Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия Фейслифт


igeorgiev82

Recommended Posts

Ти с комби ли си се бягал, че ми показваш ф31? Погледни седана, с ръчна, пак в тоя сайт и пак кажи... Но поне една каса бира за водача на БМВто очаквам! Поздрави...

 

Ps... Няма ремап и тн това, с което ги меря!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 210
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Pijomir

    21

  • Bondo

    18

  • shaft

    17

  • igeorgiev82

    16

Най-много писали в темата

Комби,тъмно синьо.. човека каза,че било 170 кс..но очевадно е било въпросното,беше автомат,намазано,приятен автомобил...

До касата едва ли ще стигне,но,ако има такава ще бъде за колегите от форума + собственика на бмв.. от Понеделник всяка вечер след 7 съм свободен,може да заповяда :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На съсед е БМВто, приятел ми е, ако имаш мерак, пиши едно ЛС и ще се разберем. Както и цифрите показват, пада 1.4тси и за мен е безмислено цялото упражнение. Пак казвам, каса бира от падналия!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В по-горният сайт autodatanet някои е събирал инфо откъде ли не.За моя автомобил О1 130кс дава че е комънрейл мотора ,а това очевидно не е вярно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има клипчета в YouTube, където ясно се вижда, че бье'йм'вьето си е тромавичко маалко :) залагам за шкоФата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко съм се объркал, ф30ката е с 184кс мотор, с чип на 230кс. Което обезмисля спора, за конкретната. Ако има някой със 163кс без чип, аз залагам касата бира на нея!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това определено обезмисля нещата,но според мен 1.4 тси ще приспи 163ката,щото вече съм го виждал един път..Не казвам,че двигателя е някакъв самолет,но бавареца си е малко тежък и по-тромав за мен.. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко Октавия 1.4 TSI накаже F30 320d, ще е изцяло заради уменията на шофьора на Октавията или липсата на такива у шофьора на BMW-то. Иначе никакъв шанс. :)

Гледам параметрите им и от 0-100 са близки:

- 8.0 за БМВ

- 8.4 за О3

 

Уф... Още не мога да свикна с тая предница...

Екстра му седи на RS-а :) Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 150 кс и от 0-100 и дават 8.1 не,че е голяма разликата ама пак ..

Значи всички предпоставки да сте наравно или да го дръпнеш са налице.

П.п. но същия е шансът и да паднеш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел с Ф30 320Д, която каза е 184 к.с. (преди фейслифт) и 7.6 от 0-100. Тоест следва като динамика да е подобна моята, която по заводски данни е 7.5

 

Дефорсираното 320Д комби е 163 к.с., които според мен са по-редички. Освен някой в БМВ форума да се промъкне и да потърси подобна с питане за гонка на каса бира...

 

Интересно ми е защо казвате, че са тромави тези БМВ-та? Според мен колата си е много ОК за , 8 и нещо от 0 до 100 си е супер за ежедневни нужди и дори за магистрално каране. Баси...много сме се разглезили явно :) Народа кара 20 годишни трошки, а на нас БМВ-тата ни станаха тромави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за снимките...ко да му е екстра на RS-a ? Седи муцуната като нахилен кит с избити зъби.

 

Просто всичко останало на колата си изглежда супер и подлъгва, че и предницата е наред :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам параметрите им и от 0-100 са близки:

- 8.0 за БМВ

- 8.4 за О3

 

Екстра му седи на RS-а :)

 

Като на прасе - звънче  :crazy:

Редактирано от Xavi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тромавичка ми изглежда сравнение със шкодилака.. със 184 нямам намерения да се меря защото резултата ще е в полза на бмв..

Виж,ако е 184 на 5та серия бих,но на 3 не

Не искам да спамя повече темата за фейслифт .Наясно съм,че не карам самолет и има и по-бързи коли ,далече съм от тази мисъл..

Всичко тръгна от споделяне на преживяване с такова бмв на светофара на България и Гоце Делчев посока Бояна.. Аз не съм лъжец,не съм фен на фантастиките и именно за това и залагам касата с бира за гонка с въпросния мотор с 163 коня..

Познавам си колата и смятам,че бих имал преимущество,както вече и съм го доказал ,ама за съжеление само на себе си.Както е казал народа "Ходи доказвай,че нямаш сестра"

Искам единствено да добавя,че не съм състезател и не карам състезателна кола.

Стана на въпрос за подмяната на 1.4 с 1.5 и аз просто похвалих 1.4ката,оттук нататък догатки няма смисъл да правим,ако някой познава собственик на въпросната генерация и мотор швабска машина да пише,аз не се отмятам от казаното..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за снимките...ко да му е екстра на RS-a ?

В моите очи, муцуната на RS-ката се е получила много добре в съчетание с бронята и халогените - динамична е и е нестандартна. "Носът" визуално седи по-ниско. На мен ми харесва! Виж, фейслифтът на цивилната версия не ми допада.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважавам, че си защитаваш мнението! гледам снимките и опитвам да го хвана. Нестандартна е със сигурност, това може да е плюс...като Нисан Джук, love or hate it :)

 

Кое имаш имаш предвид под носа? Фаровете така се сливат с пластмасовата решетка, че ми изглежда като някаква черна дупка. Може би при запалени фарове ще изглежда по-добре като контраст, така много ми тъмнее..хм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважавам, че си защитаваш мнението! гледам снимките и опитвам да го хвана. Нестандартна е със сигурност, това може да е плюс...като Нисан Джук, love or hate it :)

 

Кое имаш имаш предвид под носа? Фаровете така се сливат с пластмасовата решетка, че ми изглежда като някаква черна дупка. Може би при запалени фарове ще изглежда по-добре като контраст, така много ми тъмнее..хм.

Замисли се как ще изглежда в черно :) Няма да го има това досадно "цепване" на фаровете, защото разделителната линия ще е черна. Под "нос" имам предвид цялата муцуна на колата - оптически седи по-снижена, защото са махнали един ръб от бронята - този, минаващ под фара и преминаващ над номера - така са постигнали по-агресивна предница. Пак казвам - колата в черно ще е убийствена.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте фара и си го представете без бялата линия по средата която го разделя.. Ако беше цял в тази му форма,колата щеше да изглежда много добре за мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много станаха love it or hate it - един от най-фрапантните примери е PT Cruiser, както и HHR (дизайнерът и на двете е един и същ човек). Според Уикипедия за 9 години са продали 1,35 милиона круузъра, което не е особен атестат за автомобил замислен за масов. Такъв експеримент ми се струва рисков в този клас и си мисля, че ще изпуснат част от клиентелата заради предницата. Задницата е много мазна. В крайна сметка ще видим след година цифрите какво ще кажат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.