, като всяка мазда, смени дискове гаранционно.

Бяхме заедно в Италия и ми казва - тропа ми единия амортисьор, ходих в сервиза ще ми го сменят. Оказа се, че не амортесьора тропал, ами при предна интервенция върху окачването са забравили да затегнат и без малко да се разпадне в чужбина ....

Също така на приятеля ми със старата 6-ца, влиза за боя по каско и след като колата му не излезе 10 дена от сервиза, я намерихме блъсната от монтьор в сервиза с цяла лява страна за поправка (фар, калник, броня и т.н.). Понеже колата е 2.5 бензин с вс екстри, монтьора решил да си е покара из улиците на София и на 250-300м от сервиза прави катастрофа, като блъска отзад друг автомобил.

Редактирано от smirn0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smirn0ff,

 

Ти явно си поредният колега във форума, на който 200 к.с. в Шкода са му малко...Аз честно казано това не го разбирам, моля обяснете ми го :)

 

Разликата във вървенето на твоята 2.0 165 к.с. със Супърб 2 TSI ще бъде от земята до небето при изпреварване/престрояване (както си написал) именно заради турбото.

 

Ако не искаш турбо, не искаш 4 цилиндъра и държиш на 250+ к.с. просто си объркал марката. Мерцедес май все още произвеждат култови чисти шестаци доколкото знам - виж С300 или С350

Не бе момчета не са ми малко, просто разглеждам какво има на пазара, и като човек, на който първите му две коли са били Шкоди(да, стари, но такива) идвам във Вашия форум за да разпитам и да преценя.

Искам да разпитам, "обичам да пиша". Не искам тепърва да си блъскам главата.

Още повече, има разлика между производителите, ето единия прави 2.0т на 200 и 220 кс, другия на 250, третия на 270 ...

Пак казвам, за мен за това е форума, да споделяме мнения.

За купето на Супърб не са ли малко 200кс за да го издърпва добре с 4 човека+багаж?

 

Отново - утре или вторник отивам до шоурума да видим там какво ще шофираме и какво ще споделят търговците.

Аз, лично, на тях много вяра нямам, защото винаги искат да си направят продажбата и хвалят безмерно.

Редактирано от smirn0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе момчета не са ми малко, просто разглеждам какво има на пазара, и като човек, на който първите му две коли са били Шкоди(да, стари, но такива) идвам във Вашия форум за да разпитам и да преценя. Не искам тепърва да си блъскам главата.

Още повече, има разлика между производителите, ето единия прави 2.0т на 200 и 220 кс, другия на 250, третия на 270 ...

Пак казвам, за мен за това е форума, да споделяме мнения.

За купето на Супърб не са ли малко 200кс за да го издърпва добре с 4 човека+багаж?

Отново - утре или вторник отивам до шоурума да видим там какво ще шофираме и какво ще споделят търговците.

Аз, лично, на тях много вяра нямам, защото винаги искат да си направят продажбата и хвалят безмерно.

Според мен 200 коня, ще са добре, на мен 170 са ми малко. С 4 човека след 90-100км ускорява мудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчакай,следващия Суперб ще излезе догодина-2.0 280 или 300 коня ще е.С тунинг на софтуера само имаш 350 коня и при двата варианта на мощност на двигателя.

И ще е мнооого красив.

Ето как би ускорявала 300 коня Шкода.Това е моята,не е клипче от нета!Супербоа след като стане 350 коня,може би само малко по-бавно би ускорявал.Защото ще е по-тежък и с големи загуби в трансмисията заради 4х4-то.

Айде преглъщай го това ддс и скачай в един рс-не се цигани.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=-UeukvpAmFs

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

300 коня за кола на предно, не е ли малко множко?

На първа и 2-ра,ако даваш по-умерено газ,няма проблеми.Върти малко гуми до към 100,ама пак си ускорява яко,дори и при завой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ли Бегачка, едно нещо ме подразни съществено в Октавията ... Като стиснах дръжката на вратата отвътре и като "изхрупа" тая пластмаса :(

Това означава, че на 100-тина хил км, ще започне да издава звуци. Пътищата са ни отврат. Това м/у другото беше причината да си продам стария Сийд... Тих двигател, возията беше добра - стегната, тъкмо се бе разработил истински мотора(на дълъг път при 100км/ч средна скорост по борд, ми даваше 4.5л/100) , но ми се появи едно потракване в таблото от към дисплея на бордовия компютър. Това тракане толкова ме издразни, защото понякога обичам да карам без музика, че си продадох колата и купих нова.

