Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Избор на Октавия 3 1,4TSI 150hp /110kw разлики с 1.4TSI 140hp


DrBrain

Recommended Posts

Здравей колега. До сега в снежна преспа не съм засядал и не мога да ти отговоря как се държи. Като е натоварен ако имаш предвид мощността, няма никакви проблеми, почти никаква разлика празен-пълен все си дърпа на всички предавки, дори и на шеста. Ето в този сайт http://www.zeperfs.com/en/duel4661-2162.htm съм дал за сравнение и дуел между въпросният 1.4 TSI 140 к.с. и Ауди А4 2.5 дизел 150 к.с ( произволно избран от мен ). Понеже попита за въртящ момент, погледни и на двата автомобила какъв е и виж статистиката по надолу, ускорение, спирачен път и т.н.

Ето още един автомобил за сравнение Audi 2.7 TDI 190 к.с. след 2008г.  http://www.zeperfs.com/en/duel4661-1868.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 81
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • DrBrain

    9

  • b3lq7a

    8

  • Bondo

    8

  • iturtev

    5

Най-много писали в темата

за N1 - много внимавай!!!!!!!!!

Бензините ще са 3+1 (вероятно) - да данъка ти е нисък НО !!!!

отзад можеш да возиш двама! - макар отпред да няма човек отзад пак двама. Това може да ти звучи смешно на пръв погледно, но при удар (недай си Боже!) и нещо друго може да ти натресат вината на теб.

 

Иначе данъка ще ти е под или около 10лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според ценовата листа за Октавия, всички са 4+1:

Всеки един модел Шкода Октавия (без 1,2 TSI/86 к.с., 1,4 DSG, 1,8 TSI, 4x4 и RS) може да се поръча като товарен, категория N1 с 4+1 места

 

Рапид и Фабиа са 3+1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък се чудя защо най-важното при избора на една нова кола е колко ще и е данъка ? според мен това трябва да е най-малкото нещо което трябва да те късае при положение че имаш пари за нова кола,пък желаеш да е 150 кс иначе най-нисък е данъка на 90кс евро 6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок,дано си прав и да е 4+1. Аз бих питал,ако ще взимам един път така се прецаках и сега се опитвам да кажа на колегата поне да пита,пък жив и здрав да е. Ако не се усвоява ддс не бих взел кола с N1,само заради данъка. Идва с други неудобства при препродажба примерно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Малко инфо за О3 1,4 Tsi ,150hp. N1, местата са 4+1 независимо дали е комби или лифтбек.Данъкът е 6лв.за разлика от М1,където е около 450 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А относно избора на N1. Просто нямам избор. Отидох в Еуратек и ги попитах, кога най-рано мога да си купя Октавия 1,4 TSI  с пакет Edition. На тези параметри държах. И те ми казаха, че такава кола ще се произведе най-рано 50 седмица на 2015г. Тази седмица вече е затворена и не може да се правят промени.Дадена е да се прави с N1 и исках да питам какви ще са ми предимствата или недостатъците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и леко чакане.

Последно като говорих с дилъра, имаше няколко едишъна с 1.4 налични в страницата.

Редактирано от iturtev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А относно избора на N1. Просто нямам избор. Отидох в Еуратек и ги попитах, кога най-рано мога да си купя Октавия 1,4 TSI  с пакет Edition. На тези параметри държах. И те ми казаха, че такава кола ще се произведе най-рано 50 седмица на 2015г. Тази седмица вече е затворена и не може да се правят промени.Дадена е да се прави с N1 и исках да питам какви ще са ми предимствата или недостатъците.

Йетито ми е Н1 и като разлика с не Н1 съм намерил в пружините! Моите са с 3 точки на тях, не Н1 са с 2 точки. В ЕТ ми казаха, че и возията ми е по-твърда заради повишената товароносимост. Като разлика в колата е само това. 

Чудесен избор е 1.4тси, само да знаеш че NM определят ускорението и доускорението на автомобила, не к.с. Не очаквай чудеса и екстремни скоростти от този двг, но е достатъчен за нормално каране. Поздрави

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Йетито ми е Н1 и като разлика с не Н1 съм намерил в пружините! Моите са с 3 точки на тях, не Н1 са с 2 точки. В ЕТ ми казаха, че и возията ми е по-твърда заради повишената товароносимост. Като разлика в колата е само това. 

Чудесен избор е 1.4тси, само да знаеш че NM определят ускорението и доускорението на автомобила, не к.с. Не очаквай чудеса и екстремни скоростти от този двг, но е достатъчен за нормално каране. Поздрави

 

Имаше една тема за пружините и в нея се коментираше, че слагат всевъзможни, не мисля, че разликата е от това и за N1 да слагат нещо по различно освен съответния сертификат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше една тема за пружините и в нея се коментираше, че слагат всевъзможни, не мисля, че разликата е от това и за N1 да слагат нещо по различно освен съответния сертификат.

Ами не е възможно да не слагат други - все пак в характеристиките товароносимостта на Н1 е с 150кг отгоре. Не може с едни и същи пружини да дават различни стойности, а и цвветните точки по тях не вярвам да са на случаен принцип!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е така, за да имаш N1 полезния товар трябва да е над два пъти теглото на пътниците, заради това не всяка кола подлежи на хомологация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях в ЕТ и доста си говорихме с дилъра. Засегнахме и темата за N1. Там въпросът е, че вадят TUV сертификати и за това не всички модификации могат да се направят Н1. За лифбек всички, които могат са 4+1. За комбитата обаче някои са 4+1, а други са 3+1. Мисля, че като пример ми даде комби 1.8 (не помня само дали е скаут или не) се прави 3+1. РС НЕ МОЖЕ N1, въпреки, че в ценовата листа за комби пише всички,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като купувах се триумих - пежо 308, форд фокус и октавия - N1, което е 4+1 имаше само октавияна ... другите бяха 3+1. И действително в талона си пише 4+1, товарен автомобил.

също колата я купих, като физическо лице, в крайна сметка спестява се 1/3 каско ... 

 

Междудругото днес за първи път болерото заби, тъчскрийна не бачкаше. Би трябвало след рестарт да се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

грубо, много грубо го кажи каското 1500 лв., от данък спестяваш грубо 500 лв.

500 лв са си 1/3 от 1500 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.