Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнение за конкретна обява за Superb


daKobold

Recommended Posts

Здравейте, колеги.  :hello:

 

След дълго чудене и търсене на подходящата за мен кола се спрях на Skoda Superb - седан, по възможност 3.6 V6. Прочетох доста теми във форума тук и доста ревюта по чужди сайтове и колкото повече гледам и чета, толкова по-добре ми звучи :).

Попаднах на тази обява в mobile.bg - http://www.mobile.bg/11425824415192791. Разходът не ме притеснява (карам основно извънградско, около 10 - 12 000 км. на година), но цената май попада в категорията "твърде хубаво за да е истина". Та, въпросите ми са следните:

 

Някой има ли наблююдения от конкретната кола?

И само на мен ли цената ми се струва твърде ниска?

 

Проверих и в mobile.de - там има и по-евтини, но в повечето случаи са в съмнително състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Боре

    7

  • bonethugs

    6

  • daKobold

    6

  • Stucata

    5

Най-много писали в темата

Главната причина е, че такива коли не се търсят особено много. Ако двигателя имаше възможност да се газифицира, аз бих я отнесъл още днес колата :)

Специално тази обява стои от около 1/2 година в мобилето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената си е нормална - атмосферен бензинов двигател, голям, харчи много, върви добре за това, което може да даде и общо взето - автоматик - харчи много.

 

Автоматикът не е ясно колко е добре - общо взето най-скъпото в колата, като ремонт - точно това е...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, благодаря за потвърждението. 

@shaft - Да, за DSG четох доста негативни отзиви.

Ще отида да я видя - ако не друго, поне ще мога да споделя впечатления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше 2 в ЕТ преди година на близки пари ги даваха, но на по-малко км бяха. Цената не е много ниска според мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Тези в ЕТ, бяха пълна скръб;

2. Читавите такива, почват от 22-23 к;

3. Точно този, с черните Жанти и рацерско опушените стопове, аз няма и да го погледна;

4. Венци, стига плаши хората с Торбалан /DSG/ - нищо им няма на кутиите, а-и отдавна вече, не са толкова скъпи за ремонт.

5. В Мобиле-то, има един близнак на Съби /пак е швейцарец, дори и липче като на Съби има/, изглежда в същото топ състояние като Съби, само е три нюанса по-светъл металик. На цена 22500 мисляче беше. Е, него веднага бих го отнесъл, ако при огледа не се види нещо фрапантно !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм голям фен на black on black визията, независимо дали колата е голяма и представителна или малка и по-спортна. Като изключим несполучливия според мен черен цвят на джантите (не, че е черно, а че са матови), човекът/този от който я е купил се е постарал да докара тази визия, която би станала на 100%, ако се сложат черни емблеми и се пипне предната решетка, че е много хромирана :) Но това е друга тема! С две думи - иди я виж, недей съди само по това, че някой си е играл да я прави по негов вкус! Ако му се беше получило по-добре, току виж я бяха пуснали с някоя хиледарка отгоре - тогава ще си кажеш "ейй, тая е много поддържана" :) Цената е нормална - у нас малцина търсят такива коли с този двигател.

Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да си прав, но все пак...

Ако Ти си беше играл да я правиш, щеше да се е получило, защото според мен, Ти си човек естет, и тогава впечатлението щеше също да е друго.

Няма лошо в стила, проблема е точно в изпълнението - това не е 25 годишен Хлопел "капка" на 18 годишен момък от кв.Христо Ботев !

Това навява лоши мисли, относно собственика и поддръжката на автомобила. Може и да не е така, но поне моето първо впечатление, е такова.

Поздрави.

 

П.С. Как е с новите джанти и "бюджетните" гуми ?!?

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да си прав, но все пак...

Ако Ти си беше играл са я правиш, щеше да се е получило, защото според мен, Ти си човек естет, и тогава впечатлението щеше също да е друго.

Няма лошо в стила, проблема е точно в изпълнението - това не е 25 годишен Хлопел "капка" на 18 годишен момък от кв.Христо Ботев !

Това навява лоши мисли, относно собственика и поддръжката на автомобила. Може и да не е така, но поне моето първо впечатление, е такова.

Поздрави.

 

П.С. Как е с новите джанти и "бюджетните" гуми ?!?

