Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb 3.6 4x4 DSG


smirn0ff

Recommended Posts

За мен колата има един сериозен недостатък, резервоара, а при V6 и при по сериозно каране я има за 400-500 километра, я няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • smirn0ff

    21

  • bega4kata

    6

  • PUF-PAF

    5

  • Стоян

    5

Най-много писали в темата

Точно това гледах и аз в spritmonitor.de, че средностатистически е 350-450км... за мен е много много малко.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз това отчитам, дори при Октавиа РС го отчетох. При Октавията е 50л, което на фона на 2.0т е супер недостатъчно. Със сигурност при над 140км/ч гори поне 10л/100км, което означава 400км изминати(все пак никой не иска да остане без гориво в резервоара)

Преди няколко дни като се напънахме по магистралата с един Файтон да държим около 200, 70л резервоар го стопих на половина до Ст.Загора.

Със Супърба е подобно, 60л резервоар - ще трябва да се зарежда по пътищата при по-голям напън.

 

Аз продължавам да държа теорията, че в Европа всичко се прави да се вози от дизелови агрегати ...

Редактирано от smirn0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чиста истина. Може би 99.9% от 6 цилиндровите на пазара са дизелови. По ниски данъци, по икономични и по евтини първоначално! А за застраховка да не говорим. И поради тази причини хората търст дизел. А, дори дизела е по евтини в повечето страни.

Редактирано от Стоян
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много гледах и изследвах разни клипчета за acceleration на 3.6, защото в БГ няма такава тестова, но според мен набира равномерно от 0 до 200км/ч

да, равномерно набира, почти колкото съвременен 3,0л дизел :)  Ето един клип ако случайно не си го гледал - пасата е със същият мотор +30-40к.с

 

Прекрасен избор за лимузина от висок клас, но имай в предвид че на много от 6цил дизели ще им гледаш само задната емблема :sorry: - затова са масови в Европа.

По данни, които сравнявам също заводска октавия РС3 бензин ще те разтегля доволно от 0-200км/ч, но говорим за мноооого различни класове коли.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дай боже да видим каква е реалната разлика ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eвала за смелия избор.

 

Цонко,това чудо,че няма да върви за това което ще гори е ясно,но пък всеки си решава за себе си какво иска да кара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

След 2013 е доста по оптимизиран този 3.6 откъм разход и динамика. Иначе 60л резервоар беше крайно недостатъчно и за 1.8 :)

Аз също бих избрал този вариант. А ще имаш и 4х4, сравнено с 2.0 TSI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

реших към момента да заложа на 3.6 , офертата, която ми направиха е добра. все пак мотора е v6 и по всички клипове, които гледай за ускорение, ревюта и т.н. го хвалят

за Супърб Едишън 2.0TSI е само 160к.с....

 

имаме още да изчистваме разни правни неща, за които вече текат 10 дни срок и ще видим какво ще стане :)

Има ли развитие тук? Пристига ли машината?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.