Иначе vRS-a като динамика ми хареса, но като сравнявам има доста минуси с изключение на агрегата...

В интерес на истината, очаквах vRS изпълнението да са го направили малко по-луксозно отвътре.

 

Ще си приказвам с ДИЛЪРА тия дни :)

Редактирано от gogata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хареса ми Супърб-а. Отзад има много място за пътниците,багажника е огромен и twindoor-a кърти :)

Обезшумяването е на ниво.

Седалките са удобни, но пак тапицерията е груба, за това трябва да се дадат 3.5к за кожени вентилирани предни седалки. Иначе за надграждане при модела Едишън няма какво много да се иска: ел. хроматичните огледала, подгряването на предното стъкло + дюзите, триспицовия волан с управление на телефон и DSG и както казах - кожения салон

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позачистих заяжданията от предишните страници. Много моля от тук нататък да спазвате добрия тон! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

реших към момента да заложа на 3.6 , офертата, която ми направиха е добра. все пак мотора е v6 и по всички клипове, които гледай за ускорение, ревюта и т.н. го хвалят

за Супърб Едишън 2.0TSI е само 160к.с....

 

имаме още да изчистваме разни правни неща, за които вече текат 10 дни срок и ще видим какво ще стане :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, моя грешка, имах предвид 1.8, че е макс бензинов турбо мотор при Едишън

Редактирано от smirn0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

реших към момента да заложа на 3.6 , офертата, която ми направиха е добра. все пак мотора е v6 и по всички клипове, които гледай за ускорение, ревюта и т.н. го хвалят

за Супърб Едишън 2.0TSI е само 160к.с....

 

имаме още да изчистваме разни правни неща, за които вече текат 10 дни срок и ще видим какво ще стане  :)

 

Възхищавам се на смелостта, добре дошъл обратно при Шкода и въпреки, че аз не бих си взел такава, благородно завиждам :) ! Дано си харесал комби, това ще направи твоя Супърб ултимативната Шкода :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пуф-паф :) с twindoor-a просто не ми трябва комби според мен :D това има такъв огромен багажник, че чак ще забравя как се подрежда. едно време с по-малките коли нареждах багажниците до всеки детайл за да събере повече,

сега вече не подреждам толкова много, с изключение като ходихме на язовир Ивайловград на риболов и палатки преди няколко седмици. В колата бяхме 2-ма човека и багаж за 6 :) багажника нареден като пъзел до горе и даже имаше въдици на задната седалка и разни други неща :) Супърба трябва да се постараеш доста за да го напълниш до горе като гледам :D

на лифтбека и комбито разликата мисля е само в равния под при комбито, докато при лифтбека имаш ръб заради "седан" багажника

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно си прав, защото обемът на дълбочина и ширина е еднакъв. Но за високи и по-криви предмети комбито няма алтернатива, освен това и обзорът назад е по-добър. Комбито има само един недостатък и това е страничният вятър на магистрала, който се усеща по-осезаемо :)

 

Както и да  е и двата случая съм съгласен, че багажникът на Супърба е прекалено голям. Дори за сравнително високи хора като мен около 1.90 чупенето в кръста си е много тегаво при слагане и вадене на предмети до седалките :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И лифтбека може да има равен под. Променлива товарна платформа, ако не се лъжа се казва екстрата, поръчва се допълнително и при комбито и при седана. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сушерб-а е дълъг и е трудно да се кара по "неравни" черни пътуща. А за 3,6 FSI двигателя, ако смяташ след няколко години да я продадеш (смениш за дуга), ще е доста по-трудно от един съвремен TSI. НО кефа цена няма ... успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотно изглежда Шкода Сюпърб.Аз имам пристрастия към Седаните,но и Комбито не лъже.Това за 3.6,което си намислил, ако го поръчаш-БРАВО. :eusa_clap:  Точно това е двигател за такава лимузина.                 6.4 сек.от място до 100км/час и то 4х4 Автоматик при тегло 1.7тона-ВПЕЧАТЛЯВАЩО. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много гледах и изследвах разни клипчета за acceleration на 3.6, защото в БГ няма такава тестова, но според мен набира равномерно от 0 до 200км/ч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.