Съгласен съм, възможно е продавачът/човекът, който я е правил да е някой псевдогъзар. В интерес на истината аз също бих подходил скептично (най-малкото съм професионално изкривен), но въпреки това бих видял на място колата.

 

А сега да оспамим темата на колегата :D :

Джеминито застана прекрасно. Привидно невинния Супърб придоби злобен вид до степен, че се влюбих в колата си 8 месеца след като я купих :D Щом кроя планове за следващи подобрения, нещо в мен се е събудило :) . В течение на няколко месеца съм гледал модели джанти и премислях кое как би седяло на този автомобил, в който са съчетани доста куци екстериорни решения, благодарение на които са постигнати голяма част от интериорните благини. Истината е, че фейслифтовия Супърб е щипнал заострените линии, характерни за новата визия на Шкода. Именно те си кореспондират с джеминито - както в анфас, така и в профил се открояват "подострените" фарове и халогени, стоповете и решетката на предната броня. Мисля си, че Джеминито му приляга до голяма степен на тези му черти. Останалото е щастливо съвпадение - черната перла се съчета много добре с цвета на колата и с лачените повърхности. Имах възможност да купя и едно ново OEM Турини 18", което се продаваше дълго време, но не го направих именно поради факта, че от ден първи знаех, че на тази кола много ще й прилягат спортни джанти (не е все едно какви). Само за информация - черното джемини е различно от изпълнението в антрацит - бордът на антрацита е изпилен, а на черната перла не е и стърчи още повече навън.

Относно гумите - ако в този момент имах възможност да си позволя по-скъпи гуми, най-вероятно щях да взема тях. Уви, на този етап, финансовите възможности стигнаха за нови джанти + нов Нексен :) За 10 дена имах възможност да ги тествам на топло и сухо, на студен сух асфалт, на мокро и на сняг, на което много се изкефих. Тъй като имам база за сравнение - на предната кола поради сходна ситуация зимните ми бяха отново чисто нови Maxxis Presa snow, първите ми впечатления са, че Nexen-ът се държи по-добре. На мокър асфалт издиша - това го констатирах като раздавах газ на няколко пъти срещу достойни опоненти и когато се налагаше да се спира по-рязко :)

Като цяло обаче, най-много съм изненадан от поведението на Супърба, обут с 18-ски джанти. Возията се твърди, но това се усеща само като се мине през дупка, а не толкова като се преминават неравности, когато ми е все едно дали съм с 16". Колата стана много по-стабилна, много по-уверено взима завои, не се люлее при скорости над 140км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да е пълен спамът :)

Супер изглежда с новите джанти, а и си прав, че с тази визия, по-леко се преживява общата такава, на хипопотам, при това несъразмерен :)

Още повече се радвам за гумите, защото принципно съм предубеден към подобни марки /бих избрал Дебика или Барум/, но явно компромисът е приемлив, а и меракът е страшно нещо.

Сега, като си погледна зимния комплект, съвсем ми изглеждат като за файтон, ама вършат прекрасна работа, особенно в истински зимни условия...

Единствено се изненадвам, за "люлеенето и т.н.", при скорости над 140 - аз такова нещо, не съм забелязал /летни и зимни 17-ки, макар вторите да са за файтон/.

Честито за джантите, струват си финансовото усилие, на 100 %.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е проблема на Супърба-седан,че наистина изглежда като хипопотам(Боре,браво за сравнението!).

Та,каквито и джанти да му сложиш,все е тая.

При комбито тази диспропорция не се забелязва толкова.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Боре, разликата в теглото между нашите автомобили е 200+ кг. По различен начин стъпват на пътя и е нормално твоята мечка да е по-стабилна.

 

И за да не бъде 100% спам, ще пусна какво разбирам аз под качествен black on black, който бих притежавал:

http://www.briskoda.net/forums/topic/314532-black-36-v6-estate/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Упс, за теглото не се бях замислил...

Ники, абе с някое и друго липче /предно, задно и т.н./, плюс хубави джанти /с приличен размер/, не е толкова зле визията...

Stuca, този Сюпърб, няма нищо общо като визия, с коментирания...

