Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнения за Октавия 2


paradox

Recommended Posts

Мнение за Октавия 2. Колеги, здравейте, реших да взема една Октавия 2 и с нуждая от съвет за даден автомобил. Тъй като нямам твърдо мнение какво искам ще пусна 2-3 автомобила а пък ако някой ги е гледал да си каже мнението. Утре ще ходя до Пловдив да видя тамошните борси какво предлагат. Интересува ме най - вече, кой двигател е надежден и съпоставим ли е разхода между мощните верси и между слабите?

 

 

http://www.cars.bg/c878832

 

http://www.cars.bg/c1004812

 

http://www.cars.bg/c968225

 

Благодаря на всички отзовали се!  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • paradox

    12

  • bega4kata

    6

  • shaft

    6

  • axel

    5

Най-много писали в темата

Колега от 6 месеца карам подобна Октавия комби 2.0TDI.

За мен лично този двигател е доста добър от към разход и динамика.Моето лично мнение е 105кс на това купе са малко,а разликата от 35 коня е усезаема.Колата е с 6скорости и на дълъг път е перфектния авотмобил за 4 човека с багаж.

Успех в търсенето:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

105 е двигател чук. Здрав и надежден. 140 е по - готин за каране, но пък крие някой рискове за ремонти.

 

Като разход, разликата не е съществена, поне според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз бих ги огледал тоно в реда, в който си ги подредил и ти :)

VRS-a на първо място, най-много екстри, топ модел в гамата, най-голяма динамика, най-висока следпродажбена цена, регистриран и тн

след това е 1,9 тди 105 коня, моторът е най-здрав от всички изброени, ако ти толкова слаб, лесно може да го подсилиш до тяхното ниво, комби е :) (само не ми е ясно защо волана е такъв, сменян ли е ... )

и накрая хечбека, най-малко екстри, не е комби, двигателят му не е ясно точно кой е, щото при различните модификации има различни неща, които трябва да се обслужат задължително.

 

Относно разхода, разликата ще е пренебрежима при нормално каране, да не кажа никаква, просто едните ще вървят малко повече, съответно и харчат повече при настъпване :)

 

Ако ти кажат, че VRS-а е common rail двигател, не им вярвай, от следващата 2008 година му го слагат. Въпреки това си заслужава да се огледа най-напред

Редактирано от superba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен защо ми се струва че комбито от изброените е с най-ниско ниво на оборудване?
Последната си има лупи, пръскалки, кожен салон, мулти волан и т.н.
Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 1.9ТДИ, с 5 човека и доста багаж колата не се представя никак зле, но колкото повече, толкова повече - 2.0ТДИ си дърпа по-доволно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 1.9ТДИ, с 5 човека и доста багаж колата не се представя никак зле, но колкото повече, толкова повече - 2.0ТДИ си дърпа по-доволно.

 

Същата работа и при мен.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата Варненска RS днес я видях на живо. Вънка и вътре е запазена. След консултация с няколко познати се оказа, че колата е вкарана преди година и от няколко месеца се продава. Километрите по табло са 160хкм. който не са реални. Всички бяха единодушни, че колата не става. Много екстри подвеждат, а не само те са важни.

 

И не на последно място данъка от 400лв. За 170к.с. също е важен при избора на кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е, то на всички километрите са пипани с по няколко стотин хиляди :)

ако вънка и вътре е ок, как разбрахте че не става ... ако и' има нещо пиши, утре друг може да попита за нея ?

за данъка почти е така, 350 лв ... много дебели данъците във Варна бе :) в Сф 290 идва

Редактирано от superba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, гледах ги и трите. 2.0 та е най добра. 1'9 то е дробче. Ще я водя на диагностика и хвърлям заровете, щв пиша. Най ме плаши че на 2.0 двг е от проблемните, но пък колата е струна, най добрата която съм видял от месеци на сам... А пък видях доста

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, взех последната. Заведох я на ЕТ и там казаха бетон е и сега съм с 2 литра дизел. Върви като ракета. навъртях и 600 км днес... удоволствие. Благодаря на отзовалите се.Дано да няма проблеми в бъдеще. =)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според вас на ДСГ трябва ли да се смени маслото? Никъде в книгата не пише да се сменя... а съм чел и получавла мнения че трябва да се сменя.. на 60к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, много радост да ти носи и много безаварийни километри. Цената за смяна на маслото на DSG в ЕТ, към 29.12.2014 г., е 380 лева с ДДС, като включва: 6 литра масло, маслен филтър, уплътнение за маслен филтър и труд. Това е на всеки 60000 километра.

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, много радост да ти носи и много безаварийни километри. Цената за смяна на маслото на DSG в ЕТ, към 29.12.2014 г., е 380 лева с ДДС, като включва: 6 литра масло, маслен филтър, уплътнение за маслен филтър и труд. Това е на всеки 60000 километра.

Благодаря за информацията. Аз ще го сменя както казвате, но в сервизната книга никъде не се упоменава да се сменя и май не е сменяно до сега... Значи като забележки като я преглеждаха в ЕТ ми казаха че маншона на вътрешното ляво каре се е скъсал и че някаква пита нагревател е изгоряла... пак ли в ЕТ да ходя и тези неща да ги сменям или във всеки сервиз става? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито :)

Аз също оглеждам подобни обяви - да не кажа, че почти всички съм ги огледал, но за сега само в нет-а, че съм далеч малко от БГ, и ми беше направило впечатление, че РС-а отдавна седи за продаване, а и ми е странно да няма измиване на ксенона... Колегата, който я е видял ми помогна до някъде, само дето не разбрах, защо точно не става. Ако може да се спазари на добра цена - кво толкова да и има, че да не става.

Честито пак и много кеф зад волана ти пожелавам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси... много е яка... даже днес най-сетне седнах да разгледам документите и установих че има тюв до средата на 2016та... на немския талон... 

 

РС-а на мен много ми хареса.... много... обаче аз не разбирам много от шкоди, тази ми е първата.. а и исках автоматик, ако РС са беше автоматик, сигурно щеше да е той... Набираше превъзходно, тух, удобен, обаче тази ръчка... направо ме троши... за мен ръчната скоростна кутия е нещо като артефакт от миналото... ненужно нещо... и за това ми пропадна в класациите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, недей така.. има и много древни автоматици :)

 

Според мен е нормално за РС ръчката да е по-популярна, дава повече контрол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.