Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Бавно загрява Октавия 2


hafrika

Recommended Posts

  • Отговори 66
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • winrg

    12

  • Цецо75

    6

  • димон

    5

  • bojan

    5

Най-много писали в темата

Отдавна казвам, че им няма нищо на ТДИ-тата , че са си така , ама няма кой да слуша и се сменят ли сменят термостати. Накрая пак същото. Е ся още една-две седмици и иде лятото и стрелката ще започне да показва 12.00 . ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, моята е 1.9 TDI , сутрин след 5 мин каране колата започва да духа топло и след още пет вътре е топло . А стрелката на температурата таман отлепя от 50-60 градуса. При изправен термостат колата първо върти малкият воден кръг в който е и парното и след достигане на определена температура започва да отваря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно нормлно е да загрява бавно, когато двигателят няма натоварване и навън и в купето е студено. Все пак, главната му функция е да превръща енергията от готивото в работа и въртящ момент, а не в топлина, и точно в това ТДИто се справя повече от добре. Дори е нормално ако колата е напълно загряла и я оставиш за 2-3 часа да работи на място в голям студ при пуснато парно темп. да падне! Съгласен съм с Цецо, за измишльотоните на стрелката - при 70-75 градуса реални, тя вече залепва на 90 и не мърда. Ако стрелката веднъж достигне "12 часа" :) и НЕ ПАДА при каране с 90-100км при външни минусови температури и равнинен релеф - проблем с термостата няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших и аз да се загледам днес и при -2 навън вдигна 90 гр за 5-6 км. и после на място с макс парно свали малко стрелката. Спрях парното пак залепи 12ч. По интересното е, че тръгва надолу едва след 1-2 минути на място с парно макс. Не е ли малко бързичко това спадане? Като се замисля май е нормално, но се замислих май повече от колкото е необходимо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много го мислиш... Ако имаш спускане надолу, дори и да подаваш газчица тука-там - пада, дори доста по-бързо пада... Ако се движиш със 60-80км/ч - пада си до 50 много бързо.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,да. Предположих. Между другото това ПД загрява доста по-бързо от 1.9 JTD на Фиат, който си е комън рейлски. Онова няма загряване...от опит. (добре, че беше натикан в Алфа 156). Сори, май малко спам стана...:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко си взех колата от ЕТ. Казаха, че всичко си е нормално и че новите TDI-та не отделяли много топлина. Явно са правени за каране през лятото :sunny: . Било нормално когато моторът не е натоварен да изстива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко си взех колата от ЕТ. Казаха, че всичко си е нормално и че новите TDI-та не отделяли много топлина. Явно са правени за каране през лятото :sunny: . Било нормално когато моторът не е натоварен да изстива.

A,  "Добър ден "  ! Дано да спиш сега по-спокойно ! Само дето смени термостата напразно ..., ама не слушаш .  :D

По-здрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко си взех колата от ЕТ. Казаха, че всичко си е нормално и че новите TDI-та не отделяли много топлина. Явно са правени за каране през лятото :sunny: . Било нормално когато моторът не е натоварен да изстива.

За да спиш спокойно вероятно трябва да ти прегрее колата? Ти друга работа нямаш ли освен да гледаш стрелката на температурата? Това е тди. Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа, че ми стана интересна темата и от началото я следя ... дори започнах и аз да обръщам внимание на тая пуста стрелка. Честно казано, и моята стрелка шава когато е студено, пуснал съм парното и двигателя не е натоварен. В момента, в който го изрежа 2-3 пъти (с кеф го правя вече, благодарение на Pepino!), дори и на кратки разстояния всичко си е както трябва.

 

Извод: Пийте, яжте, носете си новите дрехи и им давайте малко повече жега на тия нафтови печки :)))))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само изчакайте да загрее преди да и давате жега, да не правите турбини после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 страници ;) Евалата! Всъщност, има вариант да не са ОК дизелите и с право, някои колеги да се шашкат. Не е зле да се обърне внимание на самото парно и да се почисти ако е нужно. А и на охладителната система също - цялата, а не само термостата. А относно самото загряване на дизеловия двигател - бачка ли на място - изстива! До определена температура сваля и си седи така. Нищо нередно няма. Един пример даже мога да дам в момента, че седя и чука двигателя на място в момента - 50 градуса показва температура на водата при -20 на въздуха. В движение за 2 км вдига на 93. Демек, не ви ли е под товар двигателя - не чакайте да вдигне температурата и не гледайте стрелката. Ако обаче не духа топло - проверете си парното! Обикновено в него е причината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да се вклиуча и аз.

Смених водната помпа като сменях консумативите(по съвет на майстора) и от тогава темпегатурата все показва 75-80° дори и след 120км. Каране, а преди 2-3км и става 90° (то бе в по студено време -5 -10). Возих се и в др. Шкоди и работната температура им е все 90°. На какво може да се дължи помпа или др

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,нов съм в форума. От 1 седмица имам О2 и вчера смених ангренажен ремък + водна помпа. Днес обаче на два пъти колата се опита да загрее,първо стрелката си стоеше на 90 градуса,а парното духаше студено. Проверих нивото на антифриза и си беше ок.след това и дадох малко повече газ и стрелката тръгна сремглаво към 130 градуса. Изкарах си акъла и изключих  от скорост, колата веднага се върна на 90 градуса. после през деня повече проблеми не съм имал. Преди малко реших да я пробвам до Вакарел. По байра от София до Вакарел съм карал с 160км/ч. и стрелката не  мръдна от 90 градуса. след като тръгнах на обратно,веднага след обратния завой започнах да набирам и забелязах,че стрелката много рязко тръгна нагоре. аз пак си изкарах акъла и я пуснах по инерция,точно преди да стигне 130градуса пак изведнъж много бързо се върна на 90. Карах на връщане във всякакви режими и стрелката си седеше като закована. Моля за мнения,дали не блокира термостата или са ми монтирали гадна водна помпа? Колата е 02 1.9тди 105коня 4x4 2006 година. Благодаря Ви. 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Издухал си гарнитурата.

Много гадно ти се сваля главата заради това 4х4,ама да се мъчат майсторите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.