И на мен ми харесва, нищо /или точно за това/ че е малко "хулигански", а модела предполага "голям семеен автомобил", а Естейт-а, бизнес експрес...

То и RS 6 е коНби :) , амааааа...

 

П.С. Турини-то, и аз доста го гледах и мислих, но нещо ме "спъна" за него.

Някак, не ми се връзваше със Съби, а е уникално, само по себе си. Даже цвета, мисля че щеше да пасне идеално.

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фолиото лесно се маха.

 

Първата ми работа :) (ако е читава колата разбира се). А огледът се очертава чак за другата седмица

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата ми работа :) (ако е читава колата разбира се). А огледът се очертава чак за другата седмица

от задния прозорец, заради реотаните няма да го свалиш толкова лесно... много е вероятно да се скъса някъде. 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, малко на ивици става, но не е проблем.

Здравко, изключително ми е неприятно да карам зад автомобил с абсолютно непрозрачно задно стъкло, примерно в лявата лента на Цариградско, защото не мога да виждам през въпросния автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи... Колицата е уника... Ако не се лъжа от това което набързо загледах не е най-високия клас оборудване... С някой колеги бих се съгласил, с други твърдо не... Но като цяло моето мнение... 3.6 V6 на под 150k и като видя джантите и като видя колко лъщи боята ми иде да се разплача... Това бебче не е улучила на собственик... и да напомня, че не е типичния клас автомобил за масово приложение... И като видя автоматик скорости на тази година производство и добавя бай ти ганьо и направо се кълна че тази златна ябълка са я наяли червейте отвътре... Но това си е моето мнение... + Това съветвам да провериш и Buy-back опцията на Еуратек... Не, че са специалистите разбираш ли... Нема що... Но поне имат точната инструментова и тестова база за да си сигурен, че е ако имало някакъв проблем той е отстраненс мин. рисков фактор на Ганьо... Не мога да повярвам, че в 21 век такива като Горублянски мошеници и Мобиле сайтове още имат работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно тази кола поседя и във Еуратек за продажба! Хасковска регистрация, амааа много харчи иначе поне преди беше читаво всичко по нея

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, малко на ивици става, но не е проблем.

Здравко, изключително ми е неприятно да карам зад автомобил с абсолютно непрозрачно задно стъкло, примерно в лявата лента на Цариградско, защото не мога да виждам през въпросния автомобил.

 

Това е едно от нещата. Но най-вече визуално не изглежда добре - аз поне го свързвам с дебели вратове, чалга и ланци (мое мнение - има хора, на които им харесва).

 

 

Значи... Колицата е уника... Ако не се лъжа от това което набързо загледах не е най-високия клас оборудване... С някой колеги бих се съгласил, с други твърдо не... Но като цяло моето мнение... 3.6 V6 на под 150k и като видя джантите и като видя колко лъщи боята ми иде да се разплача... Това бебче не е улучила на собственик... и да напомня, че не е типичния клас автомобил за масово приложение... И като видя автоматик скорости на тази година производство и добавя бай ти ганьо и направо се кълна че тази златна ябълка са я наяли червейте отвътре... Но това си е моето мнение... + Това съветвам да провериш и Buy-back опцията на Еуратек... Не, че са специалистите разбираш ли... Нема що... Но поне имат точната инструментова и тестова база за да си сигурен, че е ако имало някакъв проблем той е отстраненс мин. рисков фактор на Ганьо... Не мога да повярвам, че в 21 век такива като Горублянски мошеници и Мобиле сайтове още имат работа...

 

Това за лъщенето на боята не разбрах какъв извод си правиш от това колега? За джантите ясно - но и там не е болка за умиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Боре, разликата в теглото между нашите автомобили е 200+ кг. По различен начин стъпват на пътя и е нормално твоята мечка да е по-стабилна.

 

И за да не бъде 100% спам, ще пусна какво разбирам аз под качествен black on black, който бих притежавал:

http://www.briskoda.net/forums/topic/314532-black-36-v6-estate/

Напротив.Колкото е по тежка, е толкова по НЕстабилна една кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Така, малко развитие по темата. След дълго чудене вече съм горд собственик на Superb-а. :plate_skoda:  Снимков материал ще кача след махането на фолиото и джантите (да, отвратителни са).

Благодаря на всички за мненията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.