Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Избор на Октавия 3 1,4TSI 150hp /110kw разлики с 1.4TSI 140hp


DrBrain

Recommended Posts

  • Отговори 81
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • DrBrain

    9

  • b3lq7a

    8

  • Bondo

    8

  • iturtev

    5

Най-много писали в темата

  • 5 седмици по-късно...

Навъртени 3000км. Разсход 7.1 смесен(80%градско Варна).Когато я държиш в обороти ускорява добре.Стабилна е на пътя. Забелжки: Над 3000об. е малко шумна. Скоростите не влизат мазно.При натиснат съединител и леко движение напред не може да се включи задна скорост - трябва да си напълно спрял. На място при въртене на волана се чуват скърцащи звуци. Хвръкна от предния автомобил съвсем малко камъче и сега имам точка на предното стъкло. Явно е по тънко отколкото на другата ми октавияII. Ще го сменям по каско. Според мене цена/качество и удоволствие от каране си е супер колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен и в ниските си дърпа много доволно, като зацепи  турбината . Сравнявайки я с предишната ми японска атмосферка е направо самолет ....Моята е на 2500 км. и засега се държи много прилично, среден разход (long term) 7.5, като 80% от километрите са навъртяни само в градски условия(София ,обикновено в час пик).. Колата е прекрасна особено кафевия тупаз и вади много прилична визия.. За скоростите мога да кажа ,че не влизат много мазно , но са директни и хода на лоста е къс,което е добре. Наистина не смятам,че шкодата има конкуренция , като съдим по цена и удоволствие от шофирането.. Четох ,че след някакви километри започвали да поскърцват пластмаски по купето , но за сега при мен се чува само вятъра, надявам се и така да си остане. Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де, разбирам където има турбина е супер. Къде тогава се усеща, че е 1.4? След колко оборота се спъва рязко? @ Bondo - каква е била атмосферката, предполагам след като отпусне турбото на 1.4 се усеща като по-малък примерно от 1.8/2.0 атмосферен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото разгръща от нисък диапазон до най-високи обороти и не спира да дърпа , както при дизела ... ако те кача в колата никога няма да кажеш ,че е 1.4 ако не знаеш.. по баирите поема повече от добре , имаше една тема за новия суперб , колега правил тест драйв на новия 2.0 тди - 190 кс и на 1.4 тси 150 кс .. по неговите думи, бензиново турбо се усешало по пъргаво и бързо от дизела ... По мое лично мнение , както и на други колеги не можеш да сравняваш 1.4 турбото с атмосферен двигател със същите коне на същото купе... турбото го изяжда ... Имам едно приятелче с голф 4 1.8 т и момчето си казва просто,че октавията си набира по добре .. нов съвременен двигател ... ваг групата определено ме очарова.. и все пак не е състезателна кола , но има едно абсолютно достатъчно и презадоволително представяне за приятно и ненапрягащо шофиране

Редактирано от Bondo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казват този мотор нямал турбо дупка заради механичния компресор .Така ли е наистина колеги?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли като на фолксваген мотора с двойно пълнене( турбокомпресор и механична турбина)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои има ли кривите на този двигател? КС/обороти/нм?

 

Еба ... да е по-пъргав от 1.8Т. Чисто технологично..защо и как?

Редактирано от Guest
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, този няма механичен компресор, има само турбо.

 

... дали ?

https://cse.google.com/cse?cx=partner-pub-8299003342545089%3A4ud6p0k0xuf&ie=ISO-8859-1&q=tsi&sa=Pesquisar#gsc.tab=0&gsc.q=tsi&gsc.page=1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това питах колегата... Постна ми някакъв линк с мотори на VW, които са с 2те и се чудех дали знае за какво се говори тук?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С моето каране определено се усеща, че моторът е малък. Не обичам да настъпвам и сменям предавките при по-ниски обороти, често под 2000. Докато се включи турбото колата едва помръдва. За първи път имам кола с турбо и ръчни скорости (и втора с турбо изобщо), така че нямам база за сравнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би аз съм виновен за недоразумението но после поразгледах из сайтовете и наистина шкода нямат дуал чарджинг 1,4 .Все пак е впечатляващо че са докарали такава мощност и както каза колегата без лаг.Дано и като ресурс да е издръжлив мотора.Ще е добре някой който е по–запознат да ни осветли по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зад твърдението ,че 1.4 тси върви повече от 1.8 т (говоря за 150 коньовото) заставам твърдо, след като и момчето собственик го подтвърджава( , не е просто някво хвърлено твърдение ... и пак повтарям , това не е състезателна кола , но смея да твърдя ,че съм карал не малко автомобили и мога да си направя съпоставка между динамиката на шкодата и други и по-мощни и по -слаби автомобили... и за заключение отново наблягам на тезата ми,че този двигател е оптималния вариант между икономичност и мощност , не е самолет ,но покрива всичките ми изискваня за един семеен автомобил...все пак всички мечтаем за рската де :)

П.С. Колегата (MirizlivPor) не знам от какво слиза , но ,аз мотора слаб не го усещам нито по -изкачваня , нито където и да е било , поема идеално на всички предавки във всякакви условия и все пак всичко е до човека ,а понякога и до автомобила..

Редактирано от Bondo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Волво В70 2.4 бензин 140 кс. Шкодата докато не стигне към 1800-2000 оборота едва се влачи. Може би не я карам правилно, но при мен фактите са такива. Честно казано дори Смартът ми се движи по-равномерно и предсказуемо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8т има много модификации. Не вярвам читаво AWT да се узори на това 1.4ТСИ 150кс. Ако говорите за старите преди 2000г на по 500х км с издухало турбо съм съгласен.

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно колегата е визирал 1.8Т Голф 4 150кс,който е горе долу като коне същия.

 

Аз само да кажа...не се заяждам...търся техническо обяснение,защото това което сам мога да преценя - ще търся по-голям обем. Сега това с двойното надуване ме заингригува,но като се оказа,че Шкода го нямат продължавам да търся за себе си инфо за този двигател като потенциален АКО не ми стигбе бюджета за 1.8 бензин или 2.0 дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , имах предид голф 4 ... на колегата с волвото му предоставям технически характеристики на волвото му , на въпросната шкода и голф 4-рката 1.8 турбо(150коня) за която говорех..

 

Ето данните на волвото -http://volvo.testdrive.bg/modification/4559/V70-II-2.4140Hp.html, ето данните на шкодата  http://skoda.testdrive.bg/modification/58473/14-mt-150hp.html.. ето и данните на голф 4 - http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=8665

Относно забавянето преди да се включи турбото- поне при мен е минимално и включи ли се обаче , върви презадоволително , а мисля ,че и техническите характеристики го подтвърждават...

Колега fallenfbsd, гледам,че си от София . Ако имаш желание , мога да те кача и да те повозя за да си направиш сам изводите ..

Редактирано от Bondo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. на колегата с волвото му предоставям технически характеристики на волвото му , на въпросната шкода и голф 4-рката 1.8 турбо

 

От тези характеристики не може да се направи смислено сравнение. Трябва да се сравнят кривите на мощност и въртящ момент спрямо оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.